Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 22. 16h:04' EZ A 224. JÁTÉKHETED, 157. FORDULÓD 225. játékheted kezdete: okt. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3468 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a ryuku légiós jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 12, gyógyulás: 29, összesen: +17 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 5. KP: kf 397 811 0 | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 811. tárggyal |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
av 13 | alakváltás 13 |
ba 9089 | nem támadod a 9089. kalandozót |
t 360 | támadod a 360. szörnyet |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku gárdista jobb oldalát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
710 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 11, gyógyulás: 29, összesen: +18 ÉP}
m 3 1 3 | mozogsz délkeletre, északkeletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 13, gyógyulás: 27, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [128,3] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku légiós. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós fejét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 21, gyógyulás: 32, összesen: +11 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 875 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 13, gyógyulás: 30, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [129,4] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy ryuku ostromteknős. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 57 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku ostromteknős jobb vállát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 354 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 35, gyógyulás: 26, összesen: -9 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a ryuku légiós bal karját. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal megbököd a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ryuku mellvért. 816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 20, gyógyulás: 31, összesen: +11 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 arany. 1 118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 50, gyógyulás: 9, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [131,3] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Csak egy ryuku futárbérenc. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 62 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű. 1 118 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 46, gyógyulás: 32, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [132,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Ráismersz a lényre. Egy partravetett medúza. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a partravetett medúza kocsonyás testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a partravetett medúza testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A partravetett medúza meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A partravetett medúza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
699 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
m 1 2 4 | mozogsz északkeletre, keletre, délre |
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 31 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor szürke hengertestét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kék rothasztó kocsonyás testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a kék rothasztó kocsonyás testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [134,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy purifikátor. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 10 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tormikus egér testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a tormikus egér testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A tormikus egér fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tormikus egér szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [134,3] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Rhaegar Do'er egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku légiós nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a ryuku légiós fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a kérődző etra jobb első lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kérődző etra testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
h 2373 | használod a 2373. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
v 96 98 18 | elmormolod a 96. varázslatot |
125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | |
1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[98,18] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat.
vtn 109 47 | varázslat tanulás: a 109. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
be 50 | bemész az 50. titkos labirintusba |
ff 6 695 28 | felt. fegyverváltás: 6 695 28 |
ffk 150 150 150 | felt.fv.kozkázata: 150 150 150 |
lm 3 5 12 | mozogsz 3 5 12 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 11 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az udvari mágus jobb lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az udvari mágus bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az udvari mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Az udvari mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
328 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 19, gyógyulás: 1, összesen: -18 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a palotaőr jobb vállát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a palotaőr testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A palotaőr vágása nem talált el. A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a palotaőr testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a palotaőr bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a palotaőr bal oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a palotaőr bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A palotaőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a palotaőr testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a palotaőr jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a palotaőr fejét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a palotaőr bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a palotaőr vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a palotaőr testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a palotaőr testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A palotaőr megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
lm 12 901 15 | mozogsz 12 901 15 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a palotaőr testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a palotaőr fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
szk 781 765 361 | keresed a 781. szörnyet a 765. szörnyet a 361. szörnyet |
h 1576 200 | használod az 1576. tárgyat |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: le 811 0 0 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat |
* 4. BP: kf 709 253 0 | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal |
* 5. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
AGYBÉNÍTÁS (114. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) Az Agybénítás egy igen hatékony mentális támadás. Néhány másodperces koncentrációval elektromos kisüléshez hasonló "sokkot" okozhatsz az ellenfél agyában, így, ha nem dob egy sikeres mentődobást, vagy nem rendelkezik Pszi-Acéltoronnyal vagy valamilyen egyéb védekező képességgel, nem lesz képes dobó/lőfegyverét használni (ill. szörnyeknél a harc eleji speciális képességét). Az agybénítás 10 pszi pontba kerül, és a többi Támadó / Védekező képességhez hasonlóan a TV és FTV parancsokkal használhatod. |
FELSZÍNRE UGRÁS (109. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével egy labirintusból teleportálhatsz ki a felszínre, bármelyik szinten, bármelyik referenciapontnál is legyél. Használata 5 TVP-t és 25 VP-t igényel, anyagi komponense nincs. A felszínre ugrás természetesen nem működik mágiamentes területen. |
FEHÉR GLÓBUSZ (47. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A vakító fehér színnel vibráló fehér glóbusz részleges védelmet nyújt a téged érő varázshideggel és a szörnyek jeges köpetével szemben, a harc időtartama alatt. Anyagi komponense egy amniosz, és 13 VP-be kerül. |
UDVARI MÁGUS (142. ELLENFÉL) Az udvari mágusok járatosak mindenféle varázstudományban. Ritkán mutatkoznak a publikum előtt, inkább dolgozószobáik mélyén tanulmányaikba és kísérleteikbe temetkeznek. Természetesen mindig van a fejükben egy-két támadó és védekező varázslat is, hiszen a király ellenségei sosem nyugszanak, bárhová bejuthatnak... Persze egy közelharcban támadó, jól felszerelt orgyilkossal szemben tehetetlenek. |
PALOTAŐR (134. ELLENFÉL) A palotaőrök a király kiválóan kiképzett katonái. A palotákban mindenhol találkozhatsz velük, mindent ők őriznek, a király és a helytartók feleségeitől kezdve egészen a kincseskamráig. Megtámadásuk nem javasolt. |
HELYTARTÓI JOGAR (228. TÁRGY) Ennek a gyönyörű ékszernek a nyele csillogóan fehér csontból van, feje egy sötétzöld féldrágakő, arany rúnákkal telerajzolva. Sokak szerint nemcsak szép, hanem varázserejű is: megnő a helytartó hatalma, amíg a jogart a kezében tartja. |
Erő: | 16 (22) | Szint: | 25 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 26 (32) | Támadás: | 30 (32) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 16 (22) | Védekezés: | 31 (36) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/89 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 411/407 | Jellem: | gonosz (205) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (24) | Varázspont: | 632/85 | Pénz: | 224 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 55/15 | Pszi pont: | 158/2 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 21/71 (+6%) | szúrófegyverek: | 20/76 (+9%) | vágófegyverek: | 29/43 (+2%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 28/50 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (150%) << ryuku szablya (#695) (150%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 .); bumeráng (#249) max. 1 db (14 -15.); bumeráng (#249) (16 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
98,19 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 135,3 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139 |
Kedvenc táborhely: 96,19 |
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 169 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 90/87 (+120%) | 2. nyomkövetés: | 49/95 (+50%) | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 3/11 | 5. csapdakészítés: | 24/91 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 2/0 (+6%) |
7. gyógyítás: | 17/82 | 8. titkosírás: | 1/97 | 9. felderítés: | 2/27 |
10. szörnyidomítás: | 6/67 | 11. teológia: | 38/58 (+32%) | 12. taumaturgia: | 42/44 (+87%) |
13. szerencsejáték: | 4/35 | 14. versengés: | 13/24 (+18%) | 15. zene: | 3/58 (+7%) |
16. szörnyismeret: | 28/39 (+37%) | 17. pszi: | 22/6 (+6%) | 18. zárnyitás: | 9/90 (+17%) |
19. vadászat: | 3/9 | 20. vitalitás: | 3/27 | 21. bányászat: | 23/81 |
22. főzés: | 10/65 (+11%) | 23. csapatmunka: | 2/98 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
zombi (#49), csontváz (#48), élőholt mágus (#175), láplidérc (#352), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760), élőholt tigris (#766), ezoterikus mardel (#184), inváziós ellenfelek (#9089), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 18 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | drónkeselyű (#208) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | vízionár (#66) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | óriás csontváz (#176) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | pszi elementál (#221) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | Pszinapszis (#974) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | nektoraf (#355) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | zombi mester (#251) | izomernyesztés (#33) | >> | élőholt tigris (#766) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | csontváz lord (#177) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | manifesztátor (#124) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | 15. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | purifikátor (#157) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 170, 175, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6. |
Kész: 5, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1350 (limit: 1395), a megölt főholtak száma: 21, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 88930. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 153 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | méregfog (#1553) | ||||||
Vágófegyverek | ||||||||
$6 | bronzpenge ($126) | $1 | csontszablya ($64) | 1 | kőkés (#6) | |||
2 | rövid kard (#171) | 2 | * | ryuku szablya (#695) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
$1 | bunkósbot ($9) | 1 | kőkalapács (#13) | 10 | szögletes kő (#17) | |||
2 | Trákin csákánya (#367) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 14 | tüske (#22) | 19 | ubuk tüske (#131) | |||
9 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 9 | tolmokov-koktél (#351) | 13 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
$1 | kis bőrpajzs ($45) | $1 | rézpajzs ($73) | |||||
Páncélok | ||||||||
$1 | bőrpáncél ($51) | $1 | rézpáncél ($71) | 2 | * | ryuku mellvért (#689) | ||
Sisakok | ||||||||
$1 | bőrsisak ($57) | 1 | * | harci maszk (#1739) | $1 | rézsisak ($72) | ||
2 | ryuku sisak (#688) | |||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 3 | ryuku köpeny (#693) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
$1 | bíbor erőöv ($291) | 1 | * | ritualista öv (#709) | 3 | zafír erőöv (#397) | ||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku csizma (#692) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$1 | borostyán függő ($162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | $1 | obszidián függő ($195) | ||
5 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | csontamulett (#711) | 1 | * | denevér szimbólum (#140) | 1 | gólem talizmán (#811) | |
1 | + | nap szimbólum (#141) | 3 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | ritualista amulett (#708) | |
1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | Tharr Keresztje (#287) | 2 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | mentát karkötő (#1551) | 1 | * | ryuku karvédő (#687) | ||
1 | * | umbatari karkötő (#278) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
22 | angyalok gyűrűje (#529) | $3 | aranygyűrű ($193) | $1 | ezüst gyűrű ($180) | |||
$1 | * | regeneráló gyűrű ($254) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
12 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 73 csepp tinta (#101), fér még: 47] | ||||||
6 | éjurna (#2368) | [bennük 36 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 24] | ||||||
3 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
21 | sullár hólyag (#168) | [bennük 27 csepp spiritusz (#170), fér még: 393] | ||||||
9 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 90] | ||||||
23 | uzbány csőr (#169) | [bennük $5 csepp ugh méreg ($166), fér még: 271] | ||||||
4 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4] | |||||
6 | zöld üveg (#82) | [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 117] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 6 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | + | Beholder csapda (#2107) | 1 | bőrkantár (#1125) | 12 | ¤ | deus ex machina (#1) | |
1 | éjkő (#2369) | 1 | esszenciafókusz (#2373) | 27 | fáklya (#36) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 3 | fülemüle síp (#1576) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
5 | gernim balzsam (#1894) | 13 | gyógykenőcs (#313) | 2 | halálkristály (#2372) | |||
1 | helytartói jogar (#228) | 10 | kaja (#2) | $1 | kis vaskulcs ($40) | |||
4 | Korrum pálcája (#1545) | 1 | kötél (#92) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | krónika (#1725) | 1 | kronokristály (#1636) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
5 | megsemmisítő (#1540) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 15 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 11 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 2 | szeksztáns (#32) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | $1 | vaskulcs ($183) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
93 | álompor (#396) | 3 | amniosz (#203) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
$1 | bordacsont ($16) | 2 | bunthar bőr (#733) | 2 | cru formázó minta (#300) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 10 | + | csuklyavirág (#133) | 2 | darázsfarok (#654) | ||
7 | + | dözmöng szív (#122) | 6 | elkarog szőr (#665) | 17 | ezüstdarab (#326) | ||
1 | fokhagyma (#403) | 3 | főnixtoll (#563) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
3 | galachmit (#310) | 26 | gyöngymangó (#135) | 5 | halálvirág (#2371) | |||
22 | halcsont (#390) | 17 | hattyútoll (#1222) | 1 | jegesmedve bunda (#1067) | |||
$11 | kaktusztüske ($114) | 2 | kazmár gyökér (#205) | 5 | lidércesszencia (#1074) | |||
2 | liumbe hajtás (#655) | $2 | magszim bél ($103) | 2 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | moa smaragd (#377) | 2 | nektoraf faggyú (#667) | 5 | ovimon-bogyó (#207) | |||
74 | pirkit (#153) | 7 | púderkő (#119) | 5 | purifikátor háj (#269) | |||
52 | quwarg tojás (#360) | 3 | remák szív (#264) | 2 | rinóbőr (#651) | |||
24 | sünmedve tüske (#14) | 20 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szivárványszív (#1529) | |||
1 | szulfin (#676) | 2 | teknősesszencia (#702) | 19 | varányszem (#30) | |||
12 | vasérc (#152) | $7 | vízionár szem ($102) |
Összsúly: 152.23 kg | Megterheltség: 102% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (15 db, BANKSZÉF MÉRETE: 16) | 26 | éjkő (#2369) | 2 | esszenciakristály (#350) | 70 | isteni könnycsepp (#260) | 153 | kaja (#2) | 6 | keg gomba (#1615) | 2 | manakristály (#500) | 6 | mutáns csont (#331) | 6 | pszi kő (#248) | 19 | purifikátor háj (#269) | 23 | sáfránypor (#211) | 4 | tapasztalatkő (#975) | 30 | trikornis szarv (#198) | 4 | tudás gyöngye (#522) | 3 | vortexvessző (#2331) | 25 | xirnox szív (#213) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
360 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | fáklya (#36) | |||
13 | sünmedve tüske (#14) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranygyűrű (#193) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | bőrpáncél (#51) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 6 | bronzpenge (#126) | 1 | bunkósbot (#9) | |||
1 | csontszablya (#64) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | helytartói jogar (#228) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | magszim bél (#103) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | pirkit (#153) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 1 | rézpajzs (#73) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
1 | rézsisak (#72) | 1 | ryuku mellvért (#689) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
56 | víz (#27) |
97 | 98 | 99 | |
17 | |
|
|
18 | |
|
|
19 | |
|
|
20 | |
|
|