157. forduló, 159. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. máj. 24. 9h:19'
EZ A 159. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD
160. játékheted kezdete: máj. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX

ROMOLD THRALK KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [112,100] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 gromak páncélt.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+77 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+61 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 333.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 328.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 323.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]

ftv 61 191 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 191. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

kf 1653 3 kézbeveszed/felveszed az 1653. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a bátorság medálját. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 318.]

m 4 mozogsz délre
[112,101] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az uzbány jobb lábát. (4 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az uzbány jobb vállát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 356 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz egy rát-fát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Dornodon templomot. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy erszényes elkarog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog farkát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 994 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek északra. [9 pontot használtál fel, van még 309.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Egy bokorból húsos hamburgersirályokat zavartál fel. Néhány jó lövés, és megvan az esti Big Mac! (+7 kaja.) Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 269.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. IQ-d TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 219.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Akkor kötöd meg, amikor elindulsz, és akkor kötöd ki, amikor megállsz.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [5 pontot használtál fel, van még 214.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[111,101] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [110,101] A dombság átmegy hegységbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy troll ritualista. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a troll ritualista testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a troll ritualista bal karját. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a troll ritualista testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a troll ritualista megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A troll ritualista feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-15 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 879 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [109,101] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy mosolygó rettenet!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a mosolygó rettenet jobb lábát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a mosolygó rettenet jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mosolygó rettenet, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 11 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mosolygó rettenet összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 396 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 12 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

[57 pontot használtál fel, van még 157.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[108,100] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,99] Továbbra is dombság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy dombi yeti. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dombi yeti jobb lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a dombi yeti bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss troll nyomok vezetnek délkeletre. Utad során felfedezed egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű alakváltó férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Sheran lényével eggyé olvadt entitás. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csillogó fülbevalót, egy csillogó karkötőt, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólemgyűrűt, egy inváziós amulettet, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy szirén köpenyét, egy tleikan kesztyűt, egy tűzhaj diadémet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy kisebb jégisten trófea, egy dűneszellem trófea és egy wayazamund szirén trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy kyorgölő buzogányt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy kőszáli disznó! Málhásállata egy törpemammut. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[18 pontot használtál fel, van még 139.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+53 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 109.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[107,98] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy varkaudar. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal iszonyatosan megcsapod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut. Találsz egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Találsz néhány eldobott tárgyat: 3 bronzhegyű lándzsa. Magadhoz veszed őket. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Egy érdekes lénnyel találkozol, alakját tündöklő misztikus fény övezi, termete magabiztosságot és erőt sugárzik. A körülötte lebegő fény aura miatt képtelen vagy kivenni a jelenség fontosabb részleteit. Mikor továbbmész elgondolkodsz, ilyen lehet egy Halhatatlan. Tisztán érzed auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Csákányos Beldorral. Leah felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy quwarg királynő trófea és egy varkaudar behemót trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Érzékeled auráját: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [14 pontot használtál fel, van még 95.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy élőholt mirg jön feléd.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg bal szárnyát. (4 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 nyílvessző, egy bőrsisak, 2 sallank nyíl, egy rövid íj, egy bakkura csizma és egy mutáns csont. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Alaposan megsorozod az élőholt mirg bal szárnyát. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök fejét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök bal középső lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 386 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák intéz feléd kihívást.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák szőrös testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a szutykos remák testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rézsisak, 2 vas dobónyíl, egy bronzpenge, egy bronzpajzs és egy varkaudar pálinka. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. [45 pontot használtál fel, van még 50.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+5 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 10.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 3. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 5.]

* 4. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 29, 20.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a karmos tankány. 2 kaját fal föl a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 299 pontot. A következő körben tehát 299 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ERSZÉNYES ELKAROG (354. SZÖRNY)
Nagyapád történeteire visszaemlékezve, egyből a legendás állatfaj, a kenguru jut eszedbe, amikor erre a két lábon álló, szökdécselő emlősre nézel. Az elkarog azonban a békés növényevő fej helyett egy hatalmas ragadozófejet hord a nyakán, éles fogakkal teli állkapoccsal. Rettenetesen fürgén mozog, és fáradhatatlan üldözője prédájának, úgyhogy ha le akarod győzni, alaposan fel kell kötni a nadrágszárat...

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia kisebb papja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 158. fordulód.

Erő: 30 (35) Szint: 16 Merészség: 7/3 Magasság: 255 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 20 (21) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 274/183 Jellem: jó (251) Tul. pont: 4
Szerencse: 30 (34) Varázspont: 224/4 Pénz: 160 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/5 Pszi pont: 62/0 EFejl: 30
Eddig összesen 555 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5894 TP-t kaptál. Jelenleg 149870 TP-d van. A következő szinthez még 30130 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, varkaudar bajnok, szutykos remák. A 155. fordulódban 2338 arany került a bankszámládra. 2408 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51 vágófegyverek: 10/26
ütőfegyverek: 22/22 (+11%) lőfegyverek: 20/77 (+18%) dobófegyverek: 4/17

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/69 2. nyomkövetés: 17/75 (+18%) 3. mászás: 7/85 (+9%)
4. csapdakészítés: 11/27 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/96 6. gyógyítás: 36/69
7. titkosírás: 2/0 8. felderítés: 5/30 (+32%) 9. szörnyidomítás: 6/4
10. teológia: 16/80 (+31%) 11. taumaturgia: 10/61 (+16%) 12. versengés: 6/67
13. zene: 11/31 (+46%) 14. szörnyismeret: 12/82 15. pszi: 9/21 (+9%)
16. zárnyitás: 3/30 17. vadászat: 12/93 (+46%) 18. bányászat: 17/44 (+44%)
19. testépítés: 15/49 20. főzés: 2/2 21. csapatmunka: 2/55

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), manifesztátor (#124), Amos Kaelpyr (#3338), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
17 ubuk tüske (#131) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 1 borkonyó bibe (#312)
1 bőrsisak (#57) 3 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpajzs (#89)
1 bronzpenge (#126) 1 elkarog szőr (#665) 5 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 4 madártoll (#112) 9 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331) 5 nyílvessző (#108)
1 remák szív (#264) 1 rézsisak (#72) 1 rövid íj (#107)
2 sallank nyíl (#129) 3 spiritusz (#170) 5 szárnyas hernyó (#69)
1 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar pálinka (#1137)
2 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(107,98) varkaudar (#64), Sheran oltár, varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), 44. jellempróba, Langard Futu (2042. kalandozó), Csákányos Beldor (5775. kalandozó), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), szutykos remák (#191)
(108,99) vaskohó (#155), Raia oltár, mélységi grittangok (#103), dombi yeti (#366), egy alakváltó férfi
(108,100) Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(109,101) mély szakadék (#154), törpe bánya (#435), egy ismeretlen isten rúnaköve, mosolygó rettenet (#97), érclelőhely
(110,101) troll ritualista (#365), művészi porolit (#720), érclelőhely
(111,101) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 25. jellempróba, Elenios oltár, érclelőhely
(112,101) uzbányok (#102), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 38. jellempróba, phua-kúp (#372), oltár, erszényes elkarog (#354)

Üzenet küldése a karakternek