Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 27. 12h:01' EZ A 16. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD 17. játékheted kezdete: márc. 2. A következő fordulódat legkorábban a 17. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 31 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3315 SZÁMLA : XXXX |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
go 33 | gonoszkodsz: 33 |
jlk 1361 | jelszó kimondása 1361 |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a massza farkát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza pöffedt fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a massza csöpögő potrohát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled hatalmas rúgást helyez el a gyomorszájadban. Uhhh! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal eltalálod a massza testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a massza testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Patájával a massza hasadba tapos. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dözmöng szivet. (ld. enc.) 138 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a rőtmanó bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rőtmanó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [51,-11] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Ez Namíd kősivatagja, a bölcsek szerint Ghalla harmadik legszárazabb vidéke. Semmilyen növényi élet nem terem meg itt. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Hmm, csak egy óriás skorpió. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az óriás skorpió bal oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal jól megszurkálod az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az óriás skorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az óriás skorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az óriás skorpió jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az óriás skorpió hatalmas ollóját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az óriás skorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az óriás skorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges varkaudar trófeát, és diadalmasan beszerzel egy óriás skorpió trófeát. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [51,-12] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Port kavar a távolban egy homokvihar. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Úgy gondolod, hogy a közeledő óriás skorpió nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az óriás skorpió testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az óriás skorpió bal középső lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Gyengül a védelmed - az óriás skorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás skorpió testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az óriás skorpió testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Itt is, ott is célba talál az óriás skorpió ollója. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a goldugar testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a goldugar testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a goldugar testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszúrod a goldugar bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a goldugar többször is megmar! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [52,-14] A terep változik: ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy ork sámán. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [53,-15] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy megsebesített alpesi tehén. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [9 pontot használtál fel, van még 0.]
kut 20 | kutatsz |
f 80 | kísérletezel a 80. tárggyal |
d 43 7 | eldobod a 43. tárgyat (7 darabot) |
DÖZMÖNG SZÍV (122. TÁRGY) Leölve a színes dözmöngöt, kimetszheted még forró, majdnem dobogó kis szívét, amely a szivárvány színeiben játszik. Miután kihűl, ezt a furcsa, varázslatos képességét akkor is megőrzi! Majdcsak jó lesz valamire. |
RŐTMANÓ (55. SZÖRNY) Ezek a vörös, tüskés gumiszerű bőrrel megáldott lények első pillantásra humanoidnak tűnnek, de a monsterológusok szerint még egy százfogú is közelebb van a humanoidokhoz, mint ez a teljesen furcsa biológiai felépítésű teremtmény. Tény azonban, hogy ez a két méteres lény hatalmas pofonokat tud adni, és feltehetően Téged ez érdekel leginkább. Leghatásosabb fegyver ellene a szúrófegyver. |
ÓRIÁS SKORPIÓ (72. SZÖRNY) Igen, többek között ez Ghalla előnye: méteres skorpiókkal nemcsak a rémálmodban, hanem a valóságban, pl. a sivatagban sétálva is találkozhatsz. Hát nem egy egzotikus élmény? Méregtől csöpögő farok, egy woor-antilopot is kettéroppantani képes ollók! Na ja, a dolgot túl lehet persze élni, de ahhoz több kell, mint egy tapasztalatlan zöldfülű. És ha valahogy le is győzöd az óriás skorpiót, mit csinálsz a közben a szervezetedbe juttatott méreggel? |
GOLDUGAR (65. SZÖRNY) Ezt a csillogó testű, óriási bogarat sokan vadásszák még ma is, mert azt hiszik, hogy a páncélja aranyat tartalmaz. Erről persze szó sincs, állítják az alkimisták, de azért szép summát fizetnek egy-egy goldugar-héjért. A goldugarok leggyakrabban a meleg, homokos helyeket (tengerpart, sivatag) kedvelik, ahol jobban beolvadhatnak a háttérbe, és páncéljuk csillogását kihasználhatják az ellenfél megvakítására. Többen megfigyelték azonban, hogy a goldugarnak egy hideget jobban tűrő, magányt szerető alfaja megtalálható a magashegységekben. |
ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY) Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie. |
SHERAN MEGIDÉZÉSE Ahogy a kőhöz érsz, úgy érzed, mintha eggyé válnál a földdel, ahol nyugszik, a füvekkel, amelyek körülötte nőnek, a bogarakkal, amelyek rajta mászkálnak. Mély, időtlen bölcsességű hang szólal meg a fejedben: "Üdv, intelligens lény. Egy kő-lélekkel beszélsz, amely Sherant, a növények és állatok, a háborítatlan természet és a víz istenét szolgálja. A törődéssel, amelyet a követ megérintetted, megtetted az első lépést, hogy megértsd a földanyát. Ha egyike akarsz lenni az őt követő druidáknak, mutass be áldozatot Sheran bármely rúnakövénél: egy móri gyümölcsöt, egy szárnyas hernyót, és egy rókafarkat kell felhasználnod. Követelmény még, hogy a jellemed semleges legyen: az örökös háborúskodást választó, múlandó emberi eszméket és értékeket követő vagy azok eltaposásával szöszmötölő jók és gonoszok már túlságosan telítettek érzelmekkel ahhoz, hogy Sheran igaz, teljes odaadással dolgozó hívőivé váljanak. A földanya nem kínál cserébe mást, csak hogy védelmezi gyermekeit, és ellátja őket azon varázslatokkal, amelyek valamilyen módon a természethez kötődnek: a víz készítésétől a növénynövesztésen keresztül egészen az állatok megidézéséig. Természetesen a növényeket, állatokat pusztító gonosz lények elleni harchoz szükséges támadó és védekező varázslatokat is megkaphatod. Most menj, és térj vissza ide vagy egy másik kőhöz, ha készen állsz!" |
Erő: | 13 | Szint: | 7 | Merészség: | 3/4 | Magasság: | 185 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 10 | Életpont: | 106/84 | Jellem: | semleges (-12) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7 (+1) | ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 7 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 -); |
54,34 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 54 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 166 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 3 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 12 (+1) | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
technokolin (#50) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | szöges páncél (#65) | ||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | * | csontkés (#11) | ||
1 | * | csontszurony (#12) | 1 | * | fúvócső (#20) | 1 | kőkalapács (#13) | |
1 | kőkés (#6) | 1 | szöges bunkó (#8) | 25 | * | tüske (#22) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | ||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | 1 | tatu dob (#234) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 5] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 14 korty víz (#27), fér még: 26] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | dözmöng szív (#122) | 2 | evaporőr háj (#105) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 1 | gyöngymangó (#135) | 6 | halcsont (#390) | |||
2 | kavadu lebeny (#24) | 1 | királygyík bőr (#44) | 1 | lapkorong (#80) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 4 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | rókafarok (#124) | 9 | smirglilevél (#29) | 5 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar csont (#1113) |
Összsúly: 28.80 kg | Megterheltség: 62% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | tükör (#43) | 9 | tüske (#22) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | dözmöng szív (#122) |
50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | |
-17 | |
|
|
|
|
|
-16 | |
|
|
|
|
|
-15 | |
|
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|