Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 31. 12h:14' EZ A 352. JÁTÉKHETED, 159. FORDULÓD 353. játékheted kezdete: jún. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
a 249 1571 7 | átadod a 249. tárgyat az 1571. kalandozónak (7 darabot) |
dd 126 159 72 | eldobod a 126. tárgyat a 159. tárgyat a 72. tárgyat |
m 6 4 | mozogsz nyugatra, délre |
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya bal oldalát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 12, gyógyulás: 16, összesen: +4 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak jobb első lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-13 életpont.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Lábával meglök a tüskés harci gromak. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 17, gyógyulás: 19, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [137,16] A bozótost dombság váltja fel. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pattanóböde. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 5 3 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [137,18] Még mindig füves síkságon vagy.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy vortexmágus. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus jobb lábát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1080 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 115, gyógyulás: 21, összesen: -94 ÉP}
(Továbbmész...) [138,19] Síkság, továbbra is csak síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Chara-din oltárt. Elrakod a távcsövet.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) A nukleáris cickány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [140,18] A sík vidéket bozótos váltja fel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Felfedeztél egy móricserjét. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ragyás burástya lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya jobb csápját. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
h 1167 9 | használod az 1167. tárgyat |
im 2 | imádkozol |
m 4 | mozogsz délre |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Szigonnyal kicsit megsebzed a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) {KCC:} Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. {GYD:} Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal megdöföd a vércápa farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) {GYD:} Szigonnyal eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Szigonnyal jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) {GYD:} Szigonnyal eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra támadsz. {KCC:} Szigonnyal megérinted a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) {KCC:} Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal épp hogy megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {GYD:} Szigonnyal eltalálod a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) {KCC:} Szigonnyal meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Szigonnyal épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal megbököd a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
in 2145 223 434 | leírod a 2145. kalandozónak a 223. szörnyet a 434. tárgyat |
in 2145 203 485 | leírod a 2145. kalandozónak a 203. szörnyet a 485. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
VADÍTÁS (81. VARÁZSLAT) Miután ezt a varázslatot elmondtad 5 TVP-ért és 15 VP-ért, inaktívan lapul, amíg nem tud teljesülni. Ha egy olyan kalandozóval találkozol, akinek sorszámát/faját/vallását/KT-ját megadtad 2. paraméterként, van legalább egy elfogott szörnye, nem bújsz el előle, a varázslatot automatikusan aktiválod rá. (A vallás lehet 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) Ha a varázslat sikeres, az áldozat befogott szörnyei megvadulnak, és szétszaladnak a szélrózsa minden irányába. Akár sikeres a varázslat, akár nem, használat után törlődik. |
VÉRCÁPA (193. SZÖRNY) Amikor valaki megpillantja az alanori csatában nyüzsgő vércápákat, hosszasan eltöprenghet rajta: vajon valóban csak a torax férgek miatt nem szeret senki sem úszni? Vajon elegendő a csatornán való átkeléshez a kiváló úszás szakértelem? A válasz egyértelmű NEM. A csatorna fölött való átkelés alatt százszor elégetnek a parti őrség mágiái, de a víz alatt úszva ezerszer tépnek szét a vércápák. Hatalmas testű, iszonytató ragadozók, amelyekhez fogható lényeket csak a nyílt tengerben és néhány fényt sosem látott földmélyi tóban találsz. Ha egy vércápát azonnal a vízbe merüléskor sikerül megölnöd, lehet némi esélyed, hiszen a dögre odagyűlnek a társai, és az úszás további részében csak néhány további példánnyal kell megküzdened. Ehhez azonban hihetetlenül magas vízifegyver jártasság szükséges. És ne feledd, gyógyítgatásra útközben nincs idő, úgyhogy mindenképpen találnod kell valamilyen csodával határos módszert, amivel 4-5 csata után is még életben vagy. A vércápák elnevezésüket egyébként onnét kapták, hogy harapásukkal némi életenergiát is szívnak el, így a sebzés egy része permanens károsodást jelent. |
Erő: | 30 (37) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 24 (31) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 30 (34) | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 19 (24) | Életpont: | 285/185 | Jellem: | gonosz (403) | Tul. pont: | -10 |
Szerencse: | 22 (31) | Varázspont: | 315/165 | Pénz: | 1102 arany | Kép. pont: | -8 |
Tudatpont: | 7/2 | Pszi pont: | 37/7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/91 (+81%) | ökölvívás: | 25/49 (+5%) | vágófegyverek: | 10/22 |
lőfegyverek: | 6/40 | dobófegyverek: | 23/33 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (230%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/39 | 2. nyomkövetés: | 36/18 (+12%) | 3. lopás: | 6/60 |
4. mászás: | 6/34 | 5. csapdakészítés: | 12/69 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 4/44 |
7. gyógyítás: | 29/99 | 8. titkosírás: | 3/10 | 9. felderítés: | 8/80 |
10. szörnyidomítás: | 1/89 | 11. teológia: | 16/88 (+21%) | 12. taumaturgia: | 20/86 (+6%) |
13. versengés: | 9/31 (+8%) | 14. harcművészetek: | 29/72 | 15. zene: | 3/30 |
16. szörnyismeret: | 21/36 (+18%) | 17. pszi: | 6/83 (+15%) | 18. vadászat: | 5/87 |
19. bányászat: | 6/77 | 20. úszás: | 6/22 (+18%) | 21. főzés: | 10/44 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
szintszívó (#96), mutáns pók (#117) (csak egyszer), borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
kardfogú fülemüle (#146), pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), mágiatörés (#35) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
sötét halál (#45) | >> | velociraptor (#161) | tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
37 | arany (#50) | 1 | bronzpenge (#126) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halcsont (#390) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | 1 | kis vaspajzs (#159) | |||
1 | rézsisak (#72) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | álompor (#396) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
2 | gromak bőr (#268) | 4 | kaktusztüske (#114) | 2 | pirkit (#153) | |||
8 | ugh méreg (#166) |