155. forduló, 157. forduló, Laurana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 13. 9h:44'
EZ A 409. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD
410. játékheted kezdete: dec. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4102
SZÁMLA : XXXX

LAURANA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,13] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 10. pontnál. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 286.]

* 2. KP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+10 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 256.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 256.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 251.]

at 5300 20 TU-t adsz át az 5300. kalandozónak 20
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 9 TU árán átcsúsztatsz 9 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

lm 1 1 mozogsz 1 1
Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [13. PONT.] Mész tovább, előre. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [3. PONT.] Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [1. PONT. --> 1. SZINT, 45. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [44. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [37. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [32. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [23. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [8. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [140 pontot használtál fel, van még 111.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[128,14] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bandita. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bandita testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel megcsapod a bandita bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A bandita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany és egy ezüst karkötő. Szereztél 16 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Utad során felfedezel egy kék orchideacserjét.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [128,15] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy malmot.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 86.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
A malom falai közé lépsz. Néhány kőszikla ülőalkalmatosságot leszámítva az épület belülről csupa gépezet. Egy molnárlegény közelít feléd. Vigyorogva megveregeti a vállad, s röviden előadja, hogy is megy sora. Haramiák fenyegetik mostanában a malmát. A legszívesebben felbérelne a védelmére, de így a fosztogatások után, nincs semmije, amit fizetségként adhatna. Azt mondja, kell egy kis idő, és a malom újra termel bevételt. Utána fizetni is tud majd. Lágy szavaiddal próbálod megnyugtatni, talán egy kicsit sikerül is. Aztán távozol. [5 pontot használtál fel, van még 81.]

m 2 mozogsz keletre
[129,15] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pattanóböde lehet. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pattanóböde bal oldalát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel néhányszor megcsapod a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-6 varázspont.] Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [15 pontot használtál fel, van még 66.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 58.]

m 2 mozogsz keletre
[130,15] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Találsz egy hóhérbimbót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy kardszárnyú pocok közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kitines ollójával a kardszárnyú pocok bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kardszárnyú pocok farkát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Nyelvét a kardszárnyú pocok feléd löki, de eredménytelenül. A kardszárnyú pocok ollója centiméterekre tőled záródik össze. Véres nyál csordul ki a kardszárnyú pocok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 43.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 35.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[131,15] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [132,15] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Találsz egy vapár cserjét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Treak Millithor előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy szőrös bozsó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrös bozsó testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szőrös bozsó mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel megütöd a szőrös bozsó bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mancsával a szőrös bozsó végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szőrös bozsó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy kardfogú fülemüle nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kardfogú fülemüle testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kardfogú fülemüle. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [133,15] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 5.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

tim 60 titkosírás megfejtése 5 pontért
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 4 bef. parancs berakása: 4

ep 720 100 165 építed a 720. tárgyat 5 pontért
Az építkezésnek semmi látszatja sincs, mert nem költöttél rá annyi pontot, ami akár egy kavics megmozdítására elegendő lenne. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 5 bef. parancs berakása: 5

szk 43 keresed a 43. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy tigroszlánt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
[A parancs tárolásra került.]

in 3070 75 62 leírod a 3070. kalandozónak a 75. szörnyet a 62. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mirg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködcsillagot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 3070 125 215 leírod a 3070. kalandozónak a 125. szörnyet a 215. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy büntető praglonc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) praglonc hártyát. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 2, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a sullár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 297 pontot. A következő körben tehát 299 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

KARDSZÁRNYÚ POCOK (152. SZÖRNY)
A kardszárnyú pocok nagytestű ragadozó, hosszú, rövid távú siklásra alkalmas kardszárnyakkal. Az alanori bölcsek szerint sötét, fekete mágikus rituális során hozták létre ezt az ölésre kiképzett, folyton a más élőlények vérére szomjazó szörnyet. A kardszárnyú pocok hihetetlenül fürge, ezért bármilyen fegyverrel is igen nehéz eltalálni. Emellett - talán mágikus örökségének köszönhetően - regenerálja a kapott sebeket. Általában fojtogató nyelvével szokott támadni, majd különlegesen éles kardszárnyaival közelebb tornászva magát, a szárnyak alatt rejtőző óriási, kitines borítású ollókkal próbálja ellenfelét felszabdalni.

KARAKTERLAP

Laurana, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran felszentelt papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 156. fordulód.

Erő: 26 Szint: 16 Merészség: 7/5 Magasság: 134 cm
IQ: 26 Támadás: 15 Agresszió: 6 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 27 Menekülés: 40 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 261/121 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (27) Varázspont: 217/37 Pénz: 492 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/0 EFejl: 30
Eddig összesen 544 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3056 TP-t kaptál. Jelenleg 136950 TP-d van. A következő szinthez még 43050 TP szükséges. Trófeáid: vark. nekromanta, tüskés harci gromak, quwarg harcos. A 148. fordulódban 5039 arany került a bankszámládra. 5240 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *19/100 szúrófegyverek: 11/74 (+4%) vágófegyverek: 1/4
lőfegyverek: 18/42

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (100%) << bot (#4) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/65 2. nyomkövetés: 26/18 (+12%) 3. mászás: 3/96
4. csapdakészítés: 11/78 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/77 (+20%) 6. gyógyítás: 22/33
7. titkosírás: 3/80 8. felderítés: 13/78 9. szörnyidomítás: 6/14
10. teológia: 18/30 (+25%) 11. harcművészetek: 19/0 12. zene: 21/45 (+30%)
13. szörnyismeret: 8/76 14. vadászat: 12/84 15. bányászat: 4/21 (+26%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
védelem tűz ellen (#38)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

Összsúly: 54.43 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
17 arany (#50) 1 ezüst karkötő (#158) 2 fülemüle agyar (#267)
2 rézdarab (#70) 35 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(128,14) bandita (#758), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(128,15) egy ismeretlen isten rúnaköve, malom (#1204)
(129,15) pattanóböde (#145), Dornodon rúnaköve, vaskohó (#155)
(130,15) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), 48. jellempróba, kardszárnyú pocok (#152)
(132,15) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), művészi porolit (#720), szőrös bozsók (#149), kardfogú fülemüle (#146)
(133,15) Chara-din monolitja (#534), 41. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek