158. forduló, 160. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 24. 12h:03'
EZ A 183. JÁTÉKHETED, 159. FORDULÓD
184. játékheted kezdete: márc. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,40] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 6 4 9 elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 324.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 323.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 322.]

* 4. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 321.]

* 5. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [1 pontot használtál fel, van még 320.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 270.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 263.]

jlk 8614 jelszó kimondása 8614
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 29 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a massza farkát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával eltalálod a massza förtelmes hasát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a massza szóhártyáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Beléd öklel a massza! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A massza egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rézdarabot. 1 236 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Hö - a kúp üres! A francba! No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 248.]
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+54 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 208.]

vi 4 3 30 viselkedésed: 4 3 30
Mostantól egy kissé elővigyázatos vagy, kétszer is meggondolod, kivel kezdesz harcot. Merészségi szinted ettől kezdve 4. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

vik 1 merészség kalandozókra: 1
Mostantól nagyon félős vagy, a nálad jóval gyengébb kalandozók elől is elbújsz. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 1. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Behörpintesz 2 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +2 támadás a forduló végéig. A szádhoz emeled a következő ork csodaszert, de kellemetlen illata miatt képtelen vagy többet meginni. Majd inkább a következő fordulódban, ha megnyugodott már kicsit a gyomrod! [4 pontot használtál fel, van még 204.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[107,41] Még mindig dombos terepen vagy. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kétfejű troll lehet. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 29 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kétfejű troll testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a kétfejű troll testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-19 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+57 életerő.) Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy hegymélyi lidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vashegyű nyilat.

(Továbbmész...) [106,42] Továbbra is dombság. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy pattanóböde. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pattanóböde bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Telibe kapod a jégcsóvát. (31 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: smirglilevél, 8 spiritusz, 10 tinta, 17 ugh méreg. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy drakolich. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Észreveszel egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 9 bronzhegyű nyilat.

(Továbbmész...) [105,43] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő dombi yeti mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dombi yeti jobb vállát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a dombi yeti otromba fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy Thargodan csontváz száll szembe veled.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz jobb lábát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a Thargodan csontváz bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal tudod, hogy egy drakolich volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [184 pontot használtál fel, van még 20.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[104,44] Továbbra is dombság. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy dombi yeti közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dombi yeti testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a dombi yeti testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy élőholt sullár.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár bal első lábát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt sullár fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt sullár zörgő csontjait. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csontváz lord. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [18 pontot használtál fel, van még 2.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tüskés harci gromakot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

v 22 189 elmormolod a 22. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

v 22 189 elmormolod a 22. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 95 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Jól jönne bármi, ami a szomjúságodat csillapíthatná. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-6 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a sullár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 300 pontot. A következő körben tehát 299 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY)
Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját!

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 159. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 19 Merészség: 4/1 Magasság: 168 cm
IQ: 33 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 18 Életpont: 281/53 Jellem: jó (314) Tul. pont: 5
Szerencse: 20 Varázspont: 308/3 Pénz: 159 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 12/0
Eddig összesen 1100 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 537 TP-t kaptál. Jelenleg 365 945 TP-d van. A következő szinthez még 84 055 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, élőholt quwarg, dermesztő lidérc. A 145. fordulódban 206 arany került a bankszámládra. 215 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 22/12 (+12%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: *21/100 (+1%)
lőfegyverek: 22/52 (+10%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
104,44 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 40/78 (+44%) 2. nyomkövetés: 31/50 (+14%) 3. mászás: 8/96
4. csapdakészítés: 12/1 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/14 6. gyógyítás: 26/75 (+88%)
7. titkosírás: 3/49 (+11%) 8. felderítés: 5/9 9. szörnyidomítás: 3/89
10. teológia: 12/91 (+9%) 11. taumaturgia: 17/8 (+11%) 12. szörnyismeret: 18/21
13. zárnyitás: 1/5 14. vadászat: 16/0 (+5%) 15. bányászat: 26/15 (+49%)
16. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 643 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
10 bronzhegyű nyíl (#94) 2 mérgezett tüske (#23) 17 tüske (#22)
23 ubuk tüske (#131) 7 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 ubuk dobónyíl (#138) 4 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
2 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 2 tankány karom (#237)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 aranylánc (#191) 1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 16]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 15]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 60]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
13 uzbány csőr (#169) [bennük 32 csepp ugh méreg (#166), fér még: 124]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
6 zöld üveg (#82) [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 108]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
2 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 1 éjkő (#2369)
1 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 1 hebrencs csapda (#147)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540)
3 nagy bronzkulcs (#185) 4 ork csodaszer (#1228) 3 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
3 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 25 álompor (#396) 1 amniosz (#203)
26 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713) 1 bruhatagnyelv (#1230)
3 csillezsályalevél (#1253) 2 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652)
2 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 25 drótszőr (#37)
13 elkarog szőr (#665) 1 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99)
3 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268)
1 gyíkfű (#201) 13 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130)
2 ilkin érc (#232) 32 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 3 kőszem (#304) 1 kvazár (#244)
1 lidércesszencia (#1074) 31 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
1 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa obszidián (#380)
1 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331) 3 nektoraf faggyú (#667)
24 óndarab (#85) 1 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
2 remák szív (#264) 20 rézdarab (#70) 6 rinóbőr (#651)
2 rókafarok (#124) 4 sámán erszény (#650) 7 smirglilevél (#29)
2 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677)
1 szuperkötél (#209) 10 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172)
1 + Tiume batyuja (#660) 1 vapár ág (#110) 6 varányszem (#30)
9 vasérc (#152) 4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 99.65 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2) 10 madártoll (#112)
3 óndarab (#85) 2 ork csodaszer (#1228) 2 pirkit (#153)
8 rézdarab (#70) 1 smirglilevél (#29) 8 spiritusz (#170)
10 tinta (#101) 3 tüske (#22) 17 ugh méreg (#166)
1 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 bronzhegyű nyíl (#94) 1 éjkő (#2369) 4 kaktusztüske (#114)
1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

103 104 105 106 107 108 109
39
40
41
42
43
44
45
(104,44) dombi yeti (#366), élőholt sullár (#216), vaskohó (#155), oltár, 35. jellempróba, érclelőhely
(105,43) dombi yeti (#366), Thargodan csontváz (#297), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(106,42) pattanóböde (#145), olvasztókemence (#86), oltár, érclelőhely
(107,41) vaskohó (#155), Fairlight oltár, kétfejű troll (#163)
(108,40) massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek