Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 2. 9h:39' EZ A 433. JÁTÉKHETED, 168. FORDULÓD 434. játékheted kezdete: jún. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4102 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod a 238. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
ba 777 | nem támadod a 777. szörnyet |
v 15 68 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 68 3796 2 | átadod a 68. tárgyat a 3796. kalandozónak (2 darabot) |
a 1253 3796 2 | átadod az 1253. tárgyat a 3796. kalandozónak (2 darabot) |
a 1253 3070 2 | átadod az 1253. tárgyat a 3070. kalandozónak (2 darabot) |
a 3 3070 1 | átadod a 3. tárgyat a 3070. kalandozónak (1 darabot) |
a 42 3070 1 | átadod a 42. tárgyat a 3070. kalandozónak (1 darabot) |
a 92 3070 1 | átadod a 92. tárgyat a 3070. kalandozónak (1 darabot) |
a 92 3796 1 | átadod a 92. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot) |
a 273 3796 1 | átadod a 273. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot) |
a 39 3796 1 | átadod a 39. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot) |
a 13 3796 1 | átadod a 13. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot) |
a 171 3796 1 | átadod a 171. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot) |
a 247 3796 1 | átadod a 247. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot) |
at 5230 10 | TU-t adsz át az 5230. kalandozónak 10 |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (taumaturgia: 1. szint). (ld. enc.) A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láplidérc testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a láplidérc bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A láplidérc állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Karmaival a láplidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a láplidérc testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a láplidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A láplidérc feléd harap, de sikertelenül. Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A láplidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 manifeszt.nyúlvány. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [101,16] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [102,15] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban.
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut bal oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a törpemammut ormányát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a törpemammut ormányát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 20, gyógyulás: 6, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [104,16] Szűnni nem akar a zöld síkság. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon templomot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő sóhajtó dorony nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. {KCC:} Vashegyű lándzsával jól megszúrod a sóhajtó dorony bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [105,16] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy ryuku gárdista. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista jobb lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [107,16] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pszi elementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi eredménye! Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel kegyetlenül megütöd a pszi elementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi elementál testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [108,16] Még mindig bozótos.
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardfogú fülemüle fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kardfogú fülemüle! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kardfogú fülemüle! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [15 pontot használtál fel, van még 5.]
in 4144 777 417 | leírod a 4144. kalandozónak a 777. szörnyet a 417. tárgyat |
* 1. BP: | VP elővétele: 100 |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 2 pontért |
* 5. BP: | keresed a 82. szörnyet |
GYÍKFŰ CSOMÓ (200. NÖVÉNY) Különösen élénkzöld, hosszú szálú fűcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfű. A gyíkfű bizonyos időközönként terem, duzzadt, nedvedző szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan gyűjtesz belőle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyűjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fűben lapuló halvány mágikus erő, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben, amikor a talpadra kented, 9 mezőt léphetsz. |
LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY) A Túlélők Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különböző hatalmú élőholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élőholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemű, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elő - ne akard, hogy megharapjon... |
TAUMATURGIA A taumaturgia varázslók által űzött rúnamágia tudománya. Használatához nem mély és odaadó hit kell, mint a teológiához, hanem tudásvágy, a természet és a természeten túli erők megismerésének vágya. A taumaturgia szakértelmed a meghatározója, hogy milyen erős varázsló varázslatokat vagy képes megtanulni. A taumaturgiád határozza meg gyakran azt is, hogy egy varázslat mekkora sebet okoz, illetve az ellenfélnek mekkora esélye van az ellenállásra. Minden két taumaturgia szint jelent komoly előrelépést: pl. ha egy varázslat d8 sebzést okoz 1-es taum. szinten, akkor 2d8 sebzést fog okozni 3-as szinten, és 3d8-at 5-ös szinten. A sebző varázslatoknál előfordulhat, hogy az ellenfél megdobja az ún. mentődobását (ez főként a szerencsétől függ), ilyenkor csak fele sebzést szenved el. Vigyázat, a taumaturgia kizárólag a varázsló-varázslatok működését befolyásolja! A taumaturgiától függ az is, hogy hány varázslatod lehet a Támadó és Védekező Varázslat Listáidban. A taumaturgia növekedésének mértéke a taumaturgia szakértelmedtől és a varázslás során felhasznált varázspontoktól függ. Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 taumaturgia számít egy szintnek a varázslói erősséged szempontjából. |
Erő: | 26 | Szint: | 16 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 19 (21) | Életpont: | 262/151 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (29) | Varázspont: | 222/58 | Pénz: | 751 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 22/0 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/8 (+8%) | szúrófegyverek: | 12/79 (+19%) | vágófegyverek: | 1/4 |
lőfegyverek: | 18/42 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (100%) << bunkósbot (#9) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/93 | 2. nyomkövetés: | 27/78 | 3. mászás: | 3/96 |
4. csapdakészítés: | 12/51 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/78 | 6. gyógyítás: | 24/73 |
7. titkosírás: | 4/52 | 8. felderítés: | 15/39 | 9. szörnyidomítás: | 6/34 |
10. teológia: | 20/29 (+10%) | 11. taumaturgia: | 1/5 (+105%) | 12. harcművészetek: | 19/0 |
13. zene: | 25/5 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 9/54 | 15. vadászat: | 12/84 |
16. bányászat: | 4/51 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | revitalizáció (#52) | hadiszerencse I (#13) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
Összsúly: 96.53 kg | Megterheltség: 155% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
2 | kötél (#92) | 1 | rövid kard (#171) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | távcső (#42) | 27 | víz (#27) | |||
1 | vizestömlő (#3) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
16 | arany (#50) | 1 | dorony tüdő (#212) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 6 | kaja (#2) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) |