Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 17. 9h:11' EZ A 422. JÁTÉKHETED, 162. FORDULÓD 423. játékheted kezdete: márc. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4102 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod a 238. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
ek 6 5738 | t. energia kisütése: 6 5738 |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
hu 247 | hulladék: 247 |
a 92 4144 2 | átadod a 92. tárgyat a 4144. kalandozónak (2 darabot) |
fas 100 |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával eltalálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [109,29] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy élőholt quwarg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az élőholt quwarg torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 43, gyógyulás: 6, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [108,28] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Felfedeztél egy gumifát. Felfedeztél egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Apám sok-sok subát öltött,
Megsirattam, ha vetkőzött.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő vérszomjas csüldő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 7.]
kut 20 | kutatsz 7 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
kut 20 | kutatsz |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
in 4144 206 374 | leírod a 4144. kalandozónak a 206. szörnyet a 374. tárgyat |
in 4144 255 381 | leírod a 4144. kalandozónak a 255. szörnyet a 381. tárgyat |
in 3796 207 438 | leírod a 3796. kalandozónak a 207. szörnyet a 438. tárgyat |
in 3796 219 471 | leírod a 3796. kalandozónak a 219. szörnyet a 471. tárgyat |
in 3070 255 407 | leírod a 3070. kalandozónak a 255. szörnyet a 407. tárgyat |
* 1. BP: | VP elővétele: 100 |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat -3 pontért |
* 5. BP: | keresed a 43. szörnyet |
TŰZFŐNIX (215. SZÖRNY) A tűzfőnix - nevével ellentétben - sokkal közelebbi rokonságban van a griffekkel, mint a főnixekkel. Nevét onnan kapta, hogy a regék szerint a főnixhez hasonlóan képes hamvaiból feltámadni. Külsőre is a griffekre hasonlít: párductestű, világos szőrzetű lény, a hátán két hatalmas, tollas szárnnyal. A tűzfőnix nagyon ritka állat - ennek egyik oka, hogy csak azok előtt mutatkozik, akiket arra érdemesnek talál. Régi feljegyzések szerint a legtöbb tűzfőnix VI. Atriniu, az "Ezüstkirály" uralkodása alatt élt a világon, számukat ekkor mintegy százötvenre becsülték. Magának Atriniunak az udvarában is megtalálhatók voltak: gyorsaságuk és bátorságuk miatt elsősorban felderítő- és futárfeladatokat láttak el. Izmos testük miatt nagyon jó hátasoknak bizonyultak (ekkor sajnos nem tudtak felemelkedni a földről), ha hajlandók voltak megtűrni lovasukat a hátukon. Mert a tűzfőnixet nem lehet "megszelídíteni" vagy "beidomítani". Erre nincs is szükség, mivel nagyon intelligensek (telepatikus képességeik is igen fejlettek), de csak azoknak segítenek, és tűrnek meg maguk mellett, akiknek tetteikkel sikerült elnyerniük a tűzfőnixek barátságát. Érthető módon a Namír-háborúk kitörése óta - azaz több mint 130 éve - senki sem találkozott velük... |
VÉRVÖRÖS KÖPENY (412. TÁRGY) Ezt a köpenyt csak a Vérvörös Légió Közös Tudat tagjai készíthetik el, és kizárólag ők viselhetik. A köpenyt ellopni nem lehet. A vérvörös köpeny fontos nemcsak kinézete, de tudati kötődése folytán is a Légió számára, bizonyos tudati képességek működésképtelenek enélkül. A köpeny viseletéhez a KF 412 parancsot kell kiadnod. A köpeny készítésének titkát kizárólag a KT tagjai ismerik. |
Erő: | 26 | Szint: | 16 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 18 (20) | Életpont: | 262/141 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (28) | Varázspont: | 222/9 | Pénz: | 518 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 22/3 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *19/100 | szúrófegyverek: | 12/15 (+11%) | vágófegyverek: | 1/4 |
lőfegyverek: | 18/42 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (100%) << bunkósbot (#9) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/93 | 2. nyomkövetés: | 27/50 | 3. mászás: | 3/96 |
4. csapdakészítés: | 12/21 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/77 | 6. gyógyítás: | 24/73 (+40%) |
7. titkosírás: | 4/25 (+20%) | 8. felderítés: | 14/69 (+32%) | 9. szörnyidomítás: | 6/34 |
10. teológia: | 19/57 (+18%) | 11. harcművészetek: | 19/0 | 12. zene: | 23/25 (+30%) |
13. szörnyismeret: | 9/54 (+18%) | 14. vadászat: | 12/84 | 15. bányászat: | 4/51 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | revitalizáció (#52) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
Összsúly: 68.19 kg | Megterheltség: 109% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kötél (#92) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | gyöngymangó (#135) | 1 | trikornis szarv (#198) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) |