164. forduló, 166. forduló, Laurana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 27. 9h:42'
EZ A 428. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD
429. játékheted kezdete: ápr. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4102
SZÁMLA : XXXX

LAURANA KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,20] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy vörös hajú, csillogó szemű ember nővel. Bőre bronzként csillog. Leah tanítványa. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy óriásféreg trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Bea Melindre. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Azt mondja: " Halál és Élet, Élet és Halál: egymástól elválaszthatatlanul jár..."
Az 1. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia kisebb papja. Egy aranyláncot, egy bakkura csizmát, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy tüskés harci gromak trófea, egy földsárkány trófea és egy epokitféreg trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Fehéren izzó tűzgömb. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sernel Linthenal. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Csábos mosolyt villantasz meg felé, de nem tűnik túl érdeklődőnek.
A 3. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia eljövendő papja. Egy bakkura csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vas fejpántot és egy bíbor erőövet visel. Ruházatát egy kérődző etra trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy kardfogú fülemüle trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Hajnalcsillag. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Csábos mosolyt villantasz meg felé, de nem tűnik túl érdeklődőnek.
A 6. napon összefutsz Hajnalcsillaggal. Raia eljövendő papja. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt és egy vas fejpántot visel. Ruházatát egy kérődző etra trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy kardfogú fülemüle trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy spagulár! Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó.
Csábosan rebegteted a szempilláidat, majd ruhádat úgy mozdítod, hogy elővillanjanak hosszú, karcsú combjaid. Semmi hatás!
A 8. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kristályrendet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy qwarg rohamosztagos trófea, egy ekharion trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Xantor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Xantort kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget.
Desertus Anima, amikor összefutottatok, adott neked 8 kaját, 2 tankány karmot, 6 mérg. ubuk tüskét és 12 sünmedve tüskét. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! (ld. enc.) Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 656. hetének nyerőszámai: 16, 13, 9. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 262.]

* 2. KP: használod a 238. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Játszani kezdesz a lanton. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+15 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+3 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 232.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 232.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 227.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 222.]

v 15 29 5 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 5 új smirglilevél. [-35 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [25 pontot használtál fel, van még 197.]

fkt 249 10 felt. készítesz a 249. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 bumerángot. [24 pontot használtál fel, van még 173.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád nem ment el egy felsőbb hatalom füle mellett! Istened szólít meg: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 57 mérföldre (19 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 143.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

ek 4 4344 t. energia kisütése: 4 4344
Keresgélni kezdesz a másik tudat irányában. Huk, huk... [-1 TU.] Megtaláltad! Tőled nyugatra 54, délre 54 mérföldre található, egy Pusztítás Prófétái nevű, 9113. számú K.T. tagja, melynek jelvénye: egy kasza. MXTU-ja kb. 10-12, TU-ja kb. 9-11. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

hu 4 195 1576 hulladék: 4 195 1576
Hulladék, ezért nem gyűjtesz botot. El is dobod a birtokodban levő 3 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián függőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fülemüle sípot. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

hu 231 212 15 hulladék: 231 212 15
Hulladék, ezért nem gyűjtesz acélpengőkét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dorony tüdőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vadász tatu bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

a 110 1548 3 átadod a 110. tárgyat az 1548. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-2 TU.] Ok, sikeresen átadtál 3 vapár ágat NépekMindenSzigete részére. [5 pontot használtál fel, van még 138.]

a 153 5188 10 átadod a 153. tárgyat az 5188. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 10 pirkitet Ravashack részére. [5 pontot használtál fel, van még 133.]

aa 239 267 232 átadod a 239. tárgyat a 267. tárgyat a 232. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 pular kristályt Ravashack részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 4 fülemüle agyart Ravashack részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 ilkin ércet Ravashack részére. [15 pontot használtál fel, van még 118.]

at 5230 10 TU-t adsz át az 5230. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

m 1 mozogsz északkeletre
[99,19] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Van itt egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 1 acélpengőkét 3 aranyért, 6 álomport 6 aranyért, 2 bőrsisakot 10 aranyért, 3 csuklyavirágot 3 aranyért, 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 10 elkarog szőrt 10 aranyért, 1 fülemüle sípot 90 aranyért, 1 lapockacsontot 4 aranyért, 1 liumbe hajtást 4 aranyért, 3 nektoraf faggyút 9 aranyért, 1 rinóbőrt 5 aranyért, 1 trikornis szarvat 12 aranyért, 1 vadász tatu bőrt 1 aranyért, 2 varkaudar lándzsát 10 aranyért, 6 mérg. ubuk tüskét 12 aranyért.
[15 pontot használtál fel, van még 103.]

ve 122 100 megveszed a 122. tárgyat 100
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[98,18] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. "

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). [15 pontot használtál fel, van még 88.]

