160. forduló, 162. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 14. 9h:18'
EZ A 510. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD
511. játékheted kezdete: febr. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,16] koordinátán.
Kova, amikor összefutottatok, adott neked 10 rézdarabot és 12 óndarabot. Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+56 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy piromenyét nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a piromenyét testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a piromenyét fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 289.]

* 1. KP: v 1 1 0 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 284.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

tno 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

kno 6 3 képesség-növelés 6
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
[0 pontot használtál fel, van még 269.]

go 40 gonoszkodsz: 40
Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 259.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!

Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a nyuhaj karbin zselés fejét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal párszor kilyukasztod a nyuhaj karbin testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápjával megérint a nyuhaj karbin. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 3, gyógyulás: 9, összesen: +6 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 31 aranyat. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. [28 pontot használtál fel, van még 231.]

hu 16 1230 212 hulladék: 16 1230 212
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bordacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bruhatagnyelvet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dorony tüdőt. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[99,17] Továbbra is síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy nukleáris cickány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány bal első lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel megvagdalod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal néhányszor megcsapod a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Kőkéssel végigvagdosod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 47, gyógyulás: 15, összesen: -32 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,18] Lakott területre érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az orgyilkos bal vállát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 207.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Egy nyílt titok: a Mutáns korona értékét nagymértékben növeli a tárgy szerencsét adó tulajdonsága." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [3 pontot használtál fel, van még 204.]

m 4 mozogsz délre
[99,19] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az orgyilkos testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos fejét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 1 bordacsontot 2 aranyért, 1 bruhatagnyelvet 7 aranyért, 3 dorony tüdőt 24 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért.
Találkozol Selymes Salinával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea ékesíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: undorító fehér! Egy jó!
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Süppeddel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Málhásállata egy törpemammut. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Odébbállsz.
[12 pontot használtál fel, van még 192.]

ee 651 676 358 eladod a 651. tárgyat a 676. tárgyat a 358. tárgyat
Eladtál 1 rinóbőrt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szulfint. 20 aranyat kaptál.
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 192.]
[0 pontot használtál fel, van még 192.]

ea 70 10 eladod a 70. tárgyat 10
Eladtál 10 rézdarabot. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[98,18] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy Quirov nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a Quirov bal oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Quirov bal lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a Quirov bal karját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a Quirov testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A Quirov most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 méregfog (ld. enc.). Szereztél 66 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Van itt egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 180.]

vtn 50 varázslat tanulás: az 50. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: villámcsapás. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 145.]

tv 50 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[97,17] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy piromenyét közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a piromenyét bal oldalát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy szekérkaravánt. Délre tart. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,17] Továbbra is síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 nagy bronzkulcsot. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy alpesi tehén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőkéssel párszor kilyukasztod az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [95,18] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették.

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [64 pontot használtál fel, van még 81.]

m 6 4 mozogsz nyugatra, délre
[94,18] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy rát-fát.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,19] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ne hagyjátok, hogy működjön a Zan-Indukátor! - Big Bogo(5464) " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ne várja senki tőled, hogy az agyoncsapáson kívül máskor foglalkozz egy ilyen undorító jószággal. "A tudománynak fejlődnie kell!" - mondod, miközben a kis gnómot fejjel előre belenyomod a görénylyukba. Sikít a szerencsétlen, dehát ő akart megismerkedni vele. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 gonoszság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy tetemember. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel végigvagdosod a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a tetemember rotható húsát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a tetemember bal karját. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a tetemember testét. Kritikus ütés! (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy ryuku gárdista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel végigvagdosod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megvagdalod a ryuku gárdista bal lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a ryuku gárdista bal lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. IQ-d TF-elődött. [47 pontot használtál fel, van még 34.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

ff 182 181 2084 felt. fegyverváltás: 182 181 2084
Felt. fegyverváltás: << vashegyű lándzsa << vasalt bunkó << vaskard. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

ef 5 509 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 6.]

h 234 20 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Megy a dolog! A dallam, a ritmus - mind stimmelnek! [6 pontot használtál fel, van még 0.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
TPF 5 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. 2 kaját bezabál a garokk. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 302 pontot. A következő körben tehát 297 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY)
Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképű árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklődésed, és megérdeklődöd egy divatos páncélba öltözött ember nőtől, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelő csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nő szerint legalább triplán megéri az időt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút előtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás.

MÉREGFOG (1553. TÁRGY)
Quirov, a roxati tolvajcéhtől kapott, külön rendelésre készült pengéjét tartod kezedben. Hosszabb és élesebb egy átlagos orgyilkos tőrnél, valamint jóval veszélyesebb is. A markolat drágakőberakásos, a penge ismeretlen eredetű méregtől csillog. E szúrófegyver forgatásakor a 2D6+3 sebzés mellett +3 támadással is segíti gazdáját. Ha már nagy nehezen megszerezted ezt a gyönyörűen megmunkált fegyvert, biztos hogy nagy becsben őrzöd, és csak jelentősebb összegért cserébe válsz meg tőle. Quirov pengéjének forgatásához legalább 10-es szintű szúrófegyver szakértelem szükséges, s ha erre képes vagy, akár balkézbe is veheted.

VILLÁMCSAPÁS (50. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Az igazán tapasztalt mágusok képesek segítségül hívni egy varázspárviadalhoz a természet őselemeit. Ilyen, a természettől ellesett varázslat a villámcsapás. A varázsló ujjaiból 18 VP elhasználása után kirepülő villám borzalmas sebeket képes okozni, kiváltképp, ha az illető taumaturgia szakértelme elég magas. A komponens egy drótszőr, amellyel a mágus leföldeli az ő számára káros energiákat, és amely szétég a varázslat befejeztével.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 161. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 17 Merészség: 3/5 Magasság: 157 cm
IQ: 27 (29) Támadás: 16 (17) Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 26 (29) Menekülés: 30 % Életkor: 161/161 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 266/259 Jellem: gonosz (170) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 239/2 Pénz: 119 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 22/1
Eddig összesen 963 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 204 TP-t kaptál. Jelenleg 229 479 TP-d van. A következő szinthez még 30 521 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg harcos, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 21/30 vágófegyverek: 19/63 (+22%)
ütőfegyverek: 15/85 lőfegyverek: 18/47 (+6%) dobófegyverek: 8/50

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << vaskard (#2084)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,19 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/72 2. nyomkövetés: 45/3 (+26%) 3. lopás: 4/60
4. mászás: 11/17 (+12%) 5. csapdakészítés: 16/88 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/95 (+300%)
7. gyógyítás: 23/28 8. titkosírás: 2/10 9. felderítés: 7/48
10. szörnyidomítás: 5/24 11. teológia: 13/19 (+14%) 12. taumaturgia: 12/22 (+3%)
13. versengés: 3/96 14. zene: 7/48 (+7%) 15. szörnyismeret: 18/39 (+33%)
16. zárnyitás: 3/35 17. vadászat: 21/21 18. bányászat: 16/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tüskés harci gromak (#156) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 69 TU. szükséges még: 1 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 75.49 kg Megterheltség: 106%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 1 bruhatagnyelv (#1230) 3 dorony tüdő (#212)
10 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651) 1 szulfin (#676)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
38 arany (#50) 4 kaja (#2) 1 méregfog (#1553)
1 nagy bronzkulcs (#185) 6 pirkit (#153) 3 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95 96 97 98 99 100
15
16
17
18
19
20
(94,18) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(94,19) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 48. jellempróba, nekrofun (#173), Elenios oltár, tetemember (#123), ryuku gárdista (#360)
(95,18) Leah rúnaköve, Fairlight oltár
(96,17) márványtorony (#175), Raia oltár, alpesi tehén (#91)
(97,17) piromenyét (#99), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, délre tartó szekérkaraván (#1215), Chara-din monolitja (#534)
(98,18) Quirov (#975), fegyvermester háza (#562), fekete mágustorony (#596)
(99,16) piromenyét (#99), nyuhaj karbin (#110)
(99,17) gumifa (#38), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nukleáris cickány (#155)
(99,18) csodák kútja (#1096), orgyilkos (#131)
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), orgyilkos (#131), Selymes Salina (6119. kalandozó), Süpped (6120. kalandozó), egy elf férfi

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Zangrozban a fejvadász központ megnyitotta kapuit, és várja a vállalkozó kedvű kalandozókat.

Üzenet küldése a karakternek