166. forduló, 168. forduló, Silverlard összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. szept. 13. 9h:36'
EZ A 740. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD
741. játékheted kezdete: szept. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5750
SZÁMLA : XXXX

SILVERLARD KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [54,95] koordinátán.
A táborozás 1. napján Illian megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi.
Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.)

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 332.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 327.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[53,95] Még mindig füves síkságon vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérszomjas csüldő lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a százfogú testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú egyik csápját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A százfogú fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 2 rézdarabot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északnyugatra látsz egy világítótornyot. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [52,95] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Északra nézve látsz egy világítótornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Észreveszel valamit a földön. Friss elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [51,95] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [65 pontot használtál fel, van még 262.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[50,95] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy trappoló dinymák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [49,95] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy ork sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork sámán bal lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...) [48,95] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kavadu nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kavadu testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kavadu fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kavadu feléd csap csőrével, de sikertelenül. A kavadu szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jó lenne valami kaját keresni. [53 pontot használtál fel, van még 209.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[47,95] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rájanyék. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a rájanyék testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [46,95] Síkság, továbbra is csak síkság.

Észreveszel egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [45,95] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád. [53 pontot használtál fel, van még 156.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

m 6 mozogsz nyugatra
[44,95] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délnyugatról folyik északkeletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Ruházatát egy tigroszlán trófea színesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Alyr. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
[15 pontot használtál fel, van még 141.]

a 3262 148 1 átadod a 3262. tárgyat a 148. szörnynek (1 darabot)
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú kalandozó. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

v 21 15 elmormolod a 21. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 15 kaja. [-45 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 136.]

a 3262 2 15 átadod a 3262. tárgyat a 2. fajúaknak (15 darabot)
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú kalandozó. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

a 3262 11 1 átadod a 3262. tárgyat a 11. szörnynek (1 darabot)
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú kalandozó. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

a 3262 96 1 átadod a 3262. tárgyat a 96. szörnynek (1 darabot)
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú kalandozó. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

a 3262 45 1 átadod a 3262. tárgyat a 45. szörnynek (1 darabot)
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú kalandozó. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

a 3262 39 1 átadod a 3262. tárgyat a 39. szörnynek (1 darabot)
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú kalandozó. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

a 3262 332 2 átadod a 3262. tárgyat a 332. szörnynek (2 darabot)
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú kalandozó. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

a 3262 72 1 átadod a 3262. tárgyat a 72. szörnynek (1 darabot)
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú kalandozó. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

a 3262 4 1 átadod a 3262. tárgyat a 4. fajúaknak (1 darabot)
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú kalandozó. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

a 3262 242 1 átadod a 3262. tárgyat a 242. szörnynek (1 darabot)
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú kalandozó. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 90 TVP-t kell elköltened.]

Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 96.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 56.]

tf 4 26 fejleszted a 4. tulajdonságodat 26 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 24 TVP-t kell elköltened.]

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [26 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 308 pontot. A következő körben tehát 338 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Silverlard, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez a 167. fordulód.

Erő: 30 Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 134 cm
IQ: 27 Támadás: 17 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 23 Menekülés: 50 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 29 (31) Életpont: 279/279 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 3
Szerencse: 16 (17) Varázspont: 243/136 Pénz: 91 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 724 szörnyet (6 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 1555 TP-t kaptál. Jelenleg 184057 TP-d van. A következő szinthez még 75943 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor, burástya királynő, epokitféreg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13 szúrófegyverek: * 19 lőfegyverek: 19

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
44,95 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 29 3. lopás: 3
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 7 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 63 8. teológia: 13 9. taumaturgia: 9
10. harcművészetek: 5 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 4
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 8 15. bányászat: 17 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
fabontó szójer (#71), Griffhor siefu (#1629), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), Illian (#1869), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt.

Összsúly: 110.66 kg Megterheltség: 158%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 kaja (#2) 1 kavadu lebeny (#24) 1 óndarab (#85)
4 rézdarab (#70) 3 tüske (#22) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(44,95) Raia rúnaköve, patak, 26. jellempróba, Alyr (3262. kalandozó)
(45,95) Sheran oltár, érclelőhely
(46,95) gumifa (#38), Fairlight oltár, 10. jellempróba
(47,95) Fairlight oltár, 9. jellempróba, rájanyék (#58)
(48,95) 15. jellempróba, kavadu (#19)
(49,95) Fairlight oltár, 10. jellempróba, ork sámán (#345)
(50,95) olvasztókemence (#86), 28. jellempróba, érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
(51,95) Dornodon oltár
(52,95) 34. jellempróba
(53,95) vérszomjas csüldő (#114), mély kút (#93), százfogú (#53)

Üzenet küldése a karakternek