15. forduló, 17. forduló, Szetensi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. júl. 29. 9h:17'
EZ A 56. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
57. játékheted kezdete: júl. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5950
SZÁMLA : XXXX

SZETENSI KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [30,1] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.)

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+16 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 113.]

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[31,1] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vízionár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Beletörődéssel fogadod a halált. Talán az iszonyatos sokknak köszönhető, hogy egy pillanatra még magadhoz térsz a "halálból", és ráébredsz, hogy milyen csúnya illúzióvarázsnak estél áldozatul. [5 életpontod maradt.] Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+25 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [32,1] A bozótos terep átvált hegyvidékre. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy csontlepke. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontlepke fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 6 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+29 életerő.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed a férfi táborhelyét. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. Vagy Te voltál ügyetlen, vagy a másik túl éber - a lényeg az, hogy lebuktál! Rohansz, mielőtt még észbe kapna. [105 pontot használtál fel, van még 8.]

fkt 19 10 felt. készítesz a 19. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kerek követ. [8 pontot használtál fel, van még 0.]

be 4 bemész a 4. titkos labirintusba
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 2 3 5 mozogsz 2 3 5
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

gyk 6 1 gyakorolsz a 6. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 7 1 gyakorolsz a 7. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 20 1 gyakorolsz a 20. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 20 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

fgy 35 40 3 felt. gyógyítás 35 40
fgy 35 40 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 242 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 155 pontot. A következő körben tehát 154 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Szetensi, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű árnymanó nő vagy. Ez a 16. fordulód.

Erő: 14 Szint: 6 Merészség: 6/6 Magasság: 94 cm
IQ: 11 Támadás: 5 Agresszió: 5 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 6 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 12 Életpont: 88/61 Jellem: semleges (-13) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 (13) Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 64 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 1 268 TP-d van. A következő szinthez még 732 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, kaszabolósáska.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6 vágófegyverek: 3 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 4

32,88 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 121 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 2
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 1 6. gyógyítás: 9 (+1)
7. zárnyitás: 1 8. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
lopsz az alakváltóktól (7) bármit, a törpéktől (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, az elfektől (2) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a gnómoktól (6) bármit
udvarolsz a 4. fajúaknak a 8. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot, csak egyszer)
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
vadász tatu (#10) (csak egyszer), kavadu (#19)

Összsúly: 37.82 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 kerek kő (#19)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

29 30 31 32 33
0
1
2
(31,1) vízionár (#66)
(32,1) csontlepke (#746), a 4. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), egy ember férfi

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Sötét Földön feltört manakristály még a régi szabályok szerint max. 500 VP-t adott. A hibát javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek