15. forduló, 17. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 16. 9h:06'
EZ A 61. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
62. játékheted kezdete: aug. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [54,1] koordinátán.

kno 7 2 képesség-növelés 7
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
[0 pontot használtál fel, van még 155.]

kt 19 5 elkészíted a 19. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 kerek követ. [5 pontot használtál fel, van még 150.]

t 60 támadod a 60. szörnyet
FT 60 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy drasmólyom! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a drasmólyom jobb lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve az obszidián pengét ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével többször mélyen végigmetszed a drasmólyom jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a drasmólyom testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a drasmólyom a jobb válladat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével végigvagdosod a drasmólyom testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 madártollat. Mosolyogva kidobod a nevetséges kőevő trófeát, és diadalmasan beszerzel egy drasmólyom trófeát. 144 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}


h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 142.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 134.]

ep 146 132 építed a 146. tárgyat 132 pontért
Folytatod az építést. Köveket hordasz egymásra. Az építés jól halad: már kétharmad részben kész van az oltár. 99 tapasztalati pontot kaptál. [132 pontot használtál fel, van még 2.]

k 1 1 2 követed az 1. fajúakat 1 lépésig keletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

k 2 1 2 követed a 2. fajúakat 1 lépésig keletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

k 3 1 2 követed a 3. fajúakat 1 lépésig keletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

k 4 1 2 követed a 4. fajúakat 1 lépésig keletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

k 5 1 2 követed az 5. fajúakat 1 lépésig keletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

k 6 1 2 követed a 6. fajúakat 1 lépésig keletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

k 7 1 2 követed a 7. fajúakat 1 lépésig keletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

k 8 1 2 követed a 8. fajúakat 1 lépésig keletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

k 9 1 2 követed a 9. fajúakat 1 lépésig keletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Iszol a vizestömlőből. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 156 pontot. A következő körben tehát 158 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran követője vagy. Ez a 16. fordulód.

Erő: 12 Szint: 7 Merészség: 3/1 Magasság: 182 cm
IQ: 15 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 12 (14) Életpont: 101/73 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 1
Szerencse: 17 Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 86 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 243 TP-t kaptál. Jelenleg 2 522 TP-d van. A következő szinthez még 1 478 TP szükséges. Trófeáid: drasmólyom, garokk.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 vágófegyverek: 7 (+1) ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 5

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -3.); kerek kő (#19) max. 2 db (4 -);
54,98 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 11 5. felderítés: 1 6. vadászat: 1
7. bányászat: 3 (+2)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
vízionár (#66), rájanyék (#58), manifesztátor (#124), Igaz Barátok (9141. KT)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
2 * csontszablya (#64) 3 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 * obszidián penge (#2082) 1 * parittya (#18)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
10 kaja (#2) 1 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
1 vizestömlő (#3) [benne 10 korty víz (#27), fér még: 10]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) 1 bordacsont (#16) 2 dözmöng szív (#122)
17 drótszőr (#37) 1 fekete gyöngy (#99) 4 gyöngymangó (#135)
3 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33) 8 madártoll (#112)
2 mandibulapenge (#125) 1 móri gyümölcs (#116) 1 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 1 rákpáncél (#97) 4 smirglilevél (#29)
6 sünmedve tüske (#14) 2 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43)
3 + vadász tatu bőr (#15) 14 varányszem (#30) 1 vasérc (#152)

Összsúly: 33.24 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 kerek kő (#19) 5 madártoll (#112)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

53 54 55
0
1
2
(54,1) drasmólyom (#60)

Üzenet küldése a karakternek