15. forduló, 17. forduló, Bálványfaragó Yodd összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. nov. 21. 14h:19'
EZ A 115. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
116. játékheted kezdete: nov. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5097

BÁLVÁNYFARAGÓ YODD KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [37,-11] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.)

kt 51 1 elkészíted az 51. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bőrpáncélt. [30 pontot használtál fel, van még 129.]

f 51 kísérletezel az 51. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz szöges páncélt. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 119.]

f 51 kísérletezel az 51. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idő... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz rézpáncélt. (ld. enc.) 108 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 109.]

kf 51 kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat
Magadra öltöd a bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

fkt 19 19 1 felt. készítesz a 19. tárgyat (19 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 kerek követ. [15 pontot használtál fel, van még 94.]

fkt 6 1 felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 86.]

m 8 mozogsz északra
[37,-12] Még mindig dombos terepen vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy királygyík közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a királygyík fejét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nyelvével a királygyík fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [11 pontot használtál fel, van még 75.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 67.]

m 8 mozogsz északra
[37,-13] Továbbra is dombság. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a mélységi grittang kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang bal oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a mélységi grittang kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 58.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 50.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[38,-13] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sünmedve. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a sünmedve testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a sünmedve testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [39,-13] A bozótost ritka erdő váltja fel. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Utad során felfedezel egy manilla-fát. (ld. enc.) Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy kneopatikus mollusk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 3 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-4 támadás). Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Ez mellément. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Ezt a támadást elhibáztad! A kneopatikus mollusk csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kneopatikus mollusk meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+12 életerő.) Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű, körszakállas alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Ruházatát egy kőevő trófea díszíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gran Nossessin. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol egy copfos ősz hajú, félszemű troll férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Felszerelését egy gátvakond trófea színesíti. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Amate úr. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Eszel valamit. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 12.]

kt 92 2 elkészíted a 92. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 kötelet. [12 pontot használtál fel, van még 0.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ep 86 86 építed a 86. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 157 pontot. A következő körben tehát 157 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY)
A bőrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bőrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez.

RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY)
A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért.

MANILLA-FA (91. NÖVÉNY)
A sűrű erdőkben gyakran találkozhatsz olyan részekkel, ahol a továbbjutást manilla-fák lelógó indái teszik még nehezebbé. Ezek az indák nagyon erősek, szívósak és rugalmasak, és emellett könnyűek! Igen, kitaláltad: vágni akarsz egyet kötélnek. Ehhez nem kell más a manilla-fán kívül, csak egy kőkés, no meg a KT 92 parancs, 6 pontért. Mire jó a kötél? Igen, nagyon sok dologra jó. Ha egy adott helyzetben kötelet használhatsz, erről mindig tájékoztatni fog az ENCYCLOPEDIA FANTASIA.

KNEOPATIKUS MOLLUSZK (209. SZÖRNY)
Ez az óriási csápos-csiga egy másik létsík lakója, az, hogy felbukkant a mi planétánkon, nyilvánvalóan egy közeli dimenziókapu jelenlétére utal. Szerencsére a lény még nem alkalmazkodott igazán a helyi körülményekhez, ezért nem mutált ki mindenféle immunitást. Ennek ellenére nagyon agresszív, és csápjai ismeretlen összetételű savakat bocsátanak ki, ezért lehetőleg kerüld el az érintését. Vágófegyveren kívül gyakorlatilag semmivel sem lehet elpusztítani.

KARAKTERLAP

Bálványfaragó Yodd, egy fekete, göndör hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 16. fordulód.

Erő: 13 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 180 cm
IQ: 13 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 74 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 13 Életpont: 103/44 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 4
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 68 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 277 TP-t kaptál. Jelenleg 2 522 TP-d van. A következő szinthez még 1 478 TP szükséges. Trófeáid: evaporőr, mélységi grittang. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 6 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzhegyű lándzsa (#87)
39,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 39

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 198 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 5 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 7 5. zárnyitás: 1 6. vadászat: 1
7. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz kerek követ (#19) (max. 19 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), acéldarázs (#140)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

Összsúly: 43.80 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrpáncél (#51) 11 kerek kő (#19) 1 királygyík bőr (#44)
2 kötél (#92) 1 óndarab (#85) 6 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

36 37 38 39 40
-14
-13
-12
-11
-10
(37,-13) mélységi grittang (#103)
(37,-12) királygyík (#26)
(38,-13) sünmedve (#33)
(39,-13) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), kneopatikus molluskok (#209), Gran Nossessin (1756. kalandozó), Amate úr (2062. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek