154. forduló, 156. forduló, Ardal Elwenhill összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. szept. 18. 9h:06'
EZ A 771. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD
772. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2929
SZÁMLA : XXXX

ARDAL ELWENHILL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,71] koordinátán.
Minden varázserőd visszatért. (+94 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 3. KP: v 63 0 0 elmormolod a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 315.]

tf 3 61 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 275.]

fog 156 219 elfogod a 156. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

tno 4 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

tno 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

kno 10 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.)
[0 pontot használtál fel, van még 275.]

kno 12 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 275.]

ef 2 505 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 261.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[127,70] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északra látsz egy lápi hajlékot. Elrakod a távcsövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy mocsári ácsorgó. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mocsári ácsorgó testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mocsári ácsorgó sárfoltos bőrét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a mocsári ácsorgó jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mocsári ácsorgó fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 37 életpontot vesztettél. A mocsári ácsorgó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,70] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mocsári penkét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Elteszed a látcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Csak egy köpködő bruhatag. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Iszonyatos fájdalomhullám. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a köpködő bruhatag néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a köpködő bruhatag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. (ld. enc.) 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


(Továbbmész...) [129,70] A terep változik: ismét síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy erszényes elkarog. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 22 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr templomot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy márványtorony van. Délre egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Egy felbőszült massza támad rád. Nyilván a közeli phua-kúpból szabadult ki.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 38 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a massza nedves nyúlványát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza szőrös fejét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a massza bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A massza pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.
[24 pontot használtál fel, van még 237.]

m 1 4 4 mozogsz északkeletre, délre, délre
[130,69] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt quwarg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az élőholt quwarg bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 15 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszúrod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 16 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 306 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb középső lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a quwarg harcos testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [130,70] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy karmos tankány. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a karmos tankány jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy massza. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [130,71] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő jobb oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a quwarg királynő testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy kinyílt phua-kúpot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gaya Nativa irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki!

A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki kőtestét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 6 mérg. ubuk tüskét. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Alaposan figyelsz minden gyanús mozgásra. Nem is kell csalódnod megérzéseidben, mivel egy felbőszült massza törtetését hallod.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza jobb hátsó lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a massza ragyás testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 moa kristályt. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [52 pontot használtál fel, van még 185.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[130,72] Szűnni nem akar a zöld síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Az idilli csendet megtöri valami. Egy felbőszült massza rohamoz meg!

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a massza testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a massza bal hátsó lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a massza szőrös fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Kemény ollójával a massza végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a massza fityegő hártyáját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a massza testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a massza farkától. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Megnyirbálja a massza ollója a bal karodat. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1 618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}


(Továbbmész...) [130,73] Még mindig füves síkságon vagy.

Felfedeztél egy friss csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 169.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Mindenhol hullahegyek. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy zombi készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a zombi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Egyelőre még semmi. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a zombi testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Hosszadalmasan nézelődsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [20 pontot használtál fel, van még 149.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[129,74] Továbbra is síkságon vagy.

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy trosnyogó szakóca lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Célirányosan haladsz. Egyenest a múltkor talált kerek kő felé veszed az irányt. Rendben, még sértetlen. Ugyanúgy áll, ahogyan legutóbb hagytad. (18. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran templomot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 30 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 141.]

f 152 92 153 kísérletezel a 152. tárggyal a 92. tárggyal a 153. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Hosszú idő telik el... Semmi újat nem sikerült kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 131.]

f 267 kísérletezel a 267. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Semmi okosat nem sikerült kisütni. [10 pontot használtál fel, van még 121.]

f 103 kísérletezel a 103. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Vadul gondolkozol... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 111.]

f 269 kísérletezel a 269. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Eltelik egy óra... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz szürke bőrkesztyűt. (ld. enc.) 138 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 101.]

f 151 kísérletezel a 151. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Hosszú idő telik el... Ebből a tárgyból semmi értelmeset nem lehet csinálni. [10 pontot használtál fel, van még 91.]

gyk 181 30 gyakorolsz a 181. tárggyal 30 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetően fejlődött a jártasságod az ütőfegyverek terén. Már nem sok kell a következő szinthez.

[30 pontot használtál fel, van még 61.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+6 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 31.]

* 1. BP: h 336 0 0 használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 30.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

* 3. BP: tf 3 5 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 25.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-4 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. Kezdenek halványodni korábbi Közös Tudatod emlékei. (-5 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. Egy kaját fal föl a ragyás burástya. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 296 pontot. A következő körben tehát 321 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOCSÁRI ÁCSORGÓ (774. SZÖRNY)
Ez a kosforma állat a mocsarak mélyén él. Tömzsi lábai szinte mindig a vízbe lógnak, és többnyire csak így áll órák hosszáig, fejét az ég felé tartva, mélyeket lélegezve a cseppet sem kellemes illatú levegőből. Jobb is számára, hogy nem mozdul, hiszen a szárazföldi teremtményeket ilyen tevékenység közben szokta ellepni a láp. Tudja a titkát, hogyan maradjon a felszínen, de hogy mire vár ebben a relaxációs testhelyzetben, azt bizony senki nem tudja. A mocsári ácsorgó nem egy agresszív teremtmény, ha azonban feldühítik - azzal pl. ha fegyverrel hadonásznak felé -, megvív ellenségeivel. Könnyű beidomítani arra, hogy téged kövessen, csak kérdés érdemes-e: hiszen egy kalandozó nem valószínű, hogy efféle, lassú mozgású hátasállatra vágyik.

KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY)
A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó.

BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY)
Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción.

SZÜRKE BŐRKESZTYŰ (271. TÁRGY)
Két purifikátor háj felhasználásával finom bőrkesztyűt készíthetsz magadnak. Az első pillantásra könnyen szakadó szürke kesztyű nem valami bizalomgerjesztő, de a purifikátor limitált mágikus képességeinek köszönhetően sokkal ellenállóbb, mint első pillantásra hinnéd - védettségedet kettővel növeli, ha a KF 271 paranccsal a kezedre húzod. Elkészítéséhez a KT 271 parancsot kell kiadnod, 25 TVP-ért.

KARAKTERLAP

Ardal Elwenhill, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 71. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 155. fordulód.

Erő: 24 (31) Szint: 18 Merészség: 5/3 Magasság: 167 cm
IQ: 23 Támadás: 17 (18) Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 31 (34) Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 20 Életpont: 262/218 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 277/187 Pénz: 3382 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0
Eddig összesen 702 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 191 TP-t kaptál. Jelenleg 272 525 TP-d van. A következő szinthez még 67 475 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, ryuku csapásvezető, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: *20/100 (+4%) vágófegyverek: 10/77
ütőfegyverek: 17/90 (+36%) lőfegyverek: 12/71 (+16%) dobófegyverek: 16/14 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -11.); mérg. ubuk tüske (#137) (12 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
129,74 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 100 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/69 (+10%) 2. nyomkövetés: 22/98 (+20%) 3. lopás: 3/43
4. mászás: 8/56 (+8%) 5. csapdakészítés: 10/48 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/13
7. gyógyítás: 39/35 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 12/15 (+10%)
10. szörnyidomítás: 5/79 (+100%) 11. teológia: 22/89 (+2%) 12. taumaturgia: 17/56 (+124%)
13. zene: 13/54 (+30%) 14. szörnyismeret: 10/88 15. zárnyitás: 3/33
16. vadászat: 14/7 17. bányászat: 18/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
ásol max. 12 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 3 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 4 darabot, csak egyszer)
elfogod tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
autentikus vámpír (#154), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 9 (limit: 735), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 936.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kavicselementál (350)
földmágia (357)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 64.89 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van.
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 nyílvessző (#108) 2 sallank nyíl (#129) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bruhatagnyelv (#1230) 1 elkarog szőr (#665) 1 kőszem (#304)
3 mérg. ubuk tüske (#137) 3 moa kristály (#2203) 1 sullár hólyag (#168)
1 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

125 126 127 128 129 130 131
68
69
70
71
72
73
74
75
(127,70) mocsári ácsorgó (#774)
(128,70) nekrofun (#173), mocsári penke (#148), köpködő bruhatag (#773)
(129,70) erszényes elkarog (#354), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 47. jellempróba, massza (#217)
(129,74) művészi porolit (#720), Dornodon oltár, 18. többszemélyes kaland, Chara-din monolitja (#534), nekrofun (#173), 47. jellempróba
(130,69) élőholt quwarg (#202), 38. jellempróba, Tharr oltár, quwarg harcos (#201)
(130,70) Chara-din monolitja (#534), oltár, karmos tankány (#137)
(130,71) quwarg királynő (#153), márványtorony (#175), phua-kúp (#372), 47. jellempróba, Elenios oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), kőkorszaki szaki (#109), massza (#217)
(130,72) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 33. jellempróba, massza (#217)
(130,73) friss csatamező (#262), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), zombi (#49)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ősteológia és őstaumaturgia varázslatot nem lehet felejtéssel elfelejteni.

Üzenet küldése a karakternek