Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 4. 9h:14' EZ A 425. JÁTÉKHETED, 163. FORDULÓD 426. játékheted kezdete: ápr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4102 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod a 238. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
hu 57 665 33 | hulladék: 57 665 33 |
hu 655 56 116 | hulladék: 655 56 116 |
hu 667 651 | hulladék: 667 651 |
f 273 | kísérletezel a 273. tárggyal |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
im 1 | imádkozol |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [105,27] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt quwarg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg jobb oldalát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [104,27] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vashegyű lándzsa felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer nyakát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüsttőr felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
h 34 20 | használod a 34. tárgyat |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadász varkaudar fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a vadász varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 33 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [103,24] Még mindig az erdőben vagy.
tim 60 | titkosírás megfejtése 25 pontért |
kut 20 | kutatsz |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
im 1 | imádkozol |
fas 100 |
in 4144 215 412 | leírod a 4144. kalandozónak a 215. szörnyet a 412. tárgyat |
in 4784 275 471 | leírod a 4784. kalandozónak a 275. szörnyet a 471. tárgyat |
* 1. BP: | VP elővétele: 100 |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat -3 pontért |
* 5. BP: | keresed a 43. szörnyet |
QUWARG ROHAMOSZTAGOS (242. SZÖRNY) Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség kirobbant az őt rejtegető óriásbolyból, és elindult, hogy meghódítsa Ghallát! Quwarg rohamosztagos csapatai ezrével sereglenek szét, hogy felfaljanak mindent, ami az útjukba kerül, és közelebb hozzák Xswytyyzlidjxat végső győzelmét. A jóslatok szerint hamarosan útjukra indulnak a quwarg parafenoménok is, és akkor jaj a mostani világnak! A rohamosztagos csapat érdekessége, hogy mivel több egyedből áll, a harc 2 helyett 4 körből áll, hogy a teljes csapatot le tudd győzni, és tapasztalati pontot csak akkor kapsz, ha minddel végeztél! Egy harci körben akár több rohamosztagossal és végezni tudsz, ha elég sokat ütsz. |
SZENT KULACS (285. TÁRGY) Eme ritka relikviát manapság már szinte sehol sem lehet megtalálni. A legendák szerint Sheran főpapjai készítették, még istenük hatalmának csúcsán. A Szent Kulacs egy tökéletesen fehér, soha be nem szennyeződő, ismeretlen anyagból készített palack. Hozzáértő, kellőképpen intelligens személy elkészítheti benne Sheran Főzetét, egy varázslatos italt, amelyből összesen tíz csepp fér a kulacsba. |
PUSZTÍTÁS BOTJA (316. TÁRGY) A Pusztítás Botja nagyhatalmú varázstárgy. Minden alkalommal, amikor lesújtasz vele egy ellenfeledre, egyúttal egy tűzesőt is kisütsz! Mindez nem igényel varázspontot és anyagi komponenst. A Pusztítás Botja egyébként egy mágikus ütőfegyver, amelyet +3 támadással használsz és sebzése 2D6+6. Használatához minimum 15-ös teológia szükséges. |
PLAZMACSILLAG (321. TÁRGY) Összegyúrva öt árnyéksarat és öt kregon zúzmót, a ködcsillagénál sokkal nagyobb energiaszintű tárgyat kaphatsz, a plazmacsillagot. A plazmacsillagot a H 321 paranccsal használhatod, 15 TVP-ért, egy olyan mezőn, ahol van ködkapu. A plazmacsillaggal olyan lelkek is visszajuthatnak a valós világba, amelyek már ködcsillaggal nem lennének képesek. A plazmacsillag elkészítéséhez a KT 321 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. |
KRAPIXLON FÜRDŐRUHA (454. TÁRGY) A Krapixlon ősi, nemesi család, amely büszke lehetett arra, hogy az úszóversenyek győztesei mindig e család tagjai közül kerültek ki. Róluk nevezték el ezt a testhezálló, sikamlós fürdőruhát, amely nemcsak áramvonalasabbá teszi az úszót, hanem bizonyos mértékű védelmet nyújt a víziszörnyek harapásai ellen: ha ezt viseled víziharcban (külön KF parancsot nem kell kiadnod, automatikusan megteszed), védelmed megnő 5-el. A fürdőruhát a páncél helyére veszed fel. |
MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY) Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod. |
Erő: | 26 | Szint: | 16 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 18 (20) | Életpont: | 262/85 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (28) | Varázspont: | 222/12 | Pénz: | 529 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 22/6 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *19/100 | szúrófegyverek: | 12/21 (+6%) | vágófegyverek: | 1/4 |
lőfegyverek: | 18/42 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (100%) << bunkósbot (#9) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/93 | 2. nyomkövetés: | 27/62 (+12%) | 3. mászás: | 3/96 |
4. csapdakészítés: | 12/26 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/77 | 6. gyógyítás: | 24/73 |
7. titkosírás: | 4/30 (+5%) | 8. felderítés: | 15/9 (+40%) | 9. szörnyidomítás: | 6/34 |
10. teológia: | 19/72 (+15%) | 11. harcművészetek: | 19/0 | 12. zene: | 23/55 (+30%) |
13. szörnyismeret: | 9/54 | 14. vadászat: | 12/84 | 15. bányászat: | 4/51 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | revitalizáció (#52) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
Összsúly: 67.46 kg | Megterheltség: 108% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
11 | arany (#50) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | pular kristály (#239) | |||
2 | vasérc (#152) |