164. forduló, 166. forduló, Bad G. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 21. 11h:03'
EZ A 182. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD
183. játékheted kezdete: nov. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4515

BAD G. KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,71] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 manifeszt.nyúlvány (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Minden varázserőd visszatért. (+123 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+23 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 292.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 287.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 193 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 284.]

* 4. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 279.]

v 2 elmormolod a 2. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 279.]

a 415 4295 3 átadod a 415. tárgyat a 4295. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Morehin részére. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

at 3165 3 TU-t adsz át a 3165. kalandozónak 3
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 2 TU árán átcsúsztatsz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

in 3165 4670 leírod a 3165. kalandozónak a 4670. kalandozót
Mentálisan üzensz. Elmondod, hogyan néz ki Debbie O'Connor. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

v 6 9 elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 269.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 264.]

fu 4670 udvarolsz a 4670. kalandozónak
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[103,72] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Felfedeztél egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Látsz egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Hamariberkenyével. Dornodon tanítványa. Egy arany masszariasztót, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt és egy smaragd védőgyűrűt visel. Felszerelését egy kardszárnyú pocok trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy spagulár! Tisztán érzed auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: acélpengőke, álompor, aranyló ugarhéj, bordacsont, dorony tüdő. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz egy barna, tüsi hajú, barna szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy ragyás burástya trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Mentális auráját felismered, semleges jellemű az alávaló. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Gondinox. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: aurach fog, bőrsisak, bronzhegyű lándzsa, drótszőr, kígyóbőr kesztyű, mandibulakasza. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [104,73] Továbbra is síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

Utad során felfedezel egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [105,74] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ragyás burástya került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya farkát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya bal csápját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a ragyás burástya testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 19, gyógyulás: 16, összesen: -3 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred az ásóját, hogy majd te ásol, ő csak pihenjen. Mikor egy fának dőlve elalszik, halkan odalopódzol és teljes erővel fejbe vágod. Látod, hogy ez többé nem fog felkelni! Sajnos a kemény törpefejen az ásó is kettétört. Elhajítod a hasznavehetetlen szerszámot. (+2 gonoszság.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [48 pontot használtál fel, van még 216.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[106,75] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy erszényes elkarog. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 42 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával épp hogy eltalálod az erszényes elkarog farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. (ld. enc.) 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 17, gyógyulás: 7, összesen: -10 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [107,76] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku futárbérenc. {támadása: 40.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku futárbérenc jobb vállát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 33, gyógyulás: 14, összesen: -19 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 196.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! (ld. enc.) Jóleső meleg fut végig a testeden. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 166.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[107,77] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sullár. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sullár hatalmas testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sullár farkát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 6, gyógyulás: 11, összesen: +5 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.

(Továbbmész...) [107,78] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [106,79] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ragyás burástya. {támadása: 14.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ragyás burástya testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 15, gyógyulás: 22, összesen: +7 ÉP}

Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. [38 pontot használtál fel, van még 128.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[105,80] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 198 pontot kell rákölteni.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 118.]

v 7 237 5 elmormolod a 7. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 50 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 115.]

v 7 275 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 28 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 112.]

v 7 331 4 elmormolod a 7. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 109.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Némi zenei tapasztalattal a hátad mögött, talán most már sikerült közepesen élvezhető muzsikát előadni. [10 pontot használtál fel, van még 99.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 96.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 117 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 56.]

tf 2 26 fejleszted a 2. tulajdonságodat 26 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 91 TVP-t kell elköltened.] [26 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 168 arany fejpénzt kaptál. Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a garokk. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tolvajszem hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 306 pontot. A következő körben tehát 336 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ERSZÉNYES ELKAROG (354. SZÖRNY)
Nagyapád történeteire visszaemlékezve, egyből a legendás állatfaj, a kenguru jut eszedbe, amikor erre a két lábon álló, szökdécselő emlősre nézel. Az elkarog azonban a békés növényevő fej helyett egy hatalmas ragadozófejet hord a nyakán, éles fogakkal teli állkapoccsal. Rettenetesen fürgén mozog, és fáradhatatlan üldözője prédájának, úgyhogy ha le akarod győzni, alaposan fel kell kötni a nadrágszárat...

ELKAROG SZŐR (665. TÁRGY)
Ha gigászi összecsapásban győzedelmeskedsz az elkarog felett, és kissé kifújtad magad, összegyűjthetsz némi elkarog szőrt. Kissé büdös ugyan, és irritálja a bőrödet, de szinte bizonyos, hogy használható lesz valamire.

ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges.

KARAKTERLAP

Bad G., egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Bőröd babarózsaszín. Dornodon felszentelt papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: őr (56). Ez a 165. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 27 (29) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 22 (23) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 112/112 év
Egészség: 21 Életpont: 337/317 Jellem: gonosz (155) Tul. pont: 1
Szerencse: 20 Varázspont: 409/288 Pénz: 1013 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 11/1 Pszi pont: 38/8 EFejl: 20
Eddig összesen 685 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3799 TP-t kaptál. Jelenleg 244199 TP-d van. A következő szinthez még 15801 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, élőholt quwarg, Földrengető. A 162. fordulódban 354 arany került a bankszámládra. 369 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4 szúrófegyverek: 23 vágófegyverek: 8
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 20 dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -11.); nyílpuska lövedék (#547) (12 -); nyílpuska lövedék (#547) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 32 3. lopás: 12
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 12 6. csapdaészlelés: 9
7. gyógyítás: 33 8. titkosírás: 4 9. felderítés: 3
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 21 12. taumaturgia: 16
13. versengés: 1 14. zene: 7 15. szörnyismeret: 7
16. pszi: 6 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 13
19. bányászat: 16 20. főzés: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 4670. karakternek
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 15 darabot ), kavadu iszákot (#25) (max. 4 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
woor-antilop (#31) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> trikornis (#104) méregfelhő (#37) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> varkaudar bajnok (#190)
tűzeső (#61) >> nők (#999) tűzeső (#61) >> férfiak (#998)
tűzeső (#61) >> ryuku futárbérenc (#765) tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190) elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0)
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ametiszt medál (#275) 1 aranypikkely (#415) 1 drótszőr (#37)
3 kaja (#2) 4 mutáns csont (#331) 1 nyílpuska lövedék (#547)
1 pirkit (#153) 5 tankány karom (#237) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
262 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 1 ezüst karkötő (#158)
10 isteni könnycsepp (#260) 1 sullár hólyag (#168) 7 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(103,72) phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), Elenios oltár, Hamariberkenye (2430. kalandozó), Gondinox (4063. kalandozó)
(104,73) mély kút (#93), Sheran oltár
(105,74) ragyás burástya (#111), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), 24. jellempróba
(105,80) nekrofun (#173), oltár
(106,75) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), erszényes elkarog (#354)
(106,79) ragyás burástya (#111), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent tölgyfa (#393), oltár
(107,76) ryuku futárbérenc (#765), Dornodon oltár, phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534)
(107,77) Fairlight oltár, sullárok (#101)
(107,78) mély kút (#93), művészi porolit (#720), oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2005.11.21 08:46 Változások a számládon! 200 zsetont átutaltak a(z) 5368. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Megváltozott az internetes fordulók kinézete. A fontosabb változások:
- Minden sebzés, sebződés ki van emelve (korábban volt, ami elsikkadt a szövegben), illetve a gyógyulások, forduló végéig tartó és permanens változások, valamint a szerzett kincsek is. Ezenkívül a hibaüzenetek, hibás parancsok is kiemelést kaptak.
- Ha online nézed a fordulódat, a tárgyak, szörnyek, varázslatok nevére kattintva feljönnek azok enciklopédiái.
- A karakterlapon a tárgylistán a KF-elhető tárgyak slotonként vannak felsorolva azoknál a karaktereknél, amelyeknek legalább 100 féle tárgya van. Itt a tárgyak neve fölé mozgatva az egeret, kiírja a böngésző a tárgy fontosabb tulajdonságait.
- A csatákat kicsit beljebb kezdjük, hogy elváljon a többi szövegtől, s mögöttük rövid statisztikát közlünk arról, hogy a karakter mennyit sebzett, mennyit sebződött, mennyit gyógyult a csata közben.
- A bolti tárgylistát és a varázslótornyos varázslatkészletet táblázatba szedtük.
- Hogy a labirintusok, titkosírások tökéletesen megjelenhessenek, az ehhez szükséges képeket töltsd le erről az oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=4 .
- Amennyiben nem vagy elégedett a forduló színeivel, letölthetsz más stílusbeállításokat a következő oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=5 .

Üzenet küldése a karakternek