155. forduló, 157. forduló, Tűz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 12. 12h:25'
EZ A 349. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD
350. játékheted kezdete: máj. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3808
SZÁMLA : XXXX

TŰZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,16] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2006. június 13., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 17-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a csontlepke (ld. enc.) és a yeti poronty (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Tharr Keresztjét (ld. enc.) és remák szivet (ld. enc.). Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+67 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+144 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 658. hetének nyerőszámai: 3, 7, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 329.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 329.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]

a 201 1571 2 átadod a 201. tárgyat az 1571. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 gyíkfüvet Suitora Zolna részére. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

a 247 1844 1 átadod a 247. tárgyat az 1844. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 fekete bőrcsizmát Antilla részére. [5 pontot használtál fel, van még 314.]

ek 7 20 2 t. energia kisütése: 7 20 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 úszás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 314.]

h 1167 9 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom halászlé készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Belsőd lángol a hallétől! (+5 víz alatti védettség, +2 úszás a forduló végéig.) 153 tapasztalati pontot kaptál. [8 pontot használtál fel, van még 306.]

dd 96 88 57 eldobod a 96. tárgyat a 88. tárgyat az 57. tárgyat
Elhajítasz 1 bakkura csizmát. Elhajítasz 1 bronzsisakot. Elhajítasz 1 bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

h 1266 használod az 1266. tárgyat
Használod a kis mágneses bigyót, hogy magadhoz vonzd a csatamezőről a közelben lévő fémtárgyakat. Nem is kell sokáig várnod, a mágnes felületén hamarosan a következő tárgyak tapadnak meg: 1 ezüst karkötő, 1 lánckesztyű. [3 pontot használtál fel, van még 303.]

t 112 támadod a 112. szörnyet
FT 112 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg jobb oldalát. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


m 1 mozogsz északkeletre
[131,15] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az Ygrol síkság kietlen, vad pusztaságában barangolsz.

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [7 pontot használtál fel, van még 296.]

usz 30 úszol 30 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca! (ld. enc.)

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [30 pontot használtál fel, van még 266.]

usz 30 úszol 30 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy hínárevő piranha!

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Szigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [30 pontot használtál fel, van még 236.]

usz 30 úszol 30 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy trosnyogó szakóca!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy pular kristály! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [30 pontot használtál fel, van még 206.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[132,16] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nukleáris cickány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,16] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [134,16] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy arató csattanat. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat egyik lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Utad során felfedezel egy márványtornyot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Pterois volitans előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy manóodút. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 170.]

usz 30 úszol 30 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy opati polip!

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Szigonnyal teljesen átszúrod az opati polip puha testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) {KCC:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy moa üveggömb! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [30 pontot használtál fel, van még 140.]

usz 30 úszol 30 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy elektromos angolna!

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szigonnyal eltalálod az elektromos angolna testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna melléd csap a farkával!
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [30 pontot használtál fel, van még 110.]

usz 30 úszol 30 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Fúj! Egy dög úszik előtted. Öklendezve a felszínre merülsz. Mára elment a kedved az úszástól. [30 pontot használtál fel, van még 80.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
[135,16] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy púderszikla van. Északra egy manóodú van. Elrakod a távcsövet. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [136,17] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Könnyű elintézni egy védekezésre képtelen ormánygőtét. (+2 gonoszság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy mínosz-kúpot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy megsebzett arató csattanat. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nukleáris cickány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány jobb első lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [137,16] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő pattanóböde mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával megvagdalod a pattanóböde testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy hóhérbimbót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kétfejű troll. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll jobb oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-20 életpont). A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +81 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 44.]

m 8 2 mozogsz északra, keletre
[137,15] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ragyás burástya. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vérfürdető magszim. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [138,15] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Marcho Ven-Saak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megsimogatod a fejét, de nem értékeli túlságosan. Ezt abból látod, hogy úgy üvölt, mintha nyúznák. Lehet, hogy azért, mert a sebét fogdosod? Újra megpróbálod, és látod, hogy igazad volt. Addig próbálgatod, amíg a majomnak is tetszik, ugyanis már nem üvölt. Igaz, mást sem csinál. (+2 gonoszság.)

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 15.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 5.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 25, 20.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-2 életerő.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 297 pontot. A következő körben tehát 299 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

CSONTLEPKE (746. SZÖRNY)
Ennek a nagyra nőtt lepkének a testét hézagos csontok alkotják. Köztük benézve jól megfigyelhető, hogy a csontlepkének nincsenek is belső szervei, valójában az egész teremtmény csak egy élőholt váz, lélek nélkül. Talán csak a pillangó testéhez képest többszörös méretű, szivárványszín szárnyak jelentenek némi színt az állat kinézetében. Ha kételkedsz a veszélyességében, csak figyeld kicsit messziről: ez bizony nem az a virágról virágra röppenő ártatlan rovar, amelyet a mezőkön tucatszámra látni. A csontlepke vérrel táplálkozik, de hogy aztán mit kezd ezzel a szerves anyaggal belső szervek nélkül, azt nem tudni... talán a természettudósok majd kiderítik a jövőben.

