Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 2. 9h:23' EZ A 416. JÁTÉKHETED, 160. FORDULÓD 417. játékheted kezdete: febr. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4102 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod a 238. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
v 52 | elmormolod az 52. varázslatot |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ek 116 41 58 | t. energia kisütése: 116 41 58 |
t 9097 | támadod a 9097. kalandozót |
fog 115 219 | elfogod a 115. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 92 219 | elfogod a 92. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 33 219 | elfogod a 33. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 55 219 | elfogod az 55. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 82 219 | elfogod a 82. szörnyet a 219. tárggyal |
at 3796 10 | TU-t adsz át a 3796. kalandozónak 10 |
kf 225 2 | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
ff 171 9 182 | felt. fegyverváltás: 171 9 182 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos bal első lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 15 életpontot vesztettél. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 20 életpontot vesztettél. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 52, gyógyulás: 5, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [124,31] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.
Odakint is körülnézel.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Aiby 'eem Yxté hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [123,31] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 20 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 26, gyógyulás: 2, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [119,34] Még mindig füves síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS". A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő jégtroll nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jégtroll jeges testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 74, gyógyulás: 11, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) [118,35] Dombos terepre érkeztél. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felfedeztél egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal tudod, hogy egy kétfejű troll volt a rémület okozója. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
* 1. BP: | VP elővétele: 100 |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 4 pontért |
* 5. BP: | keresed a 43. szörnyet |
SZEKSZTÁNS (32. TÁRGY) Ha délben megméred ezzel az egyszerű eszközzel, hogy a nap milyen szögben látható a földről, éjjel pedig megteszed ugyanezt a függőleges tengely körül keringő holddal, a Zaonnal, megtudhatod, hogy kb. milyen hosszúsági és szélességi fokon vagy. Well, érthetőre lefordítva: ha van nálad szeksztáns, akkor mindig pontosan tudod, hogy milyen x,y koordinátákon vagy. Egy ilyen eszköz elkészítése persze nem könnyű feladat: szükséges hozzá egy tükör, egy távcső, és egy bot (amelyből az állványt készíted). A művelet 15 tevékenységpontba kerül. |
ZOMBI MESTER (251. SZÖRNY) Amikor egy nagyhatalmú nekromanta úgy dönt, hogy most pedig leigázza a szomszéd tartományt / országot / világot zombihadseregével, rádöbben a zombigyártás közepette, hogy nem lehet egyszerre ötezer zombit személyes szóbeli paranccsal irányítani, kaotikusan megindítani őket egy irányba pedig nem mindig éri el a kívánt hatást. Hosszadalmas és bonyolult eljárással tehát minden ötvenedik zombit a csapatban ellát egy mágikus csatornával, amelyen keresztül a többi zombit irányíthatja. És hogy a sereg "agya", a zombi mester nehogy megsemmisüljön egy kósza tisztítótűztől (igen! hat rá!), igényesen előállítható, de nagyon hatékony önregeneráló rendszerrel látja el a gazdája. Olyannyira, hogy pl. ha ütőfegyverrel kezded el csépelni, akkor nagy valószínűséggel gyorsabban fog magához térni, mint ahogy sebzed. |
MOA ZAFÍR (381. TÁRGY) Ebbe a tökéletesen kidolgozott, parányi ékszerbe a Moa mester belezárta a tengerek mélykékjét, a tengerszemek türkiz csillogását, a felhőtlen, vakítóan tiszta ég vidám kékjét. |
FRISS CSATAMEZŐ (262. TEREPTÁRGY) Néhány évvel ezelőtt ezen a területen kisebb csata dúlhatott. Itt is, ott is törött bunkókat, kőhegyű lándzsákat, hasznavehetetlenségig szétroncsolt bőrpajzsokat, bőrpáncélokat látsz. És persze holttesteket, jobbára szétrohadt és gyomorindító állapotban. Egy kevésbé kíváncsi egyén számára érdemes minél hamarabb elhagyni ezt a baljóslatú helyet, de egy hozzád hasonló rutinos, öreg kalandozó esetleg kedved kaphat ahhoz, hogy egy kicsit körülnézzen. Ehhez a KUT 20 parancsot kell kiadnod, de csak akkor, ha abban a fordulóban még nem próbálkoztál! Ha van bekapcsolva Feltételes Kutatásod, minden alkalommal kutatni fogsz, amikor áthaladsz a friss csatamezőn (de fordulónként csak egyszer). Ha elrejtett tárgyak után akarsz friss csatamezőn kutatni, akkor 20-nél több pontért kell kutatnod, mert az első 20 TVP-t mindig a holttestek közötti kutakodással töltöd. Figyelem! A friss csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 25-ös, akkor a friss csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik. |
