161. forduló, 163. forduló, Ardal Elwenhill összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. okt. 7. 9h:06'
EZ A 774. JÁTÉKHETED, 162. FORDULÓD
775. játékheted kezdete: okt. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2929
SZÁMLA : XXXX

ARDAL ELWENHILL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,58] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 22. pontnál.
Varázserőd regenerálódik. (+60 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 322.]

* 3. KP: v 63 0 0 elmormolod a 63. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

dd 70 eldobod a 70. tárgyat
Elhajítasz 5 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

d 237 eldobod a 237. tárgyat
Elhajítasz 1 tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

d 107 eldobod a 107. tárgyat
Elhajítasz 1 rövid íjat. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

ef 1 505 energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 310.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 5 kaja. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

ov 2 óvatosságod: 2
Figyelsz a csapdákra, de annyira nem, hogy a mozgásban ez komolyan akadályozzon. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

lm 25 12 11 mozogsz 25 12 11
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [34. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [25. PONT.] Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [26. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [12. PONT.] Kétségbeesetten felkiáltasz, amikor lábaid alól kicsusszan a talaj, és az aljaláthatatlan mélységbe zuhansz. Vagyis csak zuhannál, ha nem sikerült volna elkapni a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [11. PONT.] [35 pontot használtál fel, van még 270.]

lm 31 30 29 mozogsz 31 30 29
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [31. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [30. PONT.] Hamarosan egy vadász varkaudart pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [29. PONT.] [21 pontot használtál fel, van még 249.]

lm 28 27 28 mozogsz 28 27 28
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [28. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Bekukkantasz a kis terembe. [27. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy óriás csontváz az. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedéked átfúrja az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal megbököd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 11, gyógyulás: 19, összesen: +8 ÉP}

A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 márványkulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [28. PONT.] [21 pontot használtál fel, van még 228.]

lm 31 11 12 mozogsz 31 11 12
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [29. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [30. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [31. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [11. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [12. PONT.] [35 pontot használtál fel, van még 193.]

lm 25 22 mozogsz 25 22
Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [26. PONT.] Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [25. PONT.] Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [34. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. [22. PONT.] [28 pontot használtál fel, van még 165.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 163.]

lm 23 mozogsz 23
Elszántan mész előre. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [23. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy miksziszi húsgólem van előtted! (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a miksziszi húsgólem jobb oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöfködöd a miksziszi húsgólem testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Mancsával a miksziszi húsgólem megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával megkarcolod a miksziszi húsgólem rotható testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a miksziszi húsgólem testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [7 pontot használtál fel, van még 156.]

lm 22 34 35 mozogsz 22 34 35
Egyhelyben toporogsz.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [14 pontot használtál fel, van még 142.]

lm 37 38 39 mozogsz 37 38 39
Úgy suhansz, mint az árnyék. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [36. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar mágus. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 3 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 217 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [38. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar mágus. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar mágus testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [39. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Tugt-ork van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Tugt-ork fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal felnyársalod a Tugt-ork testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A Tugt-ork vágása nem talált el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [28 pontot használtál fel, van még 114.]

lm 40 41 43 mozogsz 40 41 43
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 114.]

lm 44 45 46 mozogsz 44 45 46
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 114.]

lm 47 1 mozogsz 47 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [37. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [36. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [35. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [25. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [26. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [24. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-87 varázspont).
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [13. PONT.] Haladsz előre. [14. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy trollfa lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a trollfa vastag törzsét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal eltalálod a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elhajolsz a trollfa ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-10 életpont). A trollfa még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [70 pontot használtál fel, van még 44.]

h 233 5 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [5 pontot használtál fel, van még 39.]

* 1. BP: h 336 0 0 használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 38.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

* 3. BP: tf 3 5 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 61 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 33.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat 3 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 58 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 10, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. 2 kaját fal föl a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 303 pontot. A következő körben tehát 333 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁS CSONTVÁZ (176. SZÖRNY)
Az óriás csontváz közel négy méteres, minden bizonnyal egy hatalmas humanoid csontváza. Szúró és vágó fegyverekkel szinte lehetetlen komolyan megsebezni, emellett vörösen izzó szemeiből képes félelem-sugarakat lőni és öklének egyetlen csapásával összetörheti pajzsodat, sisakodat vagy balkezes fegyveredet. Azért nem legyőzhetetlen...

MÁRVÁNYKULCS (245. TÁRGY)
Ez a fehér kőből készült, simára csiszolt kulcs különösen törékenynek látszik. Nem érdemes tehát nagyon próbálgatni mindenféle zárba. Akkor meg mire jó? Nos, van egy bizonyos fajta különösen trükkös zár, a márványzár, amelyet KIZÁRÓLAG ezzel lehet kinyitni.

MIKSZISZI HÚSGÓLEM (126. SZÖRNY)
Ezeket a rémületes, lélek nélküli gyilkológépeket közepes hatalmú varázslók készítik. Friss halottak részeiből varrják őket össze, saját tudatuk nincs. Uruk parancsai alapján cselekszenek. Mágiaellenállásuk különösen nagy, és köznapi fegyverrel is igen nehéz rajtuk sebet ejteni. Félelmetes mennyiségű sebzést képesek elviselni anélkül, hogy működésükben bármilyen károsodás keletkezne.

KARAKTERLAP

Ardal Elwenhill, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 72. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 162. fordulód.

Erő: 24 (31) Szint: 18 Merészség: 7/3 Magasság: 167 cm
IQ: 23 Támadás: 17 (18) Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 27 Védekezés: 35 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 20 Életpont: 238/238 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 282/0 Pénz: 2031 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/1
Eddig összesen 756 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 061 TP-t kaptál. Jelenleg 308 769 TP-d van. A következő szinthez még 31 231 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, ryuku csapásvezető, élőholt quwarg. A 161. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: *20/100 vágófegyverek: 10/77
ütőfegyverek: 19/34 (+10%) lőfegyverek: 13/19 (+4%) dobófegyverek: 16/29

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -17.); mérgezett vasnyíl (#187) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 2
93,58 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 100 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/2 2. nyomkövetés: 23/59 3. lopás: 3/43
4. mászás: 8/87 5. csapdakészítés: 10/86 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/58 (+29%)
7. gyógyítás: 40/33 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 12/31
10. szörnyidomítás: 6/79 11. teológia: 23/67 (+16%) 12. taumaturgia: 18/59 (+9%)
13. zene: 15/13 (+5%) 14. szörnyismeret: 12/8 15. zárnyitás: 3/33
16. vadászat: 14/73 17. bányászat: 19/87

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 12 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
autentikus vámpír (#154) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs II (#63)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (teljesítve)

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 21 (limit: 792), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 2 310.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 2 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 785 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 82.60 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyöngymangó (#135) 2 nyílvessző (#108) 5 rézdarab (#70)
1 rövid íj (#107) 1 tankány karom (#237) 1 tükör (#43)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kaja (#2) 1 márványkulcs (#245)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94
57
58
59
(93,58) a 192. labirintus bejárata, vadász varkaudar (#108), óriás csontváz (#176), miksziszi húsgólem (#126), varkaudar mágus (#128), Tugt-ork (#46), trollfa (#80)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - KT-vezető váltásnál ezentúl a régi és új vezető MxTu-ja nem cserélődik meg.
* - Megváltoztattuk minden istennél azt a küldetést, ahol 5 másik hívővel kell együtt imádkozni. Ezentúl 5 másik hívő helyett két másik hívő is elég a küldetéshez.

Üzenet küldése a karakternek