160. forduló, 162. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. máj. 27. 9h:26'
EZ A 165. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD
166. játékheted kezdete: máj. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [86,25] koordinátán.
A távolban porfelhőt pillantasz meg: lovasok közelednek, lándzsáik végén Tharr keresztbe rakott kardja. Bőrpáncél és bőrsisak van rajtuk, kezükben kőhegyű lándzsát szorongatnak. Ahogy közelebb érnek, hirtelen megnyílik előttük a föld, lángnyelvek csapnak elő, és a következő pillanatban a harcosok hamuvá égnek. A nyílásból lassan egy hatalmas, fekete denevér kezd előemelkedni...
Verejtékben úszva térsz magadhoz a rémálomból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy piromenyét nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 303.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 298.]

h 81 813 használod a 81. tárgyat
Megméred a halálhozó talizmánt: súlya 0.10 kg. [5 pontot használtál fel, van még 293.]

kf 813 kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat
A nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 288.]

d 123 eldobod a 123. tárgyat
Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

d 7 eldobod a 7. tárgyat
Elhajítasz 1 kőhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

d 96 3 eldobod a 96. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 bakkura csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

d 130 eldobod a 130. tárgyat
Elhajítasz 1 hebrencs állkapcsot. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

d 105 2 eldobod a 105. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 evaporőr hájat. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

d 97 eldobod a 97. tárgyat
Elhajítasz 1 rákpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[85,25] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy púpos burástya lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a púpos burástya testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [84,25] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Pikoló lehet. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [83,25] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Poomr Ko. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Poomr Ko jobb lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Poomr Ko feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Poomr Ko fejét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A Poomr Ko egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. [36 pontot használtál fel, van még 252.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[82,25] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy Pikoló. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [81,25] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy agglomerátor. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agglomerátor testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az agglomerátor feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [80,25] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy púpos burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya bal oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. [36 pontot használtál fel, van még 216.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[79,25] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy púdersziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [78,25] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy manifesztátor. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,25] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy gumifát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy alpesi tehén. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nehezéket. [46 pontot használtál fel, van még 170.]

f 258 kísérletezel a 258. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Eltelik egy óra... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy súlyzót. (ld. enc.) 72 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 160.]

h 81 258 használod a 81. tárgyat
Megméred a nehezéket: súlya 10 kg. [5 pontot használtál fel, van még 155.]

d 49 eldobod a 49. tárgyat
Elhajítasz 1 kígyóbőr kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

f 201 kísérletezel a 201. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. [10 pontot használtál fel, van még 145.]

f 268 kísérletezel a 268. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Semmi újra nem jöttél rá. [10 pontot használtál fel, van még 135.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 130.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 23 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 90.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy tintacsiga közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tintacsiga testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 50.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [20 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Egy amnioszt töm magába a trappoló dinymák. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 302 pontot. A következő körben tehát 332 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PIKOLÓ (7010. SZÖRNY)
Ennek a hatalmasra nőtt és rendkívül kövér fülemülének több különös ismertetőjegye is van. Tollazata határozott mintázatot követ, úgy néz ki, mintha erdőzöld színű, kantáros térdnadrágot viselne, feje két oldalán pedig a fekete tollpamacsok határozottan pajesz-szerűek, de az éneke az, ami végképp összetéveszthetetlenné teszi. Ha valamilyen furmányos módon el tudod érni, hogy ne őrülj meg a hangjától és meghallgatod, te is tanúsítani fogod, hogy trillája megtévesztésig hasonlít az emberi beszédre, és határozottan úgy hangzik, mintha a madár jódlizna... bármi is az. És még dülöngél is hozzá. Brrrr! Ugye, hogy szörnyű? Hát most már te is el tudod képzelni, hogy miért rettegi mindenki Pikoló nevét. Jobban teszed, ha messziről elkerülöd te is...

POOMR KO (957. ELLENFÉL)
Poomr Ko egyike volt a varkaudar seregek vezetőjének. Katonái élén több sikert is elért a háború alatt, végül az éppen táborozó hadseregen kalandozók ütöttek rajta. Súlyos sebet kapott a harcok során, és csak a szerencsének köszönhette, hogy sikerült elmenekülnie és elrejtőznie a közeli erdőben. Poomr Ko erőssége az egy-egy elleni küzdelem, ebben nem is nagyon akad ellenfele. Ezt a szenvedélyét általában a hadifoglyokon élte ki.
Nos, hát igaz a pletyka, Poomr Ko még mindig a nyugati erdőségekben bújkál, és gyanútlan utazókra vadászik. Most, hogy szemtől szemben álltok egymással, már nem is tűnik olyan félelmetesnek, de azért óvatosságra intenek a vívótudományát dicsérő pletykák. Kezében két halálos pengét tart, testét varkaudar páncél védi. Övén néhány DEM lóg. Valahogy meg kellene szabadítani tőlük...

SÚLYZÓ (347. TÁRGY)
Meg akarod növelni az erőd növelésére irányuló tulajdonságfejlesztés hatásfokát? Igen? Akkor a legegyszerűbb, ha készítesz egy korszerű, ergonómikus súlyzót. Ehhez mindössze két nehezékre és egy fémrúdra van szükséged, és egy KT 347 parancsra, 10 TVP árán. Ha súlyzó van a birtokodban, és TF 1 <TVP> parancsot adsz ki, akkor minden 10 TVP-nyi fejlesztés 13 TVP-nyit fog számítani, azaz a súlyzó 30%-al növeli a gyakorlás hatásfokát.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr tanítványa vagy. Ez a 161. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 16 Agresszió: 6 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 36 Menekülés: 35 % Életkor: 57/57 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 262/262 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 1
Szerencse: 21 (25) Varázspont: 118/80 Pénz: 196 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 1094 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 316 TP-t kaptál. Jelenleg 228 163 TP-d van. A következő szinthez még 31 837 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar kósza, orgoró, tüskés harci gromak.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 15 vágófegyverek: 19
ütőfegyverek: * 19 dobófegyverek: 17

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (11 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
77,25 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 (+1) 2. nyomkövetés: 23 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 13 5. csapdaészlelés: 6 6. gyógyítás: 19
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 4 9. szörnyidomítás: 5
10. teológia: 8 11. versengés: 3 12. zene: 6
13. szörnyismeret: 6 14. zárnyitás: 3 15. vadászat: 4
16. bányászat: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 8 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 24 darabot, csak egyszer)
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), téfea magofluxot (#98) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Risara (#1529), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24) méregsemlegesítés (#14)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trappoló dinymák (#118) (málhás: +14 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Hozz egy grifftojást.

Összsúly: 151.30 kg Megterheltség: 184%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 3 bakkura csizma (#96) 2 evaporőr háj (#105)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 rákpáncél (#97) 10 szögletes kő (#17)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 kaja (#2) 1 nehezék (#258)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87
24
25
26
(77,25) gumifa (#38), 48. jellempróba, alpesi tehén (#91), tintacsiga (#74)
(78,25) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 24. jellempróba, manifesztátor (#124)
(79,25) 22. jellempróba
(80,25) púpos burástya (#92), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207)
(81,25) agglomerátor (#138)
(82,25) Pikoló (#7010)
(83,25) Poomr Ko (#957)
(84,25) Pikoló (#7010)
(85,25) tetemember (#123), Dornodon oltár, 27. jellempróba, púpos burástya (#92)

Üzenet küldése a karakternek