164. forduló, 166. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 29. 9h:18'
EZ A 225. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD
226. játékheted kezdete: nov. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,3] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ).
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+140 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+81 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A lottó 1309. hetének nyerőszámai: 1, 13, 28. 8 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 121 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 323.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 318.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 313.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

* 4. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

* 5. KP: kf 397 811 0 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 811. tárggyal
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 313.]
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 310.]

bb 198 269 2 beraksz a bankba a 198. tárgyat (269 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 15 trikornis szarvat. Beraksz a bank széfjébe 6 purifikátor hájat. Beraksz a bank széfjébe 29 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

fog 91 219 elfogod a 91. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

t 360 támadod a 360. szörnyet
FT 360 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy ryuku gárdista! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a ryuku gárdista nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
710 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 12, gyógyulás: 24, összesen: +12 ÉP}


m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[127,4] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Eassy-Lien Dib előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ryuku légiós nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós jobb oldalát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 8, gyógyulás: 30, összesen: +22 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy élőholt sullár. Amikor elhal a zaj, előmászol. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt quwarg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet köpsz. 75 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal megdöföd az élőholt quwarg bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 27 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 384 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 41, gyógyulás: 22, összesen: -19 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [128,5] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy kardfogú fülemüle. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kardfogú fülemüle testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal megdöföd a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kardfogú fülemüle most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 fülemüle agyart. 736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 9, gyógyulás: 28, összesen: +19 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt sullár volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,6] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy ryuku csapásvezető. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Tüzet köpsz. 72 életpontot sebeztél. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lő rád a másik. 229 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető támadó karját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal megdöföd a ryuku csapásvezető támadó karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő. 1 539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 256, gyógyulás: 26, összesen: -230 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy csontváz lord. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 286.]

m 4 mozogsz délre
[129,7] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy alpesi tehén jelenlétét jelzi. Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Nagy reccsenéssel az alpesi tehén belezuhan a gödörbe. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy csontváz lord. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Közvetlenül előtted fekete halálbokor nő ki a semmiből. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [31 pontot használtál fel, van még 255.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 245.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 235.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 225.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 215.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 205.]

h 2373 használod a 2373. tárgyat
Használod az esszenciafókuszt. Esszenciavédelem vonja be tested. Egészséged TF-elődött. (+331 VP.) [5 pontot használtál fel, van még 200.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[130,6] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy ryuku légiós. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a ryuku légiós testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 18, gyógyulás: 29, összesen: +11 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt sullár. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,5] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérszomjas csüldő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 4, gyógyulás: 22, összesen: +18 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal tudod, hogy egy Thargodan csontváz volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [132,4] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy tetemember nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal megdöföd a tetemember rotható húsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
381 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy zombi mester. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy nektoraf. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 49 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal több döféssel felnyársalod a nektoraf testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A nektoraf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 nektoraf faggyút. 603 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 14, gyógyulás: 18, összesen: +4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 176.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[133,3] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Észreveszel egy halálbokort.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy korinthai amőba.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a korinthai amőba testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 26 életpontot vesztettél. Ryuku szablyával megvagdalod a korinthai amőba testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a korinthai amőba testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 122, gyógyulás: 97, összesen: -25 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz.
- Megjöttél, helyes! - köszönt az öregasszony, majd megvizsgálja, mid van. Látva, hogy semmit nem hoztál, hangulata egycsapásra megváltozik. Cifra szitkozódások közepette megkér, hogy tiszteletlátogatni ne gyere, csak ha hozod is, amit kért. Helyeslőn bólogatsz. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 1 halcsont, 8 elkarog szőr, 1 karbin plazma, 7 bronzhegyű nyíl, 6 vashegyű nyíl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy partravetett medúza került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a partravetett medúza jobb oldalát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal megdöföd a partravetett medúza testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A partravetett medúza csápol, de mindhiába. A partravetett medúza csápol, de mindhiába. A partravetett medúza meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A partravetett medúza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
699 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 3, gyógyulás: 27, összesen: +24 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy pillanat alatt beásod magad a parti homokba. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy noth szellem. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [134,3] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Rhaegar Do'er, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ryuku légiós nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós jobb lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 18, gyógyulás: 29, összesen: +11 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy hegymélyi lidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő szürke rinocérosz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [135,3] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku gárdista. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
710 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 12, gyógyulás: 24, összesen: +12 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy drakolich. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Találsz egy szent tölgyfát. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Napsugár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy erszényes elkarog. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog jobb lábát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 917 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 132.]

