162. forduló, 164. forduló, Silverlard összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: . 15h:01'
EZ A 739. JÁTÉKHETED, 163. FORDULÓD
740. játékheted kezdete: szept. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5750
SZÁMLA : XXXX

SILVERLARD KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [64,92] koordinátán.
Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.)

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 328.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 323.]

bpk 6 bef. parancs kivétele: 6
Minden befejezési parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

m 3 3 5 mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra
[65,93] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [66,94] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [65,95] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy patakot. Északra nézve látsz egy phua-kúpot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kaffogó hebrencs. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a kaffogó hebrencs bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kaffogó hebrencs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [36 pontot használtál fel, van még 287.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[64,95] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szeppent rákfatty. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty páncélos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a jobb karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty jobb első lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a bal karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [63,95] Amerre csak a szem ellát, dombok. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy északi aurach közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször eltalálod az északi aurach testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 9 életpontot vesztettél. Ököllel néhányszor megcsapod az északi aurach testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [62,95] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [69 pontot használtál fel, van még 218.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[62,94] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sebesült evaporőr. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az evaporőr testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a százfogú jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A százfogú fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 kis bőrpajzsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő proteinfecske mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a proteinfecske bal oldalát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske bal lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a proteinfecske jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [62,93] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy mély szakadékot. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő kaffogó hebrencs nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs nyakát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [63,92] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra.
Találkozol Illian. Dornodon hűséges követője. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy sárga erőövet és egy szürke bőrkesztyűt visel. Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy alpesi tehén trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Összeakadsz egy szőke, rövid hajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Chara-din tanítványa. Egy arany masszariasztót, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy káoszpulzánst, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy kérődző etra trófea és egy arató csattanat trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Odébbállsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [62 pontot használtál fel, van még 156.]

m 2 mozogsz keletre
[64,92] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [15 pontot használtál fel, van még 141.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 101.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 61.]

tf 4 31 fejleszted a 4. tulajdonságodat 31 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 144 TVP-t kell elköltened.] [31 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Szomorúan látod, hogy orgyilkos tőröd darabokra esett: talán a termomágikus világégés okozta sugárzás roncsolta szét. Bizonyára keletebbre a sugárzás már nem annyira erős, mint itt. Vajon mivel kenték be a tyrgek a tőrt, hogy náluk ez nem történt meg? Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 304 pontot. A következő körben tehát 334 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Silverlard, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez a 163. fordulód.

Erő: 30 Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 134 cm
IQ: 27 Támadás: 16 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 23 Menekülés: 50 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 270/270 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 1
Szerencse: 16 (17) Varázspont: 225/159 Pénz: 129 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 700 szörnyet (7 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 1771 TP-t kaptál. Jelenleg 177266 TP-d van. A következő szinthez még 2734 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor, burástya királynő, epokitféreg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13 (+1) szúrófegyverek: * 19 lőfegyverek: 19

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
64,92 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 28 3. lopás: 3
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 7 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 63 8. teológia: 13 (+1) 9. taumaturgia: 9
10. harcművészetek: 5 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 4
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 8 15. bányászat: 16 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
fabontó szójer (#71), Griffhor siefu (#1629), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), Illian (#1869), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt.

Összsúly: 108.55 kg Megterheltség: 155%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kaja (#2) 1 orgyilkos tőr (#225)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 1 evaporőr háj (#105) 2 hebrencs állkapocs (#130)
1 kis bőrpajzs (#45) 4 madártoll (#112) 3 rákfatty váladék (#333)
6 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(62,93) gumifa (#38), 22. jellempróba, kaffogó hebrencs (#88)
(62,94) evaporőr (#69), mély kút (#93), Elenios oltár, 39. jellempróba, százfogú (#53), proteinfecske (#139)
(62,95) olvasztókemence (#86), érclelőhely
(63,92) Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), Illian (1869. kalandozó), egy alakváltó nő
(63,95) északi aurach (#350), Dornodon oltár, 42. jellempróba, érclelőhely
(64,92) patak, Chara-din monolitja (#534), 32. jellempróba
(64,95) szeppent rákfatty (#186), 45. jellempróba, érclelőhely
(65,93) patak, Fairlight rúnaköve
(65,95) gumifa (#38), kaffogó hebrencs (#88)
(66,94) Sheran oltár, tavacska, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)

Üzenet küldése a karakternek