158. forduló, 160. forduló, Veres Ardor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jún. 14. 13h:18'
EZ A 544. JÁTÉKHETED, 159. FORDULÓD
545. játékheted kezdete: jún. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

VERES ARDOR KALANDJAI


20 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,46] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó nővel. Bőre gránitszürke. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt és egy szirén köpenyét visel. Ruházatát egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy eszkimó óriás trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy kőkést tart. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Harvester Robin. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 2. napon összefutsz egy szőke hajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Leah felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy renegát törpe trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy kasza. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Málhásállata egy karmos tankány. Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Onar. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 2. napon összeakadsz egy copfos ezüsthajú, kék szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Leah főpap-jelöltje. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Szigorú. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 3. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű mutáns férfival. A bőre kreolszínű. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai vasmedált, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy bunthar trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított spagulár. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Finderghan . Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Elismerően fejet hajtasz jelezvén számára, hogy értékeled a tiédet meghaladó hatalmát.
A 14. napon összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemű mutáns férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Elenios hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Beron . Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött szörnyismeret szakértelmed, míg te őt a nyomkövetés szakértelemre oktattad.
A 16. napon találkozol egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nővel. Fairlight bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hősiesítő medált, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Ayagira Tanaka trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy quwarg harcos! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Larissia En Liriel. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondja: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+1 varázspont).
A 16. napon megintcsak találkozol Larissia En Liriellel. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Megszólal: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+2 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+10 tvp ). Álmod furcsa, lüktető gondolatokat szült: A vér a minden... a vér a minden... a vér a minden... a vér a minden!... a vér a minden!!! A VÉR A MINDEN!!!... Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+95 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+85 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+82 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod. Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) A lottó 870. hetének nyerőszámai: 4, 18, 10. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 20 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 348.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 338.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 333.]

* 5. KP: használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 323.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]

d 2 50 eldobod a 2. tárgyat (50 darabot)
Elhajítasz 50 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

kno 22 6 képesség-növelés 22
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
[0 pontot használtál fel, van még 318.]

ftv 50 159 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 159. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

ft 159 támadod a 159. szörnyet
FT 159 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

fas felt. ásás
Minden fas parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] A befejezéshez még 878 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 268.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[131,45] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Felfedeztél egy nekrofunt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Utad során felfedezel egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.


(Továbbmész...) [130,44] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku ostromteknős. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku ostromteknős jobb vállát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 34, gyógyulás: 9, összesen: -25 ÉP}

Találsz egy ősi csatamezőt. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ki-Nyú Vacc. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). [12 pontot használtál fel, van még 256.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Hideg szél borzolja a hátadat. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával megdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 17, gyógyulás: 5, összesen: -12 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Ezúttal siker koronázza a munkádat! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bőrsisak és egy szöges páncél. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy óriás csontváz jön feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az óriás csontváz testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Varkaudar szablyával végigvágod az óriás csontváz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra. Rettegve, sikoltozva menekülsz. [30 pontot használtál fel, van még 226.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[130,43] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,42] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.

Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy elhagyott bányát. (ld. enc.) Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. [12 pontot használtál fel, van még 214.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Mászni kezdesz lefelé a bányajáratban. Odalent világítanak a falak, a sűrűn növő különleges moszattól. Rögvest rá kell döbbenned, hogy nem vagy egyedül. Ez egy nómenklatúra!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra nyakát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (19 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a nómenklatúra testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1009 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 23, gyógyulás: 1, összesen: -22 ÉP}

Az egyik oldaljáratban végre találsz valamit, amit magaddal vihetnél: 1 rubinkövet. (ld. enc.) A távolból dübörgést hallasz. Hűha, lehet, hogy beomlik az egész járat? Rohanni kezdesz a kijárat felé, a nyomodban a morajlással, talpad alatt remeg a talaj, a plafonról kövek hullanak alá, de végül eléred a bejáratot. Felmászol gyorsan, a felfelé törő gomolygó porfelhőbe burkolózva érsz a felszínre. Huh, ezt épphogy megúsztad! [30 pontot használtál fel, van még 184.]

m 8 mozogsz északra
[130,41] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Találsz egy sziklafészket.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. [6 pontot használtál fel, van még 178.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. [24 pontot használtál fel, van még 154.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[129,40] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy.

Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!

(Továbbmész...) [129,39] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ariella d'Amor hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. [12 pontot használtál fel, van még 142.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. [50 pontot használtál fel, van még 92.]

kt 313 3 elkészíted a 313. tárgyat (3 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[128,39] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.


(Továbbmész...) [127,38] Síkság, továbbra is csak síkság. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely keletről folyik nyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.

[12 pontot használtál fel, van még 80.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ebben a sekély patakban nem nagyon lehet az úszást gyakorolni. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ebben a sekély patakban nem nagyon lehet az úszást gyakorolni. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 75.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 75.]

* 3. BP: élelemszerzés 40 pontért
Lesben állsz, és amikor feléd csörtet egy zsebgorilla, nem vagy rest - kajatartalékot csinálsz belőle! (+6 kaja.) Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 35.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 5 fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 24, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a garokk. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 300 pontot. A következő körben tehát 330 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG)
Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál felfelé kerekítünk.)

ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY)
Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.)

RUBINKŐ (679. TÁRGY)
A különlegesen ritka rubinköveket a jelenkor törpéi már nem képesek a föld felszínére hozni - talán már soha nem tudják újjáépíteni őseik hihetlenül mélyen, a föld alá nyúló tárnarendszereit. Az egyetlen mód, ahogy a nyers rubinkő a felszínre bukkanhat, ha legyőzöl egy földsárkányt, és megtalálod a gyomrában. Nem csoda, hogy minden kalandozó úgy vigyáz a rubinkőre, hogy gyakorlatilag lehetetlen tőle ellopni.

KARAKTERLAP

Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran bíborosa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 159. fordulód.

Erő: 26 (32) Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 25 (29) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 22 (28) Életpont: 309/233 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 28 (35) Varázspont: 557/401 Pénz: 2102 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 14/9 Pszi pont: 162/180 EFejl: 20
Eddig összesen 675 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4820 TP-t kaptál. Jelenleg 350493 TP-d van. A következő szinthez még 99507 TP szükséges. Trófeáid: jégtroll, Ayagira Tanaka, óriásféreg. A 148. fordulódban 2414 arany került a bankszámládra. 2679 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 9/35 (+5%) vágófegyverek: 23/77 (+4%)
ütőfegyverek: 11/10 (+5%) lőfegyverek: *19/100 dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); nyílvessző (#108) (10 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/28 2. nyomkövetés: 42/94 (+8%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 7/51 (+13%) 5. csapdakészítés: 15/82 (+6%) 6. csapdaészlelés: 5/50
7. gyógyítás: 15/77 8. titkosírás: 5/31 9. felderítés: 19/37 (+17%)
10. szörnyidomítás: 10/80 11. teológia: 22/50 (+8%) 12. taumaturgia: 26/86 (+6%)
13. szerencsejáték: 1/10 14. versengés: 7/17 15. harcművészetek: 2/71
16. zene: 10/26 17. szörnyismeret: 17/98 18. pszi: 22/82 (+6%)
19. zárnyitás: 3/16 20. vadászat: 12/95 (+46%) 21. bányászat: 18/79 (+33%)
22. úszás: 7/0 (+600%) 23. főzés: 4/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
izomernyesztés (#33), tudatrombolás (#111), mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171) villámcsapás (#50) >> vark. nekromanta (#173)
villámcsapás (#50) >> varkaudar mágus (#128) villámcsapás (#50) >> sötét főgnóm (#136)
izomernyesztés (#33) >> téfea magoflux (#98) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját!
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 15 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 242 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1752.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
44 kaja (#2) 6 tüske (#22) 1 vérvörös rózsa (#1622)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 1 csuklyavirág (#133)
1 rubinkő (#679) 5 szárnyas hernyó (#69) 1 szöges páncél (#65)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(127,38) patak, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(128,39) Leah oltár, 43. jellempróba
(129,39) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(129,40) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), érclelőhely
(130,41) sziklafészek (#167)
(130,42) Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), elhagyott bánya (#1685), érclelőhely, nómenklatúra (#158)
(130,43) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(130,44) ryuku ostromteknős (#362), ősi csatamező (#263), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), régészeti lelőhely (#1208), Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), 48. jellempróba, sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176)
(131,45) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), nekrofun (#173), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent liget (#439), 38. jellempróba
(132,46) kőtorony (#665)

Üzenet küldése a karakternek