163. forduló, 165. forduló, Aurora Borealis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. júl. 3. 13h:00'
EZ A 184. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD
185. játékheted kezdete: júl. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2339
SZÁMLA : XXXX

AURORA BOREALIS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [148,100] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+51 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+59 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+78 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 340.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-32 varázspont.] [+5% tau] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 340.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+6% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 338.]

* 2. KP: vv 165 59 12 elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 12. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+6% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 336.]
Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [+6% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 334.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 332.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 282.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+749 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 282.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 9 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 840 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 281.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[148,101] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Raia szent lovagja. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kristálypalotát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kifaggatod a lányt a betegségről és tüneteiről. Nem okoz gondot felismerni a kórt, ismered a gyógyszerét is. Hosszabb kutakodással rálelsz a megfelelő füvekre. A lány hálálkodik, és már szalad is családjához. Jó érzéssel a szívedben mész tovább. (+4 jóság.)
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy aurapollátor!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 30 életpontot sebeztél. [+5% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az aurapollátor frötymögő kérgét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az aurapollátor bal vállát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod az aurapollátor testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az aurapollátor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 045 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy szubreális vámpír!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. [+5% tau] Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír bal lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír bal karját. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy Mnebolath!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. [+5% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megütöd a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 90 életpontot sebeztél. A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 3 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 64, gyógyulás: 4, összesen: -60 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy kronokukac!

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. [+5% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a kronokukac testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a kronokukac testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 57 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával súrolod a kronokukac testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}

Egy pillanatig sem késlekedve, nekilátsz a kristálypalota átkutatásának. Végre megtalálod a csinosan berendezett kincseskamrát. Ez az! Szereztél 1 roxati zárfalót (ld. enc.). Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [149,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy ryuku csapásvezető. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. [+5% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 136 életpontot vesztettél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával eltalálod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó és 5 arany. 2 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 136, gyógyulás: 0, összesen: -136 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy éltető morf. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész ladikot. Idegenül fest a szemedben. Később talán majd te is rájössz, hogyan kell ilyet építeni. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [94 pontot használtál fel, van még 187.]

jlk 1919 jelszó kimondása 1919
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Döbbenetes dolog történik! A falon felfénylik egy térkép, és a padlón feltárul egy kapu. 637 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

30
28
29 33
22
26 31 32 12 11
25
21 27 10
24 34
20 9 8
1
19 2 7
23
3 6
18 17 14 4 5
16 13
15
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 18. pont
13
12
14
11
15
6
16 5
9 10 18
4
8 17 1
2 3
7
lépcsõk hova visznek:
1: 3. térkép 7. pont
18: 1. térkép 1. pont
3
4
2 10
1 9
5
7
8
6
lépcsõk hova visznek:
1: kijárat
7: 2. térkép 1. pont

Ez a 86. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 182.]

hu 315 1577 230 hulladék: 315 1577 230
Hulladék, ezért nem gyűjtesz optiri agysisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz monstrum vállvédőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

a 1657 3397 1 átadod az 1657. tárgyat a 3397. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

v 198 187 106 elmormolod a 198. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

147 148 149 150
99
100
101
102
103
(148,100) a 71. labirintus bejárata
(148,101) Raia szent lovagja (#239), kristálypalota (#401), Dornodon oltár, 46. jellempróba, aurapollátor (#222), szubreális vámpír (#223), Mnebolath (#237), kronokukac (#285)
(149,102) ryuku csapásvezető (#778), mínosz-kúp (#178), Leah oltár, művészi porolit (#720), ladik (#1244), Chara-din monolitja (#534)

[187,106] Lakott területre érkeztél. Felfedeztél egy templomot. Raia hívei emelték. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 20850 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3980 pontot kell rákölteni.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 22 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (652. épület.).
Összefutsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Sheran követője. Egy arany éjmedált, egy arany papi karkötőt, egy arany végzetmedált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hősi övcsatot, egy Khór maszkját, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. tűzopálját, egy nekrofun medált, egy Ovgun nyakláncát, egy párducbőr övtáskát, egy q. pusztító éremet, egy q. pusztító medált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku csizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy tervezői harmadrendet, egy tirik-hun medált, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zinthurgirtó éremet visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy éltető morf trófea és egy hegyi góliát trófea színesíti. Bal kezében egy kvazár pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik.
Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni.
Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Jártadban belerúgsz 4 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted.
[-100 varázspont.] [+5% tau] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 172.]

be 652 bemész a 652. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [3 750 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 300 arany.] - Engedd meg, hogy gratuláljak! Egyúttal ünnepélyesen kinevezlek Borax személyes futárának: mostantól különleges ügynök leszel, aki szupertitkos, hihetetlen fontosságú bevetéseken vesz részt! Az első feladat bemelegítő jellegű: Borax titkos (fattyú) lánya végzetes betegségben szenved, amelynek oka egy boszorkánymester átka. A boszorkánymester ugyan meghalt, de ez kevés segítség: az átok megtöréséhez drakolder szemre lenne szükség. - fagyos tekintetedet látva az írnok sietve folytatja. - nem kell annyira kétségbe esni, a triklem drakoldereknek is van sebezhető pontja, csak meg kell találni! Ebben a város mellett lakó erdei remeték valamelyike biztosan segíteni tud, ők nagyon bölcsek - csak meg kell találnod egyet! Itt van egy lepecsételt pergamen, amely a drakolder tanyához vezető térképet tartalmazza. Csak akkor bontsd fel, ha már biztos vagy a dologban! Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 167.]

m 6 mozogsz nyugatra
[186,106] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Blounther apó. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. [+5% tau] Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 34 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a Blounther apó bal oldalát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Blounther apó testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával eltalálod a Blounther apó jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Blounther apó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy xirnox szív és 4 pirkit. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Blounther gyűrűje. 4 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 148, gyógyulás: 5, összesen: -143 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +98 életerő.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 26 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 agyartőrt 100 aranyért, 1 lánckesztyűt 15 aranyért, 26 manifeszt.nyúlványt 260 aranyért, 1 monstrum vállvédőt 120 aranyért, 1 optiri agysisakot 50 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 1 rövid kardot 23 aranyért, 17 sünmedve tüskét 17 aranyért, 2 tyrex csontot 60 aranyért.
[5 pontot használtál fel, van még 162.]

ve 451 1 megveszed a 451. tárgyat 1
Vásároltál 1 zangrozi csizmát. 250 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 162.]

ve 310 3 megveszed a 310. tárgyat 3
Vásároltál 3 galachmitot. 900 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[187,105] Még mindig a városban vagy. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 20 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. [+5% tau] Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 20 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb oldalát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea és 8 madártoll. 2 916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 92, gyógyulás: 3, összesen: -89 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +100 életerő.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy olimpiai aréna (635. épület.). Találsz 1 aranyat! Ez aztán a szerencse!

(Továbbmész...) [188,104] Továbbmész a város utcáján. A város szélén hat, igencsak terjedelmes batár áll. Félig-meddig elrothadt, élőholt sullárok vannak eléjük befogva. A rég elmúltak rendíthetetlen nyugalmával várakoznak. Vajon mi lehet ez? Közelebb mész, de a batárok le vannak zárva, senki nincs bennük. Hm... Talán odabenn... - gondolod, de mire épp eldöntenéd, hogy megkérdezed a kutatót, egy ismerős gnóm fickó kerül elő valahonnan. Az Olimpiai Aréna egyik felhajtója, Techila, a félszemű az! Úgy üdvözöl, mintha legalábbis minden este együtt italoznátok. Izgatott, és csillogó szemeiben valami nagy-nagy üzletet hamiskás üzenetét látod. Milyen kár, hogy aki kalandozónak vallja magát, mind tudja: Techilával életveszély üzletet kötni!
- Végre! Már alig vártalak! Holnap reggel indulunk, egy perccel sem várok többet rád. Ha gyorsan aláírod a kontraktust, még csatlakozhatsz... és könnyen meglehet, hogy ez lesz az utolsó alkalom, barátom! - nagyon buta képet vághatsz, mert méltatlankodva még hozzáteszi: - Tudod, amiről beszéltünk.
Valakivel nyilván összekever téged, de talán így van jól! Egy nevekkel sűrűn teleírt lapot, és egy tintába mártott lúdtollat nyom az orrod alá, közben pedig körbe-körbe tekintget, mintha attól tartana, valaki kilesi, mit csinál. Mielőtt lefirkantanád a neved, átfutod a névsort. Hm... Csupa ismert, neves kalandozó! Mi baj történhetne? Aláírod te is. A félszemű gnóm egy csapásra pökhendivé, és arrogánssá válik.
- Na azért! Most pedig elmondom az aréna... akarom mondani a fogadás szabályait. Az expedíció csak akkor indul, ha legalább tizen együtt vagytok, kevesebb kalandozóval nem vágok neki a Legendák Völgyének. Így is jó páran ott fogjátok hagyni a fogatok, de pont ez a lényeg, nem? - kérdi és felröhög. - Kincsosztás a legvégén. Menet közben nem lesz idő a kutakodásra, ezért ne is számolj potya haszonnal!
- De mégis, mi ez a Legendák Völgye? - valami gyanakvás-féle kezd kialakulni benned. A gyomrod lassan összeszorul.
- Majd megtudod, barátom. Majd megtudod - mondja a Techila, és faképnél hagy.
(11. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 25 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy részeg kalandozó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. [+5% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal megcsapod a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 42 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával eltalálod a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 9, gyógyulás: 1, összesen: -8 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 152.]