YETI PORONTY (638. SZÖRNY)
Bár a yeti porontynak még alig áll pár év a háta mögött, máris magasabb a legmagasabb elfnél. Ha pedig alaposabban megvizsgáljuk, már fel is fedezhetjük viselkedésében a yetik alapvető tulajdonságait: bamba tekintet, lomha mozgású, de annál izmosabb végtagok, és parányi felfogóképesség a világ dolgaival kapcsolatban. Valószínűleg nem értekezésben fogod meggyőzni arról, hogy ne tekintsen le rád úgy, mint egy bosszantó kis mitugrászra, akit a legjobb lenne eltaposni.

THARR KERESZTJE (287. TÁRGY)
Ezt a gyönyörű, ezüst nyakláncot, melynek végén egy aranyozott kereszt lóg, kizárólag Tharr papjai akaszthatják a nyakukba, a KF 287 paranccsal. Előnyei főleg a harcban mutatkoznak meg, viselője ugyanis kap +1 szerencsét, +1 erőt és +1 támadást. Tharr Keresztjéből ugyan csak néhány létezik, de ha egyet megtalálnak és feláldozzák, visszatér valamilyen ősi labirintus mélyére, hogy egy újabb kalandozó ismét végrehajthassa a próbatételt.

REMÁK SZÍV (264. TÁRGY)
Egy szutykos remákot leölni szinte a lehetetlennel határos - azonban valakinek nyilvánvalóan mégiscsak sikerült. Ennek nyilván az az oka, hogy a remák speciális képessége - ha nagyon ritkán is - de néha csődöt mond. A remák szív a deus ex machina készítés egyik fontos alkotóeleme, ezért igen magas értéket képvisel.

TROSNYOGÓ SZAKÓCA (192. SZÖRNY)
A trosnyogó szakóca egyike a legártalmatlanabb víziszörnyeknek. Egy gumiszerű polipra emlékeztet, hat apró, tömzsi lábacskával. Szeret a tavacskák és patakok melletti sárban trosnyogni, vagy a vízben úszkálni. Nagyon buta, és még a nála nagyobb lényeket is megtámadja, beleértve a humanoidokat is. Apró szívókái nem jelentenek igazán veszélyt az úszásban jártas kalandozókra.

KARAKTERLAP

Tűz, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon felszentelt papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 156. fordulód.

Erő: 30 (37) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 152 cm
IQ: 24 (31) Támadás: 16 Agresszió: 4 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 29 (33) Védekezés: 55 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 19 (24) Életpont: 279/180 Jellem: gonosz (392) Tul. pont: -12
Szerencse: 21 (30) Varázspont: 293/28 Pénz: 1178 arany Kép. pont: -10
Tudatpont: 7/0 Pszi pont: 37/27
Eddig összesen 1099 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7556 TP-t kaptál. Jelenleg 111048 TP-d van. A következő szinthez még 8952 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, borzalmas varkaudar, Ayagira Tanaka. A 153. fordulódban 10992 arany került a bankszámládra. 11156 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/44 (+57%) ökölvívás: 25/33 (+6%) vágófegyverek: 10/22 (+4%)
lőfegyverek: 6/40 dobófegyverek: 23/17 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (230%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/25 2. nyomkövetés: 35/34 (+36%) 3. lopás: 6/60
4. mászás: 6/34 5. csapdakészítés: 12/54 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/44
7. gyógyítás: 29/99 8. titkosírás: 3/10 9. felderítés: 8/80
10. szörnyidomítás: 1/89 11. teológia: 16/39 (+5%) 12. taumaturgia: 20/67 (+18%)
13. versengés: 9/15 14. harcművészetek: 29/72 15. zene: 3/30
16. szörnyismeret: 20/70 (+18%) 17. pszi: 6/48 (+5%) 18. vadászat: 5/87
19. bányászat: 6/61 20. úszás: 6/54 (-7%) 21. főzés: 10/11 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
elfogod pszi elementált (#221) hurokcsapdával (#217)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
szintszívó (#96), mutáns pók (#117) (csak egyszer), borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181), sóhajtó dorony (#112) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
mágiatörés (#35), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
sötét halál (#45) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (teljesítve)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
39 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 1 bőrsisak (#57)
1 bronzsisak (#88) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 fűszerkeverék (#1170)
3 gyíkfű (#201) 1 gyógykenőcs (#313) 1 halcsont (#390)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüst karkötő (#158) 1 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2)
5 kaktusztüske (#114) 1 lánckesztyű (#230) 1 magszim bél (#103)
1 moa üveggömb (#383) 4 pirkit (#153) 3 polip szívóka (#391)
1 pular kristály (#239) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(130,16) élőholt quwarg (#202)
(131,15) tavacska, trosnyogó szakóca (#192), hínárevő piranha (#194)
(132,16) patak, 21. jellempróba, nukleáris cickány (#155)
(133,16) patak
(134,16) arató csattanat (#144), márványtorony (#175), tavacska, oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), opati polip (#195), elektromos angolna (#196)
(135,16) ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(136,17) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 29. jellempróba, arató csattanatok (#144), nukleáris cickány (#155)
(137,15) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), ragyás burástyák (#111), vérfürdető magszim (#148)
(137,16) pattanóbödék (#145), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), kétfejű troll (#163)
(138,15) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), 25. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek