165. forduló, 167. forduló, Tűz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 20. 9h:23'
EZ A 359. JÁTÉKHETED, 166. FORDULÓD
360. játékheted kezdete: júl. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3808
SZÁMLA : XXXX

TŰZ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,46] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 bunthar bőrt (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 1. napján találkozol egy barna, copfos hajú, barna szemű, körszakállas ember férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy halálhozó talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.kristályát, egy rinóbőr övet, egy rubin koszorút, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sóhajtó dorony viszi. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összeismerkedtek. Az ő neve Ramirez Espanza. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 5. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Raia hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lien Shu. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. 4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 cápaölő tőrt (900 arany).
Mizuno Ami, amikor összefutottatok, adott neked egy sötét tekercset. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a hegyi rák (ld. enc.) és az ezoterikus mardel (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) varázskövet (ld. enc.) és mérleget (ld. enc.). Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 szulfagor agyart. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+152 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+27 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 668. hetének nyerőszámai: 23, 19, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 321.]

a 313 1571 6 átadod a 313. tárgyat az 1571. kalandozónak (6 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 6 gyógykenőcsöt Suitora Zolna részére. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

dd 45 51 57 eldobod a 45. tárgyat az 51. tárgyat az 57. tárgyat
Elhajítasz 1 kis bőrpajzsot. Elhajítasz 1 bőrpáncélt. Elhajítasz 2 bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag ropogós rókafarkat. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 5 arany! (+4 szerencse.) 172 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 314.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[134,45] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel.

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Wassermann Bobó lábát masszírozza. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Nicsak, ki jön szembe! Az elf mesterharcos, a villából! Köszöntitek egymást, beszélgettek a víziharcról. Az elf elmondja, hogy nemrégiben sportcentrumot nyitott, ahol a víziharcot lehet gyakorolni, és szeretettel vár, mivel úgy tűnik, már kellő tapasztalatod van. Íme a sportcentrum helye!

6 5 8 11 17 20 21
9 12
7 18 22
4
10 13
23 24
19
1 2 3 41 14
32
25 26
36 15
40
39 31 29
35 16
38 37 34 33 30 27 28
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 81. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 15 mérföldre található.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy épület van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bunthar. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bunthar testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bunthar szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel megütöd a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 39, gyógyulás: 28, összesen: -11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz egy barna, copfos hajú, barna szemű, körszakállas ember férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy halálhozó talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.kristályát, egy rinóbőr övet, egy rubin koszorút, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sóhajtó dorony viszi. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ramirez Espanza. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [132,43] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Észreveszel egy nekrofunt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vörös rakolits. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 14 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits bal lábát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vörös rakolits összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sáska amulett. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 33, gyógyulás: 20, összesen: -13 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Jártadban belerúgsz 1 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. [21 pontot használtál fel, van még 293.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[132,42] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy mélytengeri kráken előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy vortexmágus.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 58 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus bal lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus ködlő lábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán (ld. enc.). 1080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 83, gyógyulás: 17, összesen: -66 ÉP}


Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [132,41] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Lítia De Fandargo lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kétfejű troll lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll bal lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kétfejű troll bal lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-14 életpont). A kétfejű troll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 26, gyógyulás: 18, összesen: -8 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pattanóböde. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 10, gyógyulás: 16, összesen: +6 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [132,40] A dombság átmegy hegységbe. Látsz egy oltárt. Chara-din híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy erszényes elkarog egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas.

Körbevizsgálódsz. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [31 pontot használtál fel, van még 262.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[131,39] Még mindig hegyvidéken vagy. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Elenios hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Lord Kis Se előtt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Délre nézve látsz egy sziklafészket. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [131,38] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy kétfejű troll. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll bal karját. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-16 életpont)! A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 27, gyógyulás: 21, összesen: -6 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Észreveszel egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 85 pontot kell rákölteni.) Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Zárlatos Inkubátor hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy pattanóböde. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pattanóböde testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 13, gyógyulás: 12, összesen: -1 ÉP}

A földbe nyomódva 4 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [14 pontot használtál fel, van még 248.]

be 72 bemész a 72. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 243.]

lm 2 2 2 mozogsz 2 2 2
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [2. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-142 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy degradátor! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a degradátor középső potrohát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A degradátor csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
292 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varázskövet. Egy joviális m.szockót pillantasz meg. Itt csata lesz.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a joviális m.szockó gömbtestét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a joviális m.szockó testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a joviális m.szockó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A joviális m.szockó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kígyóbőr kesztyűt, szereztél 1 szockó hólyagot. (ld. enc.) 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kneopatikus mollusk. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a kneopatikus mollusk jobb oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kneopatikus mollusk csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a kneopatikus mollusk testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [2. PONT.] Egy kneopatikus mollusk lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kneopatikus mollusk jobb vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. Csápjával megérint a kneopatikus mollusk. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) {KCC:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kneopatikus mollusk bal első lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. A kneopatikus mollusk csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Mész tovább, előre. [2. PONT.] Egy kneopatikus molluskot veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kneopatikus mollusk testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. {KCC:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a kneopatikus mollusk testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 228.]

a 259 1844 1 átadod a 259. tárgyat az 1844. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szopókő. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

v 1 99 elmormolod az 1. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 223.]

kpcs 3 4 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

lm 4 8 9 mozogsz 4 8 9
Továbbsuhansz a folyosón. [2. PONT.] Egy kneopatikus mollusk lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a kneopatikus mollusk jobb első lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. {KCC:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a kneopatikus mollusk testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A kneopatikus mollusk csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [2. PONT.] Egy kneopatikus molluskot veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a kneopatikus mollusk fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a kneopatikus mollusk jobb első lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. A kneopatikus mollusk csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Haladsz előre. [2. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kneopatikus mollusk. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a kneopatikus mollusk puha testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. A kneopatikus mollusk csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a kneopatikus mollusk testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A kneopatikus mollusk csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 208.]

lm 17 15 mozogsz 17 15
Úgy suhansz, mint az árnyék. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kneopatikus mollusk van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a kneopatikus mollusk testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. A kneopatikus mollusk csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-13 varázspont.) {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a kneopatikus mollusk bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 3, gyógyulás: 17, összesen: +14 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Hangtalan léptekkel osonsz előre. [2. PONT.] Egy kneopatikus mollusk lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. {KCC:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a kneopatikus mollusk bal oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. A kneopatikus mollusk csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a kneopatikus mollusk testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. [10 pontot használtál fel, van még 198.]

t 159 1 támadod a 159. szörnyet
FT 159 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ftv 61 159 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 159. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

lm 15 15 12 mozogsz 15 15 12
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kneopatikus mollusk! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a kneopatikus mollusk puha testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjával megérint a kneopatikus mollusk. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kneopatikus mollusk csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kneopatikus mollusk puha testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. A kneopatikus mollusk csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 2, gyógyulás: 16, összesen: +14 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kneopatikus mollusk van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kneopatikus mollusk bal első lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kneopatikus mollusk csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kneopatikus mollusk fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Haladsz előre. [2. PONT.] Egy kneopatikus mollusk lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {KCC:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a kneopatikus mollusk puha testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. A kneopatikus mollusk csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. {KCC:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a kneopatikus mollusk nyakát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kneopatikus mollusk csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kneopatikus mollusk csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 183.]

lm 9 8 1 mozogsz 9 8 1
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [2. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kneopatikus mollusk. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a kneopatikus mollusk puha testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. A kneopatikus mollusk csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a kneopatikus mollusk testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. A kneopatikus mollusk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 molluszk házat. (ld. enc.) 292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 szopókövet. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [5. PONT.] Egy vízionárt veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudatod még tiltakozik, de tested már elfogadta az elkerülhetetlen halál tényét. Talán az iszonyatos sokknak köszönhető, hogy egy pillanatra még magadhoz térsz a "halálból", és ráébredsz, hogy milyen csúnya illúzióvarázsnak estél áldozatul. [4 életpontod maradt.] Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +105 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +105 életerő.) Továbbsuhansz a folyosón. [5. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vízionár. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Ahogy minden elsötétedik előtted, agyad egy parányi porcikája még mindig tiltakozik a borzalmas vég ellen. Amikor magadhoz térsz, úgy tűnik, órák teltek el, pedig csak másodpercek lehettek. VALÓDI ellenfeled már így is borzalmas sebeket ejtett rajtad! Valószínűleg a tudatalattid mentett meg a biztos haláltól. [5 életpontod maradt.] Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +88 életerő.) Elhagyod a rossz levegőjű labirintust. [20 pontot használtál fel, van még 163.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
[130,37] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Scipio hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megsimogatod a fejét, de nem értékeli túlságosan. Ezt abból látod, hogy úgy üvölt, mintha nyúznák. Lehet, hogy azért, mert a sebét fogdosod? Újra megpróbálod, és látod, hogy igazad volt. Addig próbálgatod, amíg a majomnak is tetszik, ugyanis már nem üvölt. Igaz, mást sem csinál. (+2 gonoszság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet.

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,38] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Felfedeztél egy ősi csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Beornegaar lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Ezt a szerencsét. 4 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 134.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Hideg szél borzolja a hátadat. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
48 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy szintszívó támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával végigmetszed a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz lord védelmezi a vadászterületét.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord zörgő csontját. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bakkura csizma, 2 bumeráng és egy rézpáncél. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 104.]

szk 155 keresed a 155. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy nukleáris cickányt. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 101.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 155 TVP-t kell elköltened.] Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 61.]

tf 3 31 fejleszted a 3. tulajdonságodat 31 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 118 TVP-t kell elköltened.] Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.) [31 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 25, 27.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-5 életerő.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 307 pontot. A következő körben tehát 337 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEGYI RÁK (61. SZÖRNY)
A gyenge napsütésben gyakran látni a sütkérező, hatalmasra nőtt hegyi rákokat a hegyoldalakon (ha valakinek elég jó a szeme ahhoz, hogy a szikláktól meg tudja különböztetni). A hegyi rákok általában békések, persze ha egy éhes drasmólyom vagy egy, a jó kis rákpáncélra apelláló kalandozó megtámadja őket, akkor... nos, elég jól meg tudják magukat védeni. A vastag kitinpáncél áttörésére az ütőfegyver a legalkalmasabb.

EZOTERIKUS MARDEL (184. SZÖRNY)
Az ezoterikus mardel nagytestű, közel két méter magas szőrös kutyára emlékeztető szörny. Speciális pszi képességekkel rendelkezik. Például megérzi a tőle rettegő kalandozók jelenlétét (tehát értelmetlen rá BA parancsot kiadni, ily módon nem tudod a harcot elkerülni). Ezenfelül képes gyilkos pszi-sugarakat kibocsátani, amelyek meggyengítik elmédet és gyakran elveszíted a közelmúltban szerzett tapasztalatokat. Az ezoterikus mardel hatalmas, agyarszerű fogazatával támad, olyan dühvel, hogy gyakran még percekkel az elpusztítása után is képes sebeket okozni (ezt is egyfajta pszi képességnek vélik a megfigyelők). Ezért az ezoterikus mardelt szó szerint miszlikbe kell aprítanod, ha el akarod pusztítani. Bármilyen fegyver egyformán jó ellene. Megjegyzés: egy Toborzásgátló Vlagyimir nevű, tapasztaltnak mondható kalandozó állítása szerint ha valakinek sikerül egy ezoterikus mardelt elfognia, akkor aránylag könnyen megszelídítheti. És kevés olyan enyveskezű mestertolvaj született még e világra, aki észrevétlenül meg tudna közelíteni egy ezoterikus mardel által őrzött tábort...

VARÁZSKŐ (305. TÁRGY)
Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.
[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Varázskövet ezentúl nem adhatsz át, nem adhatsz el, stb. Ezenkívül egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)]

MÉRLEG (81. TÁRGY)
Ha túl sok tárgy van nálad, túlterheltté válsz, irritáló lehet, hogy esetleg nem tudod, mit lenne érdemes eldobni, vagy mi mindent kell eldobnod ahhoz, hogy már ne legyél túlterhelve. Ha azonban lenne egy mérleged, megmérhetnél mindent pontosan... A mérleg készítéséhez nem kell más, csak két lapkorong. Bozótos terepen kell ehhez a KT 81 parancsot kiadnod, 30 pontért. Bozótosban lehet ugyanis állványnak és egyéb apró komponenseknek való anyagokat találni. Ha már van mérleged, bármely nálad levő tárgyat megmérheted (néhány egységnyi súlyú kő felhasználásával). Ehhez a használ: H 81 (tárgy) parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Példa: H 81 4 utasítással megméred a botod súlyát.

VORTEX TALIZMÁN (812. TÁRGY)
Fekete anyagból készült. Formája kerek, közepén pedig egy csillogó, esőcseppet mintázó szürke ékkő töri meg az egyhangúságát. Ha megérinted, jóleső magabiztosság-érzet ölel körül. Ha a nyakadba akasztod, mindez a hatás kikristályosodik, intelligenciád kettővel nő. A cirkuszban, a hátizsákodban lapulva is megsegíthet egyes próbákon, nem muszáj viselned. Nem átadható.

SZOCKÓ HÓLYAG (355. TÁRGY)
Leölve a joviális mikroszockót, kimetszheted központi hólyagját, amely egy létfontosságú szerv. Bár nem tudod, mire jó, valami hasznát majdcsak látod. A szockó hólyag kinyerésekor - a hólyag mérgező tüskéi miatt - speciális védelemre van szükség! De nagyon vigyázz: mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés).

MOLLUSZK HÁZ (353. TÁRGY)
Ha leölsz egy kneopatikus molluszkot, és elég gusztusod van hozzá, kipucolhatod a nyálkát a meszes csigaházból. Bár a molluszk ház elég nagy, szerencsére nagyon könnyű, mindössze két kiló. Mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés).

KARAKTERLAP

Tűz, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon felszentelt papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 166. fordulód.

Erő: 30 (38) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 152 cm
IQ: 24 (32) Támadás: 19 Agresszió: 4 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 31 (38) Védekezés: 58 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 19 (23) Életpont: 295/164 Jellem: gonosz (423) Tul. pont: -9
Szerencse: 22 (1) Varázspont: 341/1 Pénz: 909 arany Kép. pont: -6
Tudatpont: 7/3 Pszi pont: 45/20
Eddig összesen 1189 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9431 TP-t kaptál. Jelenleg 171215 TP-d van. A következő szinthez még 8785 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, borzalmas varkaudar, Ayagira Tanaka. A 162. fordulódban 5286 arany került a bankszámládra. 5391 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/2 ökölvívás: 25/74 (+7%) vágófegyverek: 10/30 (+4%)
lőfegyverek: 6/40 dobófegyverek: 23/57 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (230%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/3 2. nyomkövetés: 37/73 (+44%) 3. lopás: 6/66
4. mászás: 6/43 5. csapdakészítés: 13/9 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/50 (+6%)
7. gyógyítás: 29/99 8. titkosírás: 3/10 9. felderítés: 9/54 (+17%)
10. szörnyidomítás: 1/89 11. teológia: 19/43 (+44%) 12. taumaturgia: 21/12 (+5%)
13. versengés: 9/58 (+9%) 14. harcművészetek: 29/72 15. zene: 3/30
16. szörnyismeret: 21/90 17. pszi: 7/64 (+9%) 18. vadászat: 5/87
19. bányászat: 8/39 (+72%) 20. úszás: 8/15 21. főzés: 10/65 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
szintszívó (#96), mutáns pók (#117) (csak egyszer), borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
sötét halál (#45) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 arany (#50) 1 bőrpáncél (#51) 2 bőrsisak (#57)
1 fáklya (#36) 10 gyógykenőcs (#313) 8 kaja (#2)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 rókafarok (#124) 4 ubuk dobónyíl (#138)
26 víz (#27) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 aranypikkely (#415) 1 bakkura csizma (#96)
2 bumeráng (#249) 1 bunthar bőr (#733) 9 kaktusztüske (#114)
10 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 molluszk ház (#353)
1 rakolits por (#669) 1 rézpáncél (#71) 1 sáska amulett (#668)
1 szockó hólyag (#355) 1 szopókő (#259) 1 szulfagor agyar (#677)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 ubuk tüske (#131) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(129,38) ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), élőholt quwarg (#202), csontváz (#48), szintszívó (#96), csontváz lord (#177)
(130,37) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 25. jellempróba
(131,38) kétfejű troll (#163), a 72. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Sheran rúnaköve, Dornodon oltár, tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, pattanóböde (#145), degradátor (#210), joviális m.szockó (#211), kneopatikus mollusk (#209), vízionár (#66)
(131,39) mély szakadék (#154), Elenios oltár, oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(132,40) Chara-din oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(132,41) oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, kétfejű troll (#163), pattanóböde (#145)
(132,42) szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vortexmágus (#418)
(132,43) nekrofun (#173), vörös rakolits (#356)
(133,44) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), buntharok (#396), Ramirez Espanza (5588. kalandozó)
(134,45) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek