157. forduló, 159. forduló, Nimrandir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. szept. 22. 1h:47'
EZ A 829. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD
830. játékheted kezdete: szept. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4589
SZÁMLA : XXXX

NIMRANDIR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,43] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+97 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+37 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+35 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 328. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 323. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 318. Kapsz 5 VP-t.]

* 5. KP: hh 1099 1253 1534 használod az 1099. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 317. Kapsz 1 VP-t.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 311. Kapsz 6 VP-t.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 51 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal első lábát. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Pusztulj!" 12 ép-nyi sebzést okoztál. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 79 aranyat. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 270. Kapsz 19 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 586 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 267.]

ek 503 t. energia kisütése: 503
Ez a hely alkalmas táborhelynek látszik, megjelölöd, hogy később el tudj ide teleportálni. [-6 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 247.]

k 2 9 3 követed a 2. fajúakat 9 lépésig délkeletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

m 3 mozogsz délkeletre
[117,44] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy áeratikus hasnyák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 131-150.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 9 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Itt a megváltód!" 16 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy domináns morf száll szembe veled. {max. életpontja: 206-240.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a domináns morf bal oldalát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Ezt kapd ki!" 16 ép-nyi sebzést okoztál. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a domináns morf fejét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a domináns morf testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A domináns morf fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. A következő ellenfél egy halálos morf. {támadása: 58.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Hatalmasat kiáltasz: "Lejárt az időd!" 16 ép-nyi sebzést okoztál. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálos morf testét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a halálos morf jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 3 gyógykenőcsöt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra.
Követed az északnyugatra vezető elf nyomokat: [116,43] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy színes dözmöng előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy törpemammut jelenlétét jelzi. Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy törpemammut. {védettsége: 10 szúró, 16 vágó, 20 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a törpemammut bal első lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Követed a délkeletre vezető elf nyomokat: [117,44] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ragyás burástya. {támadása: 14.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 44 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya jobb vállát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy harcias morf. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a harcias morf testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 098 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. A következő ellenfél egy harcias morf. {támadása: 44.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 098 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 6 gyöngymangót. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 223. Kapsz 24 VP-t.]

ek 503 116 43 t. energia kisütése: 503 116 43
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

115 116 117 118
42
43
44
45
(116,43) quwarg harcos (#201), phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, tavacska, művészi porolit (#720), törpemammut (#115)
(117,44) áeratikus hasnyák (#243), domináns morf (#7624), halálos morf (#7618), Raia rúnaköve, Tharr oltár, 34. jellempróba, ragyás burástya (#111), harcias morf (#7619)

[116,43] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Látsz egy phua-kúpot. Látsz egy szent tölgyfát. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy színes dözmöng formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 218. Kapsz 5 VP-t.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Lassan, bénán úszol, a békák szemüket eltakarva, megbotránkozva iramodnak el suta tempóid elől. [20 pontot használtál fel, van még 198. Kapsz 20 VP-t.]

ef 5 505 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 163. Kapsz 35 VP-t.]

v 15 116 6 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új móri gyümölcs. [-42 varázspont.] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 133. Kapsz 30 VP-t.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy nukleáris cickány. {védettsége: 19 szúró, 19 vágó, 19 ütő ellen.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 103. Kapsz 30 VP-t.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 98. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 43 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 88. Kapsz 10 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 3 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 48. Kapsz 11 VP-t.]

tf 1 18 fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [18 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 12, 19.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 299 pontot. A következő körben tehát 329 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nimrandir, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran ministránsa vagy. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 158. fordulód.

Erő: 38 (54) Szint: 27 Merészség: 7/4 Magasság: 162 cm
IQ: 33 (45) Támadás: 46 Agresszió: 4 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 24 (35) Védekezés: 55 Menekülés: 30 % Életkor: 156/157 év
Egészség: 26 (38) Életpont: 578/578 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 24 (41) Varázspont: 785/785 Pénz: 2743 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 18/2 Pszi pont: 128/98
Eddig összesen 1078 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 551 TP-t kaptál. Jelenleg 2 090 018 TP-d van. A következő szinthez még 209 982 TP szükséges. Trófeáid: éltető morf, ongóliant, norpadolótika. A 155. fordulódban 13455 arany került a bankszámládra. 13455 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 26/98 (+8%) vágófegyverek: 2/15 ütőfegyverek: 3/75
lőfegyverek: 26/67 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << mandibulakasza (#127) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -14.); tünde nyíl (#554) max. 2 db (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
116,43 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 117,44
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 116,43
JLKzott minoszkúpok: 62, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1290 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/8 2. nyomkövetés: 45/95 (+24%) 3. mászás: 8/18
4. csapdakészítés: 22/95 (+14%) 5. csapdaészlelés: 2/52 6. gyógyítás: 27/85
7. titkosírás: 2/75 8. felderítés: 11/7 9. szörnyidomítás: 5/71
10. teológia: 23/33 (+6%) 11. taumaturgia: 39/52 (+15%) 12. versengés: 6/5
13. zene: 1/9 14. szörnyismeret: 10/66 15. pszi: 17/63 (+9%)
16. zárnyitás: 2/15 17. vadászat: 10/45 18. bányászat: 12/20
19. úszás: 1/94 (+22%) 20. főzés: 8/60 (+12%) 21. ordítás: 21/94 (+4%)
22. csapatmunka: 1/43

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 100
10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 7 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 7 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), acéltűt (#334) (max. 2 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang (10)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
ormánygőte (#18), sötét főgnóm (#136) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), nómenklatúra (#158) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 10. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3)
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): 18. labirintus (27,81). városháza (Gatin) (540): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 28, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 58, 62, 66, 68, 72, 73, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 9, 14, 16, 18.
Kész: 1, 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 232, az összesen kapott pontszám: 24800. (összesen ölhető: 1410 )
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián.
A II. toronyháborúban összesen 6 győzelmet arattál, ezzel 393 pontot szereztél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
csatakiáltás (111)
gyógyító totem (116)
hangcsapás (130)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
gaztett büntetése (196)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
csatakiáltás II. (223)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 291 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1024.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
122 arany (#50) 2 bíbor morfplazma (#2450) 1 fehér morfplazma (#2445)
1 fekete morfplazma (#2446) 3 gyógykenőcs (#313) 6 gyöngymangó (#135)
8 kaja (#2) 6 móri gyümölcs (#116) 2 pirkit (#153)
4 spiritusz (#170) 4 ugh méreg (#166)


Üzenet küldése a karakternek