162. forduló, 164. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 19. 12h:17'
EZ A 511. JÁTÉKHETED, 163. FORDULÓD
512. játékheted kezdete: febr. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [88,26] koordinátán.
Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Varázserőd regenerálódik. (+56 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy tazunkaróka fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a tazunkaróka rőt testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a tazunkaróka lompos farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tazunkaróka megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a tazunkaróka száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rókafarkat. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 291.]

* 1. KP: v 1 1 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 286.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 281.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 276.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 271.]

fl 4 147 lopsz a 4. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

fl 5 147 lopsz az 5. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

fl 6 147 lopsz a 6. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

fl 7 147 lopsz a 7. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

fl 8 147 lopsz a 8. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

ef 3 507 energia fejlesztése 3
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 250.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+31 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 220.]

vps 60 VP spórolása: 60
Félreraktunk, letiltottunk neked 60 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 220.]

go 46 gonoszkodsz: 46
Mosolyogva ajánlod a segítségedet a lánynak. Mérgező bogyókat, gyilkos leveleket gyűjtesz. A betegek halála hosszas és kínkeserves lesz. A mit sem sejtő áldozat boldogan köszöni meg a segítséget. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 210.]

m 4 mozogsz délre
[88,27] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Felfedeztél egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a kölyköt, és mosolyogva átnyújtod a lihegő trollnak. Az valami köszönésfélét mormol, majd megragadja a kölyök grabancát. Hátat fordítasz, és befogod a füled, hogy minél kevésbé halld, amint a troll alaposan elveri a sipítozó gyereket. Vajon képzelted csak a csontok recsegését? (+2 gonoszság.)
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 29 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőkéssel megvagdalod a karmos tankány testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a karmos tankány rovarfejét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a karmos tankány testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 20, gyógyulás: 10, összesen: -10 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 183.]

vpf 60 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 60 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 173.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[88,28] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dulmina hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a ragyás burástya testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel végigvagdosod a ragyás burástya testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 24, gyógyulás: 7, összesen: -17 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 deus ex machinát. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy proteinfecske. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel végigvagdosod a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Félrehajolsz, de a proteinfecske karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [88,29] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a trikornis bal hátsó lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a trikornis testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Szarvaival a trikornis megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trikornis feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki a trikornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ezen a helyen alakult meg a Fekete Druidák KT. - Sheran örömére és dicsőségére. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.)

(Továbbmész...) [88,30] A bozótost ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pókvadász. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a pókvadász bal hátsó lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a pókvadász testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A pókvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Utad során felfedezel egy korongfát. [72 pontot használtál fel, van még 101.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[87,31] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy karmazsin huhogó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmazsin huhogó bal oldalát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a karmazsin huhogó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [87,32] Tovább barangolsz a fák között. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy lajhárlord nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a lajhárlord bal karját. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel végigvágod a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mancsával a lajhárlord végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a lajhárlord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...) [87,33] Még mindig az erdőben vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 65.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[86,34] Még mindig az erdőben vagy.


(Továbbmész...) [85,35] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Elérkeztél Nimeron földje, és egyben az ismert világ keleti határához. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tintacsiga került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tintacsiga testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 41.]

tim 90 titkosírás megfejtése 41 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Háta van, de melle nincs,
Lába van, de keze nincs.
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. A rengeteg gondolkodás nem vezetett eredményre! Képtelen voltál megoldani a rejtvényt. [31 pontot használtál fel, van még 10.]

szk 74 keresed a 74. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tintacsigát. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 304 pontot. A következő körben tehát 304 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 163. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 17 Merészség: 3/5 Magasság: 157 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 16 (17) Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 26 (29) Menekülés: 30 % Életkor: 161/161 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 266/266 Jellem: gonosz (180) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 239/14 Pénz: 99 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 22/5
Eddig összesen 979 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 596 TP-t kaptál. Jelenleg 235 691 TP-d van. A következő szinthez még 24 309 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg harcos, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 21/37 (+4%) vágófegyverek: 19/93 (+14%)
ütőfegyverek: 15/85 lőfegyverek: 18/62 (+9%) dobófegyverek: 8/50

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
85,35 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/72 2. nyomkövetés: 45/26 3. lopás: 4/60
4. mászás: 11/33 (+6%) 5. csapdakészítés: 16/98 (+5%) 6. csapdaészlelés: 7/95
7. gyógyítás: 23/28 8. titkosírás: 2/24 (+14%) 9. felderítés: 7/48
10. szörnyidomítás: 5/24 11. teológia: 13/62 (+27%) 12. taumaturgia: 12/49 (+21%)
13. versengés: 4/5 14. zene: 7/76 (+6%) 15. szörnyismeret: 18/92 (+33%)
16. zárnyitás: 3/35 17. vadászat: 21/21 18. bányászat: 16/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 28 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az emberektől (1) hebrencs csapdát (#147), az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147), a törpéktől (3) hebrencs csapdát (#147), az árnymanóktól (4) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147), az alakváltóktól (7) hebrencs csapdát (#147), a kobuderáktól (8) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tüskés harci gromak (#156) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! (teljesítve)
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 67 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 74.87 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 5 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 deus ex machina (#1) 1 huhogó bibe (#332) 2 lajhár csont (#236)
4 madártoll (#112) 1 rókafarok (#124) 1 tankány karom (#237)
5 tinta (#101) 1 trikornis szarv (#198) 4 ugh méreg (#166)
10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

84 85 86 87 88 89
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
(85,35) tavacska, phua-kúp (#372), Tharr oltár, tintacsigák (#74)
(87,31) karmazsin huhogó (#185)
(87,32) Raia rúnaköve, lajhárlord (#757)
(87,33) phua-kúp (#372)
(88,26) tazunkaróka (#81)
(88,27) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia oltár, 41. jellempróba, karmos tankány (#137)
(88,28) márványtorony (#175), művészi porolit (#720), 36. jellempróba, ragyás burástya (#111), proteinfecske (#139)
(88,29) trikornisok (#104)
(88,30) pókvadászok (#59), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)

Üzenet küldése a karakternek