TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2015. okt. 7. 9h:06'
EZ A 42. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
43. játékheted kezdete: okt. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX
|
THOMPSON99 KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [18,-1] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.)
gy 30 |
gyógyítás 30 pontért |
Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+12 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 150.]
m 5 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[17,0] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Ez a kopár M'Mik síkság nyugati széle. Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy bíborgörény közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bíborgörény jobb oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a bíborgörény fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A bíborgörény a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [16,1] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadász tatu. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a vadász tatu bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász tatu testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A vadász tatu csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadász tatu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Észreveszel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 112 pontot kell rákölteni.) A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [15,2] Még mindig bozótos. A hatalmas kiterjedésű bozótos épp hogy létezik: a Kiégett Föld közelségéből adódóan eső itt szinte sohasem esik. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csodabogár került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csodabogár testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a csodabogár nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A csodabogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Látsz egy smirglibokrot. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 120.]
kt 29 10 |
elkészíted a 29. tárgyat (10 darabot) |
Begyűjtöttél 10 smirglilevelet. [10 pontot használtál fel, van még 110.]
[15,1] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő bolhakutya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bolhakutya fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bolhakutya bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A bolhakutya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyszercsak megpillantasz egy nagy, szürke tornyot. Majdnem 40 láb magas, 20 láb széles, kör alapú építmény. Oldalát benőtte a moha, hegyes tetején itt-ott már elcsúsztak a kőlapok. Igazi ablakot nem látsz, csak két apró, lőrésszerű nyílást. Közelebb menve, megtalálod a torony aljában a bejáratot, egy nagy faajtót, rajta vastag rézkarika kopogtatóval. Kilincset nem látsz. Nyilván valamilyen varázsló lakik itt. (500. épület.)
Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 100.]
be 500 |
bemész az 500. épületbe |
Bekopogtatsz. Az ajtó résnyire nyílik, és egy szürke köpenyes, nagy fehér szakállas öregember jelenik meg. - Üdvözöllek fiam! - köszönt mosolyogva. - Látom elfáradtál a hosszú utazástól. Ha van kedved, pihenj meg nálam. Ha esetleg tanácsra van szükséged, szívesen segítek.
Nem tudod visszautasítani az öregember szívélyes meghívását, és követed a toronyba. A kívülről kopott épület bentről kicsit otthonosabbnak látszik, de mintha mindent körbelebegne valamilyen misztikus hangulat. Egy csigalépcsőn felmentek a torony első szintjére, ahol úgy tűnik a "fogadószoba" van. Vendéglátód hellyel kínál, majd ételt hoz. Miközben jóízűen falatozol, beszélni kezd:
- A nyugati határt őrző mágusok egyike vagyok, a nevem nem fontos a Te számodra. Ha jól látom, gyengén vagy ellátva fegyverzettel és páncélzattal. Sajnos ebben én sem tudok segíteni Neked. Azonban nagyon talpraesettnek látszol, és azt hiszem képes leszel, ha kell akár mindent saját kezűleg elkészíteni. Figyelmeztetlek viszont, hogy néha nehéz a sötétség és a fény útja között dönteni: minden bölcsességedet próbára teszi! Az egyik út könnyebb, de a másik hoz igazi eredményt.
Boldog lennék, ha segítenél egy kísérletemhez szükséges komponensek beszerzésénél. Innét kb. 10 mérföldre délkeletre van egy xantusz-kaktusz liget. Kérlek gyűjts nekem onnét 4 kaktusz-tűt! Nagyon hálás lennék! - természetesen ígéretet teszel a mágusnak, és megköszönöd a vacsorát. Aztán letotyogtok a kapuhoz. Elbúcsúzol az öregembertől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 95.]
gy 30 |
gyógyítás 30 pontért |
Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+10 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 65.]
m 3 2 2 |
mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
[16,2] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csodabogár közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csodabogár jobb első lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a csodabogár bal első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Véres nyál csordul ki a csodabogár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű törpe férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Alan Vio. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Továbbmész...) [17,2] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gonyolék közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a gonyolék bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gonyolék jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [18,2] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 35.]
Megeteted a kismadarat. Hálásan csipog, miközben rád pislog. Megsimogatod a buksi fejét, majd továbbmész. (+2 jóság.) Mostantól használhatod a Feltételes Segítség (FSE) feltételes parancsot. Ha ezt a parancsot kiadod, ahányszor egy jellempróbával találkozol, automatikusan megpróbálkozol egy SE paranccsal. Paraméterként meg kell adnod, hogy egy körben maximum hány TVP-t szánsz erre. Az FGY parancshoz hasonlóan nem törlődik, csak üres FSE kiadására. [0 pontot használtál fel, van még 35.]
[19,2] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 25.]
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 155 pontot. A következő körben tehát 180 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 16. fordulód.
Erő: |
17 |
Szint: |
5 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
121 cm |
IQ: |
8 |
Támadás: |
4 |
Agresszió: |
4 |
Testsúly: |
66 kg |
Ügyesség: |
8 |
Védekezés: |
0 |
Menekülés: |
35 % |
Életkor: |
53/53 év |
Egészség: |
18 |
Életpont: |
95/91 |
Jellem: |
semleges (+8) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
16 |
Varázspont: |
0/0 |
Pénz: |
0 arany |
Kép. pont: |
0 |
Eddig összesen 73 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
89 TP-t kaptál. Jelenleg
832 TP-d van. A következő szinthez még
168 TP szükséges. Trófeád:
bo-skorpió.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
2 |
szúrófegyverek: |
5 (+1) |
ütőfegyverek: |
7 |
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 743 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
3 |
2. nyomkövetés: |
1 |
3. gyógyítás: |
7 (+1) |
4. vadászat: |
3 |
5. bányászat: |
3 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
Risara (#1529) |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 0 (limit: 792), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1. |
Összsúly: 32.21 kg |
Megterheltség: 73% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 124 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
-2 |
|
|
|
|
|
|
|
-1 |
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
(15,1) bolhakutya (#17), szürke mágustorony (#500), oltár
(15,2) csodabogár (#755), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár
(16,1) vadász tatu (#10), oltár, 9. jellempróba
(16,2) csodabogár (#755), oltár, Alan Vio (1289. kalandozó)
(17,0) 12. jellempróba, bíborgörény (#84)
(17,2) gonyolék (#13)
(18,2) 15. jellempróba
(19,2) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 10. jellempróba