160. forduló, 162. forduló, Tűz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 12. 9h:27'
EZ A 353. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD
354. játékheted kezdete: jún. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3808
SZÁMLA : XXXX

TŰZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,19] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+100 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+23 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 663. hetének nyerőszámai: 24, 29, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku gárdista nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 334.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 334.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 329.]

ek 237 6 209 t. energia kisütése: 237 6 209
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

h 1167 9 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag halászlét támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Bizony rég ettél már ilyen finomat! (+5 víz alatti védettség, +2 úszás a forduló végéig.) 172 tapasztalati pontot kaptál. [8 pontot használtál fel, van még 321.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) {GYD:} Szigonnyal megdöföd a vércápa uszonyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Elszántan a másikra ugrasz. {KCC:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) {KCC:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 28, gyógyulás: 10, összesen: -18 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 13, gyógyulás: 6, összesen: -7 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [30 pontot használtál fel, van még 291.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve szürkeáll. aktiv. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [10 pontot használtál fel, van még 281.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. {GYD:} Szigonnyal eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 18, gyógyulás: 7, összesen: -11 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. {KCC:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) {GYD:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 12, gyógyulás: 9, összesen: -3 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. {KCC:} Szigonnyal többször eltalálod a vércápa farkát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 18, gyógyulás: 8, összesen: -10 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 251.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 241.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {KCC:} Szigonnyal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Szigonnyal eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) {GYD:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) {KCC:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [30 pontot használtál fel, van még 211.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 201.]

ek 116 90 10 t. energia kisütése: 116 90 10
Életszívás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 90 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 201.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-7 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-7 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-7 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-7 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 181.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. {GYD:} Szigonnyal megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {GYD:} Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) {GYD:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 151.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+14 életerő). [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 146.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rontasz. {GYD:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) {GYD:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Szigonnyal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) {GYD:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa farkát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) {KCC:} Szigonnyal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 116.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+14 életerő). [-7 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+14 életerő). [-7 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerő). [-7 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-7 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-7 varázspont.] [25 pontot használtál fel, van még 91.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa farkát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szigonnyal többször eltalálod a vércápa farkát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) {GYD:} Szigonnyal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) {GYD:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [30 pontot használtál fel, van még 61.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerő). [-7 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerő). [-7 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 51.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. {GYD:} Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {KCC:} Szigonnyal többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 21.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+14 életerő). [-7 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-7 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-7 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 6.]

ek 116 50 313 t. energia kisütése: 116 50 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

ek 273 t. energia kisütése: 273
Butaság ára beállítás törölve. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 1571 42 10 leírod az 1571. kalandozónak a 42. szörnyet a 10. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriás patkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dárdát. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 1571 84 12 leírod az 1571. kalandozónak a 84. szörnyet a 12. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bíborgörény. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 1571 34 51 leírod az 1571. kalandozónak a 34. szörnyet az 51. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kőszáli disznó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 1571 39 162 leírod az 1571. kalandozónak a 39. szörnyet a 162. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lebegő gomba. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) borostyán függőt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 9, 30.
Kimerített a gyorsvágta. (-1 életerő.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 302 pontot. A következő körben tehát 305 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÜRKEÁLLOMÁNY AKTIVIZÁLÁSA (71. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség lehetővé teszi agyad szürkeállományának jobb kihasználását. Abban a fordulóban (plusz a következő táborozás végéig), amikor aktivizálod, egyéb szakértelmeid kb. 15%-al jobban fejlődnek! Példa: egy GY 40 parancs 0.40-el növeli a gyógyítás szakértelmedet alacsony szinten, de ha a forduló elején kiadtál egy P 71 parancsot, akkor ez a növekedés 0.46 lesz. A képesség nagyon jól használható akkor, ha sok É vagy GY parancsot adsz ki a körben, ha egy kolostorban tanulsz, ha sokat mászol, stb. A P 71 parancs kiadása 5 TVP-be és 20 pszi pontba kerül.

KARAKTERLAP

Tűz, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon felszentelt papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 161. fordulód.

Erő: 30 (37) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 152 cm
IQ: 24 (31) Támadás: 17 Agresszió: 4 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 30 (34) Védekezés: 56 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 19 (24) Életpont: 285/263 Jellem: gonosz (409) Tul. pont: -9
Szerencse: 22 (31) Varázspont: 315/149 Pénz: 1102 arany Kép. pont: -6
Tudatpont: 7/4 Pszi pont: 45/1
Eddig összesen 1129 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 172 TP-t kaptál. Jelenleg 133698 TP-d van. A következő szinthez még 46302 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, borzalmas varkaudar, Ayagira Tanaka. A 153. fordulódban 10992 arany került a bankszámládra. 11431 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/53 (+162%) ökölvívás: 25/52 vágófegyverek: 10/22
lőfegyverek: 6/40 dobófegyverek: 23/36

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (230%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/39 2. nyomkövetés: 36/34 3. lopás: 6/60
4. mászás: 6/34 5. csapdakészítés: 12/79 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/44
7. gyógyítás: 29/99 8. titkosírás: 3/10 9. felderítés: 8/80
10. szörnyidomítás: 1/89 11. teológia: 17/48 (+45%) 12. taumaturgia: 20/92
13. versengés: 9/31 14. harcművészetek: 29/72 15. zene: 3/30
16. szörnyismeret: 21/72 (+18%) 17. pszi: 7/13 (+15%) 18. vadászat: 5/87
19. bányászat: 6/77 20. úszás: 6/64 (+42%) 21. főzés: 10/55 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
szintszívó (#96), mutáns pók (#117) (csak egyszer), borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), mágiatörés (#35)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
sötét halál (#45) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fűszerkeverék (#1170) 1 gyíkfű (#201) 1 halcsont (#390)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyógykenőcs (#313) 1 rókafarok (#124)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(140,19) vércápa (#193)

Üzenet küldése a karakternek