15. forduló, 17. forduló, Ariynn Meryn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. dec. 18. 21h:32'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: dec. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4580
SZÁMLA : XXXX

ARIYNN MERYN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,23] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

ba 56 66 nem támadod az 56. szörnyet a 66. szörnyet
BA 56 parancs tárolva. BA 66 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 255.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 355.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 455.]

ep 146 240 építed a 146. tárgyat 240 pontért
Elkezdesz építeni egy oltárt. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült az oltár. 180 tapasztalati pontot kaptál. [240 pontot használtál fel, van még 215.]

le 143 leveszed/lerakod a 143. tárgyat
Leveszed a virág szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

h 143 használod a 143. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, halandó! Végrehajtottad hát a felszentelést! Hitem és követőim száma a földön egyre növekszik. Ezt részben neked köszönhetem. Jutalmad nem marad el! - ebben a pillanatban fantasztikus érzés tölt el, mintha élő energia futna végig a testeden (+1 erő, +1 intelligencia, +1 ügyesség, +1 egészség, +1 szerencse).
- Mostantól felszentelt papjaim közé tartozol. Mint hűséges követőm, természetesen állandó feladatod, hogy hitemet terjeszd. Ha jól végzed a feladatodat, hatalmad egyre csak növekedni fog. Mostantól képes vagy varázsolni! (+14 max. varázspont.) (ld. enc.) Az első varázslat, amelyet kapsz, a gyógymógy. (ld. enc.) Ha a következő feladatok bármelyikét teljesíted, újabb varázslatot és még nagyobb hatalmat kaphatsz: 1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat. 2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! 3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!
Ha végrehajtottad valamelyik feladatot, imádkozz egy oltáromnál [IM parancs, 30 pontért], és a jutalom nem marad el! [Ha egy vagy több tárgyat kell áldoznod, akkor azokat az IM parancs kiadásakor füstölöd el. KF-elt tárgyat nem fogsz feláldozni. A feladat teljesítése után bármennyi idővel imádkozhatsz. Ha több küldetést is végrehajtottál, többször imádkozz.] [Amennyiben elvesztenéd szent szimbólumod, az IM paranccsal bármikor fohászkodhatsz istenedhez, hogy adjon neked egy újat. Ehhez az IM 5 parancsot kell kiadnod, és csak oltánál működik.] Most pedig menj, és terjeszd az igét!
Félig öntudatlan állapotban hagyod el az oltárt. [10 pontot használtál fel, van még 205.]

kf 143 kézbeveszed/felveszed a 143. tárgyat
A nyakadba akasztod a virág szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed az 50 vizet, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +2 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve esőidézés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál. 2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! 3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! [30 pontot használtál fel, van még 175.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 145.]

kt 22 10 elkészíted a 22. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 tüskét. [10 pontot használtál fel, van még 135.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[32,24] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy kaszabolósáska. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a kaszabolósáska mandibuláját. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a kaszabolósáska testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Látsz egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [33,24] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy félelem-járó. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [34,24] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sérült kaffogó hebrencs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Becsapódva, megdöfi a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Csontszuronnyal megdöfködöd a kaffogó hebrencs jobb első lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal épp hogy megszúrod a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 105.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[35,24] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kavadu közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a kavadu jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a kavadu hosszú nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csőrével a kavadu nem tudott megsebezni. A kavadu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [36,24] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy púpos burástya. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csontszuronnyal eltalálod a púpos burástya bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak evaporőr trófeát, és diadalmasan beszerzel egy púpos burástya trófeát. 235 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [37,24] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebesített mélységi grittang közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner gyilkos sallank trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes mélységi grittang trófeát. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 75.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 67.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[38,23] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Találsz egy mély kutat. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [38,22] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 47.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 39.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Nézd meg az arcomat - valaki vagyok
Nézd meg a hátamat - senki sem vagyok.
[5 pontot használtál fel, van még 34.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 4 gyógyítás 4 pontért
Nem találsz semmit, ami az öngyógyításban segítségedre lehetne. Nincs más választásod, leülsz kicsit meditálni, hátha ura vagy szervezetednek. (Valami csak lehet elvégre az Agykontrollban, nem?). Semmi eredmény. No sebaj, ebcsont beforr! [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Valami mozgolódik a hasadban. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 156 pontot. A következő körben tehát 186 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁFRÁNYKŐ (979. TÁRGY)
Az ősi időkben tudták a módját, hogyan használják fel és koncentrálják a sáfrányporban rejtőző potenciált. A koncentrált sáfrányporból összeállt tömör sáfránykő túlélte a háborút és időt, és most itt hever előtted, a kezedben. Ha tenyeredbe fogod, lassan melegedni kezd, és a gyémántkemény kő egyszeriben összeroppanthatóvá válik. Ekkor kinyerheted energiáját, a H 979 paranccsal, és kapsz 100 tevékenységpontot. A sáfránykő nem átadható.

VARÁZSLÁS
Végre, a karaktered megtanult varázsolni! Mielőtt azonban két kézzel nyúlnál a könnyen megszerezhető hatalom után, nem árt, ha tudod - a mágia tudása sok-sok veszélyt is rejt magában. Komoly különbség van az istenektől kapott papi mágia és a varázslóktól tanult rúnamágia között. Az előbbihez az istened hűséges szolgálata, a tőle kapott feladatok teljesítése, a jellemedhez való hűség szükséges. Ha a vallásodnak nem megfelelően cselekszel, rövid időre vagy akár véglegesen elveszíthetsz bizonyos varázslatokat. Ha pedig megváltozik a jellemed, az összes, istenedtől kapott varázslatot elveszíted. A rúnavarázslatok használata ugyan nem követel ehhez hasonló megkötöttséget, bárki használhatja őket - legtöbbjükhöz viszont szükség van bizonyos anyagi komponensekre (különböző szörnyek alkatrészei, egzotikus növények). Varázsolni a V paranccsal tudsz. Első paraméternek meg kell adni a varázslat sorszámát. Ha egy új varázslatot megtanulsz, kapsz róla E.F-et, amelyben ez a sorszám szerepel, a varázslat részletes leírásával együtt. Előfordulhat, hogy egy varázslathoz meg kell adni 2. vagy 3. paramétert is, akkor ez el lesz magyarázva a leírásban. Egy varázslat elmondása 5 TVP-be kerül (néha többe, ilyenkor ez meg lesz említve a leírásban). Ezenkívül minden varázslatnak van bizonyos varázspont (VP) értéke - ennyi VP-be kerül a varázslat elmondása. Azzal, hogy megtanultál varázsolni, kaptál bizonyos számú VP-t, és minden újabb varázslattal, valamint szintlépéskor ez nő. Minél erősebb egy varázslat, annál több VP-be kerül. Minden forduló elején visszakapsz valamennyit az elhasznált VP-kből, ha az aktuális VP érték kevesebb a maximálisnál (az életpontokhoz hasonlóan). A kapott és visszanyert VP-k száma nagy mértékben függ az IQ-tól. Egy varázslat tarthat 1.) egy teljes fordulón keresztül, a forduló végén megszűnik; 2.) két forduló között, táborozás ideje alatt; 3.) egy adott feltétel teljesüléséig, addig a varázslat inaktívan lapul 4.) a legközelebbi csata végéig (ilyenkor általában a 2. paraméternél beállíthatjuk, hogy csata után újból elmondjuk a varázslatot, és hányszor). Vannak persze azonnal lezajló varázslatok, mint például a gyógyító és a harci varázslatok. Egy játékoson egyszerre 10 inaktív/táborozó/csata végéig érvényes és 10 forduló végéig érvényes varázslat lehet. 11. varázslat felrakása esetén a legrégebben felrakott megszűnik. Ha valakin van egy varázslat, és azt még egyszer rámondják, akkor az új változat felülbírálja az előzőt. A harci varázslatokat kicsit másként kell használni, ezekről részletesebb leírást majd akkor kapsz, ha szerzel egy ilyet.

GYÓGYMÓGY (5. VARÁZSLAT)
Ez a legegyszerűbb gyógyító varázslat - kisebb sérüléseket tudsz vele kezelni. Minél magasabban állsz a papi ranglétrán, annál több életpontot kapsz vissza az elmondásakor. Ezt a gyógyító varázslatot csak magadra használhatod. Elmondása 6 VP-be kerül. Ha van bekapcsolt FGY parancsod, és egy labirintusban az életpontod a megadott % alá zuhan, automatikusan használod ezt a varázslatot.

ESŐIDÉZÉS (11. VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot elmormolva, kisebb záport tudsz megidézni - elegendő ahhoz, hogy a szomjadat oltsd és megtöltsd a kulacsodat. A varázslat elmondása 8 VP-be kerül, és csak olyan helyeken használhatod, ahol nincs túl hideg és van a levegőben kicsapható nedvesség (tehát sivatagban és magashegységben nem). Egy-egy ilyen zivatar után az összes addigi lábnyom törlődik az aktuális mezőről. Az idézés 5 TVP-be kerül.

KAFFOGÓ HEBRENCS (88. SZÖRNY)
A síkságok nagytestű, félelmetes dögevője inkább kitartásáról híres, mint nagy erejéről. Jókora, különösen rugalmas állkapcsával a zsákmányába kapaszkodik, és húzni kezdi hátrafelé - a dög azé a hebrencsé lesz, aki a legerősebben és a legállhatatosabban húz. Ha nincs dög, az élő zsákmány is megfelel - amibe egyszer belekapaszkodnak fogukkal, csak akkor engedik el, ha elpusztítják őket (bár gyakran még akkor sem). Ezért aztán rengeteg csapást kell rá mérni (lehetőleg ütőfegyverrel), amíg a szívós szervezet felmondja a szolgálatot. A kaffogó hebrencs sárgás szőrű, oroszlánsörényű de sakálfejű, gyors mozgású szörnyeteg.

PÚPOS BURÁSTYA (92. SZÖRNY)
Ez a két méter magas, húsos testű, rovarszerű lény félelmetes csáprágóval és nagy, tüskés farokkal rendelkezik. Ha támad, két lábra áll, és alaktalan, vöröses-húsos fejét felemelve, félelmetes üvöltést hallat. A legkülönösebb a lény hasából kinövő vastag tojócső, amelyet akkor próbál ellenfelére tapasztani, ha sikeresen megragadja vagy megsebzi farkával. Ezt a bozótosban bujkáló lényt leghatékonyabban talán szúrófegyverekkel érdemes támadni.

KARAKTERLAP

Ariynn Meryn, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf férfi vagy. Sheran híve vagy. Ez a 16. fordulód.

Erő: 16 Szint: 7 Merészség: 4/5 Magasság: 161 cm
IQ: 14 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 140/140 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 104/74 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 11 Varázspont: 16/16 Pénz: 9 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 82 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 586 TP-t kaptál. Jelenleg 3 582 TP-d van. A következő szinthez még 418 TP szükséges. Trófeáid: púpos burástya, mélységi grittang.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 6 (+1) dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -);
38,99 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 38

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1281 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 4 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. vadászat: 3 8. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
félelem-járó (#56), vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrsisak (#57) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78)
1 * rézsisak (#72) 1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 * csontkés (#11) 1 csontszablya (#64) 1 * csontszurony (#12)
1 * fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
5 mérgezett tüske (#23) 2 nyu-shuriken (#157) 1 rövid íj (#107)
13 * tüske (#22)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
12 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 1 szent jogar (#150)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
3 vizestömlő (#3) [bennük 6 korty víz (#27), fér még: 54]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) 6 drótszőr (#37) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41) 2 gyöngymangó (#135)
2 kavadu lebeny (#24) 2 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33)
3 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 4 mandibulapenge (#125)
4 óndarab (#85) 4 rézdarab (#70) 5 sallank karom (#128)
8 smirglilevél (#29) 6 sünmedve tüske (#14) 14 tigroszlán fog (#63)
1 tükör (#43) 12 varányszem (#30)

Összsúly: 35.44 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 125 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 52 víz (#27) 3 sáfránykő (#979)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kavadu lebeny (#24) 2 mandibulapenge (#125) 2 óndarab (#85)
4 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
21
22
23
24
25
(32,24) kaszabolósáska (#83), Sheran rúnaköve, mély kút (#93)
(33,24) félelem-járó (#56)
(34,24) kaffogó hebrencs (#88), 9. jellempróba
(35,24) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), kavadu (#19)
(36,24) púpos burástya (#92), 22. jellempróba
(37,24) mélységi grittang (#103), olvasztókemence (#86), 6. jellempróba
(38,22) Sheran oltár, phua-kúp (#372)
(38,23) egy ismeretlen isten rúnaköve, mély kút (#93), 27. jellempróba

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2023.12.18 18:19 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (S#fr#nykő (979. t#rgy) -> 0)
2023.12.18 18:20 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (S#fr#nykő (979. t#rgy) -> 1)
2023.12.18 18:22 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (S#fr#nykő (979. t#rgy) -> 2)
˙

Üzenet küldése a karakternek