Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 23. 9h:26' EZ A 355. JÁTÉKHETED, 163. FORDULÓD 356. játékheted kezdete: jún. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3808 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
kf 813 | kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat |
a 13 1844 1 | átadod a 13. tárgyat az 1844. kalandozónak (1 darabot) |
a 34 1844 1 | átadod a 34. tárgyat az 1844. kalandozónak (1 darabot) |
a 222 1844 1 | átadod a 222. tárgyat az 1844. kalandozónak (1 darabot) |
a 169 1844 10 | átadod a 169. tárgyat az 1844. kalandozónak (10 darabot) |
a 3 1844 11 | átadod a 3. tárgyat az 1844. kalandozónak (11 darabot) |
a 691 1844 1 | átadod a 691. tárgyat az 1844. kalandozónak (1 darabot) |
aa 249 396 135 | átadod a 249. tárgyat a 396. tárgyat a 135. tárgyat |
aa 69 182 351 | átadod a 69. tárgyat a 182. tárgyat a 351. tárgyat |
ek 7 3 7 | t. energia kisütése: 7 3 7 |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
l 1844 148 | lopsz az 1844. kalandozótól a 148. tárgyat |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [136,23] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bávatag golombár. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás fejét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A bibircsók-óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [136,24] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
m 3 5 4 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [136,26] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Patájával az erszényes elkarog kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 5, gyógyulás: 14, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [136,27] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
m 4 | mozogsz délre |
usz 50 | úszol 50 pontért |
Elszántan a másikra támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod az elektromos angolna testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 8, gyógyulás: 7, összesen: -1 ÉP}
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog farkát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 9, gyógyulás: 16, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [134,30] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
(Továbbmész...) [134,31] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Találsz egy ősi csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy gyilkos mókus formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy friss csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó ködös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgoró jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró jobb lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Az orgoró fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja az orgoró ollója a bal karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG KRISTÁLYA (1207. TÁRGY) Elérkezett a nap, amikor az Örökkévalóság Zafírja újabb evolúciós lépést tesz meg. Az égkék szín feloldódik, és fehér, a fényt ezerfelé szóró kristállyá változik. A szivárványszínű sugarak néhány pillanatra elvakítanak. Amikor látásod visszanyered, a kristály színkavalkádja rögvest rabul ejt. Valami azt súgja, hogy a kő elérte fejlődésének csúcsát! Bár a jövő mindig tartogathat meglepetéseket... A kristály speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +50 max. ÉP-t, +50 max. VP-t, +2-t minden tulajdonságodra, +4 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +3 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
DRAKLEN BUBORÉK (1326. TÁRGY) Ez a szivárvány minden színében pompázó apró buborék leginkább egy rugalmas kristálygömbhöz hasonlít, amelynek a teteje felnyitható. Ha üres, pehelykönnyűnek érzed, a szél azonban fújjon bármilyen erővel, képtelen arrébb mozdítani. Különös tárgy ez! A draklenek varázstudományának egyik kézzel fogható terméke. Hogy ők mire használták, azt sosem fogod biztosan megtudni, de hogy a te céljaid melyikét elégítené ki e "szerkezet", arra hamar rájössz: ha egy tárgyad a buborék belsejébe rakod, az összemegy, s ezáltal sokkal kisebb helyet foglal a hátizsákodban. Játéktechnikailag ez a következőt jelenti: minden egyes draklen buborék, amit magadnál hordasz, eggyel kitolja a hátizsákodra vonatkozó tárgyszámkorlátot. Ha a draklen buborékjaid száma elérte a 30-at, tovább nem nő a hátizsákod mérete (bármilyen kicsik is, a rengeteg gömbölyű idom odabent innentől túl sok helyet foglal). A kinézetre káprázatos draklen buboréktól semmi pénzért nem válnál meg, nem adnád el vagy át azt egy másik kalandozónak. |
PÁRDUCBŐR PÉNZTÁRCA (1118. TÁRGY) Már sokszor töprengtél rajta, hogyan tárolhatnád optimálisabb módon az aranyérméidet ahelyett, hogy mindig a hátizsákod belsejébe ömleszted? Ahol mindig megtalálhatod (csak te, a tolvajok nem - ha ők aranylopással próbálkoznak, kevesebb pénzt fognak találni), ha szükség van rájuk, és összekuporgatott vagyonod bármikor könnyen megszámolható. Nos, a párducbőr pénztárca lesz a megoldás számodra. Fogj egy párducbőrt, és az ollóval vágd doboz formájúra, majd miután a kinézete már eléggé hasonlít a kincsesládák kicsinyített mására, a doboz egyik oldalát az ollóval szabd felnyithatóra. Már csak egy kis díszítés kellene, hogy szépérzéked is kellően kielégíthesd, így hát egy aranyérme méretű párducszemet még rögzíts a doboz elejére. Az imént leírt folyamat a kalandozók többségénél 25 TVP-nyi időt vesz igénybe. Az elkészült tárgyat elég a hátizsákodban tartani, és a nukleárisan sugárzó szörnyek aranyromboló képessége máris hatástalan marad veled szemben (sebződni azonban továbbra is fogsz tőlük). A tolvajok -10-et kapnak lopásukra, ha aranyat próbálnak lopni tőled. |
ONGÓLIANT (159. SZÖRNY) Képzelj el egy majdnem négy méter magas, rinocéroszbőrű, vérben forgó szemű tomboló óriást. Igen, az imént lefestett kép leginkább egy nyugtatókkal telepumpált, szende ongóliantgyermekre illik. Az ongóliantok nem ismernek el senkit és semmit maguk fölött, és ez jogosnak is tűnik, amikor valaki megpillantja fél tonnás kőbunkójukat és iszonyatos termetüket. Szerencsére, az ongóliantok csak eldugott helyeken, magashegyek közt és lakott területektől távoli földeken élnek. Néha azonban feldühítik őket - például valamelyik isten ongóliant-vadászatra indul - és ilyenkor gyilkos pusztító ongóliant törzsek indulnak meg a városok felé, hogy a rajtuk esett sérelemért elégtételt vegyenek. Az ongóliantokat csak a legtapasztaltabb kalandozók képesek megállítani, a legtöbbet (szám szerint negyvenhatot) eddig Toborzásgátló Vlagyimir ölte meg. (A halhatatlanok rekordjait senki sem tartja számon, Dornodon, a leghírhedtebb ongóliant-vadász valószínűleg csak kacagna Vlagyimir nyomorúságos teljesítményén.) Ha esetleg te is ongóliant-ölésre adnád a fejed, nem árt, ha tudod - nagyon, NAGYON tapasztaltnak kell ahhoz lenned, hogy Merészséged akár 10-re állításával harcot kezdeményezz. Ha pedig a direkt FT-re hagyatkozol, nyáladat csorgatva a hatalmas kincsek után, amit az ongóliant a zsákjában hordoz, ne feledkezz meg az ongóliant pusztító tűzleheletéről, amelynél csak a sárkányoké halálosabb... |
Erő: | 30 (38) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 24 (32) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 31 (38) | Védekezés: | 63 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 19 (23) | Életpont: | 295/304 | Jellem: | gonosz (414) | Tul. pont: | -9 |
Szerencse: | 22 (32) | Varázspont: | 341/166 | Pénz: | 311 arany | Kép. pont: | -6 |
Tudatpont: | 7/0 | Pszi pont: | 45/14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/60 (+7%) | ökölvívás: | 25/55 (+2%) | vágófegyverek: | 10/22 |
lőfegyverek: | 6/40 | dobófegyverek: | 23/39 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (230%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/3 (+348%) | 2. nyomkövetés: | 36/44 (+10%) | 3. lopás: | 16/66 (+1006%) |
4. mászás: | 6/34 | 5. csapdakészítés: | 12/91 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/44 (+300%) |
7. gyógyítás: | 29/99 | 8. titkosírás: | 3/10 | 9. felderítés: | 9/9 (+29%) |
10. szörnyidomítás: | 1/89 | 11. teológia: | 17/85 (+20%) | 12. taumaturgia: | 21/6 (+6%) |
13. versengés: | 9/40 | 14. harcművészetek: | 29/72 | 15. zene: | 3/30 |
16. szörnyismeret: | 21/90 | 17. pszi: | 7/31 (+9%) | 18. vadászat: | 5/87 |
19. bányászat: | 6/77 | 20. úszás: | 7/7 (+43%) | 21. főzés: | 10/55 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
szintszívó (#96), mutáns pók (#117) (csak egyszer), borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
kardfogú fülemüle (#146), pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | láthatatlanság (#76) |
tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), mágiatörés (#35) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
sötét halál (#45) | >> | velociraptor (#161) | tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
89 | álompor (#396) | 1 | ásó (#34) | 55 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | 1 | láncing (#222) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | ryuku nadrág (#691) | 3 | tinta (#101) | |||
8 | tolmokov-koktél (#351) | 10 | uzbány csőr (#169) | 214 | víz (#27) | |||
11 | vizestömlő (#3) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||
34 | szárnyas hernyó (#69) | 8 | bumeráng (#249) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | bronzsisak (#88) | |||
2 | elkarog szőr (#665) | 1 | kőszem (#304) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 7 | mocsári penke (#148) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) |