155. forduló, 157. forduló, Indalef mogof Men összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. nov. 28. 20h:53'
EZ A 188. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD
189. játékheted kezdete: dec. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1510
SZÁMLA : XXXX

INDALEF MOGOF MEN KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [165,22] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét. Varázserőd regenerálódik. (+65 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+60 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy quwarg harcos fészket vagy búvóhelyet. Familiárisod állandó csivitelésével próbál a zsákmány nyomára vezetni. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 336.]

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 326.]

v 14 2 0 elmormolod a 14. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 321.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

vv 224 4 23 elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 23. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 321.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 319.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 317.]

vv 27 16 26 elmormolod a 27. varázslatot a 16. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 315.]
Szupersebesen mormolsz. Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 313.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 311.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 307.]

h 1225 0 0 használod az 1225. tárgyat
Szétkensz egy íjászkencét a lőfegyvered felületén. Ettől majd jobban csúszik a mechanika! (+1 lőfegyver támadás a következő fordulód elejéig.) [5 pontot használtál fel, van még 302.]

vv 182 57 364 elmormolod a 182. varázslatot az 57. varázslatot a 364. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) [2 pontot használtál fel, van még 300.]
Fürgén varázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 300.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 300.]

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 300.]

* 2. KP: ek 215 7 0 t. energia kisütése: 215 7
84 varázspont felhasználásával előállítasz 7 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

* 3. KP: ek 40 10 0 t. energia kisütése: 40 10
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 350.]

* 4. KP: kf 1570 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

* 5. KP: ef 7 504 0 energia fejlesztése 7
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 301.]

tno 6 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

flh 22 176 felt. lőfegyver haszn. 22 a 176. tárggyal
Ok, FLH 22 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[165,23] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy magger. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 226-240.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a magger jobb lábát. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted a magger testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy csodabazárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [164,24] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csápos otagi lehet. {támadása: 50.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ez mellément. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan a másikra támadsz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 28 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 29 életpontot vesztettél. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 26 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 19 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 201, gyógyulás: 22, összesen: -179 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +103 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +106 életerő.) Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [163,25] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy quwarg parafenomén. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 151-190.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Végítélettel megdöföd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 30 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 40, gyógyulás: 3, összesen: -37 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 283.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy quwarg nagymester nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 211-250.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester bal első lábát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+4 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy quwarg parafenomén. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén fejét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén fejét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 26 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 36, gyógyulás: 2, összesen: -34 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 273.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[162,25] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy magger. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 50.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger jobb lábát. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magger testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a magger jobb vállát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +118 életerő.) Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy ősi csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+4 kaja.)

(Továbbmész...) [161,25] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy magger közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a magger bal lábát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Végítélettel tökéletesen perforálod a magger bal oldalát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 261.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz készül a lemészárlásodra. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 4 ütő ellen.}

Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valamit kifordít az ásód. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ubuk dobónyíl és egy mérg. ubuk dobónyíl. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz készül a lemészárlásodra. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 4 ütő ellen.}

Elszántan a másikra rohansz. Végítélettel teljesen átszúrod a csontváz testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Cápafoggal felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc támad rád. {max. életpontja: 81-90.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a sírlidérc bal lábát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A sírlidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 578 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+7.}

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb karját. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mágus testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod az élőholt mágus bal karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 46, gyógyulás: 2, összesen: -44 ÉP}

- A Yaurri királyság megbízásából, ezt a helyet civilek által is látogathatónak nyilvánítom! - kiáltod, de ekkor előkerül még egy méltatlankodó lakó. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy orgoró védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 50 szúró, 44 vágó, 20 ütő ellen.}

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az orgoró testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az orgoró jobb lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod az orgoró testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 2 642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Találtál egy mágiaszilánkot. Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. No de hiába - semmit sem találsz! Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +118 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 231.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+4 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy roguena. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 41 szúró, 41 vágó, 41 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a roguena malacfejét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel tökéletesen perforálod a roguena testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a roguena malacfejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmával néhányszor a roguena megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 221.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[160,26] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy bávatag golombár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 1x 8d6+8.} Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.


(Továbbmész...) [159,25] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Felfedeztél egy tűzbokrot. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.


