Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jan. 12. 9h:25' EZ A 414. JÁTÉKHETED, 159. FORDULÓD 415. játékheted kezdete: jan. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5954 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
fker 2794 | K.T. fel. kérése a 2794. kalandozót |
h 1228 | használod az 1228. tárgyat |
tim 135 | titkosírás megfejtése 135 pontért |
a | á | b | c | d | e | é | f | g | h | i | j | k | l | m | n | o | ö | p | q | r | s | t | u | ü | v | w | x | y | z | . | , |
? | ? | ? | ? | ![]() |
? | ? | ? | ![]() |
? | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
? | ? | ? | ? | ? | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
? | ? | ? | ? | ? | ? | ![]() |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. [+3% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 63 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával eltalálod a vortexmágus bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 53 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 179, gyógyulás: 0, összesen: -179 ÉP}
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. [+3% tau] Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kósza jobb vállát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kósza bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar tekercs (ld. enc.). 456 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
im 1 | imádkozol |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriáspók testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az óriáspók förtelmes fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [133,3] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku futárbérenc. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc jobb lábát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku futárbérenc bal lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 gyöngymangó. 1107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [133,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy gyilkos mókus hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy purifikátor. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor szürke hengertestét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával eltalálod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a purifikátor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel megütöd a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A purifikátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel épp hogy eltalálod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl. 830 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [134,3] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő ryuku légiós mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [134,4] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [8 pontot használtál fel, van még 0.]
ff 28 127 174 | felt. fegyverváltás: 28 127 174 |
dd 64 44 | eldobod a 64. tárgyat a 44. tárgyat |
d 56 10 | eldobod az 56. tárgyat (10 darabot) |
h 81 112 | használod a 81. tárgyat |
h 81 2 | használod a 81. tárgyat |
f 56 | kísérletezel az 56. tárggyal |
f 335 | kísérletezel a 335. tárggyal |
fu 2 | udvarolsz a 2. fajúaknak |
fog 61 221 | elfogod a 61. szörnyet a 221. tárggyal |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
VARKAUDAR TEKERCS (653. TÁRGY) Ez az apró, varkaudar rúnákkal televésett bőrtekercs minden bizonnyal valamilyen titkos rituálé leírását tartalmazza. Ámde bárhogy próbálod, képtelen vagy a misztikus jeleket megfejteni, nemhogy az írást el tudd olvasni. Mindenképp találnod kell egy hozzáértőt! A varkaudar tekercset féltve őrzöd, nem adod át senkinek, amíg rá nem jössz a titkára. |
![]() Undorodsz a pókoktól? Akkor mit szólsz egy másfél méter magas, nyolcszemű, szőrös potrohú, méregtől csöpögő csáprágójú borzalomhoz? A sűrű erdők legsötétebb részein, ahová soha nem süt be a napfény, sűrű pókhálók fonnak be mindent. Bebugyolált állatok, szörnyek és kalandozók jelzik, hogy az óriáspókok jelentős élelmiszertartalékokról gondoskodnak. A méreggel elkábított áldozat aztán alig érez fájdalmat, amikor elevenen felfalják, kiszívják testnedveit. Ha óriáspókkal kezdesz, és netalántán győzöl, számíts rá, hogy a méreg még sokáig fog kínozni. Az óriáspók ellen az ütőfegyver a legkevésbé hatékony. |
Erő: | 24 (28) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 140 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 18 (19) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 24 (26) | Védekezés: | 37 (40) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 171/171 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 266/77 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (25) | Varázspont: | 363/5 | Pénz: | 2384 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 16/0 | Pszi pont: | 119/136 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 8/1 (+12%) | szúrófegyverek: | 21/26 (+18%) | vágófegyverek: | 10/16 |
ütőfegyverek: | 3/37 | lőfegyverek: | *21/102 | dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << harci kalapács (#174) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tünde nyíl (#554) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 188 időszaki: 104 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/61 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 24/15 (+36%) | 3. lopás: | 2/70 |
4. mászás: | 7/15 | 5. csapdakészítés: | 11/43 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/3 |
7. gyógyítás: | 35/79 (+25%) | 8. titkosírás: | 2/29 (+77%) | 9. felderítés: | 14/71 |
10. szörnyidomítás: | 7/68 | 11. teológia: | 6/40 (+11%) | 12. taumaturgia: | 21/31 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 1/93 | 14. versengés: | 4/33 (+27%) | 15. harcművészetek: | 5/71 |
16. zene: | 8/30 | 17. szörnyismeret: | 10/51 | 18. pszi: | *19/100 |
19. zárnyitás: | 2/10 | 20. vadászat: | 19/56 | 21. bányászat: | 13/45 |
22. főzés: | 3/64 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ) |
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 64 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), fémbontó szójer (#150), élőholt quwarg (#202), quwarg harcos (#201), ryuku ostromteknős (#362), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | quwarg szabotőr (#301) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: quwarg-ász (101) mozgalom ereje (106) gyógyító totem (116) quwargok leigázása (122) a barátság melege (155) b. tudat formálása (162) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a bunkó megszólal (242) a butaság ára (273) a quwarg szaga (283) vérdíj (301) magiometer (314) erősebb quwargszag (319) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 62 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1025 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | csontszablya (#64) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
2 | rézdarab (#70) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
23 | arany (#50) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
2 | mutáns csont (#331) | 2 | purifikátor háj (#269) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varkaudar tekercs (#653) | 1 | vas dobónyíl (#189) |