158. forduló, 160. forduló, Fühttöske összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 22. 15h:12'
EZ A 323. JÁTÉKHETED, 159. FORDULÓD
324. játékheted kezdete: jan. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4527
SZÁMLA : XXXX

FÜHTTÖSKE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Tharr tanítványa. Egy elit csatavértet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy sárga erőövet, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy bibircsók-óriás trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy rőtmanó berzerker trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Két izmos kar által kettétört varászpálca. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Sziklaöklű Ronberg. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 1 aranyló ugarhéjat. A büntetés tételenként 15 arany. Átvette a felajánlott 10 sáfrányport (1400 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 7 drótszőrt (60 arany), 1 elkarog szőrt (3 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 aranyló ugarhéj (eladási ár: 149 arany, ebből a kezelési költség: 14 arany), 10 sáfránypor (eladási ár: 1200 arany, ebből a kezelési költség: 120 arany) ellenértékét.
Az 1. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy gyöngysort, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy ritualista amulettet, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy ryuku csapásvezető trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy spagulár! Összeismerkedtek. Az ő neve Liallan. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+28 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+2 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy orgyilkos nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos bal oldalát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 322.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 317.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 312.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 307.]

* 4. KP: TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 302.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 302.]

a 1264 5960 1 átadod az 1264. tárgyat az 5960. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 vadászkést Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

aa 257 332 185 átadod a 257. tárgyat a 332. tárgyat a 185. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 szent kehelyt Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 4 huhogó bibét Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 3 nagy bronzkulcsot Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

aa 131 1 116 átadod a 131. tárgyat az 1. tárgyat a 116. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 7 ubuk tüskét Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 3 deus ex machinát Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 3 móri gyümölcsöt Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

aa 188 273 322 átadod a 188. tárgyat a 273. tárgyat a 322. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 mérg. ubuk dobónyilat Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 1 szuper dobóhálót Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 1 ezüsttőrt Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

aa 331 699 304 átadod a 331. tárgyat a 699. tárgyat a 304. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 mutáns csontot Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 1 sötét kámzsát Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 7 kőszemet Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

aa 75 25 32 átadod a 75. tárgyat a 25. tárgyat a 32. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 3 rézkulcsot Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 2 kavadu iszákot Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

aa 56 78 225 átadod az 56. tárgyat a 78. tárgyat a 225. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 mákrózsa virágot Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 1 mászókarmot Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 4 orgyilkos tőrt Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

aa 230 234 353 átadod a 230. tárgyat a 234. tárgyat a 353. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 lánckesztyűt Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 1 tatu dobot Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 1 molluszk házat Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

aa 657 233 186 átadod a 657. tárgyat a 233. tárgyat a 186. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 20 aurach fogat Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 1 furulyát Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 1 nagy vaskulcsot Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

aa 203 437 438 átadod a 203. tárgyat a 437. tárgyat a 438. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 amnioszt Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 1 arany masszariasztót Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 1 ónix masszavadítót Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

bb 182 1 beraksz a bankba a 182. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve jellemrejtés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! 2.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 272.]

kb 182 164 417 kiveszel a bankból a 182. tárgyat (164 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 vashegyű lándzsát. Kiveszel a bank széfjéből 1 vasvértet. Kiveszel a bank széfjéből 1 teknőcpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

kf 182 164 417 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a 164. tárggyal a 417. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 272.]
Magadra öltöd a vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 272.]
A bal kezedbe veszed a teknőcpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[73,-44] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy Quirov. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Quirov testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A Quirov megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a Quirov jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Quirov most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 méregfog (ld. enc.). Szereztél 65 aranyat. 671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 69 életpontot! Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Látsz egy fény szentélyét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Szomjazva veted magad a vízre. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 43 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a korinthai amőba testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 15 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,-44] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Találkozol egy copfos ősz hajú, csillogó szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy rézsisakot és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy piromenyét trófea és egy gyilkos tetű trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy parittya.
Meglátsz egy rubinvörös szemű, hófehér bundájú, kis termetű farkast. Nahát ez mosolyog! Barátságosan köszönsz neki, Kicsit meglepődsz, amikor válaszol. Összeismerkedtek. Az ő neve Tátongó Üresség. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű mutáns férfival. Bőre gránitszürke. Tharr eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy cetbőr válltömést, egy Jerome köpenyét, egy gránit szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy mentát karkötőt, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy quwarg szabotőr trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy vérfürdető magszim trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Holmiját egy karmos tankány cipeli.
Találkozol egy rubinvörös szemű, hófehér bundájú, kis termetű farkassal. Magatartása barátságos, úgy tűnik telepatikus képességeivel kommunikál. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Musashi Akira . Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [28 pontot használtál fel, van még 244.]

vtn 228 varázslat tanulás: a 228. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: kalmárszem. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 209.]

be 698 2 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a szúrófegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 szúrófegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 110 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 159.]

be 698 6 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a dobófegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 dobófegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 115 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 109.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[73,-44] Továbbmész a város utcáján. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [72,-44] Folytatod sétádat a házak közt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Utad során felfedezed egy vörös, kontyos hajú, félszemű árnymanó nő táborát. Fekete a bőre. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: bűvharcos. Felszerelését egy ryuku tolvaj trófea, egy teriád törzsfő trófea és egy teriád vadász trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [18 pontot használtál fel, van még 91.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 88.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 53.]

tf 3 23 fejleszted a 3. tulajdonságodat 23 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [23 pontot használtál fel, van még 30.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 15, 27.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 300 pontot. A következő körben tehát 330 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JELLEMREJTÉS (23. VARÁZSLAT)
A magányos kalandozóknak tudniuk kell alkalmazkodni ebben a gyilkos világban, különben menthetetlenül elpusztulnak. A jellemrejtés varázslat tulajdonképpen egy aura-tükör: bárkivel találkozol, olyan jelleműnek fog látni, mint amilyen jellemű ő maga. így a legtöbb harcot el tudod kerülni - persze a feltételes támadás parancsoktól ez sem ment meg. A találkozáskor persze te is úgy fogsz viselkedni, mintha a jellemed megegyezne a másikéval. Az, hogy a különböző épületek lakóit mennyire tudod átejteni, azok intelligenciájától és varázserejétől függ. A varázslat elmondása 10 VP-be kerül, és a következő forduló elejéig tart.
Ha jellemrejtés varázslat van rajtad, a papi rangodat sem látják a veled szembejövők.

QUIROV (975. ELLENFÉL)
Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled.

MÉREGFOG (1553. TÁRGY)
Quirov, a roxati tolvajcéhtől kapott, külön rendelésre készült pengéjét tartod kezedben. Hosszabb és élesebb egy átlagos orgyilkos tőrnél, valamint jóval veszélyesebb is. A markolat drágakőberakásos, a penge ismeretlen eredetű méregtől csillog. E szúrófegyver forgatásakor a 2D6+3 sebzés mellett +3 támadással is segíti gazdáját. Ha már nagy nehezen megszerezted ezt a gyönyörűen megmunkált fegyvert, biztos hogy nagy becsben őrzöd, és csak jelentősebb összegért cserébe válsz meg tőle. Quirov pengéjének forgatásához legalább 10-es szintű szúrófegyver szakértelem szükséges, s ha erre képes vagy, akár balkézbe is veheted.

KALMÁRSZEM (228. EZÜST KÓDEX VARÁZSLAT)
Egy tapasztalt kereskedőt érheti néha az a meglepetés, amikor a boltban derül ki, hogy a beszerzendő készletek éppen kifogytak, és mehet próbálkozni egy másikba. Mivel az ideje mindenkinek drága (nem csak egy kereskedőnek), az Ezüst Kígyó Szövetsége - Fairlightot követő hatalmas mágusok - létrehozták és lejegyezték ezt az egyszerű varázslatot az Ezüst Kódexbe. Ghalla üzleti életének fellendítése mellett haszonnal forgathatják mágusok is eme rúnákat, mivel néha érdemes betekinteni vele az Ezüst Toronyba, egy-egy újabb varázslat nevének megismeréséhez. A V 228 <épület> parancs kiadásával az aurád kivetíted (legfeljebb a taumaturgiád kétszeresének megfelelő távolságig), és azt az adott épületben megjelenítve, informálódhatsz a kínálatról. A művelethez teljes nyugalom és összpontosítás szükséges, amit legkönnyebben a mindenhol szedhető narkotikum, az álompor segítségével tudsz elérni. A varázslat 11 VP-be és 15 TVP-be kerül. Természetesen a felhasznált álompor a kábulat után nem tér vissza.

KARAKTERLAP

Fühttöske, egy kopasz, izzóan vörös szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight kisebb papja vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 159. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 16 Merészség: 9/5 Magasság: 174 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 15 Agresszió: 4 Testsúly: 94 kg
Ügyesség: 17 (21) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 310/197 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 2
Szerencse: 26 (32) Varázspont: 327/126 Pénz: 1471 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 104/81 EFejl: 30
Eddig összesen 818 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1941 TP-t kaptál. Jelenleg 126836 TP-d van. A következő szinthez még 53164 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, élőholt quwarg, varkaudar behemót. A Hófarkas tetoválását viseled. A 151. fordulódban 1002 arany került a bankszámládra. 1032 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 22/0 vágófegyverek: 13/9
ütőfegyverek: 11/19 lőfegyverek: 8/28 dobófegyverek: 23/0

Feltételes fegyverváltás: ryuku buzogány (#696) (110%) << ryuku szablya (#695) (110%) << vashegyű lándzsa (#182) (110%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -15.); bumeráng (#249) (16 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/3 2. nyomkövetés: 20/10 3. lopás: 2/49
4. mászás: 9/20 5. csapdakészítés: 14/5 6. csapdaészlelés: 5/87
7. gyógyítás: 25/57 8. titkosírás: 4/83 9. felderítés: 12/63
10. szörnyidomítás: 8/50 11. teológia: 20/13 (+10%) 12. taumaturgia: 20/61 (+6%)
13. szerencsejáték: 1/36 14. versengés: 8/87 (+9%) 15. zene: 6/6
16. szörnyismeret: 14/97 (+34%) 17. pszi: 17/20 (+7%) 18. zárnyitás: 1/33
19. vadászat: 7/46 20. bányászat: 16/95 21. főzés: 10/80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz a törpéktől (3) bármit, az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot )
mászol max. 63 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), trikornis (#104), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), Zinthurg (#180), ryuku ostromteknős (#362)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> khór darázs (#348) villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
villámcsapás (#50) >> vérfürdető magszim (#148) tűzeső (#61) >> orgoró (#170)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> 14. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) villámcsapás (#50) >> epokitféreg (#147)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> vörös rakolits (#356)
tűzeső (#61) >> hadroszaurusz (#162) tűzeső (#61) >> degradátor (#210)
tűzeső (#61) >> kneopatikus mollusk (#209) tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221)
tűzeső (#61) >> ryuku csapásvezető (#778) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
energiatüskék (#29) >> homokféreg (#121)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> áeratikus hasnyák (#243) varázsvédelem (#34) >> ryuku csapásvezető (#778)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: nagyon éhezik
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
2.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 2)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
257 arany (#50) 1 amniosz (#203) 1 arany masszariasztó (#437)
20 aurach fog (#657) 3 deus ex machina (#1) 1 ezüsttőr (#322)
1 furulya (#233) 13 gyenge méreg (#26) 4 huhogó bibe (#332)
10 isteni könnycsepp (#260) 2 kavadu iszák (#25) 7 kőszem (#304)
1 lánckesztyű (#230) 1 mákrózsa virág (#56) 1 mászókarom (#78)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 molluszk ház (#353) 3 móri gyümölcs (#116)
1 mutáns csont (#331) 3 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 ónix masszavadító (#438) 3 orgyilkos tőr (#225) 7 rákfatty váladék (#333)
3 rézkulcs (#75) 1 sötét kámzsa (#699) 1 szeksztáns (#32)
2 szent kehely (#257) 1 szuper dobóháló (#273) 1 tatu dob (#234)
7 ubuk tüske (#131) 1 vadászkés (#1264) 1 drótszőr (#37)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 méregfog (#1553) 1 teknőcpajzs (#417) 1 vasvért (#164)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,-44) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), orgyilkos (#131), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, egy árnymanó nő
(73,-44) Quirov (#975), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, korinthai amőba (#420)
(74,-44) manaelementál (#290), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), Tátongó Üresség (1566. kalandozó), Musashi Akira (5378. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.01.22 15:12 Változások a számládon! 93 zseton átutalása a(z) 3684. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek