168. forduló, 170. forduló, Indalef mogof Men összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. dec. 12. 13h:20'
EZ A 190. JÁTÉKHETED, 169. FORDULÓD
191. játékheted kezdete: dec. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 24 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1510
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 8

INDALEF MOGOF MEN KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [179,43] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. A teremtés zsákja létrehozott 1 varkaudar csontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+195 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+70 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+59 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 336.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]

v 14 2 0 elmormolod a 14. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 326.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

vv 224 4 23 elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 23. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 326.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 324.]
Beizzik a turbómágia. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 322.]

vv 27 16 26 elmormolod a 27. varázslatot a 16. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 320.]
Beizzik a turbómágia. Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 318.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 316.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 312.]

h 1225 0 0 használod az 1225. tárgyat
Szétkensz egy íjászkencét a lőfegyvered felületén. Ettől majd jobban csúszik a mechanika! (+1 lőfegyver támadás a következő fordulód elejéig.) [5 pontot használtál fel, van még 307.]

vv 182 57 364 elmormolod a 182. varázslatot az 57. varázslatot a 364. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 305.]
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 305.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 305.]

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 2. KP: ek 215 7 0 t. energia kisütése: 215 7
84 varázspont felhasználásával előállítasz 7 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 3. KP: ek 40 10 0 t. energia kisütése: 40 10
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 355.]

* 4. KP: ef 7 526 0 energia fejlesztése 7
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 306.]

kt 662 elkészíted a 662. tárgyat
Legyártottál 1 alligátorbőr cipőt. Erőd TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 281.]

h 473 használod a 473. tárgyat
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 7 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 281.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szánalmas pondró. {támadása: 60.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szánalmas pondró bal oldalát. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a szánalmas pondró testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a szánalmas pondró hasadba mélyeszti. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel többször eltalálod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. A szánalmas pondró csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 40 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. 5 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1006, sebződés: 288, gyógyulás: 44, összesen: -244 ÉP}

Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+4 kaja.) Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csápos otagi lehet. {max. életpontja: 551-640.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Ez mellément. A lény elbűvölően rád mosolyog! Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 dentor bőrt. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 265.]

v 181 187 60 elmormolod a 181. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

178 179 180
42
43
44
(179,43) szánalmas pondró (#792), csápos otagi (#395)

[187,60] Lakott területre érkeztél.

Látsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
Összeakadsz Morc Kearggal. Raia kántora. Egy bársony övsálat, egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy csodálatos nyakláncot, egy Gorhud gyűrűjét, egy gyakorlónadrágot, egy Hantas karperecét, egy Kabol gyűrűjét, egy Kabol irháját, egy kiképzői érdemérmet, egy Korrissh sisakját, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy ősi csizmát, egy teriadan karkötőt, egy tleikan karkötőt, egy uglaok lánckesztyűt és egy uglaok láncköpenyt visel. Ruházatát egy Maffiózó trófea, egy profi bérgyilkos trófea és egy ősdentor trófea színesíti. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. {ereje: 118.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is a jó oldalhoz tartozik.
(Csábmosoly.) Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! (+1 életpont gyógyulás.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 255.]

be 631 2 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 175 aranyat fizetségképp. Elhagyva a fegyvermester iskoláját, meglepődve tapasztalod, hogy több tudásra tettél szert a fegyverforgatásban, mint más fegyvermestereknél. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 205.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[186,60] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Raia hívői építették. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Felfedeztél egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 16050 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3640 pontot kell rákölteni.) (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. {max. életpontja: 201-240.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. Semmi hatás! Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel tökéletesen perforálod az őrült varázsló nyakát. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 7 spiritusz és 5 gyenge méreg. 2 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 61, gyógyulás: 3, összesen: -58 ÉP}

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (651. épület.).

(Továbbmész...) [185,60] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 20 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló fejét. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Végítélettel tökéletesen perforálod az őrült varázsló testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sallank karom és 7 spiritusz. 2 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 30, gyógyulás: 2, összesen: -28 ÉP}

A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
[12 pontot használtál fel, van még 193.]

ee 107 271 230 eladod a 107. tárgyat a 271. tárgyat a 230. tárgyat
Eladtál 1 rövid íjat. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szürke bőrkesztyűt. 31 aranyat kaptál.
Eladtál 1 lánckesztyűt. 15 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 193.]

ee 2 184 551 eladod a 2. tárgyat a 184. tárgyat az 551. tárgyat
Eladtál 64 kaját. 64 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüst kulcsot. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 dentor bőrt. 35 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 193.]

ee 125 eladod a 125. tárgyat
Eladtál 4 mandibulapengét. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 193.]

ea 272 10 eladod a 272. tárgyat 10
Eladtál 10 aranytűt. 40 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ea 92 2 eladod a 92. tárgyat 2
Eladtál 2 kötelet. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ea 99 20 eladod a 99. tárgyat 20
Eladtál 20 fekete gyöngyöt. 120 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ea 209 2 eladod a 209. tárgyat 2
Eladtál 2 szuperkötelet. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ve 216 1 megveszed a 216. tárgyat 1
Vásároltál 1 ketrecet. 152 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ve 1221 20 megveszed az 1221. tárgyat 20
Vásároltál 20 vámpírfogat. 120 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ve 391 33 megveszed a 391. tárgyat 33
Vásároltál 33 polip szívókát. 132 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ve 1456 1 megveszed az 1456. tárgyat 1
Vásároltál 1 kyorg övcsatot. 1200 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ve 148 20 megveszed a 148. tárgyat 20
Vásároltál 20 mocsári penkét. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ve 101 30 megveszed a 101. tárgyat 30
Mindössze 8 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 8 tintát. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ve 656 1 megveszed a 656. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+31 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+1 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló. {max. életpontja: 201-240.}

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 34 életpontot vesztettél. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Végítélettel tökéletesen perforálod az őrült varázsló fejét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és egy manifeszt.nyúlvány. 2 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 45, gyógyulás: 3, összesen: -42 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 163.]

f 216 kísérletezel a 216. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy ketrec-csapdát. (ld. enc.) 123 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 151.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[184,59] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Blounther apó. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 23 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó hosszú szakállát. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a Blounther apó fejét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megsebzed a Blounther apó hosszú szakállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A Blounther apó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Blounther apó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 pirkit és 7 spiritusz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 4 296 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 52, gyógyulás: 6, összesen: -46 ÉP}

Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+410 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 24 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[179,43] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy áeratikus hasnyák. {támadása: 30.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Végítélettel tökéletesen perforálod az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 29 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 55, gyógyulás: 5, összesen: -50 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Pterois volitans előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos! {max. életpontja: 141-150.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 487 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy quwarg harcos!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 487 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 13 gyíkfüvet. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[48 pontot használtál fel, van még 103.]

m 4 2 1 mozogsz délre, keletre, északkeletre
[179,44] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy kőkorszaki szaki!

Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan a másikra támadsz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kőkorszaki szaki kőtestét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a kőkorszaki szaki bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy ragyás burástya! {támadása: 14.}

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya bal csápját. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átdöföd a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy sötét gnóm! {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi eredménye! Megmarkolva a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átszúrod a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 641 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 kis vaspajzsot. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg királynő. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 22.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő jobb középső lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő bal középső lábát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tyrannoszaurusz rex lehet. {egyik sebzési módja: 1x 10d10+20.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 3 741 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 67, gyógyulás: 14, összesen: -53 ÉP}


(Továbbmész...) [180,44] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy kputtyintó csalán. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 36.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán egyik csápját. (6 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Végítélettel megdöfködöd a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 51, gyógyulás: 12, összesen: -39 ÉP}

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [181,43] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.

Felfedeztél egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy kristálypalotát. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [46 pontot használtál fel, van még 57.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku csapásvezető. {támadása: 26.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 195 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Megmarkolva a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a ryuku csapásvezető jobb lábát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a ryuku csapásvezető jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy. 2 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 215, gyógyulás: 4, összesen: -211 ÉP}

Morcona megjelenésed és fegyverzeted elegendő, hogy elijesszed a kanálfarkast zsákmánya mellől. Harc nélkül jutottál egy jól megtermett növényevő janóla húsához! (+5 kaja.) Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+3 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ősdentor. {max. életpontja: 521-540.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 54 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. Végítélettel tökéletesen perforálod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 160, gyógyulás: 9, összesen: -151 ÉP}

Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+484 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [17 pontot használtál fel, van még 40.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[182,42] Továbbra is síkságon vagy.

Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [183,41] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy földsárkány lábát masszírozza. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti azonnal rávetitek magatokat, mielőtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [22 pontot használtál fel, van még 18.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő ősdentor nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 62 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod az ősdentor jobb lábát. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor nyakát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod az ősdentor testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 119 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Végítélettel többször eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 130 életpontot vesztettél. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4 957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 373, gyógyulás: 13, összesen: -360 ÉP}

Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+3 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy magger. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 50.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a magger éles mandibuláját. (6 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Végítélettel tökéletesen perforálod a magger testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a magger jobb lábát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Végítélettel megdöföd a magger testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a magger bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 110, gyógyulás: 23, összesen: -87 ÉP}

Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+439 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [17 pontot használtál fel, van még 1.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 11, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 310 pontot. A következő körben tehát 308 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KYORG ÖVCSAT (1456. TÁRGY)
Végre! Nagy vidáman akasztod le az övcsatot a hüllőpofájú kyorg derékszíjáról. Reméled legalább annyira értékes is, mint amennyire tündököl ez a tárgy. Amint kezed a felületére helyezed, a varázsenergia örvénylését is megérzed. Igen! A kyorgok mágiája járja át! Rögvest megtudod, hogy ez milyen tulajdonságokkal ruházza fel legújabb szerzeményed: ha az övedre csatolod, +1 védelmet kapsz és permanens esszenciavédelem vonja be tested: vagyis max. ÉP-det nem csökkenthetik szörnyek (persze léteznek brutálisabb szörnyek e világban, melyek képesek átszívni még az esszenciavédelmen is). Az övcsat használatához legalább 30. tapasztalati szintűnek kell lenned.

KETREC-CSAPDA (218. SZÖRNYCSAPDA)
A ketrec csapda igen bonyolult és nehézkes csapda, de szinte minden, állati intelligenciájú lény befogására alkalmas, és mindenfajta tereptípuson alkalmazhatod. Használata a következő: Felállítasz egy ketrecet, és nyitva hagyod az ajtaját. Belül elhelyezel egy kaját, csalinak, te pedig az ajtót rögzítő kötelet fogva elrejtőzöl. Amikor az elfogandó szörny beóvakodik, akkor gyorsan előugrasz, és a kötéllel becsapod az ajtót, majd gyorsan rögzíted. Mindez a FOG <szörny> 218 feltételes parancs kiadásával fog történni (KT parancsra tehát nincs szükség), 12 TVP felhasználásával, ha van a birtokodban egy ketrec és egy kaja.

KARAKTERLAP

Indalef mogof Men, egy kontyos ősz hajú, zöld szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Elenios elsőáldozója vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 169. fordulód.

Erő: 26 (40) Szint: 29 Merészség: 7/7 Magasság: 261 cm
IQ: 15 (29) Támadás: 47 (49) Agresszió: 3 Testsúly: 469 kg
Ügyesség: 11 (25) Védekezés: 60 (65) Menekülés: 30 % Életkor: 22/34 év
Egészség: 13 (25) Életpont: 640/640 Jellem: jó (389) Tul. pont: 4
Szerencse: 10 (51) Varázspont: 536/1 Pénz: 11886 arany Kép. pont: 45
Tudatpont: 84/38 Pszi pont: 143/223 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1816 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 45 120 TP-t kaptál. Jelenleg 2 878 053 TP-d van. A következő szinthez még 121 947 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona, Kitaszított. A 160. fordulódban 10264 arany került a bankszámládra. 10464 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/28 szúrófegyverek: 35/22 (+22%) ütőfegyverek: 9/49
lőfegyverek: 27/41 (+11%) dobófegyverek: 8/67

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (12 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -20.); vashegyű nyíl (#176) (21 .); vashegyű nyíl (#176) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
183,41 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 189
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/2 Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/60 (-300%) 2. nyomkövetés: 28/83 (+32%) 3. mászás: 12/93 (+14%)
4. csapdakészítés: 15/27 (+7%) 5. csapdaészlelés: 5/18 (-300%) 6. gyógyítás: 8/7
7. titkosírás: 5/49 8. felderítés: 14/7 (-300%) 9. szörnyidomítás: 4/8
10. teológia: 37/84 (+18%) 11. taumaturgia: 41/62 (+20%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. versengés: 11/18 14. zene: 14/24 (+41%) 15. szörnyismeret: 11/98
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 1/75 (-300%) 18. vadászat: 12/98 (+54%)
19. vitalitás: 1/54 20. bányászat: 10/75 21. testépítés: 17/71
22. úszás: 9/8 23. főzés: 8/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot )
mászol max. 63 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a mély szakadék (154)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
szintszívó (#96), gonoszok (#988) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), oglyth (#374), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) jellemrejtés (#23) csábmosoly (#16) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szárnyas gömböc (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
Familiárisod egy kékszajkó.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 79. labirintus (211,99). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): 771. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 99, 192, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 12, 16, 20, 26, 33, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 151. Szerzett pont: 20725. Beállított erő: 0 Összpont: 32729

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, p 64, v 14 2, h 1100, vv 224 4 23, vv 27 16 26, h 201, h 1225, vv 182 57 364, h 305.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mentális fölény (270)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
rózsasziromáldozás (285)
varázstöltődés II. (296)
pszionikus védelem (307)
isteni muzsika (348)
türkiz szemek (399)
madárfamiliáris II (405)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 94 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2840 TU szükséges.)

Összsúly: 316.58 kg Megterheltség: 129%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 290 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1408 arany (#50) 2 alligátorbőr (#661) 1 amniosz (#203)
10 aranytű (#272) 1 dentor bőr (#551) 3 drótszőr (#37)
1 ezüst kulcs (#184) 19 fekete gyöngy (#99) 1 fiatalság itala (#473)
1 íjászkence (#1225) 41 kaja (#2) 2 kaktusztüske (#114)
2 kötél (#92) 1 lánckesztyű (#230) 2 mandibulapenge (#125)
1 quwarg tojás (#360) 1 rövid íj (#107) 3 szent jogar (#150)
2 szuperkötél (#209) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 2 varázskő (#305)
12 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 alligátorbőr cipő (#662) 1 balkezes gyűrű (#1549) 5 gyenge méreg (#26)
11 gyíkfű (#201) 1 kavadu iszák (#25) 1 ketrec (#216)
1 kis vaspajzs (#159) 1 kőszem (#304) 1 kyorg övcsat (#1456)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 19 mocsári penke (#148) 8 pirkit (#153)
33 polip szívóka (#391) 6 pondróvér (#1232) 1 ragasztó (#83)
2 sallank karom (#128) 23 spiritusz (#170) 8 tinta (#101)
1 tükör (#43) 1 tyrex csont (#280) 8 ugh méreg (#166)
19 vámpírfog (#1221) 1 varkaudar csont (#1113) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

178 179 180 181 182 183 184
40
41
42
43
44
45
(179,43) szánalmas pondró (#792), csápos otagi (#395), áeratikus hasnyákok (#243), quwarg boly (#359), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201)
(179,44) márványtorony (#175), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 35. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109), ragyás burástya (#111), sötét gnóm (#132), quwarg királynők (#153), tyrannoszaurusz rex (#160)
(180,44) Fairlight rúnaköve, kputtyintó csalán (#247)
(181,43) gumifa (#38), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), ryuku csapásvezető (#778), ősdentor (#282)
(182,42) Fairlight rúnaköve, 31. jellempróba
(183,41) kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), 48. jellempróba, oltár, ősdentor (#282), magger (#747)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2023.12.12 12:29 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek