Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 14. 12h:24' EZ A 167. JÁTÉKHETED, 166. FORDULÓD 168. játékheted kezdete: okt. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2440 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
ef 4 522 | energia fejlesztése 4 |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
kf 2168 | kézbeveszed/felveszed a 2168. tárgyat |
kf 1528 | kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat |
lm 58 41 35 | mozogsz 58 41 35 |
lm 28 29 31 | mozogsz 28 29 31 |
lm 34 1 | mozogsz 34 1 |
m 6 6 | mozogsz a 6. ponthoz |
kut 45 | kutatsz 9 pontért |
m 8 8 | mozogsz a 8. ponthoz |
kut 45 | kutatsz 9 pontért |
m 2 2 | mozogsz a 2. ponthoz |
kut 45 | kutatsz 9 pontért |
* 1. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
VARKAUDAR HADÚR (270. SZÖRNY) Tomboló, toronymagas varkaudar óriás, borzalmas varkaudar testőrök gyűrűjében: nyilvánvaló volt, hogy Sistergő Pumpa bukása után előbb-utóbb felbukkannak a törzsi vezetők, akik megpróbálják a hatalmat magukhoz ragadni. A varkaudar harcosok nemcsak a törzs legjobb harcosai, hanem végtelenül ravaszak, még a papi mágiához is konyítanak valamelyest. Jaj neked, ha egy hadúr fegyvere elé kerülsz! |
ŐRJÁRAT (274. ELLENFÉL) A jelek szerint a négyesével járkáló városi őrség már nem képes igazán hatékonyan elvégezni feladatát, és fellépni a náluk lényegesen harcedzettebb kalandozókkal szemben. Valószínű erre a katonaság is rájött, ezért is hozták létre az őrjáratokat. Egy őrjárat három városi őrségi különítményből, azaz összesen 12 katonából áll, de ezek között nemcsak átlag katonák, hanem mesterien képzett varázslók is vannak. Egy őrjáratot legyőzni gyakorlatilag teljesen lehetetlen - még a legtapasztaltabb kalandozók számára is. |
TŰZELEMENTÁL (276. SZÖRNY) A tűzelementálok szellemek a Tűz elemi létsíkjáról, óriási, lángoló oszlopok alakjában jelennek meg. Kizárólag mágikus fegyverrel és varázslatokkal lehet őket megsebezni, persze legjobbak a hideg alapú varázslatok. A tűzelementál legyőzése igen nagy kihívás egy kalandozó számára, szerencsére igen ritkán kell szembenéznie vele: egy ilyen nagyhatalmú lényt legfeljebb egy mágus vagy egy triklem drakolder képes az anyagi síkra megidézni és hosszú ideig befolyása alatt tartani. |
VÉRCÁPA SÁMÁN (281. SZÖRNY) Nyilvánvaló, hogy a vércápák mérhetetlenül buta, értelem nélküli ragadozók. Vagy legalábbis nyilvánvaló volt eddig, amíg meg nem pillantottad az első mágiahasználó vércápát. Hogyan képes rá, amikor hangot kiadni nem tud, és nincsenek végtagjai? Hogyan fér a mágia parányi agyába? Bár számodra felfoghatatlan, de itt van végre a régóta várt vércápa sámán! Ideje közelebbi ismeretséget kötni vele. Csak az FT 281 parancs kiadása után fogod őket megtámadni. |
ŐSDENTOR (282. SZÖRNY) Az ősdentorok nagyhatalmú, mágikus entitások, amelyeket általában varázslók idéznek meg bizonyos feladatok végrehajtására egy másik létsíkról. Az ősdentor számára a bolygónk légköre méreg, amely kb. 1 nap alatt elpusztítja: így az ősdentornak igyekeznie kell a feladat végrehajtásával, és ha megidézőjére támad, akkor pedig sosem juthat vissza hazájába. Nem csoda, hogy az ősdentorok általában igen sietősek, és ha összeakadnak egy kalandozóval, igyekeznek azt a lehető legrövidebb idő alatt "lerendezni". Az ősdentorok démoni alakú, (de nem Thargodan!) lények, egyesek szerint a Sötét Földről származnak, de mások ezt vitatják. Az ősdentor csak ezüst és mágikus fegyverekkel sebezhető. |
KRONOKUKAC (285. SZÖRNY) A kronokukacok az Idő Létsíkjáról származnak. Ez a sík tökéletesen el van zárva minden más síktól, hiszen ha érintkezne más dimenziókkal, annak katasztrofális következményei lennének. Bármilyen furcsa, az Idő létsíkján van élet! Vagy legalábbis valami, amit annak is nevezhetünk. A kronolények az idő folyását segítő, megakadályozó vagy megváltoztató katalizátorok, amelyek némelyike korlátozott vagy teljes öntudattal rendelkezik. Ezek közül az egyik legkisebb a kronokukac. Persze az idő felett birtokolt befolyása még őt is hatalmassá teszi az anyagi síkon. Ha valahogy átkerül a mi világunkba egy ilyen kronolény, kisebb-nagyobb időtöréseket okozhat, esetleg bizonyos területeken az idő megállhat, vagy gyorsabban telhet. A kronolények elpusztítása fontos feladat, hiszen világunk egyensúlyát fenyegetik. A kronokukacot a vastag, gumiszerű képződmény, amely bőrét alkotja, gyakorlatilag immúnissá teszi vágó és ütőfegyvertől származó támadásokkal szemben. |
KRONOTAPÍR (286. SZÖRNY) Az alanori tudósok szerint a csatornán suttyomban átúszó kalandozók óriási bajt okoztak azzal, hogy megbolygatták a Thargodan csatamezőket, és a rettegett következmények nem is késlekedtek. Úgy tűnik, a Thargodan csatamezők mélyén szunnyadó ősi mágia megzavarásának eredményeképp repedés keletkezett a dimenziók között, és szerencsétlenségünkre pont az idő létsíkja keletkezett egy átjáró! Lehetséges, hogy Ghallán ennek következményeként az idő fel fog gyorsulni, de mintha ez nem lenne elég, ún. kronoteremtmények özönlöttek át, melyek érintésükkel zavart kelthetnek az időben. A kronotapírokat úgy tűnik, mágnesként vonzzák a Thargodan csatamezők: rövid időn belül (ha az időnek egyáltalán megmaradt a jelentése) el fogják őket árasztani. A kronotapírok az idő fázisai között való mozgásuk miatt gyakorlatilag sebezhetetlenek, bár a tudósok már dolgoznak azon mágikus anyag keresésén, amely a képességet semlegesíteni tudja. Egy jós szerint a megoldás a tiltott manaforrásban keresendő. |
TITÁNKOLOSSZUS (289. SZÖRNY) Az elmúlt évek során kiderült, hogy a Fairlight bankokat védelmező acélkolosszusok korántsem annyira legyőzhetetlenek, mint hitték. A bankok adósságbehajtását végző gólemek gyakran megsemmisültek, a bankhálózat hatalmas károkat szenvedett el. Így aztán elrendelték az újabb, hatékonyabb modell kifejlesztését, így született meg a titánkolosszus. Az új gólem előállítása rettenetesen drága, ezért a barbár gyarmatvidéken még nem alkalmazzák, csak a csatorna keleti oldalán. |
ERA FORMÁLÓ MINTA (418. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, narancsszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kalapácsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Era formázó minta. Az Era az ütőfegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok ütőfegyverré formázni. |
BOGYÓGRÁNÁT (430. TÁRGY) A kaktuszbogyó által okozott sebzés önmagában kicsit komolytalan egy magas szintű kalandozó számára, azonban kellő türelemmel halálos bogyógránát készíthető belőle. Mindehhez nem kell mást tenned, mint egy acéltűvel apró lyukat ütni a bogyón, és ezen át a bogyó belsejébe csepegtetni 3 csepp ugh mérget. Ez a tevékenység 5 TVP-t emészt fel, és eredményeképp egy 5D4+12 sebzésű dobófegyvert kapsz, amely használatakor - a szétrepülő mérgezett csillagtüskék miatt - +4 támadásod is van. A bogyógránát megtalálására - érthető okokból - igen csekély esély van. |
LÓTUSZFŐZET (448. TÁRGY) A lótuszfőzet egy olyan varázsital, amely behörpintésével semlegesítheted a szervezetedben levő összes mérget. Különösen akkor hasznos, ha nem ismered a jóval kényelmesebben használható méregsemlegesítés varázslatot. A lótuszfőzet elkészítéséhez szükséges a varázsital főzése varázslat, egy lótuszvirág, 5 csepp víz, egy mákrózsa, és néhány speciális fű, amely csak sűrű erdőben megtalálható (ezért a főzet csak sűrű erdőben készíthető el). A főzéshez a KT 448 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, nincs szükség különleges edényre. A lótuszfőzetet kör végén automatikusan elhasználod, ha méreg van a szervezetedben, külön H parancsot nem kell kiadnod. |
NORGAT KULCS (471. TÁRGY) A norgat zárak hihetetlenül trükkös szerkezetek, és még egy roxati céhmester is megszenved, amíg kinyit egyet a megfelelő kulcs nélkül. A norgat zárak titka némi mágiában rejlik, amelynek kulcsa a vörös fényben vibráló norgat kulcs. Sajnos a norgat kulcs könnyen tönkremehet, ha nem mondod ki a megfelelő varázsszót a használatakor. |
DIZEN KULCS (472. TÁRGY) A dizen kulcs egy speciális, kék kristályból készült mágikus eszköz, amelyet az olyan zárakhoz használnak, amelyet lehetőleg sem mágikus, sem fizikai úton nem kéne kinyitnia az arra nem felhatalmazottnak. Emellett, ha a dizen kulcs idegen kezekbe kerül, pillanatok alatt megsemmisül, de ha elég gyors vagy, és elrohansz vele a zárhoz, akkor még kinyithatod vele előtte. |
CÁPAÖLŐ TŐR (480. TÁRGY) Ezt a különleges mágikus tárgyat az elf mesterharcos készítette a csatornán átkelni szándékozó kalandozók számára. Ez egy rozsdás fémdarab, amely azonban 4D4+4 sebzésű vízifegyverré változik, ha a csatornában kelet felé úszol, és vércápával találkozol! Ilyenkor a cápaölő tőr 36-os erővel ruház fel! Semmilyen más esetben nem tudod a cápaölő tőrt használni. A használatához szükséges minimális víziharc szakértelem 6-os. |
RAPTOR SZABLYA (482. TÁRGY) Egy kötéllel egy fémrúdra erősítve a borotvaéles raptor karmot, halálos vágófegyverhez juthatsz. Sajnos, a méretes (bár nem túl súlyos) karom forgatása jóval nehézkesebb, mint egy rendes kardé, vagy akár a mandibulakaszáé: minimum 16-os vágófegyver szakértelem szükséges használatához, és még ilyenkor is -5 támadást kapsz. Persze ez jócskán eltörpül a szablya sebzése mellett, ami 6D5+3. A raptor szablyának még két előnye van a mandibulakaszával szemben, egyrészt könnyebb elkészíteni (mindössze 25 TVP-t igényel), másrészt valamivel kisebb a súlya. |
LUTHIUS KARKÖTŐJE (527. TÁRGY) A legendák szerint Luthius mágikus karkötőjének köszönhette, hogy mindig tapasztaltabb, mindentudóbb volt kalandozótársainál. Bizony, ha Luthius karkötőjét viseled, minden alkalommal, amikor tapasztalati pontot kapsz, 8%-al többet kapsz! És ha ez még nem lenne elég, állítólag több karkötő hatása is összeadódik, de hogy mennyi a maximális hatásfok, arról nem szól a fáma. A karkötőnek csak egy kellemetlen tulajdonsága van: igencsak nehéz tőle megszabadulni. |
ZAFÍR VÉDŐGYŰRŰ (532. TÁRGY) A zafír védőgyűrű a smaragd továbbfejlesztett változata, ennél fogva jóval ritkább és értékesebb is. A védettségedet és a szerencsédet is +4-gyel növeli meg, ha viseled a KF 532 paranccsal. |
KOBOLDKORONA (1629. TÁRGY) A koboldkorona a koboldkirály hatalmának forrása, és uralkodói jogkörének szimbóluma! Pha... nevetséges! Ez csak egy közönséges a fémabroncs, aminek a tetejére haszontalanságokat erősítettek! Még hogy hatalom, meg uralkodói jogkör! Ugyan már! - gondolhatod, de meglepődsz majd, ha elárulom, hogy a korona valóban csodákra képes. Hogy ezt megtapasztald, nem kell mást tenned, mint két kézre fogni (ugyanis annyira apró, hogy még a legkisebb kobakú gnóm, vagy árnymanó sem hordhatja fejfedőként), koncentrálni, és erősen akarni, hogy csoda történjen. Hogy ekkor pontosan mi fog bekövetkezni, azt nehéz volna előre meghatározni, ezért csak annyit javasolhatok: add ki bátran a H 1629 parancsot! Ezt fordulónként egyszer, 0 TVP-ért teheted meg. |
Erő: | 48 (57) | Szint: | 18 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 14 (33) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 14 (20) | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 18 (22) | Életpont: | 533/533 | Jellem: | semleges (+11) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (27) | Varázspont: | 194/9 | Pénz: | 4656 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 19/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 22/63 | szúrófegyverek: | 15/61 | vágófegyverek: | 7/66 |
dobófegyverek: | 16/26 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -98.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (99 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
46,63 mezőn táborozol, az 53. labirintusban, 1. szinten, 28. ponton |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 131 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/7 | 2. nyomkövetés: | 26/44 | 3. mászás: | 4/75 |
4. csapdakészítés: | 13/4 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/17 | 6. gyógyítás: | 16/70 |
7. titkosírás: | 5/20 | 8. felderítés: | 2/35 | 9. szörnyidomítás: | 4/44 |
10. taumaturgia: | 15/55 (+3%) | 11. harcművészetek: | 21/0 | 12. zene: | 13/29 (+10%) |
13. szörnyismeret: | 3/0 | 14. zárnyitás: | 1/55 | 15. vadászat: | 10/66 |
16. bányászat: | 10/95 | 17. testépítés: | 46/30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ) |
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 42 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 95 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 621 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | * | vámpírtőr (#364) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
4 | csontszablya (#64) | 3 | kőkés (#6) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
Lövedékek | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | 69 | ubuk tüske (#131) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
7 | ubuk dobónyíl (#138) | 6 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
3 | kis bőrpajzs (#45) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||
Sisakok | ||||||||
2 | bőrsisak (#57) | 1 | * | Krough fejdísze (#1570) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | tépett lobogó (#1864) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 3 | * | tankány karom (#237) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | zafír védőgyűrű (#532) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [benne 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 2] | ||||||
7 | huhogó bibe (#332) | [bennük 30 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 54] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [bennük 50 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 97] | ||||||
10 | uzbány csőr (#169) | [bennük 70 csepp ugh méreg (#166), fér még: 50] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 100 korty víz (#27), fér még: 20] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 21 csepp ragasztó (#83), fér még: 39] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 5 | bronzkulcs (#76) | |||
6 | csontkulcs (#74) | 3 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | Fairlight szütyője (#2108) | 4 | fáklya (#36) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | furulya (#233) | 5 | gernim balzsam (#1894) | |||
199 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 31 | kaja (#2) | ||
1 | karócsapda (#163) | 5 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | |||
1 | kötél (#92) | 4 | krónika (#1725) | 1 | lant (#238) | |||
3 | leviatán hólyag (#2182) | 2 | mérleg (#81) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | olló (#335) | 28 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | pszi kő (#248) | 5 | rézkulcs (#75) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
1 | sáfránykristály (#675) | 1 | súlyzó (#347) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
2 | varázskő (#305) | 2 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
9 | acélpengőke (#231) | 2 | alligátorbőr (#661) | 44 | álompor (#396) | |||
3 | antilopbőr (#48) | 3 | aurach bőr (#658) | 39 | aurach fog (#657) | |||
5 | bakkura bőr (#95) | 2 | berzerker tüske (#713) | 10 | bordacsont (#16) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsfarok (#654) | 7 | darázsszárny (#652) | |||
8 | dorony tüdő (#212) | 5 | dözmöng szív (#122) | 76 | drótszőr (#37) | |||
3 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | 17 | evaporőr háj (#105) | |||
31 | fabontó (#106) | 8 | fekete gyöngy (#99) | 6 | fülemüle agyar (#267) | |||
6 | grákóbőr (#41) | 9 | grifftojás (#179) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
7 | gyöngymangó (#135) | 2 | halcsont (#390) | 5 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
3 | kaktusztüske (#114) | 3 | karbin plazma (#199) | 2 | kavadu lebeny (#24) | |||
5 | királygyík bőr (#44) | 8 | lajhár csont (#236) | 7 | lapockacsont (#33) | |||
2 | liumbe hajtás (#655) | 77 | madártoll (#112) | 7 | magszim bél (#103) | |||
8 | mákrózsa virág (#56) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
6 | móri gyümölcs (#116) | 5 | nektoraf faggyú (#667) | 10 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 30 | pirkit (#153) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rakolits por (#669) | 2 | rákpáncél (#97) | 3 | remák szív (#264) | |||
10 | rézdarab (#70) | 4 | rinóbőr (#651) | 2 | rókafarok (#124) | |||
29 | sallank karom (#128) | 4 | sámán erszény (#650) | 10 | smirglilevél (#29) | |||
3 | sünmedve tüske (#14) | 7 | surranó kígyó bőr (#47) | 6 | szárnyas hernyó (#69) | |||
6 | szulfagor agyar (#677) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | 5 | téfea-agy (#172) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 21 | tigroszlán fog (#63) | 3 | trikornis szarv (#198) | |||
2 | vadász tatu bőr (#15) | 5 | varányszem (#30) | 32 | varkaudar csont (#1113) | |||
23 | vasérc (#152) | 20 | vízionár szem (#102) | 4 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 231.20 kg | Megterheltség: 150% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 8 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | tudás gyöngye (#522) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
147 | arany (#50) |
45 | 46 | 47 | |
62 | |
|
|
63 | |
|
|
64 | |
|
|