15. forduló, 17. forduló, Amonhotep összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 3. 9h:09'
EZ A 17. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
18. játékheted kezdete: dec. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5616
SZÁMLA : XXXX

AMONHOTEP KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [41,15] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.)

fkt 19 10 1 felt. készítesz a 19. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 165.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [20 pontot használtál fel, van még 145.]

szk 78
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

kt 5 elkészíted az 5. tárgyat
Begyűjtöttél 1 bunkót. [6 pontot használtál fel, van még 139.]

kt 4 elkészíted a 4. tárgyat
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 131.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[41,14] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy mérges pók. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges pók testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mérges pók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [40,13] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy grákó denevér közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a grákó denevér nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 3 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [39,12] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy kneopatikus mollusk. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. (ld. enc.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 101.]

kt 92 elkészíted a 92. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kötelet. [6 pontot használtál fel, van még 95.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[39,13] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy technokolin. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a technokolin testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A technokolin csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a technokolin kemény csáprágóját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a technokolin csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [40,14] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy alpesi tehén. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 75.]

kt 36 3 elkészíted a 36. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 fáklyát. [9 pontot használtál fel, van még 66.]

m 3 mozogsz délkeletre
[41,15] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy színes dözmöng közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a színes dözmöng testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a színes dözmöng csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a színes dözmöng száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dözmöng szivet. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 56.]

szk 78
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 36.]

gyk 28 20 gyakorolsz a 28. tárggyal 20 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [20 pontot használtál fel, van még 16.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Figyelmeztetés: A megterheltséged meghaladja a 75%-ot. Amennyiben ez 100% fölé megy, a mozgásod 20%-kal többe fog kerülni (alapesetben 10 helyett 12 pontba, barlangokban 5 helyett 6 pontba). Ha a 150%-ot is meghaladja, a mozgásod 50%-kal több pontba fog kerülni, ezenkívül lesz -4 támadásod harcban. 200% fölött a mozgás kétszer annyi pontba kerül, -8 támadásod van, és kör végén automatikusan eldobálod a súlyfelesleget (kezdve azokkal a tárgyakkal, amelyek kevésbé értékesek, és több van belőlük). A teherbírásod az erő függvénye.
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól lelkes felfedező helyett biztató túlélő-jelölt. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 156 pontot. A következő körben tehát 172 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KNEOPATIKUS MOLLUSZK (209. SZÖRNY)
Ez az óriási csápos-csiga egy másik létsík lakója, az, hogy felbukkant a mi planétánkon, nyilvánvalóan egy közeli dimenziókapu jelenlétére utal. Szerencsére a lény még nem alkalmazkodott igazán a helyi körülményekhez, ezért nem mutált ki mindenféle immunitást. Ennek ellenére nagyon agresszív, és csápjai ismeretlen összetételű savakat bocsátanak ki, ezért lehetőleg kerüld el az érintését. Vágófegyveren kívül gyakorlatilag semmivel sem lehet elpusztítani.

MANILLA-FA (91. NÖVÉNY)
A sűrű erdőkben gyakran találkozhatsz olyan részekkel, ahol a továbbjutást manilla-fák lelógó indái teszik még nehezebbé. Ezek az indák nagyon erősek, szívósak és rugalmasak, és emellett könnyűek! Igen, kitaláltad: vágni akarsz egyet kötélnek. Ehhez nem kell más a manilla-fán kívül, csak egy kőkés, no meg a KT 92 parancs, 6 pontért. Mire jó a kötél? Igen, nagyon sok dologra jó. Ha egy adott helyzetben kötelet használhatsz, erről mindig tájékoztatni fog az ENCYCLOPEDIA FANTASIA.

ALPESI TEHÉN (91. SZÖRNY)
Az alpesi tehén egy nagy, lilafoltos kérődző, oldalán gyakran látható MILKA felirathoz hasonló minta. A legtöbb bölcs azt állítja, hogy a bőrelszíneződés ilyetén pigmentációja aligha lehet véletlen, de eddig még egyikük sem tudta a különös rúnasor jelentését megfejteni. Tény, hogy a vérszomjas szörny húsa igen ízletes. Sajnos ennek megszerzése komoly harci tapasztalatot igényel, ugyanis az amúgy békés szörny bőszen védi magát, ha megtámadják. Főként síkságon és alacsonyhegységben fordul elő.
[Kaptunk néhány levelet, amelyek a játék "bugyuta" humorával kapcsolatban fejezik ki elégedetlenségüket (a szörnyön nincs sapka, lemész bétába, stb.). Ezért úgy döntöttük, hogy kell egy igazi, klasszikus fantasy szörny, így legalább valami komoly dolog is szerepel a játékban.]

KARAKTERLAP

Amonhotep, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű kobudera nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 16. fordulód.

Erő: 11 Szint: 5 Merészség: 5/5 Magasság: 131 cm
IQ: 12 Támadás: 4 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 1 Menekülés: 50 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 16 Életpont: 88/77 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 38 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 81 TP-t kaptál. Jelenleg 552 TP-d van. A következő szinthez még 448 TP szükséges. Trófeád: útonálló.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7 lőfegyverek: 1

41,104 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 44

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 127 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 (+1) 2. nyomkövetés: 2 3. gyógyítás: 6
4. titkosírás: 1 5. felderítés: 2 6. harcművészetek: 4
7. vadászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
tanya (507): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): új.

Összsúly: 25.54 kg Megterheltség: 79%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 134 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 1 bunkó (#5) 1 dözmöng szív (#122)
3 fáklya (#36) 1 grákóbőr (#41) 1 kötél (#92)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

38 39 40 41 42
11
12
13
14
15
16
(39,12) kneopatikus molluskok (#209), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(39,13) technokolin (#50)
(40,13) grákó denevér (#25)
(40,14) alpesi tehén (#91), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(41,14) mérges pók (#20)
(41,15) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), színes dözmöngök (#78)

Üzenet küldése a karakternek