154. forduló, 156. forduló, Tar-Palantir JR. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. aug. 6. 9h:17'
EZ A 464. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD
465. játékheted kezdete: aug. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2509
SZÁMLA : XXXX

TAR-PALANTIR JR. KALANDJAI


17 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,55] koordinátán.
Táborozásod egyik napján egy trikornis vágtatott be a táborodba, hátán egy vadul kapaszkodó vikócmajommal. A maki kezedbe nyom egy csomagot, és iszkiri, már ott sincsenek. Kibontogatod Fehér Holló csomagját. Találsz benne 25 gyógykenőcsöt. Zicho átadott neked a 6. napon 5 TU-t.
Különös információkat szült meg elméd, míg aludtál: Ha minden nap hosszasan meditálsz rajta és rendszeresen táplálod véreddel, a vérvörös rózsa át fog változni fegyverré: tövisei az ellenfeled szúrják, szirmai felfogják vérét, zöldje halálos méreg lesz számára.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+55 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 878. hetének nyerőszámai: 17, 12, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

ek 7 17 7 t. energia kisütése: 7 17 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 úszás.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 299.]

ek 116 72 313 t. energia kisütése: 116 72 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 72 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +2 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 284.]

a 1570 1754 1 átadod az 1570. tárgyat az 1754. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 Krough fejdíszét Fehér Holló részére. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

a 1552 1754 1 átadod az 1552. tárgyat az 1754. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 saválló fülbevalót Fehér Holló részére. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

a 1539 1754 1 átadod az 1539. tárgyat az 1754. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 térhajlító kavicsot Fehér Holló részére. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

v 1 25 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 45, gyógyulás: 2, összesen: -43 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 50, gyógyulás: 4, összesen: -46 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [20 pontot használtál fel, van még 259.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 60, gyógyulás: 2, összesen: -58 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [10 pontot használtál fel, van még 249.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +77 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 249.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa uszonyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 51, gyógyulás: 1, összesen: -50 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ezt a támadást elhibáztad! Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 53, gyógyulás: 1, összesen: -52 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 31, gyógyulás: 3, összesen: -28 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 219.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +87 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 219.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 45, gyógyulás: 4, összesen: -41 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [10 pontot használtál fel, van még 209.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +84 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 209.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 60, gyógyulás: 4, összesen: -56 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 59, gyógyulás: 4, összesen: -55 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [20 pontot használtál fel, van még 189.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +94 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 189.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Elszántan a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 38, gyógyulás: 3, összesen: -35 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [10 pontot használtál fel, van még 179.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 63, gyógyulás: 6, összesen: -57 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Elszántan a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa uszonyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 49, gyógyulás: 3, összesen: -46 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 46, gyógyulás: 3, összesen: -43 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [30 pontot használtál fel, van még 149.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +103 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +93 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 149.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 53, gyógyulás: 4, összesen: -49 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [10 pontot használtál fel, van még 139.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 45, gyógyulás: 4, összesen: -41 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 48, gyógyulás: 4, összesen: -44 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [20 pontot használtál fel, van még 119.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +113 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 119.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 51, gyógyulás: 3, összesen: -48 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 50, gyógyulás: 5, összesen: -45 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Elszántan a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa uszonyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa uszonyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 55, gyógyulás: 3, összesen: -52 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [30 pontot használtál fel, van még 89.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +106 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 89.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 53, gyógyulás: 5, összesen: -48 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Elszántan a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 59.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +87 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +81 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 59.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 215 17
Sajnos nincs varázspontod. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 29 fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [29 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-2 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 12, 29.
Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 296 pontot. A következő körben tehát 326 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Tar-Palantir JR., egy ezüsthajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Leah tanítványa vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 155. fordulód.

Erő: 30 (32) Szint: 12 Merészség: 7/3 Magasság: 122 cm
IQ: 26 (27) Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 16 (17) Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 100/100 év
Egészség: 19 (20) Életpont: 272/216 Jellem: gonosz (128) Tul. pont: -5
Szerencse: 24 (27) Varázspont: 241/2 Pénz: 692 arany Kép. pont: -2
Tudatpont: 10/3
Eddig összesen 649 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 27248 TP-d van. A következő szinthez még 5752 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, varkaudar behemót, élőholt quwarg. A 150. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5250 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/25 (+179%) szúrófegyverek: 13/33 vágófegyverek: 1/0
ütőfegyverek: 22/76 lőfegyverek: 15/60

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/23 2. nyomkövetés: 19/7 3. lopás: 1/0
4. mászás: 10/90 5. csapdakészítés: 10/76 6. csapdaészlelés: 2/52
7. gyógyítás: 33/69 8. titkosírás: 3/18 9. felderítés: 12/19
10. teológia: 20/59 (+36%) 11. taumaturgia: 15/13 12. zene: 18/7
13. szörnyismeret: 1/54 14. zárnyitás: 9/97 15. vadászat: 3/61
16. bányászat: 11/84 17. úszás: 8/91 (+47%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 72% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99), szintszívó lények (#9097), Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988), nómenklatúra (#158)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 2)
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a jelvény kiterj. (261)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1002 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 10 gyógykenőcs (#313) 1 Krough fejdísze (#1570)
1 saválló fülbevaló (#1552) 1 térhajlító kavics (#1539) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(140,55) vércápa (#193)

Üzenet küldése a karakternek