Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. máj. 22. 9h:15' EZ A 158. JÁTÉKHETED, 157. FORDULÓD 159. játékheted kezdete: máj. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3471 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
ftv 44 191 | felt. tám/véd. varázslat a 44. varázslatot a 191. szörnyet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg jobb oldalát. (4 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg jobb lábát. (4 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg jobb lábát. (4 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szutykos remák fejét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a szutykos remák jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-9 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. Mosolyogva kidobod a nevetséges purifikátor trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes szutykos remák trófeát. 1396 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang farkát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapást mérve bezúzod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 724 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
kt 176 3 | elkészíted a 176. tárgyat (3 darabot) |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 7 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem bal karját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1159 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [110,101] Továbbra is alacsonyhegység. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [110,102] Még mindig hegyvidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy törpe bánya van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet.
m 2 | mozogsz keletre |
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az uzbány nyakát. (4 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány bal vállát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd az uzbány nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 356 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [112,100] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
kt 243 1 | elkészíted a 243. tárgyat (1 darabot) |
bpk 4 | bef. parancs kivétele: 4 |
bpk 1 | bef. parancs kivétele: 1 |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 243 | használod a 243. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 20 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért |
REMÁK SZÍV (264. TÁRGY) Egy szutykos remákot leölni szinte a lehetetlennel határos - azonban valakinek nyilvánvalóan mégiscsak sikerült. Ennek nyilván az az oka, hogy a remák speciális képessége - ha nagyon ritkán is - de néha csődöt mond. A remák szív a deus ex machina készítés egyik fontos alkotóeleme, ezért igen magas értéket képvisel. |
JÉGSZÍV (282. TÁRGY) Egy jéglény leölésével hozzájuthatsz a komoly mágikus képességekkel is rendelkező szívéhez. Ez a szerv egyben speciális katalizátor is, mely - ha megfelelő kezekben (testben) van - képes hihetetlen hideg termelésére, a környezet hőjének elvonásával. |
MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG) Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből. Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.) |
NYU SHURIKEN (157. TÁRGY) A nyu shuriken egy precíz, pontosan dobható dobófegyver. Találati esélye +3 (tehát ha használod, a találat számításakor 3-al nagyobb a támadásod), sebzése pedig 3d4+2. Elkészítéséhez egy lapkorong, három csepp ragasztó és három sallank karom szükséges. Mindehhez a KT 157 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Hátránya az ubuk dobónyíllal szemben, hogy könnyebben tönkremegy. |
MÉRGEZETT UBUK DOBÓNYÍL (188. TÁRGY) Kézenfekvő a megoldás, hogyha van ubuk dobónyilad, akkor be is mérgezheted. Ehhez a KT 188 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és az ubuk dobónyílon kívül szükséges egy csepp gyenge méreg is. Az így kapott dobófegyver sebzése d8+10. Kisebb eséllyel szerezheted vissza, mint a sima dobónyilat, mert a szörnyek az égető fájdalomtól a földön fetrengve könnyen összetörik. |
Erő: | 30 (35) | Szint: | 16 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 28 (30) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 20 (21) | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 21 (23) | Életpont: | 274/184 | Jellem: | jó (246) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 30 (34) | Varázspont: | 224/61 | Pénz: | 148 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 7/5 | Pszi pont: | 62/0 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 8/51 | vágófegyverek: | 10/26 |
ütőfegyverek: | 22/11 (+9%) | lőfegyverek: | 20/59 (+12%) | dobófegyverek: | 4/17 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/69 | 2. nyomkövetés: | 17/57 (+5%) | 3. mászás: | 7/76 |
4. csapdakészítés: | 11/21 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/96 | 6. gyógyítás: | 36/69 |
7. titkosírás: | 2/0 | 8. felderítés: | 4/98 (+32%) | 9. szörnyidomítás: | 6/4 |
10. teológia: | 16/49 (+29%) | 11. taumaturgia: | 10/45 (+12%) | 12. versengés: | 6/67 (+27%) |
13. zene: | 10/85 (+46%) | 14. szörnyismeret: | 12/82 | 15. pszi: | 9/12 (+27%) |
16. zárnyitás: | 3/30 | 17. vadászat: | 12/47 | 18. bányászat: | 17/0 (+55%) |
19. testépítés: | 15/49 | 20. főzés: | 2/2 | 21. csapatmunka: | 2/55 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 12) |
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), manifesztátor (#124), Amos Kaelpyr (#3338), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tisztítótűz (#44) | >> | szutykos remák (#191) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
42 | arany (#50) | 4 | drótszőr (#37) | 1 | fáklya (#36) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kötél (#92) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
6 | pirkit (#153) | 1 | rövid íj (#107) | 12 | ubuk tüske (#131) | |||
3 | vasérc (#152) | 19 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bronzpáncél (#90) | |||
1 | bumeráng (#249) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 3 | madártoll (#112) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | nyílcsapda (#243) | 2 | nyu-shuriken (#157) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 3 | vashegyű nyíl (#176) |