JÉGTROLL (164. SZÖRNY) A jégtroll majdnem kétszer nagyobb, mint a közönséges vadtroll, és általában csak a hóhatár fölött találkozhatsz vele. Mondom, általában, ugyanis a trollkeltető zónákban nyilván gyakori lakó. A jégtroll testhőmérséklete hihetetlenül alacsony, messze a fagypont alatt van. (Vajon mi csörgedezik az ereiben?) Szúró- és vágófegyverrel leölni szinte lehetetlen, örülhetsz, ha az ilyen fegyverek nem csorbulnak ki ezen a mozgó jégtömbön. A jégtroll szinte egyáltalán nem érez fájdalmat, ezért hihetetlenül szívós, rengeteg sebet kell ahhoz rajta ejteni, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Viszont, egyéb troll rokonaival ellentétben, nem képes regenerálódásra, csak nagyon korlátozott mértékben (mint a "szelíd" trollok). Rövid fogaival nem képes komoly sebet ejteni, viszont tartogat egyéb meglepetést... |
KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY) Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját! |
Erő: | 26 | Szint: | 16 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 18 (20) | Életpont: | 262/88 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 26 (28) | Varázspont: | 222/9 | Pénz: | 503 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/0 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *19/100 | szúrófegyverek: | 11/97 (+7%) | vágófegyverek: | 1/4 |
lőfegyverek: | 18/42 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (100%) << bunkósbot (#9) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/93 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 27/34 (+32%) | 3. mászás: | 3/96 |
4. csapdakészítés: | 12/11 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/77 | 6. gyógyítás: | 23/53 (+40%) |
7. titkosírás: | 4/5 | 8. felderítés: | 14/37 (+30%) | 9. szörnyidomítás: | 6/34 |
10. teológia: | 19/19 (+21%) | 11. harcművészetek: | 19/0 | 12. zene: | 22/65 (+30%) |
13. szörnyismeret: | 9/36 | 14. vadászat: | 12/84 | 15. bányászat: | 4/51 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | revitalizáció (#52) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
Összsúly: 65.47 kg | Megterheltség: 105% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kék orchidea (#68) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | 6 | kaja (#2) |
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) |
goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) |
gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) |
acélkolosszus (#35) | manó (#36) | sötét motyogó (#37) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) |
görgőte (#41) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Tugt-ork (#46) |
csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) |
százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) |
rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) |
varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) |
evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) |
mirg (#75) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) |
kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | árnyékrája (#87) |
kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) |
mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) |
szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) |
griffőniksz (#106) | fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) |
sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) |
mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | xirnox (#122) | tetemember (#123) |
manifesztátor (#124) | büntető praglonc (#125) | Morbid (#127) | varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) |
orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | élőholt mirg (#135) | sötét főgnóm (#136) | karmos tankány (#137) |
agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | arató csattanat (#144) |
pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) |
fémbontó szójer (#150) | kardszárnyú pocok (#152) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | purifikátor (#157) |
velociraptor (#161) | kétfejű troll (#163) | jégtroll (#164) | bávatag golombár (#165) | óriásféreg (#171) |
sírlidérc (#172) | vark. nekromanta (#173) | óriás csontváz (#176) | csontváz lord (#177) | élőholt ősmágus (#179) |
pöfögő kregon (#182) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | varkaudar bajnok (#190) | quwarg harcos (#201) |
élőholt quwarg (#202) | agyagelementál (#203) | gránitelementál (#205) | diuretikus kráken (#207) | drónkeselyű (#208) |
kneopatikus mollusk (#209) | degradátor (#210) | Tguarkhan (#212) | élőholt sullár (#216) | massza (#217) |
északi tűzsárkány (#219) | pszi elementál (#221) | szubreális vámpír (#223) | nanda (#224) | alanori csatamén (#233) |
káoszteknőc (#235) | Chara-din fattya (#236) | Mnebolath (#237) | Orkhan Thai (#238) | Raia szent lovagja (#239) |
sivatagi doareg (#240) | Rughar familiárisa (#245) | kputtyintó csalán (#247) | quwarg parafenomén (#248) | taalru (#249) |
noth szellem (#250) | zombi mester (#251) | lidércúr (#252) | pordémon (#253) | hordóagyú mameluk (#254) |
őrült varázsló (#255) | tüskés gigaféreg (#256) | triklem drakolder (#275) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) |
varkaudar kósza (#347) | khór darázs (#348) | liumbe (#349) | erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) |
bíbor szulfagor (#358) | ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) | fekete amőba (#364) | kérődző etra (#368) |
rőtmanó berzerker (#369) | bandita (#758) | Pikoló (#7010) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | ||||
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | ||||
$csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | ||||
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | $parittya (#18) | kerek kő (#19) | $fúvócső (#20) | ||||
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | $mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | ||||
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | ||||
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | ||||
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | ||||
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | ||||
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | ||||
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) | ||||
ködmangó (#59) | árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | ||||
szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | ||||
rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | ||||
rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | ||||
lapkorong (#80) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | ||||
olvasztókemence (#86) | $bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | ||||
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | ||||
$bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | ||||
vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | ||||
rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | ||||
madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | $kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ||||
$ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | tábla (#120) | göcsörtös bunkó (#123) | ||||
rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | ||||
hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | $csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | ||||
gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | $mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) | ||||
denevér szimbólum (#140) | szem szimbólum (#142) | virág szimbólum (#143) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | ||||
grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) | $szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | ||||
vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | $nyu-shuriken (#157) | $ezüst karkötő (#158) | borostyán függő (#162) | ||||
karócsapda (#163) | ugh méreg (#166) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | ||||
rövid kard (#171) | $téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | márványtorony (#175) | szopógödör (#177) | ||||
mínosz-kúp (#178) | $ezüst gyűrű (#180) | vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | ||||
nagy bronzkulcs (#185) | nagy vaskulcs (#186) | mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | $vas dobónyíl (#189) | ||||
mérg. vas dobónyíl (#190) | aranylánc (#191) | aranygyűrű (#193) | arany karperec (#194) | trófea nyaklánc (#196) | ||||
$igazgy. fülbevaló (#197) | $trikornis szarv (#198) | $karbin plazma (#199) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | ||||
kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | $ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | ||||
szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | dorony tüdő (#212) | manifeszt.nyúlvány (#214) | praglonc hártya (#215) | ||||
ketrec (#216) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | $dobóháló (#221) | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||
$varkaudar lándzsa (#224) | orgyilkos tőr (#225) | helytartói jogar (#228) | obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | ||||
acélpengőke (#231) | ilkin érc (#232) | furulya (#233) | lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | ||||
lant (#238) | pular kristály (#239) | tüskecsapda (#242) | márványkulcs (#245) | nagy aranykulcs (#246) | ||||
$fekete bőrcsizma (#247) | regeneráló gyűrű (#254) | templom (#256) | nehezék (#258) | bájital (#261) | ||||
friss csatamező (#262) | ősi csatamező (#263) | fülemüle agyar (#267) | gromak bőr (#268) | purifikátor háj (#269) | ||||
gromak páncél (#270) | aranytű (#272) | szuper dobóháló (#273) | szuper hálócsapda (#274) | $ametiszt medál (#275) | ||||
rejtőköpeny (#277) | Mágikus Koponya (#279) | Fekete Kehely (#283) | Sheran főzete (#286) | sárkánypikkely (#292) | ||||
réz papi karkötő (#307) | ezüst papi karkötő (#308) | galachmit (#310) | taposó tappancs (#318) | ezüsttőr (#322) | ||||
ezüsthegyű nyíl (#323) | ezüsthegyű lándzsa (#324) | ezüstdarab (#326) | $mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | ||||
rákfatty váladék (#333) | piranha zsákvédő (#337) | rézgolyó (#343) | súlyzó (#347) | tolmokov-koktél (#351) | ||||
quwarg boly (#359) | quwarg tojás (#360) | phua-kúp (#372) | fekete tű (#374) | moa zafír (#381) | ||||
natali kő (#388) | halcsont (#390) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | $álompor (#396) | ||||
réz fejpánt (#406) | bronz fejpánt (#407) | vas fejpánt (#408) | kígyóbőr öv (#410) | stukilövedék (#414) | ||||
bogyógránát (#430) | Vlagyimir szobra (#433) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | törpe bakancs (#475) | ||||
barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | pusztulás sírjai (#489) | manakristály (#500) | ||||
kdole (#501) | Chara-din monolitja (#534) | főnixtoll (#563) | rinóbőr (#651) | $darázsszárny (#652) | ||||
liumbe hajtás (#655) | elkarog szőr (#665) | nektoraf faggyú (#667) | szulfin (#676) | szulfagor agyar (#677) | ||||
elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) | elf tekercs (#683) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) | ||||
művészi porolit (#720) | malom (#1204) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | fülemüle síp (#1576) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |