15. forduló, 17. forduló, Villámököl összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jún. 29. 9h:50'
EZ A 16. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
17. játékheted kezdete: júl. 5.
A következő fordulódat legkorábban a 17. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #2168
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

VILLÁMÖKÖL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [33,-5] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.)

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+17 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 113.]

flh 1 18 felt. lőfegyver haszn. 1 a 18. tárggyal
A paraméterként megadott tárgy nem lövedék/dobófegyver! [0 pontot használtál fel, van még 113.]

e 28 élelemszerzés 28 pontért
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy drótszőrű pincsi. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+4 kaja.) [28 pontot használtál fel, van még 85.]

m 8 mozogsz északra
[33,-6] Kisebb hegyek emelkednek itt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy csontlepke. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontlepke testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 6 életpontot vesztettél. Ököllel megütöd a csontlepke jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 1 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 14%}
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. [10 pontot használtál fel, van még 75.]

be 15 bemész a 15. titkos labirintusba
A hegyek közt botorkálva, a véres nyomokat követve megtalálod a gonosz gyíkemberek barlangjának a bejáratát. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Dobogó szívvel indulsz előre. A szűk, nedves járatokon elindulva kiskori klausztrofóbiád kezd feltámadni. [5 pontot használtál fel, van még 70.]

lm 2 4 3 mozogsz 2 4 3
A folyosó kanyarodik, és egy elágazáshoz érkezel. [2. PONT]
Az elágazásnál dél felé indulsz. A járat kanyarodik, és egy üres zsákutcába érkezel. Innét nincs tovább. [4. PONT]
A folyosó kanyarodik, és egy elágazáshoz érkezel. [2. PONT]
Ahogy továbbmész, egy zsákutcában végződik a folyosó. [3. PONT]
[20 pontot használtál fel, van még 50.]

lm 5 2 6 mozogsz 5 2 6
A folyosó jobbra kanyarodik, és hamarosan egy földalatti patak mellett állsz. Ezért választották hát a szörnyek ezt a helyet, mert víz közelében kell élniük! [5. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gyíkember van előtted! (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal felnyársalod a gyíkember nyálkás karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyíkember megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
21 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


A folyosó kanyarodik, és egy elágazáshoz érkezel. [2. PONT]
Hosszan, hosszan megy a szűk járat. Körültekintően, és a lehető legcsendesebben mozogsz előre. A járat kiszélesedik, és egy földalatti tó partjához érkezel. A gyíkemberek fő fészke lesz ez! [6. PONT] egy gyíkember lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a gyíkember bal vállát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A gyíkember csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

egy gyíkember lakik itt. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
[15 pontot használtál fel, van még 35.]

lm 1 mozogsz 1
Visszatérve a kijárathoz, elhagyod a gyíkemberek fészkét.
[5 pontot használtál fel, van még 30.]

m 4 5 6 mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
[33,-5] A hegyvidéket síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy szárnyas gömböc repül el búvóhelyed felett. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy bo-skorpió. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [32,-4] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy démontetű. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [31,-4] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba).

[30 pontot használtál fel, van még 0.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 154 pontot. A következő körben tehát 154 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÍKEMBER (51. SZÖRNY)
Ezek a sunyi, pikkelyes testű félig gyík teremtmények mocsarakban és földalatti tavak közelében élnek. Bár intelligens lények, azt a minimális IQ-t, ami nekik van, inkább gonoszkodásra, bajokozásra használják, mint értelmes dolgokra (pl. GO játszmák lefolytatása). Valamivel magasabbak, mint egy törpe, de jóval gyengébbek. Igaz, ami terén hiányt szenvednek erőben, azt ügyességben pótolják.

KARAKTERLAP

Villámököl, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Ez a 16. fordulód.

Erő: 14 Szint: 5 Merészség: 6/5 Magasság: 146 cm
IQ: 12 Támadás: 4 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 0 Menekülés: 40 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 16 Életpont: 89/29 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 34 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 57 TP-t kaptál. Jelenleg 738 TP-d van. A következő szinthez még 262 TP szükséges. Trófeád: gátvakond.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4 szúrófegyverek: 4 (+1) vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 7
4. harcművészetek: 5 5. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen

Összsúly: 33.06 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 123 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 drótszőr (#37) 3 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(31,-4) oltár, 4. jellempróba
(32,-4) démontetű (#15), oltár, 3. jellempróba
(33,-6) csontlepke (#746), a 15. labirintus bejárata, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), gyíkember (#51)
(33,-5) drótszőrű pincsik (#22), szárnyas gömböc (#12), oltár, bo-skorpió (#54)

Üzenet küldése a karakternek