156. forduló, 158. forduló, Veres Ardor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 28. 9h:03'
EZ A 398. JÁTÉKHETED, 157. FORDULÓD
399. játékheted kezdete: aug. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX

VERES ARDOR KALANDJAI


22 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,40] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ).
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 varkaudar lándzsát. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+124 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+170 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+80 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A plusz TU-kat 15 TVP-re váltod. Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) A lottó 724. hetének nyerőszámai: 18, 22, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 335.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 330.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 325.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 5. KP: használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 310.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 305.]

fog 57 220 elfogod az 57. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[139,41] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög K'Nrtung előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.

[6 pontot használtál fel, van még 299.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Tetemek százai hevernek mindenfelé. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc bal lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Nicsak, itt van valami érdekes: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ubuk dobónyíl. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc támad rád.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a sírlidérc testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Intenzív keresgélést folytatsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy nómenklatúra támad rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (18 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a nómenklatúra testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 24, gyógyulás: 2, összesen: -22 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy tolmokov-koktél (ld. enc.), egy rövid íj és egy nyu-shuriken. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod. Alaposan körbevizsgálódsz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [30 pontot használtál fel, van még 269.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[139,42] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Találsz egy Chara-din monolitját. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku gárdista. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét.

(Továbbmész...) [139,43] Még mindig bozótos. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gárdista. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [23 pontot használtál fel, van még 246.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a légirozmár farkát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a légirozmár testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 3 kaját. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 230.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[140,44] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Reno Rainess lábát masszírozza. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).

(Továbbmész...) [140,45] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy kérődző etra. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra jobb oldalát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kérődző etra bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint M.C. Silverhand. Van itt egy fényűző villa (602. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 210.]

be 68 bemész a 68. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Bepillantasz: teljes a sötétség. Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

ftv 50 181 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 181. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

vi 10 10 30 viselkedésed: 10 10 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

lm 4 1 mozogsz 4 1
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [2. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [4. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy gnóm szolgáló! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a gnóm szolgáló törékeny testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gnóm szolgáló fejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a gnóm szolgáló testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gnóm szolgáló a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 96, gyógyulás: 13, összesen: -83 ÉP}

A gnóm teste eltűnt: nyilván elrepítette a D.E.M. Továbbsuhansz a folyosón. Innen csak egy út van: előre! [2. PONT.] Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [24 pontot használtál fel, van még 181.]

vi 5 3 30 viselkedésed: 5 3 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

be 602 bemész a 602. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Barátom, rád még nagy jövő vár!
Az elf lelkendezve hátravezet a kertbe, és kezdetét veszi az úszólecke. Eleinte rettenetesen idegenkedsz a víztől, és képtelen vagy a felszínen maradni. Oktatód személyes varázsa, hatalmas tudása, és végtelen kitartása együttesen segít hozzá, hogy lassan képes legyél rá, hogy az azonnali fuldoklás helyett megtegyél néhány tempót. Hosszan gyakoroltok, amíg végül képes vagy rá, hogy megtegyél egy rövidke távot. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (úszás: 1. szint). (ld. enc.)
Kimerülten hagyod el a medencét. Lihegve fejezed ki csodálatodat tanítódnak - biztos vagy benne, hogy te senkit sem lennél képes megtanítani úszni. Ezután megkérdezed, hogy mikor lesz a következő lecke. Az elf csak a fejét rázza.
- Sajnálom, de a további leckéket már magadnak kell venned. Rengeteg kisebb tavacska van errefelé, ott gyakorolj! Javaslom, hogy először csak a tempózgatással foglalkozz, ne távolodj el nagyon a parttól, és olyan helyen ússzál, ahol leér a lábad! Később lehetsz merészebb is, sőt lemerülhetsz a víz alá. De a tengerbe soha, soha ne merészkedj! Olyan életformák élnek a mélyben, amelyek szemvillanás alatt átrágják magukat a leghatékonyabb mágikus védelmen is.
Megköszönöd a jótanácsokat, és lassan szárítkozol. Komolyan fontolgatod, hogy valaha még bemerészkedj-e a vízbe. Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 176.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[140,44] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Reno Rainess egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet!

(Továbbmész...) [139,43] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel.
- Ez egy vortexmágus! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Csak most tűnik fel, mennyire üres a gyomrod. Kétségbeesetten kezdesz némi rágcsálnivaló után kutatni, de nem jársz sikerrel. A labirintus folyosói üresek, falai csupaszok. Úgy döntesz, visszafordulsz, mielőtt még eszméleted vesztenéd az éhségtől. 381 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét.

(Továbbmész...) [139,42] Még mindig bozótos.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Észreveszel egy Chara-din monolitját. [66 pontot használtál fel, van még 110.]

m 8 mozogsz északra
[139,41] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely K'Nrtung formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. [6 pontot használtál fel, van még 104.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [30 pontot használtál fel, van még 74.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[138,40] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku csapásvezető nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 10 életpontot sebeztél. Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 105 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [6 pontot használtál fel, van még 68.]
Feltámadsz! (+228 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 68.]
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " E táblát Raia és a Naplovagok dicsőségére állította Red Tiger. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Látsz egy templomot. Raia hívei emelték. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy nukleáris cickány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány jobb oldalát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a nukleáris cickány rothadó testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a nukleáris cickány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 pirkitet. 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 68.]

jlk 9422 jelszó kimondása 9422
Nem kell ismét a jelszót kimondanod, elég, ha a BE <lab.szám> parancsot használod. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

szk 57 keresed az 57. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy gátvakondot. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 68.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 63.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 3. BP: élelemszerzés 40 pontért
Mint nagy ínyenc, kellőképpen becsülöd a zazi gyökerének tápértékét. Egy óra munkával egy maréknyit sikerül előásni. (+5 kaja.) Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+4 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 23.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 23, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a garokk. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rettenetes hatalmú kalandozó helyett borzalmas hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +16 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 298 pontot. A következő körben tehát 335 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TOLMOKOV-KOKTÉL (351. TÁRGY)
Ez az igen hatékony dobófegyvert annak idején Ivanek Tolmokov, egy hírneves ember kalandozó találta ki. A recept: önts öt csepp spirituszt egy zöld üvegbe, és zárd le az üveget megfelelő fojtással (ehhez bozótos terepen kell állnod, ugyanis ott találsz megfelelő alapanyagot). Mindehhez a KT 351 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A Tolmokov-koktél brutális sebzésű dobófegyver, a harc előtt meggyújtod, és az ellenfélhez vágódva felrobban. 6D6 pontnyi sebzést okoz, viszont harc után 100% az esélye, hogy nem fogod megtalálni. A Tolmokov-koktél olyan lények ellen is hatásos, amelyeket csak ezüst vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni.

ÚSZÁS
Az úszástól való babonás félelemnek mostanában már nem sok helye van: a vizeket megfertőző torax férgek jórészt kipusztultak. Mikor használhatod ezt a szakértelmet a vízben szegény Túlélők Földjén?
Először is, a nyugaton is megtalálható kisebb tavakban pancsolva űzheted ezt a minden tekintetben csodálatos sportot. Ilyenkor egyszerűen csak az Úszás: USZ <TVP> parancsot kell kiadnod, meghatározva, hogy mennyi ideig akarsz pancsolni. Ezt a parancsot persze értelmetlen dolog 20-nál kevesebb TVP-ért kiadni, hiszen az csak megmártózást jelentene. Ha az úszás szakértelmed már legalább 5, a tavakban való úszkáláskor lemerülhetsz a mélybe, kincsek, szörnyek után kutatva. (Ezt automatikusan meg is fogod tenni, ha kiadtad az USZ parancsot.) Ha úszás szakértelmed eléri a 8-at, megkísérelheted, hogy átkelj a háborgó vizű és veszedelmes alanori csatornán. Ehhez nem kell USZ parancsot kiadnod, elég a megfelelő M parancs. 12-es szakértelemtől kezdve kimerészkedhetsz az iszonyatos hullámokat verő óceánba is, de max. úszás szakértelem / 3 mérföldet tehetsz meg így (tehát mivel vissza is kell úsznod, 12-es úszás szakértelem esetén max. 2 mezőre távolodhatsz el a tengerparttól). Itt is az M parancsot kell használnod. Ezenkívül vannak bizonyos földalatti barlangtavak, vizek, amelyeket szintén az USZ paranccsal deríthetsz fel (hogy itt milyen úszás szakértelemre van szükség, azt majd megtudod).
Vigyázz: páncélban nem lehet úszni! Amikor úszásra kerül sor, a páncélodat, sisakodat, kesztyűdet, nadrágodat, csizmádat, köpenyedet automatikusan leveszed (egyéb tárgyak, pl. fülbevaló, gyűrű, stb. maradhat), külön parancs kiadása nélkül. Ha USZ paranccsal derítesz fel valamit, ezeket a tárgyakat, egyéb, nehezebb holmijaiddal együtt hátrahagyod a parton (ne félj, ilyenkor nem lophatják el!). Amikor kiúszol, a páncélt, stb. automatikusan visszaveszed. Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát).

KARAKTERLAP

Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran bíborosa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 157. fordulód.

Erő: 26 (32) Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 25 (29) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 22 (28) Életpont: 309/225 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 28 (35) Varázspont: 557/272 Pénz: 2092 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 14/14 Pszi pont: 162/173 EFejl: 15
Eddig összesen 662 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7296 TP-t kaptál. Jelenleg 341422 TP-d van. A következő szinthez még 108578 TP szükséges. Trófeáid: jégtroll, Ayagira Tanaka, óriásféreg. A 148. fordulódban 2414 arany került a bankszámládra. 2631 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 9/5 (+5%) vágófegyverek: 23/71 (+9%)
ütőfegyverek: 10/97 (+9%) lőfegyverek: *19/100 dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); nyílvessző (#108) (10 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/28 2. nyomkövetés: 42/51 3. lopás: 1/0
4. mászás: 7/29 (+4%) 5. csapdakészítés: 15/70 (+6%) 6. csapdaészlelés: 5/50
7. gyógyítás: 15/77 8. titkosírás: 5/31 9. felderítés: 18/80 (+51%)
10. szörnyidomítás: 10/80 11. teológia: 22/34 (+13%) 12. taumaturgia: 26/77 (+10%)
13. szerencsejáték: 1/10 14. versengés: 7/17 (+18%) 15. harcművészetek: 2/71
16. zene: 10/26 17. szörnyismeret: 17/57 18. pszi: 22/69 (+4%)
19. zárnyitás: 3/16 20. vadászat: 11/57 (+57%) 21. bányászat: 18/29 (+34%)
22. úszás: 1/0 (+100%) 23. főzés: 4/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
izomernyesztés (#33), tudatrombolás (#111), mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171) villámcsapás (#50) >> vark. nekromanta (#173)
villámcsapás (#50) >> varkaudar mágus (#128) villámcsapás (#50) >> sötét főgnóm (#136)
izomernyesztés (#33) >> téfea magoflux (#98) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját!
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
58 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 drótszőr (#37)
1 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 kaja (#2) 1 nyu-shuriken (#157) 2 pirkit (#153)
1 rövid íj (#107) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 varkaudar lándzsa (#224) 5 vasérc (#152) 5 víz (#27)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(138,40) ryuku csapásvezető (#778), a 63. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Raia oltár, oltár, barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), nukleáris cickány (#155)
(139,41) friss csatamező (#262), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), sírlidérc (#172), nómenklatúra (#158)
(139,42) grok-képződmény (#149), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), ryuku gárdista (#360)
(139,43) ryuku gárdista (#360), grok-képződmény (#149), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), légirozmár (#94), vortexmágus (#418)
(140,44) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(140,45) kérődző etra (#368), fényűző villa (#602), a 68. labirintus bejárata, egy ismeretlen isten rúnaköve, 44. jellempróba, Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), gnóm szolgáló (#181)

Üzenet küldése a karakternek