Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 12. 9h:27' EZ A 353. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD 354. játékheted kezdete: jún. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 237 6 209 | t. energia kisütése: 237 6 209 |
h 1167 9 | használod az 1167. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) {GYD:} Szigonnyal megdöföd a vércápa uszonyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan a másikra ugrasz. {KCC:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) {KCC:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 28, gyógyulás: 10, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 13, gyógyulás: 6, összesen: -7 ÉP}
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. {GYD:} Szigonnyal eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 18, gyógyulás: 7, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. {KCC:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) {GYD:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 12, gyógyulás: 9, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. {KCC:} Szigonnyal többször eltalálod a vércápa farkát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 18, gyógyulás: 8, összesen: -10 ÉP}
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {KCC:} Szigonnyal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre rontasz. Szigonnyal eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) {GYD:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) {KCC:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
ek 116 90 10 | t. energia kisütése: 116 90 10 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. {GYD:} Szigonnyal megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {GYD:} Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) {GYD:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rontasz. {GYD:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) {GYD:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Szigonnyal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) {GYD:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa farkát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) {KCC:} Szigonnyal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa farkát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szigonnyal többször eltalálod a vércápa farkát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) {GYD:} Szigonnyal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) {GYD:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. {GYD:} Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {KCC:} Szigonnyal többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
ek 116 50 313 | t. energia kisütése: 116 50 313 |
ek 273 | t. energia kisütése: 273 |
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
in 1571 42 10 | leírod az 1571. kalandozónak a 42. szörnyet a 10. tárgyat |
in 1571 84 12 | leírod az 1571. kalandozónak a 84. szörnyet a 12. tárgyat |
in 1571 34 51 | leírod az 1571. kalandozónak a 34. szörnyet az 51. tárgyat |
in 1571 39 162 | leírod az 1571. kalandozónak a 39. szörnyet a 162. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
SZÜRKEÁLLOMÁNY AKTIVIZÁLÁSA (71. PSZI KÉPESSÉG) Ez a pszi képesség lehetővé teszi agyad szürkeállományának jobb kihasználását. Abban a fordulóban (plusz a következő táborozás végéig), amikor aktivizálod, egyéb szakértelmeid kb. 15%-al jobban fejlődnek! Példa: egy GY 40 parancs 0.40-el növeli a gyógyítás szakértelmedet alacsony szinten, de ha a forduló elején kiadtál egy P 71 parancsot, akkor ez a növekedés 0.46 lesz. A képesség nagyon jól használható akkor, ha sok É vagy GY parancsot adsz ki a körben, ha egy kolostorban tanulsz, ha sokat mászol, stb. A P 71 parancs kiadása 5 TVP-be és 20 pszi pontba kerül. |
Erő: | 30 (37) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 24 (31) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 30 (34) | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 19 (24) | Életpont: | 285/263 | Jellem: | gonosz (409) | Tul. pont: | -9 |
Szerencse: | 22 (31) | Varázspont: | 315/149 | Pénz: | 1102 arany | Kép. pont: | -6 |
Tudatpont: | 7/4 | Pszi pont: | 45/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/53 (+162%) | ökölvívás: | 25/52 | vágófegyverek: | 10/22 |
lőfegyverek: | 6/40 | dobófegyverek: | 23/36 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (230%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/39 | 2. nyomkövetés: | 36/34 | 3. lopás: | 6/60 |
4. mászás: | 6/34 | 5. csapdakészítés: | 12/79 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 4/44 |
7. gyógyítás: | 29/99 | 8. titkosírás: | 3/10 | 9. felderítés: | 8/80 |
10. szörnyidomítás: | 1/89 | 11. teológia: | 17/48 (+45%) | 12. taumaturgia: | 20/92 |
13. versengés: | 9/31 | 14. harcművészetek: | 29/72 | 15. zene: | 3/30 |
16. szörnyismeret: | 21/72 (+18%) | 17. pszi: | 7/13 (+15%) | 18. vadászat: | 5/87 |
19. bányászat: | 6/77 | 20. úszás: | 6/64 (+42%) | 21. főzés: | 10/55 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
szintszívó (#96), mutáns pók (#117) (csak egyszer), borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
kardfogú fülemüle (#146), pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), mágiatörés (#35) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
sötét halál (#45) | >> | velociraptor (#161) | tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | gyíkfű (#201) | 1 | halcsont (#390) | |||
14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | rókafarok (#124) |