164. forduló, 166. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 5. 15h:01'
EZ A 1225. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD
1226. játékheted kezdete: okt. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,101] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+89 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+50 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+56 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.)

* 1. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+2 támadás). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 365. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 1 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 365.]

* 3. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 355. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 350. Kapsz 2 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[188,101] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. Találsz egy templomot. Sheran hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sebesült purifikátor császár. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Távolról gyóntatás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírkarddal végigvagdosod a purifikátor császár testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ryuku rövidkarddal párszor súrolva eltalálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Vámpírkarddal megvagdalod a purifikátor császár testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+6 jóság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. Messze hajítod a vacak kis animált hókutya trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő purifikátor császár trófeát. 3 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 18, gyógyulás: 35, összesen: +17 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy élőholt hadúr. {max. életpontja: 239-246.}

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt hadúr jobb oldalát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ryuku rövidkarddal megvagdalod az élőholt hadúr testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Az élőholt hadúr belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 36, gyógyulás: 17, összesen: -19 ÉP}

Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy lidércúr. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [187,101] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy mammut zombi. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

(Továbbmész...) [186,101] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ananászvirág illatát hozza a szél. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Glandyth egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 151-166.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 100 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 3, gyógyulás: 8, összesen: +5 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy quwarg szellem. (ld. enc.) {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.}

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 94 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 41 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem fejét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a quwarg szellem bal vállát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szellem testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 181, gyógyulás: 45, összesen: -136 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy quwarg szellem. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+12.}

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a quwarg szellem jobb karját. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal megvagdalod a quwarg szellem testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szellem testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ryuku rövidkarddal súrolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 184, gyógyulás: 47, összesen: -137 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 eknozolt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5 (limit: 1310), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 500.
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+75 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+75 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Eszel valamit. (-1 kaja.) [101 pontot használtál fel, van még 249. Kapsz 40 VP-t.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[185,101] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy ősi csatamezőt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez jó móka lesz. Egy követ dobsz a kobra felé. A hirtelen zajra a gazdája felé kap, és megmarja azt. A kígyóbűvölő azonnal meghal. Miután elmászik a kígyó, megnézed, hogy mi van még a kosárban. Még egy kobrát látsz. Elmenekülsz, mielőtt a turbános férfi sorsára jutnál. (+2 gonoszság.)
Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ősdentor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 61 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod az ősdentor bal karját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 122 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 111 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 315, gyógyulás: 47, összesen: -268 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+110 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+77 életerő.)

(Továbbmész...) [184,101] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ekharion. {max. életpontja: 191-205.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az ekharion ragyás testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Marokra fogva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az ekharion bal oldalát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ekharion belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 37 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 10, gyógyulás: 10, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy quwarg szellem áll veled szemben. {max. életpontja: 381-456.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 40 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem bal oldalát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a quwarg szellem jobb oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod a quwarg szellem nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 165, gyógyulás: 46, összesen: -119 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+76 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt ősmágus. {max. életpontja: 701-750.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus bal lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt ősmágus fejét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor súrolod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-54 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus jobb oldalát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal párszor súrolva eltalálod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-44 varázspont.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 48, gyógyulás: 45, összesen: -3 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. [157 pontot használtál fel, van még 92. Kapsz 62 VP-t.]

kt 19 15 elkészíted a 19. tárgyat (15 darabot)
Begyűjtöttél 15 kerek követ. [15 pontot használtál fel, van még 77. Kapsz 6 VP-t.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[183,102] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ongóliant nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az ongóliant testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az ongóliant bal oldalát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod az ongóliant testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vas dobónyíl, egy fűszertartó, 3 vasérc, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 587, sebződés: 57, gyógyulás: 44, összesen: -13 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy élőholt hadúr. {max. életpontja: 239-246.}

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 89 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr rothadó testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt hadúr testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod az élőholt hadúr jobb karját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 37, gyógyulás: 14, összesen: -23 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy drakolich. {védettsége: 30 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.}

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 82 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (26 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich fejét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod a drakolich farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Találsz nála 1 kristályfolyadékot. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 8 (limit: 1310), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 800.
Látsz egy krómkaktuszt. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tükröt.

(Továbbmész...) [182,103] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy élőholt ősmágus.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védelmez.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírkarddal megvagdalod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor meglegyinted az élőholt ősmágus fejét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-49 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 71 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus fejét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvagdalod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 128, gyógyulás: 43, összesen: -85 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.

(Továbbmész...) [181,104] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy szikla mögé rejtőzöl. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy lidércúr. {támadása: 34.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Különös építményt fedezel fel egy nagyobb szikla tövében. Ingatag házikónak tűnik, melynek ferde oszlopai úgy dőlnek, mintha az építmény a sziklának lenne támasztva. Az ajtó fölött egy kiálló szögön átizzadt nyelű bányászcsákány lóg. (700. épület.)
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. [70 pontot használtál fel, van még 7. Kapsz 28 VP-t.]

be 700 bemész a 700. épületbe
Kíváncsiskodva lépsz beljebb az alacsony kapun. Egészen mélyre kell hajolnod, nehogy beverd a fejed. Odabent egy törpe férfi szorgoskodik, éppen csizmáját pucolja. Apró köhintésedre rád néz, majd ráncolni kezdi homlokát.
- Üdvözöllek - mondja cseppet sem barátságos hangnemben, miközben szeme továbbra is kétkedőn mustrál. - Rég nem járt már erre senki sem. Mit keresel itt?
- Csak járom a hegyeket, és... - kezded mondandódat, majd az egyik sarokban egy ládát pillantasz meg, melynek fedele nyitva áll, belsejében pedig... nagyot nyelsz a látvány miatt... nagy halomban áll valamilyen sötétkék színű drágakő. - Törpe uram - váltasz hangnemet, mintha csak egy régóta ismert baráthoz szólnál -, megmutatnád nekem, hol tudok ilyesmit bányászni? - Ujjaddal a drágakövekre böksz. A törpe morcos képpel a ládához sétál, és lecsapja a fedelét.
- Ez itt az enyém - mondja, artikuláltan ejtve minden szót, hogy biztos megértsd. Aztán arckifejezése töprengőre vált, és megvakarja a feje búbját. - Habár... épp szükségem lenne egy segédre... - Int a kezével, hogy kövesd, majd a miniatűr ajtón keresztül kilép a szabadba. - Ragadd csak meg azt a csákányt ott. - Leemeled az ajtó fölött lógó csákányt, és mindkét kézfejed átkulcsolod a nyelén. A törpe hangosan felmordul. - Hogy fogod azt, te szerencsétlen! Na tedd le, és tűnj el innen, nem pazarlom az időm kezdőkre!
Szava abszolút véglegesnek tűnik. Konok törpe ez! Kár vele vesződni. Jól felmérgesedve indulsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 2. Kapsz 2 VP-t.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: h 892 5 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: bb 248 305 500 beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-46 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 5, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 306 pontot. A következő körben tehát 303 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG SZELLEM (676. SZÖRNY)
"Hm, ott szalad egy quwarg, rátaposok" - hangzott már el milliószor a kalandozók szájából ez a mondat, és többnyire sikerült is palacsintává lapítani azt az ocsmány kis rovart, amit szaporaságban egyetlen lény sem volt képes felülmúlni a történelem hosszú évszázadai alatt. Épp ez a faj szemszögéből nézve szörnyen brutális kegyetlenség hívta életre a quwarg szellemeket, amik talán az elpusztult rovarok értetlen lelkének evilágra történő kivetülései, vagy talán éppen a quwarg varázshasználók által megidézett túlvilági teremtmények. Teljesen mindegy. Létük egyetlen célt szolgál: bosszút állni minden egyes értelmetlen halált halt quwarg lelkéért. Más vágyuk nincs is.
Természetesen, a túlvilági szellemlény megsebzéséhez mágikus fegyver szükséges.

EKNOZOL (540. TÁRGY)
Az eknozol egy apró, rugalmas, barnásszürke anyag. Bár te igazándiból nem tudsz vele mit kezdeni, érzed, hogy erőteljes mágikus kisugárzása van. Ez az! Most már kezd rémleni valami azzal kapcsolatban, hogy mire is tudnád használni! Annak idején, a viharóriásokról volt egy mese, hogy egész életükben a legendás eknozolt kutatják, amelyből csodás varázstárgyakat tudnak készíteni. Ezek szerint keresned kellene egy viharóriás barlangot, és megpróbálni üzletet kötni az óriásokkal. De ez az eknozol annyira apró... valószínűleg legalább hármat érdemes belőle vinni, ha valamire jutni akarsz. Az eknozolt nem lehet eladni, eldobni stb.

KRISTÁLYFOLYADÉK (449. TÁRGY)
Gyöngyözően csillogó, kristálytiszta varázsfolyadék ez, mely az elme megtisztulásával egyidejűleg megszabadít a kasztroplanáris rákfenéktől is. Ilyenek például a poszogó möszék és a tudati átkok. Ha valamilyen tudati átok van rajtad, kör elején automatikusan felhörpinted a kristályfolyadékot. Csak a poszogó möszék kedvéért nem fogod meginni a kristályfolyadékot, ilyenkor add ki a H 449 parancsot. A kristályfolyadék elkészítéséhez szükséged van a varázsital főzése varázslatra, egy fokhagymára, egy púderkőre és 10 csepp vízre. A kotyvasztáshoz add ki a KT 449 parancsot, 5 TVP-ért, és kész az itóka!

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 165. fordulód.

Erő: 20 (27) Szint: 26 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 20 (28) Támadás: 45 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (47) Védekezés: 52 Menekülés: 30 % Életkor: 71/74 év
Egészség: 12 (20) Életpont: 502/378 Jellem: gonosz (198) Tul. pont: 38
Szerencse: 21 (45) Varázspont: 468/31 Pénz: 8764 arany Kép. pont: 10
Pszi pont: 125/14 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1086 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28 968 TP-t kaptál. Jelenleg 1 796 596 TP-d van. A következő szinthez még 203 404 TP szükséges. Trófeáid: taalru, Notermanthi, purifikátor császár. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 7448 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 vágófegyverek: 30
dobófegyverek: 26

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
181,104 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18 (+1) 2. nyomkövetés: 20 3. mászás: 9
4. csapdakészítés: 16 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 44 (+2)
7. titkosírás: 7 8. felderítés: 26 9. szörnyidomítás: 5
10. taumaturgia: 41 11. szerencsejáték: 2 12. versengés: 11
13. harcművészetek: 8 14. zene: 20 15. szörnyismeret: 11
16. pszi: 18 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 8
19. bányászat: 11 (+1) 20. úszás: 7 21. főzés: 14

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
Raia szent lovagja (#239), átokosztó (#372), oglyth (#374), élőholt hadúr (#371)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
oldás (#372), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
66, 68, 70, 71, 74, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 8, 11, 16, 34, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 8 (limit: 1310), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 800.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
13 drótszőr (#37)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
37 arany (#50) 1 eknozol (#540) 1 fűszertartó (#210)
15 kerek kő (#19) 1 kristályfolyadék (#449) 5 óndarab (#85)
3 purifikátor háj (#269) 5 tükör (#43) 4 ugh méreg (#166)
2 vas dobónyíl (#189) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190
100
101
102
103
104
105
(181,104) bányászház (#700), törpe bánya (#435), Raia oltár, vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(182,103) élőholt ősmágus (#179), érclelőhely
(183,102) ongóliant (#159), élőholt hadúr (#371), drakolich (#760), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Tharr oltár, érclelőhely
(184,101) oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, ekharion (#232), quwarg szellem (#676), élőholt ősmágus (#179)
(185,101) ősi csatamező (#263), 34. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208), ősdentor (#282)
(186,101) művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208), Fairlight oltár, quwarg királynők (#153), quwarg szellem (#676)
(187,101) bűbájlidérc (#761)
(188,101) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Sheran oltár, purifikátor császár (#393), élőholt hadúr (#371)
(189,101) erdei bölcs háza (#668)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Újonnan alakult KT-k esetén nem kell 400 napot várni, hogy elkezdjék a fejlesztést. Egyből el lehet kezdeni, de ez nem automatikus, így egyeztetni kell előtte a JV-vel.
* - A 259-es labirintusba (Víz síkja) bekerült a megifjodás ősteológia varázslat. Ha valaki már végigjárta a labirintust, de nem ismeri a varázslatot, az írjon a JV-nek, és megkapja.

Üzenet küldése a karakternek