159. forduló, 161. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 27. 9h:07'
EZ A 175. JÁTÉKHETED, 160. FORDULÓD
176. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Rockefellerrel. Egy kvazár kesztyűt, egy láncinget, egy mind. ametisztjét, egy q. irtó medált, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+75 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Csak most ébredsz rá, hogy mennyire elrepült feletted az idő: már 4 éve vagy a Túlélők Földjén! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy varkaudar behemót nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót bal vállát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 203 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 073 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 228, gyógyulás: 29, összesen: -199 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 331.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 369 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 329.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 324.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve kontinuum-tágítás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 314.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 314.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +107 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 314.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 264.]

hu 98 110 665 hulladék: 98 110 665
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rákpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vapár ágat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz elkarog szőrt. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

ff 2084 182 1526 felt. fegyverváltás: 2084 182 1526
Felt. fegyverváltás: << vaskard << vashegyű lándzsa << Mallon botja. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

ffk 200 200 200 felt.fv.kozkázata: 200 200 200
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 200 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 200 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 200 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

m 2 mozogsz keletre
[72,59] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az orgyilkos bal vállát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sötét gnóm közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 31, gyógyulás: 2, összesen: -29 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 aranyláncot 20 aranyért, 2 csontpálcát 30 aranyért, 30 drótszőrt 60 aranyért, 1 elkarog szőrt 1 aranyért, 3 fabontót 15 aranyért, 2 fülemüle agyart 10 aranyért, 4 lajhár csontot 12 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 1 vapár ágat 10 aranyért.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 254.]

ee 651 712 102 eladod a 651. tárgyat a 712. tárgyat a 102. tárgyat
Eladtál 3 rinóbőrt. 15 aranyat kaptál.
Eladtál 3 etra hályogot. 75 aranyat kaptál.
Eladtál 16 vízionár szemet. 48 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 254.]

ea 135 11 eladod a 135. tárgyat 11
Eladtál 11 gyöngymangót. 22 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

ea 43 16 eladod a 43. tárgyat 16
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[75,83] Dombos terepre érkeztél. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rőtmanó berzerker. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a rőtmanó berzerker bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy csontlepke.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a csontlepke testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 88 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy szintszívó.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szintszívó ködös testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó jobb karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 456 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 9 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 807 (limit: 810), a megölt főholtak száma: 8, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 94040.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[10 pontot használtál fel, van még 244.]

kt 19 13 elkészíted a 19. tárgyat (13 darabot)
Begyűjtöttél 13 kerek követ. Erőd TF-elődött. [13 pontot használtál fel, van még 231.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[75,84] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku gárdista. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,85] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy evaporőr. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az evaporőr hengertestét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal alaposan megvágod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Szomjúságodat oltod. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal végigmetszed a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú egyik csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 lapockacsontot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [76,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rájanyék. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a rájanyék fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Meglengetve a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék farkát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a rájanyék jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Karmait felemelve, a rájanyék meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy zombi áll veled szemben.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zombi testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a láplidérc sáros testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a láplidérc sáros testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A láplidérc fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 169 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 10, gyógyulás: 21, összesen: +11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 grifftojást.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 809 (limit: 810), a megölt főholtak száma: 8, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 94330.
Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! (ld. enc.) Nagy mázli, hogy nem estél bele. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délkeletről folyik északnyugatra. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy csodabazár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [44 pontot használtál fel, van még 187.]

kt 259 13 elkészíted a 259. tárgyat (13 darabot)
Legyártottál 13 szopókövet. Erőd TF-elődött. [39 pontot használtál fel, van még 148.]

m 1 mozogsz északkeletre
[77,85] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő piromenyét mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Telibe kapod a lángcsóvát. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a piromenyét bal első lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 18, gyógyulás: 1, összesen: -17 ÉP}

Találsz egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 138.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 13 szopókövet, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szopókőpusztítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább tízezer Tapasztalati Pontot! 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. [30 pontot használtál fel, van még 108.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve hadiszerencse III. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább tízezer Tapasztalati Pontot! 2.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! 3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. [30 pontot használtál fel, van még 78.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[76,85] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy csontlepke.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a csontlepke bordás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 88 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [75,85] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Látsz egy mély kutat. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [74,85] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 48.]

ek 503 71 59 t. energia kisütése: 503 71 59
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

73 74 75 76 77 78
82
83
84
85
86
87
(75,83) rőtmanó berzerker (#369), csontlepke (#746), szintszívó (#96), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(75,84) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), phua-kúp (#372), ryuku gárdista (#360)
(75,85) evaporőr (#69), mély kút (#93), tavacska, százfogú (#53)
(76,85) csontlepke (#746), Chara-din monolitja (#534)
(76,86) rájanyék (#58), zombi (#49), láplidérc (#352), szopógödör (#177), patak, 22. jellempróba
(77,85) piromenyét (#99), phua-kúp (#372), Tharr oltár

[71,59] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor -> a felesleges 1 db-ot eldobod] Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy technokolin. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a technokolin testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kilukasztod a technokolin testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a technokolin köpőszervét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A technokolin feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a technokolin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 43.]

ef 3 504 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 22.]

szk 189 keresed a 189. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy varkaudar behemótot. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

bb 2 29 beraksz a bankba a 2. tárgyat (29 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 29 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 19.]

* 2. BP: h 1576 5 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Bár csak egyszerű nótákkal mersz próbálkozni, de azok egész jól mennek. [5 pontot használtál fel, van még 14.]

* 3. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 5 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 14.]

* 4. BP: h 1602 27 20 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 17 vizet. Meg is történik a transzformáció, jussod 5 rókafarok. [3 pontot használtál fel, van még 11.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 24, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a sullár. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Itt az ideje, hogy jobban kiaknázhasd a szörnyismeret tudásod nyújtotta előnyöket. (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 301 pontot. A következő körben tehát 312 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG)
Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad.

SZOPÓGÖDÖR (177. TEREPTÁRGY)
A szopógödör a kalandozók réme. Egy ősi átok részeként jöttek létre. Gyakran illúziómágia vagy valamilyen egyszerűbb álca rejti őket a gyanútlan járókelők szeme elől. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol szopógödör van, mindössze 10% az esély, hogy az undorító, fekete masszával teli verem közelébe keveredsz. Ha azonban ez bekövetkezik, beleeshetsz, ha nem elég jók a reflexeid (ez a szerencsédtől és az ügyességedtől függ). A szopógödörből ugyan aránylag könnyű kimászni, de az átok-mágia borzalmas hatással lehet rád. Tulajdonságaid csökkenhetnek, szakértelmeket felejthetsz el részlegesen, és még ki tudja, milyen kellemetlenségekben lehet részed.

SZOPÓKŐPUSZTÍTÁS (88. VARÁZSLAT)
Végre egy varázslat, amelynek segítségével megsemmisítheted a gyűlölt és undok szopóköveket! Elmondásához 5 TVP és 21 VP szükséges. A nálad levő szopókövek közül egyet ilyenkor atomjaira robbantasz. Ha több szopókövet akarsz megsemmisíteni, akkor ezt megadhatod a parancs második paramétereként, de természetesen ez arányosan több VP-be is kerül.

HADISZERENCSE III. (59. VARÁZSLAT)
Minden hadiszerencse varázslat közül ez a legerősebb. Ezt elmormolva, igen valószínűtlenné válik, hogy abban a fordulóban bármilyen speciális támadás sikerrel jár ellened, ugyanis négyet ad a szerencsédhez! Nem működik együtt más hadiszerencse varázslatokkal, felrakásakor a régebbi hadiszerencse varázslatok törlődnek. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy rókafarok.

MESTERI SZÖRNYISMERET
Elég tudásra tettél szert a szörnyismeretben (elérted a 21. szintet) ahhoz, hogy mostantól az SZK parancsnak kiadhass egy második, illetve egy harmadik paramétert. Amennyiben az elsőként megjelölt szörny nem él azon a tereptípuson, amin éppen akkor tartózkodsz, amikor kiadod a parancsot, a második paraméterként megadott szörnyet, ha az sem él ott, akkor a harmadik paraméterként megadott szörnyet fogod keresni. Amennyiben olyan szörnyet adsz meg második vagy harmadik paraméterként, amelyet nem ismersz, még ha a tereptípus feltételeknek meg is felel, nem fogod azt a szörnyet választani a szörnykeresés célpontjának. (Döntés szempontjából mindig az SZK kiadásakori állapot számít, ha a következő köröd elejéig megváltozik a mező típusa, amin éppen táborozol, attól még a korábban kijelölt szörnyet fogod keresni.) A parancs minden egyébben a SZÖRNYISMERET enciklopédiában leírtak szerint működik.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr kántora vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 160. fordulód.

Erő: 24 (30) Szint: 22 Merészség: 7/1 Magasság: 151 cm
IQ: 30 Támadás: 24 (26) Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 21 (25) Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 20 Életpont: 368/368 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 26 (29) Varázspont: 405/130 Pénz: 5508 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 115/86 EFejl: 30
Eddig összesen 1995 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 257 TP-t kaptál. Jelenleg 832 725 TP-d van. A következő szinthez még 167 275 TP szükséges. Trófeáid: csontváz lord, Poomr Ko, ongóliant. A 106. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5250 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/99 (+2%) szúrófegyverek: 22/3 (+3%) vágófegyverek: 18/64 (+33%)
ütőfegyverek: 18/82 lőfegyverek: 10/60 dobófegyverek: 26/32 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << Mallon botja (#1526) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
71,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 74,85
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 86
Kedvenc táborhely: 71,59
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 48/47 2. nyomkövetés: 43/7 (+35%) 3. mászás: 8/44 (+4%)
4. csapdakészítés: 14/84 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/66 6. gyógyítás: 14/80
7. titkosírás: 6/76 8. felderítés: 4/43 9. szörnyidomítás: 6/65
10. teológia: 16/60 (+17%) 11. taumaturgia: 17/58 (+4%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 1/35 14. harcművészetek: 20/8 15. zene: 4/53 (+6%)
16. szörnyismeret: 21/6 (+37%) 17. pszi: 17/6 (+10%) 18. zárnyitás: 5/39
19. vadászat: 4/42 20. bányászat: 26/0 (+12%) 21. főzés: 11/65 (+10%)
22. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (27,15) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> massza (#217)
tűzeső (#61) >> csontváz lord (#177)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)
varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább tízezer Tapasztalati Pontot!
2.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 6. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 24, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 53, 72, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1688 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranylánc (#191) 2 csontpálca (#329) 30 drótszőr (#37)
1 elkarog szőr (#665) 3 etra hályog (#712) 3 fabontó (#106)
2 fülemüle agyar (#267) 1 gyógykenőcs (#313) 11 gyöngymangó (#135)
28 kaja (#2) 4 lajhár csont (#236) 1 orgyilkos tőr (#225)
10 ragasztó (#83) 1 rákpajzs (#98) 1 rézsisak (#72)
3 rinóbőr (#651) 1 vapár ág (#110) 1 vas dobónyíl (#189)
16 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
406 arany (#50) 5 bomló esszencia (#2367) 1 evaporőr háj (#105)
2 grifftojás (#179) 1 lapockacsont (#33) 1 pirkit (#153)
5 rókafarok (#124) 3 spiritusz (#170) 2 szvó-ektoplazma (#151)
50 víz (#27)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Chen Keen 160. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37)
gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40) görgőte (#41) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) trollfa (#80)
tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102)
mélységi grittang (#103) trikornis (#104) griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108)
kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113)
vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118)
emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123)
manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125) Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) élőholt mirg (#135) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138)
proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145)
kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150)
dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155)
tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160)
velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165)
borzalmas varkaudar (#166) kvazár kovács (#167) halálosztó kain (#168) óriásféreg (#171) sírlidérc (#172)
vark. nekromanta (#173) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) élőholt ősmágus (#179)
pöfögő kregon (#182) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190)
szutykos remák (#191) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204)
gránitelementál (#205) kacagó szépia (#206) diuretikus kráken (#207) drónkeselyű (#208) kneopatikus mollusk (#209)
degradátor (#210) joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212) kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214)
tűzfőnix (#215) élőholt sullár (#216) massza (#217) tormikus egér (#218) északi tűzsárkány (#219)
pszi elementál (#221) szubreális vámpír (#223) nanda (#224) alanori csatamén (#233) káoszteknőc (#235)
Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237) Orkhan Thai (#238) Raia szent lovagja (#239) sivatagi doareg (#240)
vadász quwarg (#241) q. rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) hegyi góliát (#244) Rughar familiárisa (#245)
nagyobb vércápa (#246) kputtyintó csalán (#247) quwarg parafenomén (#248) taalru (#249) noth szellem (#250)
zombi mester (#251) lidércúr (#252) pordémon (#253) hordóagyú mameluk (#254) őrült varázsló (#255)
tüskés gigaféreg (#256) manaelementál (#290) quwarg felderítő (#299) óriáspók (#303) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351)
láplidérc (#352) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) vörös rakolits (#356)
dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) troll ritualista (#365)
dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) bunthar (#396) vortexmágus (#418)
varkaudar kölyök (#685) csontlepke (#746) érző szívű dromedár (#753) csodabogár (#755) alattomos manó (#756)
lajhárlord (#757) bandita (#758) ork bérgyilász (#781) Jerome (#956) Poomr Ko (#957)
Mallon (#960) Pikoló (#7010) gigaféreg lárva (#7037) csupasz gigaféreg (#7038) rücskös gigaféreg (#7039)
Nehéz Norbi (#7119) Féktelen Fantom (#7120) Ököl (#7121) hegyi szamár (#7168)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) $dárda (#10)
$csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) $sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kő (#17) $parittya (#18) kerek kő (#19) $fúvócső (#20)
$ormánygőte csont (#21) tüske (#22) $mérgezett tüske (#23) $kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) $varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) $drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) $kis vaskulcs (#40)
$grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) $királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) $surranó kígyó bőr (#47) $antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58)
ködmangó (#59) ködkapu (#60) árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) $tigroszlán fog (#63)
$csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
$szárnyas hernyó (#69) $rézdarab (#70) rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) rézpajzs (#73)
$csontkulcs (#74) $rézkulcs (#75) $bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78)
korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83)
$díszes rézpajzs (#84) $óndarab (#85) olvasztókemence (#86) $bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88)
$bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura bőr (#95) $bakkura csizma (#96) $rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98)
$fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) $magszim bél (#103)
fémrúd (#104) $evaporőr háj (#105) $fabontó (#106) $rövid íj (#107) $nyílvessző (#108)
vapár cserje (#109) $vapár ág (#110) $hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118)
$púderkő (#119) tábla (#120) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) $rókafarok (#124)
$mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126) $mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129)
$hebrencs állkapocs (#130) $ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) $mérg. ubuk tüske (#137) $ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139)
szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) $villám szimbólum (#145) oltár (#146)
hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) $szvó-ektoplazma (#151)
vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
$nyu-shuriken (#157) $ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
$borostyán függő (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166)
sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171)
téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) $vashegyű nyíl (#176)
szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) $grifftojás (#179) $ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181)
vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) mérgezett vasnyíl (#187)
$mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) $aranylánc (#191) $gyöngysor (#192)
aranygyűrű (#193) arany karperec (#194) $obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197)
$trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) $gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209)
fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) $dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214)
praglonc hártya (#215) ketrec (#216) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219)
háló-csapda (#220) dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) $varkaudar lándzsa (#224)
$orgyilkos tőr (#225) obszidián karkötő (#229) $acélpengőke (#231) furulya (#233) $tatu dob (#234)
dorony duda (#235) $lajhár csont (#236) $tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239)
smaragd kulcs (#241) $tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) pszi kő (#248) bumeráng (#249)
nekrofun medál (#253) regeneráló gyűrű (#254) tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257)
nehezék (#258) szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260) bájital (#261) remák szív (#264)
$fülemüle agyar (#267) $gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) $szürke bőrkesztyű (#271)
szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) $ametiszt medál (#275) sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277)
umbatari karkötő (#278) Mágikus Koponya (#279) Fekete Kehely (#283) sötét ital (#284) Szent Kulacs (#285)
Sheran főzete (#286) Tharr Keresztje (#287) bíbor erőöv (#291) sárkánypikkely (#292) kőszem (#304)
varázskő (#305) réz papi karkötő (#307) gyógykenőcs (#313) Pusztítás Botja (#316) varkaudar csizma (#317)
taposó tappancs (#318) plazmacsillag (#321) ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324)
ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) $csontpálca (#329)
$mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltű (#334) olló (#335)
pukkanó tűcsapda (#336) piranha zsákvédő (#337) $királyi korona (#338) rézgolyó (#343) súlyzó (#347)
lovagi tabard (#349) esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351) molluszk ház (#353) quwarg tojás (#360)
ezüsttollú nyíl (#363) Trákin csákánya (#367) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) fekete tű (#374)
fény szentélye (#376) moa zafír (#381) moa gyémánt (#385) natali kő (#388) halcsont (#390)
szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) főutca (#399) ház (#400)
morgud hagymatő (#402) fokhagyma (#403) rájabőr úszógatya (#405) bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408)
$kígyóbőr öv (#410) vérvörös köpeny (#412) stukilövedék (#414) aranypikkely (#415) teknőcpajzs (#417)
era formázó minta (#418) fpi formázó minta (#419) agyartőr (#420) Raia pallosa (#426) bogyógránát (#430)
$bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) arany masszariasztó (#437) ónix masszavadító (#438) szent liget (#439)
Muezli aranykeze (#442) lótuszfőzet (#448) térkapu (#452) krapixlon fürdőruha (#454) Urgod kesztyűje (#462)
Dantor amulettje (#468) norgat kulcs (#471) dizen kulcs (#472) törpe bakancs (#475) drakolder szem (#478)
cápaölő tőr (#480) raptor szablya (#482) barátság szent tüze (#484) Szent Pöröly (#485) sörsátor (#486)
erődítmény (#488) sárkánytanya (#492) manakristály (#500) kdole (#501) Krugrog terítője (#507)
tudás gyöngye (#522) Luthius karkötője (#527) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) főnixtoll (#563)
Martian tekercse (#569) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) $aurach fog (#657)
aurach bőr (#658) Tiume batyuja (#660) alligátorbőr (#661) $elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667)
rakolits por (#669) nyomkereső talizmán (#671) sáfránykristály (#675) $szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681)
orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkő (#700)
smaragd karkötő (#707) etra hályog (#712) $rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) mágikus hátizsák (#735)
aranytermő erszény (#819) tapasztalatkő (#975) üllő (#1103) varkaudar falu (#1109) $varkaudar csont (#1113)
varkaudar pálinka (#1137) sámán gyógykenőcs (#1139) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) malom (#1204)
szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) ork csodaszer (#1228) fejsze (#1240) vaspánt (#1241)
csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) Ramirez feszítővasa (#1261) vadászkés (#1264) csodabazár (#1404)
sejtfiatalító (#1408) esélynövelő (#1409) Mallon botja (#1526) varkaudar szimbólum (#1528) szivárványszív (#1529)
nodonrod kitűző (#1533) quwarg teleportgömb (#1534) megsemmisítő (#1540) Korrum pálcája (#1545) saválló fülbevaló (#1552)
légiós hátizsák (#1560) Krough fejdísze (#1570) fülemüle síp (#1576) Kalmárok Kémgömbje (#1589) illatos rózsaszál (#1595)
féregíz nyakpánt (#1601) ezüstszelence (#1602) keg gomba (#1615) $fenőkő (#1618) lélekkő (#1650)
ork kunyhó (#1683) elhagyott bánya (#1685) szerencsekocka (#1693) boszorkánykendő (#1697) ork sör (#1701)
koponya gyűrű (#1733) harci maszk (#1739) olimpiai rézmedál (#1787) varkaudar fellegvár (#1821) gernim balzsam (#1894)
obszidián penge (#2082) vaskard (#2084) Fairlight szütyője (#2108) Aritma varázsgömbje (#2126) varkaudar ékkő (#2168)
varkaudar barlang (#2200) kőkés szimbólum (#2321) vortexvessző (#2331) bomló esszencia (#2367) éjurna (#2368)
éjkő (#2369) halálbokor (#2370) halálvirág (#2371) halálkristály (#2372)

Receptek

főtt étel (#1) buggyantott tojás (#2) fokhagymás oldalas (#8)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BB    tárgy       darab                         -  berakás bankszéfbe
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FVK   százalék					-  feltételes varázskő használat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HH    tárgy       [tárgy]     [tárgy]   par*(?+1)  gyors tárgyhasználat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KB    tárgy       darab                         -  kivét bankszéfből
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPCS  [1-3]                                  0/20  kapcsoló állítása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
PBE   pénz        [kalandozó] [hányszor]        -  pénz berakása bankba
PKI   pénz        [hányszor]                    -  pénz kivétele bankból
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TK    kaland      kalandozó                     ?  többszemélyes kalandra indulás
TKB   beállítás   beállítás                     -  többszemélyes kaland beállítása
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat                                35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

HM képességek

Acél Ököl (1) Kobraharapás (3) Sashorog (5) Pörölycsapás (7) Kabal-Sújtás (9)
Sziklaököl (11) Kos Csapásának (13) Erő Öklének (15) Kőtörés (17) Koncentrált Célzás (19)

Üzenet küldése a karakternek