158. forduló, 160. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 2. 9h:11'
EZ A 1222. JÁTÉKHETED, 159. FORDULÓD
1223. játékheted kezdete: okt. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Egy alanori csataménen sebesen lovagló futárt pillantasz meg a távolban. Amikor közelebb ér, látod, hogy a Királyi Futárszolgálat egyenruháját viseli. Megállítja a hátasát előtted, majd egy pillanatig úgy tűnik, mintha a csatamén le akarna gázolni téged. Láthatóan feltüzelte a száguldás. A lovasa is érzi a veszélyt, gyorsan megnyugtatja hátasát, majd hozzád fordul:
- Üdvözlet! Szeretett királyunk, VI. Borax üzenetét hozom a királyság minden híres kalandozójának!
- Lehet, hogy híres vagyok, de biztosan nem vagyok a királyság kalandozója - gondolod magadban, de ezt nem közlöd a futárral.
- Nemrég Alanor jósmágusai közelgő kataklizmára figyelmeztették bölcs uralkodónkat. A titokkutató udvari mágusok és főpapok hónapokig kutatták a veszély mibenlétét, és végül megtalálták annak forrását. Morgan, Leah elsőszámú avatárja, éppen Ghallán tartózkodott a világégés idején, és úgy tűnik, hogy ez a hatalmas kataklizma még az ő fizikai valóját is képes volt elpusztítani. Egy ilyen hatalmú lényt azonban nem könnyű eltörölni a létezésből. Kiderült, hogy a létsíkokon szétszórt és elrejtett lélekurnákba rejtette szellemét, és ezekből mostanra képes volt visszaregenerálni a testét is. Miután ismét teljes öntudatra ébredt, döbbenten látta, hogy Leah hatalma mennyire lecsökkent Ghallán a világégés következtében. Úgy döntött, hogy tesz ez ellen, ezért elkezdte felszaggatni a tér -idő szövetét, hogy a Negatív létsíkról negatív energia áramoljon át a világunkra. Ennek mellékhatásaként élőholtak özönlenek Ghallára, animálódnak itteni, régen halott lények is, sőt, még az életteli föld is kiég. Ha pedig elég negatív energia áramlik Ghallára, akkor a Negatív létsíkhoz hasonló, kiégett, élőholtak által lakott világ lesz belőle. Nyilván, sem Őfensége, sem a Yaurr birodalom nem fogja ezt ölbe tett kézzel végigvárni. A bölcsek, konzultálva Leah legfőbb papjaival, arra a megdöbbentő következtetésre jutottak, hogy Leah - érthetetlen okokból - nem támogatja Morgan ez irányú törekvését. Mindez lehetőséget ad nekünk is arra, hogy megakadályozzuk Morgan tervét. Ha a negatív energia eléggé lecsökken Ghallán, akkor ezek a nekrorések bezárulnak, és elhárul a világvégét jelentő veszély. A negatív energia csökkentésének pedig az egyik legegyszerűbb módja, az élőholtak pusztítása. Így királyunk mindössze arra kér téged, hogy tégy meg minden erőfeszítést annak érdekében, hogy minél több élőholtat pusztíts el. Nem lesz nehéz találkoznod velük, hiszen lassan már mindenhol a holtak kóborolnak.
Mire átgondolnád, és elmondanád neki az aggályaidat a dologgal kapcsolatban, az megfordítja a hátasát.
- Bocsáss meg, de sietős a dolgom, sok kalandozót kell még felkeresnem. Kérlek, ne habozz, és tégy meg mindent annak érdekében, hogy a nekrorések bezáruljanak! - azzal vágtába ugratja az alanori csatamént, és nemsokára már csak egy alig kivehető pont a távolban.
300 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,107] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 6. pontnál. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 40. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf nővel. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy díszes fegyvertokot, egy Dühöngő nadrágját, egy fejvadász medált, egy háború gyűrűjét, egy harci maszkot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy medvebőr övet, egy mind. kristályát, egy Natharion amulettet, egy olimpiai ezüstmedált, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy purifikátor övet, egy q. irtó medált, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy teriadan karkötőt, egy Thargodan karkötőt, egy tirik-hun medált, egy törpe bakancsot, egy troglodita gyűrűt, egy tükörpáncélt, egy tűztagadót, egy varkaudar szimbólumot, egy zinthurgirtó éremet és egy zúzókesztyűt visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy varkaudar che-pap trófea és egy Fekete Kráken trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. {védettsége: 74 szúró, 74 vágó, 74 ütő ellen.} Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: aranyló ugarhéj, aranytű, arx formázó minta, csodálatos nyaklánc, csontkulcs. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 94. napon találkozol egy hófehér, rövid hajú, izzóan vörös szemű elf nővel. Fekete a bőre. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy bo'adhun gyűrűt, egy bozontfonatot, egy bronz végzetmedált, egy csontamulettet, egy dalebg.kristályvértet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy füst övet, egy Khór kesztyűjét, egy kígyóbőr övet, egy kőkés szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy párducbőr övtáskát, egy q. demoralizátort, egy roxati üvegszemet, egy szerencsekockát, egy szerencsetalizmánt, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy ezerszemű bestia trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kőkés. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy koponyalékelőt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy sivatagi doareg. {egészsége: 29.} Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult.
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: korinthai talizmán, kőszem, kötél, lajhár csont, lapkorong. Odébbállsz.
A 94. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. Laurana (1040) szinte a semmiből előbukkanva, elemelt tőled 1 vaskulcsot.
A 153. napon összeakadsz egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr fanatikusa. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: felderítő. Felszerelését egy quwarg lázhozó trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. {védettsége: 71 szúró, 71 vágó, 71 ütő ellen.} Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: agvari manafókusz, alligátorbőr, álompor, aranyozott klipsz. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 159. napon összeakadsz egy kopasz, félszemű törpe férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bőre babarózsaszín. Fairlight sekrestyése. Egy boszorkánykendőt, egy bronz végzetmedált, egy csontamulettet, egy dal.kristálykesztyűt, egy Dühöngő nadrágját, egy Élet gyűrűjét, egy féregíz nyakpántot, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. ölő medált, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy szerencsekockát, egy szerencsetalizmánt, egy tirik-hun medált, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy Zu'lit fülkarikáját és egy törpe bakancsot visel. Fegyverzetét egy Techiulan trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Shengoroth trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Goachan pipáját, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű az alávaló. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: jégtörő korong, kaktuszbogyó, kaleidoszkóp, Kalmárok Kémgömbje. Továbbmész.
A 160. napon összeakadsz egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű, kecskeszakállas troll férfival. Bőre színe zöld. Fairlight pásztora. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy Dendeitren gyűrűjét, egy gólem talizmánt, egy gyémántsisakot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kőkés szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy óriás fülbevalót, egy q. demoralizátort, egy réz végzetmedált, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsekockát, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Shengoroth trófea, egy rubin sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kőkés. Jobb kezében egy vaskardot, bal kezében egy koponyalékelőt tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {támadása: 59.} Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: kavadu iszák, kazmár gyökér, kőszem, kötél, mágusszelence. Otthagyod a másik kalandozót.
A 160. napon összeakadsz egy kopasz, félszemű törpe férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bőre babarózsaszín. Fairlight sekrestyése. Egy boszorkánykendőt, egy bronz végzetmedált, egy csontamulettet, egy dal.kristálykesztyűt, egy Dühöngő nadrágját, egy Élet gyűrűjét, egy féregíz nyakpántot, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. ölő medált, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy szerencsekockát, egy szerencsetalizmánt, egy tirik-hun medált, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy Techiulan trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Shengoroth trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Goachan pipáját, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. {legmagasabb egyéb szakértelme: teológia (169).} Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: kaktuszbogyó, kaleidoszkóp, Kalmárok Kémgömbje, katonai kötszer. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 162. napon összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű ember férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Tharr hittérítője. Egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz végzetmedált, egy démoni palástot, egy derit láncvértt, egy drakolder gyűrűt, egy hakamát, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy Korrissh sisakját, egy kotét, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Mamajaga kőcipőjét, egy medvebőr övet, egy mihlanil medált, egy mind. kristályát, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy quwarg ékkövet, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy szerencsetalizmánt, egy Thargodan karkötőt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy troglodita gyűrűt visel. Felszerelését egy kreiton lich trófea, egy Toodrok Din trófea és egy bo'adhun lidérc trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Magasba emelkedő tündöklő lélek. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. {legmagasabb fegyver szakértelme: 43.} Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: térdeplő tülök, tinta, titanitdukát, titkos teleportkő, trikornis fókusz. Odébbállsz.
A 207. napon összefutsz egy hófehér, tüsi hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre mélykék színű. Leah követője. Egy arany taalru éremet, egy bozontfonatot, egy gyémánt Vlagyi-díjat, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy örök. csillagkövét, egy Ovgun nyakláncát, egy q. irtó éremet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy szürke bőrkesztyűt, egy tirik-hun medált, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy trikornis herceg trófea és egy varkaudar katona trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy rövid íj. {támadása: 54.} Érzékeled auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: ásó, Augur varázskönyve, aurach fog, borkonyó bibe. Bár Te nem akarsz harcolni, ő másképp vélekedik. Elfogadod a kihívást.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled rövid íjjal beléd ereszt néhány lövedéket. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az alakváltó testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 nyílvessző. Pár lövedéke átjárja a jobb oldaladat. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az alakváltó bal oldalát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku rövidkarddal megvagdalod az alakváltó testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Inkvizítori korbáccsal az alakváltó borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a fejedet. (4 támadástól 184 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Baghar korbácsával az alakváltó néhány helyen meghorzsolja a jobb karodat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 283, gyógyulás: 24, összesen: -259 ÉP}


A 286. napon összefutsz egy hófehér, tüsi hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre mélykék színű. Leah követője. Egy arany taalru éremet, egy bozontfonatot, egy gyémánt Vlagyi-díjat, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy örök. csillagkövét, egy Ovgun nyakláncát, egy q. irtó éremet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy szürke bőrkesztyűt, egy tirik-hun medált, egy törpe bakancsot, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy trikornis herceg trófea és egy varkaudar katona trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy rövid íj. {legmagasabb egyéb szakértelme: rejtőzködés (24).} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz, mint Te.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: deus ex machina, drótszőr, evaporőr háj, ezüst kulcs, ezüsttollú nyíl. Nyilvánvalóan harcias kedvében van. Legyen, ahogy akarja.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Nem annyira meglepő, hogy ellenfeled is fel van szerelve lőfegyverrel - rövid íjjal tüzel Rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az alakváltó bal lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 nyílvessző. Pár lövedéke átjárja a bal válladat. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az alakváltó fejét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal megvagdalod az alakváltó testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Inkvizítori korbáccsal az alakváltó borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a testedet. (5 támadástól 235 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Baghar korbácsával az alakváltó többször eltalálja a testedet. (3 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! {Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 377, gyógyulás: 20, összesen: -357 ÉP}

Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. Feltámadsz! (+486 életpont.)
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A XXIII. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2018. október 2. kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyezéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigaszdíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+121 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+51 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+1 támadás). [-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) [5 pontot használtál fel, van még 326. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 326.]

* 3. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 316. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 311. Kapsz 2 VP-t.]

lm 21 22 mozogsz 21 22
Egy rég nem használt csatornabeömlőhöz érkeztél. Egy városi őr megsárgult csontváza hever itt [21. PONT.]
A gusztustalan nyálkában egy csata nyomaira bukkansz - széttépett testek és törött fegyverek [22. PONT.]
[22 pontot használtál fel, van még 289. Kapsz 8 VP-t.]

lm 29 10 11 mozogsz 29 10 11
A főcsatorna itt elágazik [6. PONT.]
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Elértél a főcsatorna végéhez [4. PONT.]
Nem messze lehetsz a főcsatornától, valahol egy beömlőnyílás alatt [27. PONT.]
Csak távoli csatornazajok szűrődnek el hozzád, amíg a zsákutcát átvizsgálod [29. PONT.]
Nem messze lehetsz a főcsatornától, valahol egy beömlőnyílás alatt [27. PONT.]
Elértél a főcsatorna végéhez [4. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.]
Valamilyen fogadó lehet a közelben, a beömlő nyíláson át bélmaradványok és egyéb belsőségek érkeznek a csatornába [10. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy élőholt hadúr lakik itt. {támadása: 39.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt hadúr testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt hadúr rothadó testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 33, gyógyulás: 26, összesen: -7 ÉP}

Hamarosan egy Hrumagurkot pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 2x 5d6+6.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 88 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-10 támadás). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Hrumagurk testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Hrumagurk testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a Hrumagurk egyik csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a Hrumagurk lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 93, gyógyulás: 21, összesen: -72 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Egy használaton kívüli, kiszáradt csatornanyílást veszel észre [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
[132 pontot használtál fel, van még 157. Kapsz 52 VP-t.]

lm 8 9 15 mozogsz 8 9 15
Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Egy zsákutca - széttépett konyhai maradványok úszkálnak mindenfelé [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Mindenhol rohadó tetemek maradványai vesznek körül [9. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [13. PONT]
Véres úszó húscafatok mutatják egy nemrég véget ért csata nyomait [15. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad]
[110 pontot használtál fel, van még 47. Kapsz 12 VP-t.]

lm 18 19 17 mozogsz 18 19 17
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt. [16. PONT]
Szörnyű bűz csapja meg az orrod. Valami nagyon ocsmány dolog rothad a víz alatt - puha dologra lépsz [18. PONT.]
Bah, egy zsákutcába érkeztél. A falra valaki vörös festékkel egy halálfejet festett [19. PONT.]
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt. [16. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [44 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 14 35 36 mozogsz 14 35 36
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 30 31 39 mozogsz 30 31 39
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

bb 69 312 979 beraksz a bankba a 69. tárgyat (312 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Ez a 1222. játékheted és a 159. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: h 892 5 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: bb 248 305 500 beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-48 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 20, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 300 pontot. A következő körben tehát 297 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

VARÁZSKŐ (305. TÁRGY)
Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy. Az ősi birodalmak területén 150 VP-t ad, a Ryuku szigeteken 200-at, a Kiégett Földeken 400-at.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.
[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)
A varázskővel együtt egy új parancsot is megismersz, az FVK-t. Az FVK (százalék) parancs hatására, ha a szörnyekkel vívott csata elején a karakter aktuális varázspontja a maximális varázspontjánaknak a parancsban megadott %-a alatt van, akkor a csata kezdetén feltöri a varázskövet, vagy más hasonló, VP-t adó tárgyát.]

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 159. fordulód.

Erő: 20 (27) Szint: 25 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 18 (25) Támadás: 42 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (47) Védekezés: 47 Menekülés: 30 % Életkor: 70/73 év
Egészség: 15 (22) Életpont: 483/435 Jellem: gonosz (188) Tul. pont: 34
Szerencse: 21 (45) Varázspont: 448/448 Pénz: 10693 arany Kép. pont: 5
Pszi pont: 119/15 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1055 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 472 TP-t kaptál. Jelenleg 1 645 684 TP-d van. A következő szinthez még 54 316 TP szükséges. Trófeáid: taalru, Notermanthi, Blounther apó. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 7423 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 vágófegyverek: 30
dobófegyverek: 26

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
186,107 mezőn táborozol, a 99. labirintusban, 1. szinten, 16. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16 2. nyomkövetés: 19 3. mászás: 9
4. csapdakészítés: 16 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 39
7. titkosírás: 7 8. felderítés: 26 9. szörnyidomítás: 5
10. taumaturgia: 41 (+1) 11. szerencsejáték: 2 12. versengés: 11
13. harcművészetek: 8 14. zene: 19 15. szörnyismeret: 11
16. pszi: 17 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 8
19. bányászat: 10 20. úszás: 7 21. főzés: 14

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért
mászol max. 60 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
Raia szent lovagja (#239), átokosztó (#372), oglyth (#374), élőholt hadúr (#371)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
oldás (#372), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
66, 68, 70, 71, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 8, 16, 44, 47, 49.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fekete gyöngy (#99) 2 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

185 186 187
106
107
108
(186,107) fogadó # (#623), a 99. labirintus bejárata, élőholt hadúr (#371), Hrumagurk (#370)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A tidanitdukátot (1480. tárgy) át lehet váltani kisebb reverziós prizmává (2027. tárgy) egy az egyben a gnóm refrugátor (2069. tárgy) segítségével, a H 2069 1480 (darabszám) parancsnál, ha a darabszám 100 felett van, akkor nem védőkristályt kapsz, hanem (darabszám-100) db kisebb rev. prizmát.
* - Újra átgondoltuk a titanitdukát-kisebb rev. prizma átváltást, és úgy döntöttünk, hogy visszavonjuk. A titanitdukátot nem lehet kisebb. rev. prizmává átváltani. A TVP szívás ellen továbbra is a megfelelő páncéllal, víziharc esetén a normálisan felhalmozott kisebb rev. prizmákkal lehet védekezni.
* - A szörnypiacokon történő szörnyvásárlás költsége 10 TVP lett.
* - Új tárgy került a játékba: védőprizma. A góm refurgátorral váltható titanitdukátból, és véd a szörnyek TVP-szívó ütésétől.
* - Új parancsot vezettünk be: FVK néven. A csata kezdetén feltörendő varázsköveket, manakristályokat stb. szabályozza.
* - Nyugaton, az ősi kolostorban (2127) meg lehet tanulni azokat a harcművészeti technikákat, amiket a Sötét Föld rejtett kolostoraiban (493) oktatnak.
* - Elkezdődött az élőholt invázió.
* - A Kiégett Földek egyik város mezőjére (513, 48) felkerült egy vaskohó.
* - Bekerültek a Hőstettek rovatba az I. Végzet Vermének eredményei.
* - Azokat a távolsági fegyvereket, amelyeknek fegyverszakértelem korlátja van, FLH-ból a korlát alatt is lehetett használni. Ezt javítottuk. FLH-be továbbra is be lehet rakni a korlát alatt, de a karakter nem fogja használni a csatákban, ha nincs meg a szükséges fegyverszakértelem.
* - Mostantól lehet tesztcsatázni a légsíkos szörnyekkel is. A 7692-es szörnyig működik a tesztcsata.
* - Ha védőprizmát gyártott valaki gnóm refrugátorral, csak a következő fordulóban kapta meg a védőprizma enciklopédáját. Ezt javítottuk, most már egyből megkapja.
* - A Bíbor mágiagyűrű hibás szöveget adott, amikor KF-elter a karakter. Ezt is javítottuk.
* - Az ében manakövet - az enciklopédiájával ellentétben - lehetett használni 55. szint alatt is. Javítottuk a hibát.
* - Bekerült két Többszemélyes Kaland a Levegő síkjára.
* - A pajzshasználat II. (542. KT-képesség) maximuma 20%-ról 25%-ra nőtt, hogy az intarzit pajzs védettségét is kihasználja.
* - A KT-képességfából elkészült újabb 5 szint. Az új képességeket és a hozzájuk kapcsolódó fejlesztési dolgokat (költség, feltétel stb.) a honlapunkon lehet megnézni.
* - Bekerült a játékba az FPH parancs. Mindenki kapott róla enciklopédiát, akinek a legmagasabb fegyverszakértlme 36 fölött van.
* - Ha 0 aranyas tárgyra van HU kiadva, azt ezentúl nem veszi fel a karakter.
* - Az EK 99 parancs hatására 1 TU 10 TVP-ért forduló végéig bármely más KT-tagnak lehet átadni információt, tárgyat és TU-t, mintha egy szövetségben lenne a két karakter. MXTU így nem adható át.
* - A KT szövetségbe való belépéshez elég, ha a vezetők 51%-a engedélyezi a belépést.
* - A KT aktuális képességfás képessége akkor is fejlődik, ha valaki nem azt a képességet fejleszti, hanem egy korábbit. Ily módon a képesség fejlesztése nem fejezhető be, tehát 1 TU-t mindenképp kell rajta fejleszteni a végén úgy, hogy valaki az aktuális képességet fejleszti.
* - A nekronfókusz (2374) +10% TP-t ad élőholtakra, nem +1%-kot, viszont nem adódik össze belőle több.
* - Ha valakinek nem 0-ra van állítva a DEM hatótávja, akkor a DEMezés is lépésnek számít, mivel ilyenkor szörnyek generálódnak. Ha már nincs több lépése az adott fordulóban, akkor a DEM ugyanarra a mezőre fogja repíteni.
* - Ha valaki ERKI paranccsal kilép a KT-ból, nincs IQ és egészség vesztés, és csak 1 max.ép-t veszít. Kap árnyékMXTU-t is, eggyel kevesebbet, mint normál kiengedésnél.
* - A zan energia sebzése magas őstaumaturgiánál nem működött jól. Emiatt volt az, hogy a program a fekete energiát választotta a TV listából a zan energia helyett. A zan energia sebzési képlete változott, mindenki kap róla enciklopédiát, aki ismeri a varázslatot.
* - Változások a KT-képességfában:
Pajzshasználat V. (563.): A Pajzshasználat II. (542.) képességgel felfogott sebzés 200%-át sebzi vissza a 100% helyett. Tudati kitérés III. (570. képesség): Megváltozott. Pajzshasználat VI. lett a neve, és +1 harci kört ad, ha pajzs van a kezedben. Összeadódik az 591-es képességgel, így összesen +2 harci kört adnak. Tudati kitérés IV. (584.): A neve Tudati kitérés III. lett, és +3-at ad a rugalmasság, keménység, kinetika és félreugrás FNO-s képességekre. Manaretesz II. (571.): 4% helyett csak 3,5% emeli a rezisztencia FNO-s képesség hatását. Varázslómester VI. (578.), A hit ereje III. (579.), Elmemester II. (580.): 5 szintenként növeli 1%-kal a megfelelő varázslatok sebzését a korábbi "10 szintenként 1%" helyett. Valamint másodlagos effektként a Varázslómester II. (536.), A hit ereje II. (537.) és Elmerombolás (545.) képességek karakterszint/5 mentő büntetését szint/4-re növelik. Korlátlan tudat (574.): Akinek megvan ez a képesség, annak nem kell kiadni az EK 99 parancsot ahhoz, hogy szövetségen kívülre tudjon TU-t, tárgyat és infót átadni. Ezenkívül az MXTU maximumát 120-re növeli. Tudatunk hatalma II. (588.): Az MXTU-t 180-ig lehet vele növelni. Korlátlan táborhely (595.): A korlátlan táborhelyre teleportálás mellett még megszünteti a területi kötöttséget is. Azaz bármely területről bármely területre lehet vele teleportálni, akár síkok között is. Az Alanori csatornán továbbra sem visz át. Ezen kívül a kedvenc táborhely bármely tereptípusra rakható, kivéve tenger mezőt.
* - Az Ezüstmágusok kürtjének lehet megadni 3. paramétert is. Ekkor a 2. és 3. paraméter szorzatának megfelelő életpontot fog varázsponttá konvertálni. Ez a 3. paraméter a VPS és VPF parancsoknál már eddig is működött, a manapajzsnál pedig sajnos nem megoldható.
* - Az SZM és SZE parancsoknak immár 3 paraméter adható, így egy parancsból 3 szörnyet lehet elengedni/megölni.
* - Az élőholt invázió eredménye akkor is megjelenik a hőstettek rovatban, ha eddig nem volt más hőstette a karakternek.
* - A képességfa korábbi fejlesztési kedvezmény rendszerét töröltük, helyette egy új, nagyobb bónuszt adó rendszer került be: Ha a kifejlesztett képességek száma kevesebb, mint a legelöl járó KT kifejlesztette képességeinek 95%-a, akkor nincs fejlesztési idő. A fejlesztési költség is csökken ezeknél a KT-knál. A lemaradás kétszeresével csökken a költség, tehát egy 20%-kal lemaradt KT-nak 40%-kal. Maximum 90%-kal csökkenhet a fejlesztési költség.
* - A kristályformázás megtanulásához szükséges teológia küszöb 800-ról 600-ra csökkent.
* - Az esszenciakristály és a vortexvessző egymásra váltható a gnóm refrugátorral. H 2069 350 X parancs X db esszenciakristályból X db vortexvesszőt készít, a H 2069 2331 X pedig vesszőből csinál kristályt. A parancs költsége 20 TVP függetlenül a darabszámtól.
* - A kódtörés ezentúl működik sima phu-kúpnál is. Kikapcsolni nem lehet.
* - A yeti nektár és a tűzsárkány ital paraméterezése változott, hogy HH-ból is lehessen őket használni. A H 1400 és H 1983 parancsra a következő csatában használja a karakter. A H 1400 8999 és a H 1983 8999 parancs törli a korábbi beállítást.
* - Ha 2. paraméter nélkül használja valaki a sziránusz térváltót (H 2119), akkor a maximális 60 TVP-ért fog úszni a tómélyi barlangban. Így HH-val is használható a tárgy.
* - Az egyszeri T parancs nem törlődött inváziós ellenfelek esetén. A hibát javítottuk.
* - A program hibásan medvetalp mokasszint írt ki, amikor az azúrcsizma megfogott egy varázslatot. Javítottuk.
* - Az esszenciafókusz (2373) ezentúl H parancsra nem csak esszenciavédelmet rak fel, de fordulónként egyszer ad annyi VP-t is, amennyi invázió ellenfelet eddig megölt a karakter. Maximum a max.VP felét adhatja.

Üzenet küldése a karakternek