165. forduló, 167. forduló, Ardal Elwenhill összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. okt. 16. 9h:11'
EZ A 775. JÁTÉKHETED, 166. FORDULÓD
776. játékheted kezdete: okt. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2929
SZÁMLA : XXXX

ARDAL ELWENHILL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [112,60] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+128 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy tüskés harci gromak nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 298.]

* 1. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 293.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 288.]

* 3. KP: v 63 0 0 elmormolod a 63. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 283.]

dd 56 eldobod az 56. tárgyat
Elhajítasz 9 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

tv 60 támadó/véd. varázslat a 60. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: puha ütés. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

v 21 3 elmormolod a 21. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 3 kaja. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 278.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 273.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 268.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 248.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[112,61] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A napfényes Rin völgyben sétálsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a mérges nyukmár jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 2 rézdarabot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy mély kút van. Délre egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy arató csattanat lehet. Itt csata lesz.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy felbőszült massza támad rád. Nyilván a közeli phua-kúpból szabadult ki.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 mérgezett vasnyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a massza jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Telibe kapod a savadagot. (21 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza jobb vállát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a massza lebernyegét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A massza cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (4 támadástól 99 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 moa kristályt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [113,62] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy ork sámán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod az ork sámán jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a topránypolip testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a topránypolip testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A kút üres. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy phua-kúp van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy massza volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [114,63] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy csodabazárt. Délre egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt quwarg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 22 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval megütöd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 14 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sóhajtó dorony. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sóhajtó dorony nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 196.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[115,64] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérfürdető magszim közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 26 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim bal oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [116,65] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy gyilkos tetű. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Találsz egy olvasztókemencét. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. [16 pontot használtál fel, van még 180.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 172.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[117,66] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő kérődző etra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a kérődző etra rúgása elől. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [118,67] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs esélyed legyőzni az ellenfeldet, ezért villámgyorsan olajra lépsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [119,68] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy felbőszült massza támad rád. Nyilván a közeli phua-kúpból szabadult ki.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 87 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a massza testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza sszetett szemét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a massza ollója a bal karodat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Vasalt bunkóval megütöd a massza sszetett szemét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a massza jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a massza ollója véres sebeket ejt a testeden. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. 1 344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 192, gyógyulás: 0, összesen: -192 ÉP}

Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 148.]

m 3 mozogsz délkeletre
[120,69] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Fairlight templomot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 140.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 132.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[121,70] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy épület van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy Fairlight templom van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 124.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 116.]

id 156 40 idomítod a 156. szörnyet 40 pontért
Elkezdődnek a leckék a tüskés harci gromak számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Nehéz volt ez a mai oktatás, de láthatóan haladtatok. (Még 60 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [40 pontot használtál fel, van még 76.]

tf 4 25 fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [25 pontot használtál fel, van még 51.]

gyk 181 10 gyakorolsz a 181. tárggyal 10 pontért
Apró darabokra versz fél tucat hólyagkaktuszt, gyakorlásképpen.

[10 pontot használtál fel, van még 41.]

f 326 kísérletezel a 326. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [10 pontot használtál fel, van még 31.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [20 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: h 336 0 0 használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 10.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 3. BP: tf 4 5 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [5 pontot használtál fel, van még 5.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 307 pontot. A következő körben tehát 312 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ardal Elwenhill, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 77. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 166. fordulód.

Erő: 24 (31) Szint: 18 Merészség: 7/3 Magasság: 167 cm
IQ: 23 Támadás: 17 (18) Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 28 Védekezés: 36 (39) Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 20 Életpont: 258/126 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 21 Varázspont: 291/10 Pénz: 75 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/0 EFejl: 7
Eddig összesen 795 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 429 TP-t kaptál. Jelenleg 333 390 TP-d van. A következő szinthez még 6 610 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, ryuku csapásvezető, élőholt quwarg. A 163. fordulódban 581 arany került a bankszámládra. 598 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 21/18 (+6%) vágófegyverek: 10/77
ütőfegyverek: *19/100 (+14%) lőfegyverek: 13/51 (+4%) dobófegyverek: 16/29

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); sallank nyíl (#129) (10 -17.); mérgezett vasnyíl (#187) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 2
121,70 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 100 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/13 (+11%) 2. nyomkövetés: 24/40 (+32%) 3. lopás: 3/43
4. mászás: 9/1 (+5%) 5. csapdakészítés: 11/29 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/58
7. gyógyítás: 40/33 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 12/31
10. szörnyidomítás: 7/23 (+44%) 11. teológia: 24/41 (+20%) 12. taumaturgia: 19/24 (+27%)
13. zene: 16/34 (+22%) 14. szörnyismeret: 12/61 (+20%) 15. zárnyitás: 3/33
16. vadászat: 14/73 17. bányászat: 20/96 (+49%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 12 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
autentikus vámpír (#154) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) erőpajzs II (#63)
óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), puha ütés (#60)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: nagyon éhezik
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: nagyon éhezik
tüskés harci gromak (#156) (idomítás alatt) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 25 (limit: 819), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 2 800.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 785 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 77.43 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van.
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
56 arany (#50) 9 mákrózsa virág (#56) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
1 sallank karom (#128) 3 spiritusz (#170) 1 tükör (#43)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 3 gyenge méreg (#26) 1 magszim bél (#103)
2 moa kristály (#2203) 3 óndarab (#85) 7 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
(112,61) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, mérges nyukmár (#95), arató csattanat (#144), massza (#217)
(113,62) ork sámán (#345), mély kút (#93), Fairlight oltár, topránypolip (#86)
(114,63) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, élőholt quwarg (#202), sóhajtó dorony (#112)
(115,64) szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, művészi porolit (#720), nekrofun (#173), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 37. jellempróba, vérfürdető magszim (#148)
(116,65) gyilkos tetű (#116), Dornodon oltár, olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, 42. jellempróba, érclelőhely
(117,66) mély kút (#93), kérődző etra (#368)
(118,67) Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, 42. jellempróba, massza (#217)
(119,68) Tharr oltár, massza (#217)
(120,69) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 47. jellempróba, érclelőhely
(121,70) oltár, érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az Aranyburoknak (212. KT-képesség) hatótáv korlátot kapott. A többi támadó KT-képességhez (átok, kihívás stb.) hasonlóan max. taglétszámnyi távolságra lehet használni.

Üzenet küldése a karakternek