be 596 bemész az 596. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A lény végigmér, majd megfordul, és elindul felfelé a torony belsejében vezető csigalépcsőn. Remegve indulsz utána. A falakból halványan foszforeszkáló fénnyel megannyi bűvös rúna figyelmeztet: elég egy rossz mozdulat, és halálodon vagy! Odalent tompa döndüléssel bezárul az ajtó. Ajjaj, nincs visszaút... Már azt hiszed, órák óta gyalogoltok, amikor elérkeztek egy nagy vasajtóhoz, amelyet a gólem szélesre tár. Odabent misztikus félhomály fogad - azonban a padlóról felszivárgó halvány ködben is kirajzolódik egy plafonig érő, megrakott könyvespolc és egy különös, de egyben undorító anyagokkal megrakodott íróasztal. Az asztaltól felkel egy fekete köpenybe burkolódzó alak, és rekedt hangon üdvözöl.
- Egyike vagyok a világégést túlélt nyugati nekrosz mágusoknak. Bár hatalmam nagy, manapság egyre kevesebb tanítvány érkezik, aki szeretné a mágia tudományát elsajátítani. Téged is a tudásszomj hajtott, vagy csak a hétköznapi kíváncsiság? Ha az utóbbi... - fejeddel sietve nemet intesz, látva, hogy a mágus egy hosszú, fekete obszidián kőben végződő botért nyúl. - Jól van. Tehát tanulni akarsz. - nyugszik meg a varázsló. - A tandíj: az, hogy megtanuljál varázsolni, 30 aranyba kerül. Ha már követsz egy istent, akkor valamennyire járatos vagy e tudományokban - akkor erre nincs szükség. Az, hogy megtanítsalak a támadó és védekező varázslatok használatára, újabb 50 aranyba kerül. Istened esetleg már erre a tudományra is kitanított. Ha mindkét tudást birtoklod, hozzáláthatsz a varázslatok elsajátításának. Minden varázslat, amelyet megtanítok, szintén pénzbe kerül. Lesznek varázslatok, amelyeket csak akkor leszek hajlandó megtanítani, ha már elég tapasztalt vagy a taumaturgia tudományában. Fontold meg a lehetőségeidet, és térj vissza, ha döntöttél! - Ezzel a mágus utadra bocsát. [A legközelebbi BE <torony> paranccsal, ha 1.) még nem tudsz varázsolni, és van 30 aranyad, megtanulsz; 2.) ha már tudsz varázsolni, de még nem ismered a harcban alkalmazható varázslatok titkát, ezt fogod megtanulni 50 aranyért; 3.) már tudsz mindent, akkor a BE parancs hatására listát kapsz arról, hogy a mágus mely varázslatokat és mennyiért hajlandó megtanítani. Ezeket a Varázslat tanulás: VTN <varázslat szám> paranccsal sajátíthatod el. Ezt a parancsot azon a mezőn kell kiadnod, ahol a torony áll, de nem szükséges előtte BE parancs. Egy sikeres VTN parancs kiadása 35 TVP-be kerül.]
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 83.]

be 596 bemész az 596. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
energiatüskék (#29) 18 aranyért, tüskepajzs (#30) 15 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért,
analízis (#375) 70 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 78.]

be 562 1 bemész az 562. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Tétován érdeklődsz afelől, hogy mi is zajlik itt. A magas termetű, nagyszakállú ember fegyvermester mosolyogva kezd magyarázni. Megtudod, hogy a gyakorlónak kettős célja van: egyrészt az abszolút kezdők okítása, másrészt a mesterfokú harcosok képességeinek finomítása. Attól függően, hogy melyik szolgáltatást akarod igénybe venni, fog a fegyvermester az elülső nagy terembe vagy a hátsó, jól berendezett vívóterembe kísérni. Megtudod, hogy a tanulás ára attól függ, hogy mennyire vagy jó az adott fegyverrel. Ökölvívást is tanulhatsz, rendelkezésre áll néhány kiváló ökölharcos mester. [Amennyiben egy fegyver szakértelmed 1 és 5 között van, akkor azt itt fejlesztheted. 2. szintre 10 aranyért, 3. szintre 20 aranyért, stb., egészen 6. szintig, ahová a fejlesztés 50 arany. Egy látogatás alkalmával csak egy szintet fejleszthetsz. 6. szinttől kezdve már nem tudnak így tanítani, a következő szinthez szükséges tudást csak gyakorlással/harcban szerezheted meg.
A hátsó szobát akkor használhatod, ha egy szakértelmed 19 vagy annál nagyobb, és már megkaptad azt az üzenetet, hogy "Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy fegyver szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél". Ilyenkor a fegyvermester megtanítja azokat az apró trükköket, amelyeket magadtól már nem tudsz kitalálni ilyen magas szinten, és ezzel a fegyver szakértelmed eggyel megnő, és folytathatod a fejlesztést. A hátsó szobában egy lecke ötször annyi aranyba kerül, ahányadik szintre fejlesztesz - tehát a 20. szintet 100 aranyért kapod meg.
Amikor a BE <épület> paranccsal belépsz, akkor 2. paraméterként meg kell adnod, hogy melyik szakértelmet akarod fejleszteni. 1: ökölvívás, 2: szúrófegyver, 3: vágófegyver, 4: ütőfegyver, 5: lőfegyver, 6: dobófegyver. A sikeres BE parancs ebben az esetben 50 TVP-be kerül (mivel itt hosszas tanítás is folyik) nem pedig 5 pontba, mint egyébként.] Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 73.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[97,19] Továbbmész a város utcáján.

Van itt egy jósda (561. épület.).

(Továbbmész...) [96,20] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy epokitféreg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,21] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Az Ottomár hegység lábainál jársz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy dombi yeti. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dombi yeti jobb oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a dombi yeti testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Megalakult a Fekete Druidák KT. mely rád is vár, druida testvérem! H.J. " Felfedeztél egy vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy épületet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 28.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 20.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[95,22] Továbbra is dombság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mélységi grittang került az utadba. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [15 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat 2 pontért
Az építkezésnek semmi látszatja sincs, mert nem költöttél rá annyi pontot, ami akár egy kavics megmozdítására elegendő lenne. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 5. BP: keresed a 43. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy tigroszlánt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Kiszáradt torokkal kívánkozol egy kis Sepsi Varázskóla után. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 27, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a sullár. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 306 pontot. A következő körben tehát 308 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYPIKKELY (415. TÁRGY)
"Gyönyörű." Ez az első szó, amely eszedbe jut, ahogy kezedbe fogod, és közelebbről is szemügyre veszed ezt a színaranyból készült tenyérnyi sárkánypikkelyt. És milyen kellemesen, simogatóan meleg! A felületére vésett sárkány olyan élethű, hogy szinte várod, hogy megmozduljon. Elolvasod a hátára írt rejtélyes szöveget is: "Párosan jó élni. Ne aggódj, nemsokára kerül másik." Vajon mit jelenthet? Mikor beleakadt a kezed, még el akartad dobni, mint fölösleges, értéktelen holmit, most viszont elviselhetetlennek érzed már a gondolatát is, hogy valami baja essen. Gondosan bebugyolálva visszadugod a zsákod mélyére, és miközben továbbindulsz, jólesően figyeled az egész belsődben szétáradó meleget. [Megjegyzés: az aranypikkelynek nincs hatása a semleges kalandozókra, valamint azokra, akik épphogy jók ill. gonoszak (azaz csak néhány jellempontjuk van).]

DOMBI YETI (366. SZÖRNY)
A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben.

KARAKTERLAP

Laurana, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran felszentelt papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 165. fordulód.

Erő: 26 Szint: 16 Merészség: 7/5 Magasság: 134 cm
IQ: 26 Támadás: 15 Agresszió: 6 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 27 Menekülés: 40 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 262/144 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (28) Varázspont: 222/10 Pénz: 789 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 22/0 EFejl: 30
Eddig összesen 569 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 844 TP-t kaptál. Jelenleg 151833 TP-d van. A következő szinthez még 28167 TP szükséges. Trófeáid: vark. nekromanta, tüskés harci gromak, quwarg harcos. A 148. fordulódban 5039 arany került a bankszámládra. 5467 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *19/100 szúrófegyverek: 12/37 (+10%) vágófegyverek: 1/4
lőfegyverek: 18/42

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (100%) << bunkósbot (#9) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/93 2. nyomkövetés: 27/78 (+8%) 3. mászás: 3/96
4. csapdakészítés: 12/36 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/77 6. gyógyítás: 24/73
7. titkosírás: 4/52 8. felderítés: 15/30 9. szörnyidomítás: 6/34
10. teológia: 20/6 (+14%) 11. harcművészetek: 19/0 12. zene: 24/15 (+30%)
13. szörnyismeret: 9/54 14. vadászat: 12/84 15. bányászat: 4/51

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
védelem tűz ellen (#38)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

Összsúly: 96.24 kg Megterheltség: 155%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 acélpengőke (#231) 6 álompor (#396) 2 bőrsisak (#57)
3 bot (#4) 3 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652)
1 dorony tüdő (#212) 10 elkarog szőr (#665) 4 fülemüle agyar (#267)
1 fülemüle síp (#1576) 2 ilkin érc (#232) 1 kaja (#2)
2 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33) 1 liumbe hajtás (#655)
3 nektoraf faggyú (#667) 10 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239)
1 rinóbőr (#651) 1 smirglilevél (#29) 1 trikornis szarv (#198)
1 vadász tatu bőr (#15) 3 vapár ág (#110) 2 varkaudar lándzsa (#224)
6 mérg. ubuk tüske (#137)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
206 arany (#50) 2 bumeráng (#249) 3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,22) vaskohó (#155), 28. jellempróba, Raia oltár, mélységi grittangok (#103)
(96,20) epokitféreg (#147), Leah rúnaköve, oltár
(96,21) dombi yeti (#366), vaskohó (#155), oltár
(97,19) jósda (#561)
(98,18) fegyvermester háza (#562), fekete mágustorony (#596)
(98,20) tanácsadó bölcselő (#536), ékszerbolt (#565)
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568)

Üzenet küldése a karakternek