Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 1. 12h:18' EZ A 213. JÁTÉKHETED, 160. FORDULÓD 214. játékheted kezdete: okt. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3493 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szőrös bozsó testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a szőrös bozsó jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szőrös bozsó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 819 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: h 234 10 0 | használod a 234. tárgyat |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kno 16 1 | képesség-növelés 16 |
kno 15 1 | képesség-növelés 15 |
ba 146 | nem támadod a 146. szörnyet |
d 4 2 | eldobod a 4. tárgyat (2 darabot) |
id 149 100 | idomítod a 149. szörnyet 100 pontért |
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 63 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vortexmágus jobb oldalát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 119, gyógyulás: 0, összesen: -119 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a vadász varkaudar nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 17 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az óriáspók jobb oldalát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriáspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [129,8] Még mindig az erdőben vagy. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ki-Nyú Vacc formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar kósza. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 24 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar kósza bal karját. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a varkaudar kósza fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a varkaudar kósza, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar szablya. 931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [130,9] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Métely közeledik. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 20 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Métely ragyás testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a Métely farkát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a Métely ragyás testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Métely melléd csap a farkával! Csápjaival a Métely lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Métely összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Métely páncélja (ld. enc.). Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 8 csepp ugh mérget. 781 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
ft 154 1 | támadod a 154. szörnyet |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [132,11] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku légiós lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós bal oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
kut 40 | kutatsz 40 pontért |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed az élőholt mágus testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle jobb vállát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed a kardfogú fülemüle bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. (ld. enc.) 743 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [134,11] Még mindig az erdőben vagy. Találsz egy kék orchideacserjét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy bávatag golombár. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
(Továbbmész...) [135,11] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
szk 42 | keresed a 42. szörnyet |
ef 10 507 | energia fejlesztése 10 |
im | imádkozol |
* 1. BP: tf 1 20 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: h 234 10 0 | használod a 234. tárgyat |
* 4. BP: v 187 0 0 | elmormolod a 187. varázslatot |
TÉRKÉPELEMZÉS I. (104. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor érdemes alkalmazni, ha birtokodba kerül valamilyen megsárgult, ősi pergamen, mely egy labirintus térképét ábrázolja. A térképelemzés I. segítségével "olvashatsz" a térkép készítőjének mentális lenyomatából: nagyon halványan, csak nyomelemekben, de megtudhatsz néhány foszlányt a gondolatokból, amelyek a rajzolót foglalkoztatták a térkép készítése alatt. Mindehhez a P 104 <labirintus szám> parancsot kell kiadnod. A <labirintus szám> helyére egy olyan labirintus sorszámát írd, amelynek a karaktered már megkapta a térképét. A térképelemzés I. igen fejletlen pszi képesség, általában csak annyit sikerül vele megállapítani, hogy a labirintusban található ajtók közül melyiket vagy képes kulccsal kinyitni, melyik az, amelyiknél esélyed van a zárnyitó készlettel és melyik az, ahol csak ajtóbetöréssel juthatsz be. Az ajtók helyét koordinátákkal jelöljük, ahol a koordináta-rendszer (0,0) pontja az adott térkép-szint bal felső sarka. (A koordinátáknak nincs köze a referenciapontokhoz.) Ha az ajtó nincs bezárva, "nyitott" üzenetet kapsz, ha van hozzá kulcsod, "kulcs" üzenetet, ha zárnyitó készlettel ki tudod nyitni (van esélyed a sikerre), "zárnyitás" az üzenet, ha csak az ajtóbetörés megy (és van esélyed a sikerre) "betörni" az üzenet, egyébként "zárt" lesz a felirat. A "zárt" ajtóknak közelébe se menj (ámbár lehet, hogy a labirintus belsejében találsz hozzá kulcsot) a "betörni" ajtóknál pedig vigyázz, mert ezeknél nagyon könnyen odaveszhet a zárnyitó készleted. Vigyázat, a térképelemzés I. nem jelzi a varázslattal zárt/védett ajtókat! A térképelemzés sikeres használatához 20 pszi pont és 10 TVP szükségeltetik, és azon a mezőn kell állnod, ahol a labirintus van (vagy bent a labirintusban). |
ÓRIÁSPÓK (303. SZÖRNY) Undorodsz a pókoktól? Akkor mit szólsz egy másfél méter magas, nyolcszemű, szőrös potrohú, méregtől csöpögő csáprágójú borzalomhoz? A sűrű erdők legsötétebb részein, ahová soha nem süt be a napfény, sűrű pókhálók fonnak be mindent. Bebugyolált állatok, szörnyek és kalandozók jelzik, hogy az óriáspókok jelentős élelmiszertartalékokról gondoskodnak. A méreggel elkábított áldozat aztán alig érez fájdalmat, amikor elevenen felfalják, kiszívják testnedveit. Ha óriáspókkal kezdesz, és netalántán győzöl, számíts rá, hogy a méreg még sokáig fog kínozni. Az óriáspók ellen az ütőfegyver a legkevésbé hatékony. |
VARKAUDAR KÓSZA (347. SZÖRNY) Néhány varkaudar a törzstől elszakadva, magányosan járja a vadont. Ezek a természetet kedvelő, az állatokkal szót értő varkaudarok ugyan nem gonoszak, de fajtársaikhoz hasonlóan, gondolkodás nélkül megtámadják a humanoid lényeket, igaz, más okból, mint a többi varkaudar - ők úgy gondolják, a földet meghódító kalandozók idővel a természet elpusztítói lesznek. Ezek a renegát varkaudarok képzettek bizonyos mértékig a mágia használatában is. |
MÉTELY (7000. SZÖRNY) Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos. |
MÉTELY PÁNCÉLJA (1562. TÁRGY) Amennyiben lehántod Métely, a most legyőzött neves burástya hátpáncélját, egy kis tisztogatással általad is viselhető, robosztus vérthez jutsz. Az ízekre osztott, tökéletes ellenállóképességű ruhadarab +8 védettséget és +25 max. ÉP-t ad viselőjének. Hogy magadra húzhasd, és ne roppanj össze rögtön iszonyatos súlya alatt, legalább 9. szintűnek kell lenned a viseléséhez. |
SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY) Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak. |
SALLANK NYÍL (129. TÁRGY) Ha egy fanyíl végére egy csepp ragasztóval egy sallank karmot erősítesz, fémhegyű sallank nyilat kapsz, amelyet a hosszú íjhoz használhatsz lövedékként (a KF 111 129 paranccsal). A sallank nyíl sebzése 2d8+2, készítése 3 pontba kerül. Sallank nyilat természetesen csak akkor készíthetsz, ha van már nálad hosszú íj. |
ÉLŐHOLT MÁGUS (175. SZÖRNY) Az élőholt mágus hajdan nagyhatalmú varázsló volt, akit megkísértett a halhatatlanság ígérete. Halhatatlanná is vált, de milyen áron! Egy nyomorúságos, összeaszalódott tetemhez van kötve a lelke az örökkévalóságig. Az élőholt mágus gyűlöl minden élőlényt, és iszonyatosan gonosz. Teste ellenálló a varázslatokkal szemben, és ő pedig igen széles repertoárral rendelkezik támadó és védekező varázslatokból. Ezenfelül természetfeletti fizikai erővel rendelkezik, így a közelharcban is igen kemény ellenfélnek fog bizonyulni. |
FEKETE LÓTUSZ (446. NÖVÉNY) Gyönyörű, szemkápráztató virág a fekete lótusz, amely csak a legeldugottabb helyeken található meg, a legodaadóbb botanikus számára. Nagy óvatossággal (KT 447 parancs, 3 TVP) begyűjtheted a lótuszvirágot, ezt a csodálatos kincset. Egy körben max. három virágot lehet leszedni, ha egyáltalán virágzik a lótuszvirág. A fekete lótusz állítólag kiváló ellenszere a mérgeknek, ha a megfelelő formulát alkalmazod. |
FÜLEMÜLE AGYAR (267. TÁRGY) Lemészároltál egy szerencsétlen, ártatlan, magatehetetlen kardfogú fülemülét? Helyes. Nem volt az annyira ártatlan. A hosszú kardfogakért jó pénzt kaphatsz a városokban, de esetleg másra is jó... |
BÁVATAG GOLOMBÁR (165. SZÖRNY) A bávatag golombár a bibircsók-óriás nagytestvére. Nevét egy óriási hatalmú druidáról kapta, aki állítólag ezeket a lényeket azért teremtette, hogy békés paradicsomát, egy gyönyörűséges szigetet velük őriztesse. A bávatag golombárok egyáltalán nem gonosz teremtmények, és az óriásokhoz képest szokatlanul intelligensek. Ha alacsony agresszióval közelítesz hozzájuk, nincs mitől tartanod, de ha vicsorogva, harcra szomjazva lépsz be a felségterületükre, bizony védekezni fognak. Nemcsak sziklákat képesek dobálni, Golombár megtanította őket néhány egyszerű druida varázslatra is. Közelharcban óriási bunkóval harcolnak. Aki sok bávatag golombárt öl le, az könnyen kivívhatja Sheran haragját. |
Erő: | 24 (36) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 252 cm |
IQ: | 26 (31) | Támadás: | 34 (35) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 18 (26) | Védekezés: | 32 (35) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 20 (27) | Életpont: | 408/264 | Jellem: | gonosz (272) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (27) | Varázspont: | 186/125 | Pénz: | 3046 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 20/4 | Pszi pont: | 109/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4/58 | szúrófegyverek: | 20/89 | vágófegyverek: | *20/100 |
ütőfegyverek: | 16/67 | lőfegyverek: | 8/43 | dobófegyverek: | 21/47 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << kétfejű csatabárd (#1754) << vashegyű lándzsa (#182) |
Óvatosság (labirintusokban): 2 |
135,11 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 50,69 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 74 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/84 | 2. nyomkövetés: | 30/53 (+15%) | 3. mászás: | 7/22 |
4. csapdakészítés: | 27/31 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/39 | 6. gyógyítás: | 10/40 |
7. titkosírás: | 1/11 | 8. felderítés: | 5/46 (+25%) | 9. szörnyidomítás: | 8/86 |
10. teológia: | 17/48 (+14%) | 11. taumaturgia: | 14/29 (+37%) | 12. versengés: | 3/62 (+20%) |
13. zene: | 6/92 (+23%) | 14. szörnyismeret: | 12/84 (+24%) | 15. pszi: | 15/12 (+115%) |
16. zárnyitás: | 7/7 (+100%) | 17. vadászat: | 3/30 | 18. bányászat: | 26/98 (+18%) |
19. testépítés: | 11/95 (+25%) | 20. főzés: | 7/28 (+13%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ) |
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219), óriás patkányt (#42) háló-csapdával (#220), szőrös bozsót (#149) hurokcsapdával (#217) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
piromenyét (#99), nukleáris cickány (#155), halálmadár (#351), grákó denevér (#25) (csak egyszer), acéldarázs (#140) (csak egyszer), földsárkány (#359), tazunkaróka (#81), szintszívó (#96), tesh alligátor (#353), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Pszinapszis (#974), vízionár (#66), lábascet (#647) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) |
káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97), káoszcsapás (#200) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | sötét gnóm (#132) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! (számláló: 0) |
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t! |
3.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élő óriás patkányt! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1 (limit: 1897), pontszámod: 12. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1056 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 110.82 kg | Megterheltség: 60% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 2 | bot (#4) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 3 | bumeráng (#249) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
5 | kaja (#2) | 6 | kaktusztüske (#114) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | Métely páncélja (#1562) | 9 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank nyíl (#129) | |||
13 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar szablya (#516) |
126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | |
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) |
sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) |
kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) |
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) |
zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) |
bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) |
pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | varkaudar (#64) |
goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) |
vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) |
gitonga (#76) | zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | bombagoly (#79) | trollfa (#80) |
tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) |
topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) |
bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) |
téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) |
mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) |
sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) |
mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | xirnox (#122) |
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | büntető praglonc (#125) | varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) |
orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | palotaőr (#134) | élőholt mirg (#135) | sötét főgnóm (#136) |
karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) |
udvari mágus (#142) | vadászkutya (#143) | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) |
epokitféreg (#147) | vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) | fémbontó szójer (#150) | quwarg királynő (#153) |
autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | purifikátor (#157) | nómenklatúra (#158) |
kétfejű troll (#163) | bávatag golombár (#165) | sírlidérc (#172) | dögkeselyű (#174) | élőholt mágus (#175) |
karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | drónkeselyű (#208) |
massza (#217) | tormikus egér (#218) | pszi elementál (#221) | q. rohamosztagos (#242) | manaelementál (#290) |
quwarg felderítő (#299) | quwarg szabotőr (#301) | óriáspók (#303) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) |
varkaudar kósza (#347) | khór darázs (#348) | liumbe (#349) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) |
tesh alligátor (#353) | erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) | dűnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) |
földsárkány (#359) | ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) | ryuku ostromteknős (#362) | fekete amőba (#364) |
troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) | smaragdgólem (#417) |
vortexmágus (#418) | halálhozó (#419) | korinthai amőba (#420) | kék rothasztó (#421) | lábascet (#647) |
láncravert quwarg (#744) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | lajhárlord (#757) |
köpködő bruhatag (#773) | ork bérgyilász (#781) | szőrös azuka (#903) | Mallon (#960) | Pszinapszis (#974) |
Quirov (#975) | Métely (#7000) | Nehéz Norbi (#7119) | Féktelen Fantom (#7120) | Ököl (#7121) |
hegyi szamár (#7168) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | $királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | $surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | $kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | $bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) |
csontszablya (#64) | $szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) |
csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) |
korongfa (#79) | lapkorong (#80) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | óndarab (#85) |
olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) |
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | $bakkura bőr (#95) |
bakkura csizma (#96) | $rákpáncél (#97) | $fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) |
vízionár szem (#102) | $magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | $evaporőr háj (#105) | $fabontó (#106) |
rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) |
madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) |
ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | tábla (#120) | dözmöng szív (#122) |
göcsörtös bunkó (#123) | $rókafarok (#124) | $mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) |
$sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | $hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) |
csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) |
ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) | denevér szimbólum (#140) | nap szimbólum (#141) | szem szimbólum (#142) |
virág szimbólum (#143) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) |
grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) |
mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) |
vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | borostyán függő (#162) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) |
ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) |
rövid kard (#171) | téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) |
vashegyű nyíl (#176) | szopógödör (#177) | grifftojás (#179) | ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) |
vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | nagy bronzkulcs (#185) | mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) |
vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | aranylánc (#191) | aranygyűrű (#193) | obszidián függő (#195) |
trófea nyaklánc (#196) | $trikornis szarv (#198) | gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) |
amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) |
óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | dorony tüdő (#212) | xirnox szív (#213) |
manifeszt.nyúlvány (#214) | hurokcsapda (#217) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) |
láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) | varkaudar lándzsa (#224) | $orgyilkos tőr (#225) | ramit kő (#226) |
helytartói jogar (#228) | lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) | furulya (#233) | tatu dob (#234) |
lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | lant (#238) | pular kristály (#239) | tüskecsapda (#242) |
nyílcsapda (#243) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) | tatu ködmön (#255) | templom (#256) |
nehezék (#258) | friss csatamező (#262) | fülemüle agyar (#267) | gromak bőr (#268) | purifikátor háj (#269) |
szürke bőrkesztyű (#271) | bíbor erőöv (#291) | varkaudar páncél (#294) | elit csatavért (#295) | $ezüst papi karkötő (#308) |
borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) | varkaudar csizma (#317) | ezüsttőr (#322) | ezüsthegyű nyíl (#323) |
ezüsthegyű lándzsa (#324) | ezüstkard (#325) | ezüstdarab (#326) | ezüstshuriken (#327) | mutáns csont (#331) |
huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | acéltű (#334) | olló (#335) | pukkanó tűcsapda (#336) |
piranha zsákvédő (#337) | királyi korona (#338) | tolmokov-koktél (#351) | káosz szimbólum (#361) | phua-kúp (#372) |
fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | főutca (#399) |
ház (#400) | bronz fejpánt (#407) | vas fejpánt (#408) | aranypikkely (#415) | Vlagyimir szobra (#433) |
bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | fekete lótusz (#446) | lótuszvirág (#447) |
fiatalság itala (#473) | cápaölő tőr (#480) | egykezes súlyzó (#483) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) |
erődítmény (#488) | sárkánytanya (#492) | Hősök csarnoka (#496) | varkaudar szablya (#516) | Chara-din ékköve (#517) |
tudás gyöngye (#522) | Chara-din monolitja (#534) | kristályrend (#545) | főnixtoll (#563) | áldott kő (#642) |
$sámán erszény (#650) | rinóbőr (#651) | darázsszárny (#652) | darázsfarok (#654) | liumbe hajtás (#655) |
liumbe bimbó (#656) | aurach fog (#657) | Morgan kristálya (#659) | alligátorbőr (#661) | elkarog szőr (#665) |
nektoraf faggyú (#667) | lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) | szulfin (#676) | szulfagor agyar (#677) |
hibátlan gyémánt (#680) | elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) | elf tekercs (#683) | tímárkunyhó (#684) |
rinóbőr öv (#685) | tűzfény (#686) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | tubarkő (#700) |
Rahn ékkő (#701) | gnóm csont (#706) | smaragd karkötő (#707) | etra hályog (#712) | berzerker tüske (#713) |
rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | gólem talizmán (#811) | korinthai talizmán (#814) | varázsfiola (#828) |
kreiton ősgömb (#889) | kreiton esszencia (#892) | sáfránykő (#979) | csodák kútja (#1096) | csorba csatabárd (#1108) |
varkaudar falu (#1109) | varkaudar csont (#1113) | örökkéval. zafírja (#1116) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) |
fűszerkeverék (#1170) | malom (#1204) | örökkéval.kristálya (#1207) | régészeti lelőhely (#1208) | szekérkaraván (#1215) |
megbűvölt utazóláda (#1218) | ork csodaszer (#1228) | bruhatagnyelv (#1230) | fejsze (#1240) | vaspánt (#1241) |
csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | Ramirez feszítővasa (#1261) | vadászkés (#1264) | csodabazár (#1404) |
sejtfiatalító (#1408) | esélynövelő (#1409) | örökkéval.tűzopálja (#1518) | nodonrod kitűző (#1533) | méregfog (#1553) |
légiós hátizsák (#1560) | Métely páncélja (#1562) | monstrum vállvédő (#1577) | tündöklő szobor (#1587) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) |
illatos rózsaszál (#1595) | elhagyott bánya (#1685) | krónika (#1725) | koponya gyűrű (#1733) | harci maszk (#1739) |
kétfejű csatabárd (#1754) | varkaudar fellegvár (#1821) | Khór szobra (#1824) | örökkévaló holdkő (#1830) | bronzkard (#2083) |
vaskard (#2084) | örökkévaló napköve (#2089) | Beholder csapda (#2107) | leviatán hólyag (#2182) | varkaudar barlang (#2200) |
márványszobor (#2232) | rúnakavics (#2233) | fekete könyv (#2234) | relikviagyűjtő háza (#2239) |
főtt étel (#1) | buggyantott tojás (#2) | bátrak eledele (#11) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU [képesség] (10/7)*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kalandozó [kalandozó] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGO TVP TVP feltételes gonoszkodás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FNO képesség [hányszor] - fejl. pont felhasználása FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz [kalandozó] [hányszor] - pénz berakása bankba PKI pénz [hányszor] - pénz kivétele bankból RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |