156. forduló, 158. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. máj. 22. 9h:15'
EZ A 158. JÁTÉKHETED, 157. FORDULÓD
159. játékheted kezdete: máj. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX

ROMOLD THRALK KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,98] koordinátán.
Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 jégszivet (25 arany). Átveszed a sikeresen eladott 2 hosszú íj (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján egy fekete, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfi leszívott rólad pszivel 19 életpontot.
A 3. napon egy fekete, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi.
A táborozás 3. napján egy fekete, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfi leszívott rólad pszivel 18 életpontot.
A 3. napon összeakadsz Trollinával. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy hatalom fülbevalóját, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy jégtroll trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Kedvesen, de sután meghajolsz, dicséred a szemét, a haját, az illatát. Amikor pedig beáll a kínos csend, gyorsan feloldod azzal, hogy átnyújtasz egy mákrózsa virágot. A remény fokozatosan lelohad benned, ahogy ráébredsz, nem tetszel a lánynak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 7 varkaudar csontot (30 arany), 1 szent jogart (100 arany). Átveszed a sikeresen eladott 4 pókláb (eladási ár: 45 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét.
Trollina, amikor összefutottatok, adott neked 3 remák szivet (ld. enc.). A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 ilkin ércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+77 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+122 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+27 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod. A lottó 712. hetének nyerőszámai: 3, 7, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 14 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 312.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 307.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 302.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 297.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 287.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 287.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve molekulaátrendezés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [10 pontot használtál fel, van még 277.]

ftv 44 191 felt. tám/véd. varázslat a 44. varázslatot a 191. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban kaja, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 277.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg jobb oldalát. (4 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg jobb lábát. (4 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Már képtelenség meghátrálni! Egy élőholt mirg jön feléd.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg jobb lábát. (4 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szutykos remák fejét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a szutykos remák jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-9 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. Mosolyogva kidobod a nevetséges purifikátor trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes szutykos remák trófeát. 1396 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 nyu-shuriken (ld. enc.), egy díszes rézpajzs, egy szöges páncél, egy fekete bőrcsizma, egy bronzpáncél, 2 mérg. ubuk dobónyíl (ld. enc.), egy rövid íj, egy bumeráng és egy varkaudar pálinka. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! [45 pontot használtál fel, van még 232.]

m 3 mozogsz délkeletre
[108,99] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Felismered a közeledőt. Csak egy mélységi grittang. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang farkát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő rőtmanó berzerker mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapást mérve bezúzod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 724 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egyszercsak megpillantod egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű alakváltó férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Sheran lényével eggyé olvadt entitás. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csillogó fülbevalót, egy csillogó karkötőt, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólemgyűrűt, egy inváziós amulettet, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy szirén köpenyét, egy tleikan kesztyűt, egy tűzhaj diadémet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy kisebb jégisten trófea, egy dűneszellem trófea és egy wayazamund szirén trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy kyorgölő buzogányt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy kőszáli disznó! Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[9 pontot használtál fel, van még 223.]

kt 176 3 elkészíted a 176. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 vashegyű nyilat. IQ-d TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 199.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[109,100] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység.

Látsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy smaragdgólem.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 7 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem bal karját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1159 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz. Erőpróba. Az alakváltó megmutatja, melyik súlyzót kellene a magasba emelned, te pedig két kézzel megragadod. Derékmagasságig sikerül felemelned, de hiába, tovább nem megy. 288 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Déja vu, 1 Illúziópalota, 1 Aranyeső, 1 Tisztítótűz. Ez egy pár! Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 288 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 36 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [110,101] Továbbra is alacsonyhegység. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [110,102] Még mindig hegyvidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy törpe bánya van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet.

[57 pontot használtál fel, van még 142.]

m 2 mozogsz keletre
[111,102] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Utad során felfedezel egy púdersziklát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet.

[9 pontot használtál fel, van még 133.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 133.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [5 pontot használtál fel, van még 128.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[112,101] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az uzbány nyakát. (4 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány bal vállát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd az uzbány nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 356 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy rát-fát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Dornodon templomot. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [112,100] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Látsz egy krómkaktuszt. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Dornodon templomot. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 110.]

kt 243 1 elkészíted a 243. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 nyílcsapdát. IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 100.]

bpk 4 bef. parancs kivétele: 4
H 1271 312 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
H 147 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

bpb bef. parancs berakása:

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 95.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

h 243 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 90.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+5 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 50.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 50.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 20 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.

[20 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 26, 8.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. Egy kaját nyel le a karmos tankány. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 298 pontot. A következő körben tehát 328 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


REMÁK SZÍV (264. TÁRGY)
Egy szutykos remákot leölni szinte a lehetetlennel határos - azonban valakinek nyilvánvalóan mégiscsak sikerült. Ennek nyilván az az oka, hogy a remák speciális képessége - ha nagyon ritkán is - de néha csődöt mond. A remák szív a deus ex machina készítés egyik fontos alkotóeleme, ezért igen magas értéket képvisel.

JÉGSZÍV (282. TÁRGY)
Egy jéglény leölésével hozzájuthatsz a komoly mágikus képességekkel is rendelkező szívéhez. Ez a szerv egyben speciális katalizátor is, mely - ha megfelelő kezekben (testben) van - képes hihetetlen hideg termelésére, a környezet hőjének elvonásával.

MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG)
Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből.
Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.)

NYU SHURIKEN (157. TÁRGY)
A nyu shuriken egy precíz, pontosan dobható dobófegyver. Találati esélye +3 (tehát ha használod, a találat számításakor 3-al nagyobb a támadásod), sebzése pedig 3d4+2. Elkészítéséhez egy lapkorong, három csepp ragasztó és három sallank karom szükséges. Mindehhez a KT 157 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Hátránya az ubuk dobónyíllal szemben, hogy könnyebben tönkremegy.

MÉRGEZETT UBUK DOBÓNYÍL (188. TÁRGY)
Kézenfekvő a megoldás, hogyha van ubuk dobónyilad, akkor be is mérgezheted. Ehhez a KT 188 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és az ubuk dobónyílon kívül szükséges egy csepp gyenge méreg is. Az így kapott dobófegyver sebzése d8+10. Kisebb eséllyel szerezheted vissza, mint a sima dobónyilat, mert a szörnyek az égető fájdalomtól a földön fetrengve könnyen összetörik.

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia kisebb papja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 157. fordulód.

Erő: 30 (35) Szint: 16 Merészség: 7/3 Magasság: 255 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 20 (21) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 274/184 Jellem: jó (246) Tul. pont: 4
Szerencse: 30 (34) Varázspont: 224/61 Pénz: 148 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/5 Pszi pont: 62/0 EFejl: 30
Eddig összesen 544 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4975 TP-t kaptál. Jelenleg 143976 TP-d van. A következő szinthez még 36024 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, varkaudar bajnok, szutykos remák. A 155. fordulódban 2338 arany került a bankszámládra. 2384 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51 vágófegyverek: 10/26
ütőfegyverek: 22/11 (+9%) lőfegyverek: 20/59 (+12%) dobófegyverek: 4/17

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/69 2. nyomkövetés: 17/57 (+5%) 3. mászás: 7/76
4. csapdakészítés: 11/21 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/96 6. gyógyítás: 36/69
7. titkosírás: 2/0 8. felderítés: 4/98 (+32%) 9. szörnyidomítás: 6/4
10. teológia: 16/49 (+29%) 11. taumaturgia: 10/45 (+12%) 12. versengés: 6/67 (+27%)
13. zene: 10/85 (+46%) 14. szörnyismeret: 12/82 15. pszi: 9/12 (+27%)
16. zárnyitás: 3/30 17. vadászat: 12/47 18. bányászat: 17/0 (+55%)
19. testépítés: 15/49 20. főzés: 2/2 21. csapatmunka: 2/55

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), manifesztátor (#124), Amos Kaelpyr (#3338), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tisztítótűz (#44) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
42 arany (#50) 4 drótszőr (#37) 1 fáklya (#36)
5 isteni könnycsepp (#260) 2 kötél (#92) 2 nyílvessző (#108)
6 pirkit (#153) 1 rövid íj (#107) 12 ubuk tüske (#131)
3 vasérc (#152) 19 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 1 borkonyó bibe (#312) 1 bronzpáncél (#90)
1 bumeráng (#249) 1 díszes rézpajzs (#84) 1 fekete bőrcsizma (#247)
1 ilkin érc (#232) 3 madártoll (#112) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 nyílcsapda (#243) 2 nyu-shuriken (#157) 1 remák szív (#264)
1 sallank nyíl (#129) 3 spiritusz (#170) 1 szöges páncél (#65)
1 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar pálinka (#1137) 3 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(107,98) élőholt mirg (#135), szutykos remák (#191)
(108,99) vaskohó (#155), Raia oltár, mélységi grittangok (#103), rőtmanó berzerker (#369), egy alakváltó férfi
(109,100) Chara-din monolitja (#534), smaragdgólem (#417), érclelőhely
(110,101) művészi porolit (#720), érclelőhely
(110,102) vaskohó (#155), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(111,102) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 43. jellempróba, érclelőhely
(112,100) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(112,101) uzbányok (#102), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 38. jellempróba, phua-kúp (#372), oltár

Üzenet küldése a karakternek