Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. nov. 2. 9h:09' EZ A 44. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD 45. játékheted kezdete: nov. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3474 SZÁMLA : XXXX |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 2 rézdarab annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Elszántan a másikra ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a technokolin kemény csáprágóját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a technokolin testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
be 18 | bemész a 18. titkos labirintusba |
lm 4 5 1 | mozogsz 4 5 1 |
Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gorombilla testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
kf 10 | kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat |
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mérges pók testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges pók egyik lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mérges pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mérges pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [26,7] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy sebesült gyilkos sallank. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos sallank testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a gyilkos sallank bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átszúrod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a gyilkos sallank testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner rájanyék trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes gyilkos sallank trófeát. 81 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a húsevő magszim testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a húsevő magszim testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a húsevő magszim testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. (ld. enc.) 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 8.]
be 533 | bemész az 533. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
go 13 | gonoszkodsz: 13 |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
ext | visszadátumozás kérelem |
h 243 | használod a 243. tárgyat |
RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY) A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért. |
RÉZSISAK (72. TÁRGY) Három rézdarabból egy olvasztókemencénél a kalapácsoddal összekalapácsolhatsz egy kicsit kényelmetlen, de a bőrsisaknál jobb védelmet (2-es) nyújtó sisakot. Ehhez a KT 72 parancsot kell kiadnod, 18 pontért. |
TECHNOKOLIN BOGÁR (50. SZÖRNY) Ezeknek a furcsa, erdei bogaraknak nemcsak a hatalmas csáprágója jelent szörnyű veszélyt a magadfajta gyanútlan (??!) utazóra nézve, hanem az a fehér, ragadós anyag is, amelyet ellenfelére szokott köpni. Ez utóbbi nem annyira ártalmas, de szörnyű nehéz levakarni, mert a levegőn azonnal megköt. Vastag kitinpáncélja ellen leginkább az ütőfegyverek hatékonyak. |
CSAPDAÉSZLELÉS A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz. Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs. |
KIS VASKULCS (40. TÁRGY) A kis vaskulcs a leggyakoribb "tolvajkulcs". A legegyszerűbb zárakat könnyedén ki lehet vele nyitni. Általában ládák, ajtók felnyitásánál fogod hasznát venni. |
MÉRGES PÓK (20. SZÖRNY) Ezek a tenyérnyi, szőrös csúfságok inkább visszataszítóak, mint veszélyesek. Marásuk azért nem lebecsülendő, mert bár mérgük nem halálos, fájdalmas sebet tud okozni. Ha ügyes vagy, kinyerheted a mérgét, ami sok mindenre jó lehet. |
GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY) A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé. |
SALLANK KAROM (128. TÁRGY) Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd. |
HÚSEVŐ MAGSZIM (67. SZÖRNY) Aki a bozótosban kaja után kutat, néha csúfos meglepetés érheti. Néha ugyanis a bozót megmozdul, az ágakból csápok lesznek, a csápok körbefonják a testét... A húsevő magszim gyorsan emészt, és tíz perc múlva már ki is köpi hangos böffenéssel az emészthetetlennek bizonyult csontjaidat. Ha persze időben feleszmélsz, eséllyel veheted fel a harcot. Ilyenkor fog kiderülni az is, hogy a látszólag földbe gyökerezett növény-állat milyen fürgén tud mozogni az alján növő milliónyi spóraszerű végződéssel. Nem sok esélyed van ellene, ha nem vágófegyvert használsz. |
MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY) Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását! |
Erő: | 8 | Szint: | 7 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 95/95 év |
Egészség: | 10 | Életpont: | 98/38 | Jellem: | gonosz (3) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 12 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7 | ütőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 3 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
27,78 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 875 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 2 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 (+1) | 6. gyógyítás: | 8 |
7. zárnyitás: | 1 | 8. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
vízionár (#66), süvítő rája (#113) |
Összsúly: 33.84 kg | Megterheltség: 130% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 113 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 2 | rézdarab (#70) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | dárda (#10) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | magszim bél (#103) | |||
6 | sallank karom (#128) |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | |
5 | |
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|