v 96 73 59 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136
2
3
4
5
6
7
8
(126,3) ryuku gárdisták (#360)
(127,4) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), 45. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), ryuku légiósok (#361), élőholt quwarg (#202)
(128,5) kardfogú fülemüle (#146), barátság szent tüze (#484)
(129,6) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), ryuku csapásvezető (#778)
(129,7) alpesi tehenek (#91), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 22. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(130,6) gumifa (#38), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 34. jellempróba, ryuku légiós (#361)
(131,5) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 25. jellempróba, Elenios oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(132,4) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), tetememberek (#123), nektoraf (#355)
(133,3) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), korinthai amőba (#420), partravetett medúza (#363)
(134,3) szent tölgyfa (#393), 46. jellempróba, művészi porolit (#720), Fairlight oltár, ryuku légiósok (#361), szürke rinocérosz (#346)
(135,3) ryuku gárdisták (#360), Dornodon rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), 44. jellempróba, művészi porolit (#720), oltár, erszényes elkarog (#354)

[73,59] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Szomjazva veted magad a vízre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 122.]

m 6 mozogsz nyugatra
[72,59] Még mindig a városban vagy.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Találsz egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 3 aranygyűrűt 36 aranyért, 1 bíbor erőövet 60 aranyért, 1 bordacsontot 2 aranyért, 2 borostyán függőt 12 aranyért, 2 csontszablyát 4 aranyért, 3 ezüst gyűrűt 18 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 1 karbin plazmát 10 aranyért, 1 kis vaspajzsot 23 aranyért, 2 manifeszt.nyúlványt 20 aranyért, 2 obszidián függőt 20 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 2 tankány karmot 20 aranyért, 12 ugh mérget 24 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [8 pontot használtál fel, van még 114.]

szk 781 765 361 keresed a 781. szörnyet a 765. szörnyet a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

id 91 50 idomítod a 91. szörnyet 50 pontért
Megkezdődik az alpesi tehén tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan tejet fog adni, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 60 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 94.]

ve 3 6 megveszed a 3. tárgyat 6
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

ef 17 511 energia fejlesztése 17
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-13 TU.] [91 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: le 811 0 0 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: kf 709 253 0 kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 5. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 18, 19.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 306 pontot. A következő körben tehát 304 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 165. fordulód.

Erő: 16 (22) Szint: 25 Merészség: 5/1 Magasság: 183 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 30 (32) Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 16 (22) Védekezés: 31 (36) Menekülés: 30 % Életkor: 36/98 év
Egészség: 31 (33) Életpont: 419/461 Jellem: gonosz (219) Tul. pont: 1
Szerencse: 18 (25) Varázspont: 662/162 Pénz: 1307 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 55/4 Pszi pont: 163/161 EFejl: 30
Eddig összesen 3003 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 044 TP-t kaptál. Jelenleg 1 690 529 TP-d van. A következő szinthez még 9 471 TP szükséges. Trófeáid: szubreális vámpír, zombi mester, Ciang Csí. A 134. fordulódban 5549 arany került a bankszámládra. 5659 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/95 (+20%) szúrófegyverek: 21/9 (+4%) vágófegyverek: 29/64 (+2%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 28/64 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << ryuku szablya (#695) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (14 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1
72,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 135,3
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139
Kedvenc táborhely: 96,19
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 169 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 100/0 (+120%) 2. nyomkövetés: 54/30 (+50%) 3. lopás: 1/32
4. mászás: 3/98 (+35%) 5. csapdakészítés: 25/53 (+18%) 6. csapdaészlelés: 2/0
7. gyógyítás: 20/46 8. titkosírás: 1/97 9. felderítés: 2/27
10. szörnyidomítás: 6/92 (+25%) 11. teológia: 41/41 (+56%) 12. taumaturgia: 47/67 (+71%)
13. szerencsejáték: 4/35 14. versengés: 14/2 (+18%) 15. zene: 3/79
16. szörnyismeret: 30/64 (+22%) 17. pszi: *23/100 18. zárnyitás: 9/90
19. vadászat: 4/14 20. vitalitás: 3/51 21. bányászat: 23/81
22. főzés: 11/30 23. csapatmunka: 2/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot )
elfogod élőholt tigrist (#766) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
zombi (#49), csontváz (#48), élőholt mágus (#175), láplidérc (#352), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
fémbontó szójer (#150), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760), élőholt tigris (#766), ezoterikus mardel (#184), inváziós ellenfelek (#9089), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 18 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9975,10) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> drónkeselyű (#208) kisebb tűzlehelet (#110) >> vízionár (#66)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> óriás csontváz (#176) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> Pszinapszis (#974) kisebb tűzlehelet (#110) >> nektoraf (#355)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> zombi mester (#251) izomernyesztés (#33) >> élőholt tigris (#766)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> csontváz lord (#177) nagyobb tűzlehelet (#150) >> manifesztátor (#124)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> 15. szintű lényekre izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> purifikátor (#157)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 51, 170, 175, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6.
Kész: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1366 (limit: 1430), a megölt főholtak száma: 21, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 90530.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 57 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 529 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553)
Vágófegyverek
2 rövid kard (#171) 2 * ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696) 10 szögletes kő (#17)
2 Trákin csákánya (#367)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) 2 nyílvessző (#108) 14 tüske (#22)
19 ubuk tüske (#131) 10 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
9 tolmokov-koktél (#351) 12 ubuk dobónyíl (#138) 2 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 2 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 4 ryuku köpeny (#693) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
2 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * ritualista öv (#709) 2 zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * ryuku csizma (#692) 2 varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) 1 * denevér szimbólum (#140) 1 gólem talizmán (#811)
1 hősiesítő medál (#1558) 1 + nap szimbólum (#141) 2 * nekrofun medál (#253)
1 ritualista amulett (#708) 1 rothasztó talizmán (#815) 3 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 mentát karkötő (#1551) 1 * ryuku karvédő (#687)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
26 angyalok gyűrűje (#529) $1 * regeneráló gyűrű ($254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
1 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 73 csepp tinta (#101), fér még: 47]
6 éjurna (#2368) [bennük 2 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 58]
3 Fekete Kehely (#283) [bennük 15 korty sötét ital (#284), fér még: 0]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
21 sullár hólyag (#168) [bennük 27 csepp spiritusz (#170), fér még: 393]
11 szent kehely (#257) [bennük 25 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 85]
23 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 276]
4 + vizestömlő (#3) [bennük 80 korty víz (#27), fér még: 0]
6 zöld üveg (#82) [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 110]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 8 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 1 bőrkantár (#1125) 11 ¤ deus ex machina (#1)
27 éjkő (#2369) 1 esszenciafókusz (#2373) 27 fáklya (#36)
1 fiatalság itala (#473) 3 fülemüle síp (#1576) 1 fűszerkeverék (#1170)
5 gernim balzsam (#1894) 13 gyógykenőcs (#313) 3 halálkristály (#2372)
3 kaja (#2) 4 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92)
1 kristályfolyadék (#449) 1 krónika (#1725) 1 kronokristály (#1636)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 4 megsemmisítő (#1540) 1 nyomkereső talizmán (#671)
18 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 11 sámán gyógykenőcs (#1139)
2 szeksztáns (#32) 1 térhajlító kavics (#1539) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
89 álompor (#396) 3 amniosz (#203) 1 arx formázó minta (#298)
1 berzerker tüske (#713) 2 bunthar bőr (#733) 2 cru formázó minta (#300)
3 csillezsályalevél (#1253) 2 darázsfarok (#654) 7 + dözmöng szív (#122)
8 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 17 ezüstdarab (#326)
1 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 2 fülemüle agyar (#267)
4 galachmit (#310) 26 gyöngymangó (#135) 5 halálvirág (#2371)
22 halcsont (#390) 23 hattyútoll (#1222) 1 jegesmedve bunda (#1067)
$11 kaktusztüske ($114) 2 kazmár gyökér (#205) 9 lidércesszencia (#1074)
2 liumbe hajtás (#655) 8 mákrózsa virág (#56) 1 moa smaragd (#377)
3 nektoraf faggyú (#667) 5 ovimon-bogyó (#207) 74 pirkit (#153)
7 púderkő (#119) 52 quwarg tojás (#360) 3 remák szív (#264)
2 rinóbőr (#651) 24 sünmedve tüske (#14) 30 szárnyas hernyó (#69)
2 szivárványszív (#1529) 1 szulfin (#676) 2 teknősesszencia (#702)
19 varányszem (#30) 12 vasérc (#152) 10 xirnox szív (#213)

Összsúly: 119.78 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (16 db, BANKSZÉF MÉRETE: 16)
9 csuklyavirág (#133) 3 esszenciakristály (#350) 200 kaja (#2)
6 keg gomba (#1615) 1 kőkés (#6) 3 manakristály (#500)
6 mutáns csont (#331) 6 pszi kő (#248) 35 purifikátor háj (#269)
1 ryuku kopja (#694) 1 ryuku mellvért (#689) 23 sáfránypor (#211)
4 tapasztalatkő (#975) 15 trikornis szarv (#198) 4 tudás gyöngye (#522)
3 vortexvessző (#2331)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 aranygyűrű (#193) 1 bíbor erőöv (#291) 1 bordacsont (#16)
2 borostyán függő (#162) 2 csontszablya (#64) 3 ezüst gyűrű (#180)
1 gromak bőr (#268) 26 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
1 kis vaspajzs (#159) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 obszidián függő (#195)
1 orgyilkos tőr (#225) 6 purifikátor háj (#269) 2 tankány karom (#237)
15 trikornis szarv (#198) 12 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
447 arany (#50) 3 álompor (#396) 1 elkarog szőr (#665)
2 fülemüle agyar (#267) 1 nektoraf faggyú (#667) 5 szárnyas hernyó (#69)
80 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74
58
59
60
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút

Üzenet küldése a karakternek