(Továbbmész...) [158,25] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Találsz egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

[18 pontot használtál fel, van még 203.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kultúrmasztodon. {egyik sebzési módja: 2x 4d8+14.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon fejét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. 2 942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 70, gyógyulás: 15, összesen: -55 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 193.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Gralhyll. A feladatod a következő. A sok brutális próba között üdítő változatosságot jelent, ami most következik: el kell játszanod egy általad választott hangszeren egy dalt, és ha elnyeri a kalandmester tetszését, továbbenged. Elmosolyodsz, mert tudod, hogy ez itt nem lesz probléma. Kedvenc hangszereden adod elő a kedvenc dalodat, a kalandmester láthatóan élvezi, táncra perdül, és végül megtapsolja előadásodat. 1 262 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Kalapácskezű Dáin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladatod egy quwarg nagymester legyőzése. Már nyitják is a ketrecet! {max. életpontja: 211-250.}

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 21, gyógyulás: 6, összesen: -15 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Shinlena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy krapixlon fürdőruha. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy manakristály. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 631 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Quilshela néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladatod nem gyerekjáték. Egy hatalmas láda elé vezetnek. Amelyet rengeteg zár, lakat véd. Ezt a ládát kell kinyitnod egy negyed óra alatt. A ládát csapdák is védik, úgyhogy egyetlen rosszul megpiszkált zár, és a szobát mérges gáz önti el, vagy esetleg felrobban a láda! Hát, ez kemény lesz. A legkönnyebb zárakkal kezded. Sikerül is kettőt kinyitnod. A harmadik, egyszerűnek tűnő zárszerkezet egyszercsak pukkan egyet, és füst meg gáz kezd a ládából felszállni. Nem tudod folytatni a munkát.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [40 pontot használtál fel, van még 153.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Kakklimmonhhum néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy kőhegyű lándzsát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy kőhegyű lándzsát 252 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quillena, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat a következő: a kalandmester mond harminc találós kérdést, legalább huszonötre helyesen kell válaszolnod. Minden válaszra 1 perced van maximum. Indul a játék. Úgy érzed, nem forog elég jól az agyad, meg a kérdések is elég idétlenek. A kérdéseknek kevesebb, mint felére tudsz csak válaszolni.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 133.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Nrimlópgár néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy hamupók. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 126 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shinea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat közepes nehézségű: egy folyosón kell végiggyalogolni, amelynek a végén egy arany idolt találsz egy oltáron, azt kell kihozni. Mi ebben a nehéz? - töprengesz magadon, de azért nekiindulsz. Hohó, egy álcázott savas verem! Majdnem beleestél. Oda kell figyelni, mert itt csapdák vannak. Továbbmész. Ping! Egy dárda áll az oldaladba. Körülnézel, észrevette-e a kalandmester, de nem! Elmosolyodsz. Hukk! Megbotlasz valamiben, dübörögve feltárul előtted egy verem, alján hatalmas karókkal. Üvöltve zuhansz előre, a karók átdöfnek. (-22 életerő.)
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 113.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +114 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 113.]

m 4 mozogsz délre
[158,26] Épületek tűnnek fel. Egy tábláról leolvasod a település nevét: Trollhíd.

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délkeletről folyik északnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 107.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy részeg kalandozó. {max. életpontja: 157-166.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 40 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 812 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 60, gyógyulás: 4, összesen: -56 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 97.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+31 arany). Ez jól esett! (+1 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy részeg kalandozó. {max. életpontja: 157-166.}

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal vállát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elhajolsz a részeg kalandozó ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 812 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 31, gyógyulás: 2, összesen: -29 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 67.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
Sajnos nincs varázspontod. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

ef 7 504 energia fejlesztése 7
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 53.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 50.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 50.]

* 3. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy csapat őrjáratozó katona nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+12.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál ((-20 támadás))! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi hatás! (Kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 11 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (11 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona fejét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 10 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (10 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona bal karját. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy armageddon varázslat. 316 életpontot sebeztél. Cápafoggal kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 8 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (8 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona fejét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona bal lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél.
A 3 őrjáratozó katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken és egy fűszertartó. Eldobod az értéktelenné vált agyaggólem trófeát, és kiszedsz egy őrjáratozó katona trófeát. 10 605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1019, sebződés: 377, gyógyulás: 62, összesen: -315 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +85 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +110 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +98 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Ujjé, személyesen látogat meg Boelnir egyik adószedője. Elővesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 18 arany adóhátralékod van. Nem nagy érvágás! Kifejezéstelen arccal leszámolsz a fickó tenyerébe 18 csengő aranytallért. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 5, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 297 pontot. A következő körben tehát 327 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Indalef mogof Men, egy kontyos ősz hajú, zöld szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Elenios ministránsa vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 156. fordulód.

Erő: 26 (40) Szint: 27 Merészség: 7/7 Magasság: 261 cm
IQ: 15 (28) Támadás: 48 (50) Agresszió: 3 Testsúly: 469 kg
Ügyesség: 11 (25) Védekezés: 58 (63) Menekülés: 30 % Életkor: 21/22 év
Egészség: 13 (25) Életpont: 554/523 Jellem: jó (346) Tul. pont: 0
Szerencse: 10 (50) Varázspont: 505/4 Pénz: 4483 arany Kép. pont: 37
Tudatpont: 72/0 Pszi pont: 143/17 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1562 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 47 594 TP-t kaptál. Jelenleg 2 151 787 TP-d van. A következő szinthez még 148 213 TP szükséges. Trófeáid: szánalmas pondró, őrjáratozó katona, Kitaszított. A 148. fordulódban 20084 arany került a bankszámládra. 20264 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/28 szúrófegyverek: 32/39 (+13%) ütőfegyverek: 9/49
lőfegyverek: 25/40 (+16%) dobófegyverek: 8/67

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (12 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -20.); vashegyű nyíl (#176) (21 .); vashegyű nyíl (#176) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
158,26 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 189
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 53 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/2 Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/88 (-300%) 2. nyomkövetés: 25/29 (+24%) 3. mászás: 12/21
4. csapdakészítés: 14/38 (+7%) 5. csapdaészlelés: 4/16 (-291%) 6. gyógyítás: 7/87
7. titkosírás: 4/98 (+9%) 8. felderítés: 11/38 (-283%) 9. szörnyidomítás: 4/8
10. teológia: 35/32 (+20%) 11. taumaturgia: 35/5 (+12%) 12. szerencsejáték: 2/23
13. versengés: 11/18 14. zene: 12/46 (+40%) 15. szörnyismeret: 10/85 (+25%)
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 1/66 (-290%) 18. vadászat: 7/88 (+44%)
19. bányászat: 10/8 20. testépítés: 17/1 (+23%) 21. úszás: 9/8
22. főzés: 8/12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot )
mászol max. 63 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a mély szakadék (154)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), gonoszok (#988) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), oglyth (#374)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) jellemrejtés (#23) csábmosoly (#16) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szárnyas gömböc (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
Familiárisod egy kékszajkó.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 78. labirintus (152,46). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): 771. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 99, 192, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 12, 16, 20, 26, 33, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 111. Szerzett pont: 14125. Beállított erő: 0 Összpont: 26129

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, p 64, v 14 2, h 1100, vv 224 4 23, vv 27 16 26, h 201, h 1225, vv 182 57 364, h 305.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mentális fölény (270)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
rózsasziromáldozás (285)
varázstöltődés II. (296)
pszionikus védelem (307)
isteni muzsika (348)
türkiz szemek (399)
madárfamiliáris II (405)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 27 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3023 TU szükséges.)

Összsúly: 346.89 kg Megterheltség: 141%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 290 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 arany (#50) 2 drótszőr (#37) 2 gyíkfű (#201)
8 gyógykenőcs (#313) 1 íjászkence (#1225) 1 mocsári penke (#148)
1 quwarg tojás (#360) 2 varázskő (#305) 2 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 ezüstshuriken (#327) 2 fekete gyöngy (#99) 2 fokhagyma (#403)
1 fűszertartó (#210) 27 kaja (#2) 1 kőszem (#304)
1 mágiaszilánk (#2668) 6 mandibulapenge (#125) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 obszidián függő (#195) 2 szöges bunkó (#8) 1 tüske (#22)
1 ubuk dobónyíl (#138) 44 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

157 158 159 160 161 162 163 164 165 166
21
22
23
24
25
26
27
(158,25) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), kihívás tornya (#502), Dornodon oltár, kultúrmasztodon (#227), quwarg nagymester (#214)
(158,26) patak, nekrofun (#173), részeg kalandozó (#187), őrjáratozó katona (#274)
(159,25) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(160,26) bávatag golombár (#165)
(161,25) magger (#747), ősi csatamező (#263), 31. jellempróba, csontváz (#48), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), orgoró (#170), roguena (#779)
(162,25) magger (#747), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720)
(163,25) quwarg parafenomén (#248), quwarg nagymester (#214)
(164,24) csápos otagi (#395), 43. jellempróba
(165,22) quwarg harcosok (#201)
(165,23) magger (#747)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2023.11.28 13:39 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek