15. forduló, 17. forduló, Yaztromo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 19. 9h:05'
EZ A 91. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
92. játékheted kezdete: júl. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1102
SZÁMLA : XXXX

YAZTROMO KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-84,-34] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Pszi energiáid is töltődnek. (+3 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 152.]

* 2. KP: tf 2 20 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 9 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 132.]

d 6 1 eldobod a 6. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

d 48 1 eldobod a 48. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[-85,-33] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kaszabolósáska közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan a másikra ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a kaszabolósáska mandibuláját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. Eldobod az értéktelenné vált húsevő magszim trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kaszabolósáska trófeát. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [-86,-32] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy bo-skorpió. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a bo-skorpió csáprágóját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a bo-skorpió a farkával, de elhibázta! A bo-skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Van itt egy tanya (534. épület.). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 108.]

be 534 bemész az 534. épületbe
Közelebb mész a fő tanyaépülethez. Egy gazda siet elő. Kezében vasvilla, mutatva a gazda bizalmatlanságát. Aztán, látva, hogy ki is vagy, arca megenyhül, és üdvözöl Téged. Beszélgetni kezdtek. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben.
- Nagyon örülök, hogy vannak ilyen bátor és segítőkész kalandozók is, mint Te! - veregeti meg a vállad. [30 tapasztalati pontot kaptál. (+2 jóság.)] Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 103.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[-86,-31] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy gonyolék közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a gonyolék testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gonyolék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [-87,-30] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kaffogó hebrencs. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kaffogó hebrencs jobb vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs beleharap a kezedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszurkálod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-87,-29] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy lebegő gomba. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mancsával a lebegő gomba megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kötelet. [42 pontot használtál fel, van még 61.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[-87,-28] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy grákó denevér került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra rohansz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a grákó denevér testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a grákó denevér, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 7 életpontot vesztettél. A grákó denevér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 grákóbőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [-87,-27] Fák, mindenütt csak fák. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 37.]

kt 80 1 elkészíted a 80. tárgyat (1 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 lapkorongot. [8 pontot használtál fel, van még 29.]

kt 242 1 elkészíted a 242. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 tüskecsapdát. [5 pontot használtál fel, van még 24.]

m 4 mozogsz délre
[-87,-26] Még mindig az erdőben vagy.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 12.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 11.]
[A parancs tárolásra került.]

szk 141 keresed a 141. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy szőrlajhárt. [0 pontot használtál fel, van még 11.]
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 156 pontot. A következő körben tehát 167 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yaztromo, egy hosszú ősz hajú, félszemű troll férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 16. fordulód.

Erő: 14 Szint: 6 Merészség: 5/5 Magasság: 254 cm
IQ: 14 Támadás: 5 Agresszió: 5 Testsúly: 474 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 18 Életpont: 105/87 Jellem: semleges (-12) Tul. pont: 4
Szerencse: 17 Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 4
Pszi pont: 9/2
Eddig összesen 83 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 192 TP-t kaptál. Jelenleg 1 539 TP-d van. A következő szinthez még 461 TP szükséges. Trófeáid: kaszabolósáska, móleon.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 7
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 4
dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
26,97 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 32

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 63 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 5 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. harcművészetek: 1 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 1
16. pszi: 1 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 1
19. vitalitás: 1 20. bányászat: 2 21. testépítés: 1
22. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szöges bőrpajzsot (#66) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot, csak egyszer), dárdát (#10) (max. 1 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot )
mászol max. 28 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
nektoraf (#355), hadroszaurusz (#162), élőholt sullár (#216), vízionár (#66), rambó bogár (#14)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * bőrsisak (#57) 1 * kis bőrpajzs (#45)
1 * mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
3 bot (#4) 1 csontkés (#11) 1 csontszablya (#64)
1 * csontszurony (#12) 1 dárda (#10) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
1 kőkalapács (#13) 5 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
3 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$1 bordacsont ($16) 1 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41)
4 halálvirág (#2371) 10 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24)
1 királygyík bőr (#44) 1 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125)
5 móri gyümölcs (#116) 1 szárnyas hernyó (#69) 6 tigroszlán fog (#63)
1 tükör (#43) 16 varányszem (#30)

Összsúly: 41.66 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 1 kaja (#2) 1 kőkés (#6)
5 sünmedve tüske (#14)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 grákóbőr (#41) 1 kötél (#92) 2 mandibulapenge (#125)
1 tüskecsapda (#242)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-88 -87 -86 -85 -84 -83
-35
-34
-33
-32
-31
-30
-29
-28
-27
-26
-25
(-87,-30) kaffogó hebrencs (#88), gumifa (#38)
(-87,-29) lebegő gomba (#39), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(-87,-28) grákó denevér (#25)
(-87,-27) korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(-86,-32) tanya (#534), 9. jellempróba, oltár, bo-skorpió (#54)
(-86,-31) 28. jellempróba, oltár, gonyolék (#13)
(-85,-33) gumifa (#38), oltár, kaszabolósáska (#83)

Üzenet küldése a karakternek