h 1755 250 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+250 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 147.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[189,103] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg nagymester közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. [+5% tau] Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 40 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megütöd a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy harcias morf. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

(Továbbmész...) [189,102] A bozótost ritka erdő váltja fel.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! A fák között biztos búvóhelyet találsz. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy halálos morf. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

(Továbbmész...) [189,101] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Észreveszel egy manilla-fát. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Killer vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Látsz egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy bíborcserjét. (ld. enc.) Találsz egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy éltető morf. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy apró vályogviskót pillantasz meg, melynek kéményéből vastag, fekete füst kígyózik az ég felé. A viskó mellett néhány birka legelészik. Látszik, hogy a ház igencsak rossz állapotban van: a tulajdonosnak vagy ideje, vagy ereje nincs arra, hogy karbantartsa a parányi házikót. Lehet, hogy itt lakik a sokat emlegetett erdei bölcs! (668. épület.)
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Jártadban belerúgsz 1 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. [15 pontot használtál fel, van még 132.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat.
- Sajnálom, de nincs semmim, amit megoszthatnék veled - mondja a bölcs reszelős hangon, majd ismét a könyvébe mélyed. Eltöprengesz, vajon hogyan tudnád társalgásra bírni. Hirtelen ötlettől vezérelve, kérdésekkel kezded bombázni a bölcset: hogyan lehet adamantitot bányászni? Hogyan juthatnál sárkányölő kardhoz? Merre lehet szuperpszi követ találni? A bölcs felemeli a kezét, türelmedet kérve. - sajnálom, de én leginkább a természettel, a mezőgazdasággal, meg hasonló dolgokkal foglalkozom, a hatalommal kapcsolatos dolgok nem izgatnak. Kérlek, ne zavarj. - a bölcs láthatóan megpróbál ignorálni. - Csak egyetlen kérdést engedj meg - fordulsz a szótlan bölcshöz. - Hogyan juthatnék drakolder szemhez? PING! A bölcs szemét döbbenten rád szegezi, majd lassan elmosolyodik. - szóval drakolder szemet akarsz? Haha! Ez jó... Rengeteg időt töltöttem a drakolderek tanulmányozásával (persze a mezőgazdasági tanulmányok közepette :), és ezért tudok róluk egyet s mást. Először is: a közelükbe se menj! De ha mégis, készülj fel a legrosszabbra. A triklem drakolderek e világ legnagyobb hatalmú teremtményei. Ha szembe akarsz valamelyikkel szállni, akkor először is valamilyen ősi relikviára van szükséged. Hmmm... - a bölcs a könyvei között keresgél, látható izgalommal. - Itt van... Fairlight varázsbotja! "Ezt a hihetetlen hatalmú tárgyat Fairlight, amikor az istenek közé került, hét darabra törte, és szétszórta Ghallán: azóta is sok-sok kalandozó indult útnak, hogy a bot darabjait összegyűjtse, és összerakja ismét. Sokaknak sikerült is, de miután küldetésüket, amelyhez a botra szükségük volt, végrehajtották, a bot darabjai ismét szétteleportáltak." Azt hiszem, túl gyenge vagy ahhoz, hogy ezt a nagyhatalmú varázstárgyat forgasd, de talán mégis megpróbálkozhatsz a dologgal. Ha a bot egyetlen darabját megszerzed, nem lesz gondod a többivel: segíteni tudok, hogy a meglevő darab segítségével a következő darabot megtaláljuk. -
Elszontyolodva kérdezed: - jó, jó, de hol találom meg az első darabot?
- Hmmm... talán... talán tudok segíteni, de nem ígérek semmit biztosra. De cserébe én is kérek valamit: régóta szükségem lenne három galachmitra, de képtelen vagyok szerezni! Ha hozol 3 galachmitot, és egy jó meleg zangrozi csizmát, hogy ne fagyjon szét a lábam, akkor megadom a segítséget életed legnagyobb kalandjához!
Próbálod győzködni a bölcset, hogy túl sokat kér, de hajthatatlannak tűnik: vagy megteszed, amit kért, vagy nem tud segíteni! [Vigyázz, a csizmát le kell venned először, mert beKF-elt tárgyat nem adsz át!] - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [625 tapasztalati pontot kaptál.] Az apóka mohón veszi kézbe a galachmit köveket, szeretettel forgatja, dédelgeti őket, majd egy rongyba csavarja, és elteszi asztala egyik fiókjába. Ezután felhúzza a csizmát kifehéredett lábára, és élvezettel elnyújtózkodik.
- Szimpatikus vagy nekem! - fordul hozzád. - Most pedig lássunk munkához. Néhány évvel ezelőtt, a drakolderek utáni kutatás során bukkantam erre a térképre. Ebben (az egyébként feltehetően igen veszélyes) labirintusban könnyen lehet, hogy megtalálhatod a pálca egy darabját! Alaposan megvizsgálod a térképet. - Ja, és még valami: rendünknek több tagja is él hasonlóan csendes helyen, bármelyikünkhöz fordulhatsz a továbbiakban, nemcsak hozzám!

6 4 1
7 5 2
3
8
14
17
9 13
11 16
10 15
12
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 74. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 111, délre 21 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 127.]

szk 247 keresed a 247. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy kputtyintó csalánt. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

ef 20 519 energia fejlesztése 20
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-18 TU.] [126 pontot használtál fel, van még 1.]

hh 248 248 248 használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 2, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 305 pontot. A következő körben tehát 305 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ROXATI ZÁRFALÓ (314. TÁRGY)
Roxat eldugott városa azon települések közé tartozik, amelyekben a tolvaj céh nyíltan uralkodik. Övék minden - a boltok, a várak, még a mágusiskolák is. Nem csoda, hogy a hihetetlenül gazdag roxati tolvajfőnökök megbízásából évente rengeteg mágikus varázstárgy készül. Ezek egyike az ún. roxati zárfaló, egy különösen könnyű és hatékony zárnyitó készlet, mely soha nem törik el, és használatakor +1-ed van zárnyitásra. [Ha ilyen van a birtokodban, automatikusan fogod használni, akkor is, ha van emellett sima zárnyitó készleted.]

ZANGROZI CSIZMA (451. TÁRGY)
A zangrozi csizmát állítólag fiatal tyrex bőréből varrják, speciális anyagokkal cserzik, és bizonyos mágikus rítusok során teszik tökéletesen ellenállóvá. Nem csoda, hogy ez a sokak által kedvelt, elegáns harci viselet csak komoly áron szerezhető be a nagyobb városokban. Használatához a KF 451 parancsot kell kiadnod. Védettségedet néggyel növeli!

BÍBORCSERJE (622. NÖVÉNY)
Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbről látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhető, hogy a növény ég! Először azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tűz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tűzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínűleg csak összeégetné magát, miközben a tűzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb három tűzbimbót lehet a bíborcserjéről begyűjteni.

KARAKTERLAP

Aurora Borealis, egy szőke hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Raia fanatikusa vagy. Papi hited: 177. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 164. fordulód.

Erő: 31 (45) Szint: 28 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 27 (36) Támadás: 55 (57) Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 31 (50) Védekezés: 86 (91) Menekülés: 15 % Életkor: 40/41 év
Egészség: 23 (32) Életpont: 532/532 Jellem: jó (390) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (72) Varázspont: 855/624 Pénz: 22322 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 159/81 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2390 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 29 696 TP-t kaptál. Jelenleg 2 519 502 TP-d van. A következő szinthez még 80 498 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, Kitaszított, őrjáratozó katona. A 158. fordulódban 312314 arany került a bankszámládra. 313875 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/84 ökölvívás: 1/9 vágófegyverek: 16/89
ütőfegyverek: 33/8 (+8%) lőfegyverek: 27/55 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); nyílvessző (#108) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
189,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 193
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 60, 82, 83, 85, 86

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 190 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 064 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/45 (+48%) 2. nyomkövetés: 27/12 (+15%) 3. mászás: 21/48 (+6%)
4. csapdakészítés: 12/28 (+7%) 5. csapdaészlelés: 5/60 6. gyógyítás: 34/24
7. titkosírás: 4/6 (+25%) 8. felderítés: 20/69 (+24%) 9. szörnyidomítás: 14/15
10. teológia: 17/35 (+20%) 11. taumaturgia: 38/39 (+55%) 12. szerencsejáték: 14/64
13. versengés: 11/39 14. zene: 14/54 15. szörnyismeret: 17/77
16. pszi: 22/10 (+4%) 17. vadászat: 5/55 18. bányászat: 30/31
19. úszás: 4/96 20. főzés: 15/41 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 400

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 29 TVP-ért
kutatsz max. 600 TVP-ért
mászol max. 600 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó lények (#9097), kputtyintó szörnyek (#9088), öregedést okozó lények (#9095), őrjáratozó katona (#274), élőholt ősmágus (#179)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
zafír sárkány (#329), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 32 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
hadiszerencse III (#59) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 21, 22, 24, 32, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 59, 60, 67, 68, 70, 71, 72, 74, 82, 83, 85, 86, 99, 170, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 11, 16, 34, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 916, az összesen kapott pontszám: 112220. (összesen ölhető: 924 ) Eddig 1 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 20 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
isteni közbeavatk. (205)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7638 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 * Din cséphadarója (#840) 1 kőkalapács (#13) 1 * pásztorbot (#513)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 4 * rövid íj (#107)
Lövedékek
7 mérgezett vasnyíl (#187) 21 nyílvessző (#108) 6 vashegyű nyíl (#176)
1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
4 esszenciakristály (#350)
Páncélok
1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 gyémántsisak (#467) 1 * rémbőr tarkóvédő (#737) 2 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * merénylő köpenye (#1728) 3 rejtőköpeny (#277) 1 ryuku vadászing (#1158)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
$1 * grifftoll kesztyű ($1578) 2 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 bíbor erőöv (#291) $1 * zafír erőöv ($397)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * értépő sarkantyú (#1482) 2 ryuku csizma (#692) 1 * ryuku futárcsizma (#1530)
1 törpe bakancs (#475)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 muzsikus füles (#1657) 1 * ősmágus fülbevalója (#608)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 Amélia nyaklánca (#1538) 14 ezüst nyaklánc (#117) 3 * gólem talizmán (#811)
2 korinthai talizmán (#814) 2 * nap szimbólum (#141) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 * szerencsetalizmán (#366) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
2 vortex amulettje (#607) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 mászó-karperec (#392) $1 * umbatari karkötő ($278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 Blounther gyűrűje (#1548) 1 * gyémánt védőgyűrű (#726) 1 * kráken gyűrű (#1165)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
1 * mind. tűzopálja (#2380) 1 * q. demoralizátor (#2067)
Nyergek
1 hoarián nyereg (#1336)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 13 csepp tinta (#101), fér még: 37]
47 fűszertartó (#210) [bennük 93 csepp sáfránypor (#211), fér még: 142]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 197]
5 szent kehely (#257) [bennük 14 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 36]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 59 csepp ugh méreg (#166), fér még: 13]
4 vizestömlő (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4]
4 zöld üveg (#82) [bennük 42 csepp ragasztó (#83), fér még: 38]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 acéltű (#334) 24 áldott kő (#642)
1 alkímiázó üst (#341) 1 aranyfaló ládikó (#1755) 1 aranytermő ládikó (#504)
12 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
6 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275) 13 + deus ex machina (#1)
6 dizen kulcs (#472) 6 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
7 Fairlight szütyője (#2108) 1 fekete könyv (#2234) 2 fiatalság itala (#473)
3 furulya (#233) 9 fűszerkeverék (#1170) 83 gyógykenőcs (#313)
140 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 6 kholden kulcs (#470)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis ónixkulcs (#1110) 1 kis vaskulcs (#40)
6 kötél (#92) 10 kristályfolyadék (#449) 25 krónika (#1725)
1 légiós hátizsák (#1560) 10 leviatángumó (#1757) 51 manakristály (#500)
1 márványszobor (#2232) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
4 megsemmisítő (#1540) 2 mérleg (#81) 1 moa varázsdoboz (#1133)
7 morf esszencia (#2452) 1 nagy aranykulcs (#246) 9 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
1 orvosságos zacskó (#682) 12 őskristály-szilánk (#1525) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
1 plazmagömb (#2235) 91 pszi kő (#248) 3 rézkulcs (#75)
1 Rodger profi üstje (#1168) 1 roxati zárfaló (#314) 1 rúnakavics (#2233)
5 ryuku védőkenőcs (#1154) 3 sáfránykő (#979) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 3 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
2 tapasztalatkő (#975) 1 térhajlító kavics (#1539) 7 titanitdukát (#1480)
10 titkos teleportkő (#1387) 1 + tüskecsapda (#242) 18 varázskő (#305)
2 vaskulcs (#183) 10 védőkristály (#2240) 1 zeolitkristály (#2236)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 A Végzet dragnitja (#2307) 13 amniosz (#203) 75 átlátszó morfplazma (#2451)
76 bíbor morfplazma (#2450) 10 borkonyó bibe (#312) 6 csillezsályalevél (#1253)
2 eknozol (#540) 86 fehér morfplazma (#2445) 26 fekete gyöngy (#99)
86 fekete morfplazma (#2446) 9 fokhagyma (#403) 9 gyíkfű (#201)
11 gyöngymangó (#135) 14 halcsont (#390) 2 hibátlan tűzopál (#1642)
4 kaktuszbogyó (#429) 4 kazmár gyökér (#205) 81 kék morfplazma (#2442)
6 kék orchidea (#68) 1 küklopsz szem (#643) 14 kvazár (#244)
1 lélekesszencia (#619) 1 lidércesszencia (#1074) 75 lila morfplazma (#2448)
1 lótuszvirág (#447) 91 madártoll (#112) 8 mocsári penke (#148)
5 móri gyümölcs (#116) 76 narancs morfplazma (#2449) 5 óndarab (#85)
60 pirkit (#153) 5 púderkő (#119) 6 purifikátor háj (#269)
8 rézdarab (#70) 18 rókafarok (#124) 85 sárga morfplazma (#2447)
1 smaragdkő (#678) 11 Thargodan esszencia (#328) 152 vámpírfog (#1221)
4 varányszem (#30) 1 varkaudar tekercs (#653) 84 vörös morfplazma (#2443)
1 vörös zyel (#606) 2 xirnox szív (#213) 96 zöld morfplazma (#2444)
Fókuszkristályok tárgyakban
A Végzet dragnitja (#2307) - a befoglaló tárgy: rémbőr tarkóvédő (#737)

Összsúly: 161.43 kg Megterheltség: 55%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 240 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 27)
3 aenouth ködkürt (#1554) 13 bunthar bőr (#733) 145 drótszőr (#37)
1156 gyógykenőcs (#313) 122 gyöngymangó (#135) 459 nyílvessző (#108)
40 quwarg kristály (#2238) 11 ryuku amfora (#1153) 5 ryuku köpeny (#693)
1 ryuku mellvért (#689) 19 Thargodan esszencia (#328) 3 vortexvessző (#2331)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
278 arany (#50) 1 agyartőr (#420) 2 gyógykenőcs (#313)
1 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2) 1 lánckesztyű (#230)
1 manakristály (#500) 26 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 monstrum vállvédő (#1577)
24 nyílvessző (#108) 1 optiri agysisak (#315) 1 rákpajzs (#98)
2 rókafarok (#124) 1 rövid kard (#171) 17 sünmedve tüske (#14)
2 tyrex csont (#280)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 Blounther gyűrűje (#1548) 1 fekete gyöngy (#99)
1 gyöngymangó (#135) 2 kék orchidea (#68) 8 madártoll (#112)
4 pirkit (#153) 1 roxati zárfaló (#314) 1 sáfránypor (#211)
28 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

185 186 187 188 189 190
100
101
102
103
104
105
106
107
(186,106) Blounther apó (#972), vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620)
(187,105) olimpiai aréna (#635), őrült varázsló (#255)
(187,106) királyi palota (#652), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), egy törpe férfi
(188,104) 11. többszemélyes kaland, nekrofun (#173), részeg kalandozó (#187)
(189,101) erdei bölcs háza (#668), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Tharr oltár, régészeti lelőhely (#1208), 36. jellempróba, művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), barátság szent tüze (#484), tündöklő szobor (#1587)
(189,102) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(189,103) quwarg nagymester (#214), 47. jellempróba, Sheran oltár

Üzenet küldése a karakternek