Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 9. 12h:25' EZ A 214. JÁTÉKHETED, 168. FORDULÓD 215. játékheted kezdete: okt. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3493 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: h 234 10 0 | használod a 234. tárgyat |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
p 74 85 2 | használod a 74. pszi képességet |
fas 36 | felt. ásás 36 pontért |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapást mérve bezúzod az ork sámán bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az ork sámán testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [96,52] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a törpékkel, hogy a holttestet itt helyben kell elásniuk. Semmi mászkálás, esetleg megbotlanak a törpék, és összetörik a koporsó! Szegénykék szomorúan bólogatnak. Hehe, nem ismerik sem a mesét, sem a méregsemlegesítés varázslatot! A biztonság kedvéért megvárod, amíg az elföldelés megtörténik. (+2 gonoszság.)
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a drasmólyom bal szárnyát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom bal vállát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal gyengén megütögeted a manaelementál testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Kétfejű csatabárddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manifesztátor testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a manifesztátor testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A manifesztátor meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A manifesztátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [95,53] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Akkor neked nem kell a másik csizma sem. - mondod vigyorogva, és lerángatod a lábáról. Egy kicsit akadékoskodik, fenyeget azzal, hogy hívja a szüleit, de végül odébbáll. Sajnos a csizma nem éppen a te méretedre készült, semmit sem tudsz kezdeni vele (eldobod). (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy szürke rinocérosz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az orgyilkos fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 34 életpontot sebeztél. Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. 120 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a gnóm testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a gnóm jobb lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a gnóm bal vállát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával a gnóm párszor épp hogy megérintgeti a bal oldaladat. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 156, gyógyulás: 0, összesen: -156 ÉP}
ve 107 | megveszed a 107. tárgyat |
kf 107 | kézbeveszed/felveszed a 107. tárgyat |
fkt 108 10 1 | felt. készítesz a 108. tárgyat (10 darabot) |
ee 138 714 237 | eladod a 138. tárgyat a 714. tárgyat a 237. tárgyat |
ee 1137 80 14 | eladod az 1137. tárgyat a 80. tárgyat a 14. tárgyat |
ee 661 33 651 | eladod a 661. tárgyat a 33. tárgyat a 651. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm bal karját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [92,55] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az Ősi Hajnal Lovagjai Ghalla felvirágoztatásáért küzdenek! Csatlakozz! " Találsz egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz!
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a bundás csirmáz testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 884 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a púpos burástya fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [91,56] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Kétfejű csatabárddal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [90,58] A bozótost dombság váltja fel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Itt csata lesz.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál jobb oldalát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [90,59] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
fkt 189 5 1 | felt. készítesz a 189. tárgyat (5 darabot) |
* 1. BP: tf 1 20 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: h 234 10 0 | használod a 234. tárgyat |
* 4. BP: v 187 0 0 | elmormolod a 187. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 37 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 37 pontért |
KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG) Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad. |
Erő: | 24 (36) | Szint: | 17 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 252 cm |
IQ: | 26 (31) | Támadás: | 32 (33) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 19 (27) | Védekezés: | 38 (41) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 20 (27) | Életpont: | 418/307 | Jellem: | gonosz (288) | Tul. pont: | -5 |
Szerencse: | 20 (27) | Varázspont: | 159/159 | Pénz: | 1353 arany | Kép. pont: | -4 |
Tudatpont: | 20/3 | Pszi pont: | 118/24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4/58 | szúrófegyverek: | 20/97 | vágófegyverek: | 21/37 (+5%) |
ütőfegyverek: | 18/17 (+46%) | lőfegyverek: | 8/91 (+48%) | dobófegyverek: | *21/100 |
Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 2 |
90,59 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 50,69 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 74 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/96 | 2. nyomkövetés: | 31/33 (+20%) | 3. mászás: | 7/50 (+10%) |
4. csapdakészítés: | 28/3 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/39 | 6. gyógyítás: | 10/40 |
7. titkosírás: | 1/36 | 8. felderítés: | 7/40 | 9. szörnyidomítás: | 10/36 |
10. teológia: | 18/18 (+13%) | 11. taumaturgia: | 15/90 (+5%) | 12. versengés: | 4/62 |
13. zene: | 8/40 (+23%) | 14. szörnyismeret: | 13/28 | 15. pszi: | 16/2 (+14%) |
16. zárnyitás: | 7/7 | 17. vadászat: | 3/30 | 18. bányászat: | 29/92 (+18%) |
19. testépítés: | 13/48 (+25%) | 20. főzés: | 8/17 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
ásol max. 36 TVP-ért |
készítesz bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ) |
elfogod szőrös bozsót (#149) hurokcsapdával (#217), óriás patkányt (#42) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
piromenyét (#99), nukleáris cickány (#155), halálmadár (#351), földsárkány (#359), tazunkaróka (#81), szintszívó (#96), tesh alligátor (#353), autentikus vámpír (#154), húsevő magszim (#67) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Pszinapszis (#974), vízionár (#66), lábascet (#647) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) |
káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), agykorbács (#97), káoszcsapás (#200) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! (számláló: 0) |
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t! |
3.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élő óriás patkányt! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1 (limit: 1953), pontszámod: 12. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 64 TU. szükséges még: 6 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 793 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 112.89 kg | Megterheltség: 61% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 6 | kaja (#2) | |||
5 | lapkorong (#80) | 1 | lapockacsont (#33) | 4 | nyílvessző (#108) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | rinóbőr (#651) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szöges páncél (#65) | 1 | tankány karom (#237) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
110 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 2 | főnixtoll (#563) | 5 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | rövid íj (#107) | 3 | spiritusz (#170) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 1 | zöld üveg (#82) |
89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | |
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|